Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

Cei care aveti BCB pe G4, puteti sa-mi spuneti ceva rapoarte intre turatie si treapta de viteza? Am luat de curand unul pentru sotie si mi se par cam scurte rapoartele. Adica, in tr 5 la 3000 sau 2000 rpm ce viteza aveti, la fel si in  tr3 si 4 daca se poate. Multumesc.

Felicitari pentru achizitie Cristi. Da, cutia e cam scurta, ambreiajul nu are moarte, cu bobinele nu ai treaba si nu papa ulei. O alegere excelenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@albundy ...cauta o a 5a (set complet) de pe un g4 sdi si pune in locul celei de pe cutia actuala.O sa fii mai multumit de raportul final.Acum intre a4a si a5a diferenta e aproape insesizabila.Se potriveste fara inventii si dureaza maxim 1 ora,Important e sa ai un elevator.

@m3ca_07...din experienta iti spun ca un dinte nu afecteaza cu nimic decat in turatii mari cand iti aprinde checkul si da eroare pe MAP.Acuma,sa fi fost numai un dinte.Pe viitor evita mecanici de astia.In urma interventiei,ar fi bine sa faci un test de compresie sa nu cumva sa fi fost mai multi dinti decalata distributia si sa fi atins vreo supapa.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti BCB pe G4, puteti sa-mi spuneti ceva rapoarte intre turatie si treapta de viteza? Am luat de curand unul pentru sotie si mi se par cam scurte rapoartele. Adica, in tr 5 la 3000 sau 2000 rpm ce viteza aveti, la fel si in  tr3 si 4 daca se poate. Multumesc.

BCB-ul de pe Leon: in a 2-a la 3000 de ture-40km/h; in a 3-a la 3000 de ture-60km/h; in a 4-a la 3000 de ture-80km/h, iar a 5-a la 3000 de ture e undeva pe la 100km/h. Insa, dupa 3000 incepe sa traga cat de cat bine. Maine cred ca trec pe Fundeni, daca vrei te sun in caz ca esti pe la XXL ca sa te dai o tura sa compari, dar din ce zici e in regula cutia. 

 

Iar in treapta a 5-a, vitezometrul trebuie sa urce in acelasi ritm cu turometrul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu in tr.5 la 3000de rot/min am o viteza de 100km/h

in alte trepte nu m-am uitat intradevar rapoartele sunt foarte scurte

 

revin cu detalii despre distributie si problema mea

ieri am fost la un alt servis si mi-au confirmat ca este montata la punc 

problema cu eroarea aparuta "emission workshop" cica ar fi prima sonda lamnda cu toate ca mie nu mi sa parut sa se modifice cu ceva mersul motorului sau consumul

Intrebarea mea ar fi cine a mai schimbat acceasta sonda lamnda ce producator a ales, cat costa, cati pini are sonda?

E posibil sa fie si de la alceva si sa influenteze sonda lamnda precizez ca nu am curatat EGR si galeria de evacuare? Daca pe VAG-com arata eroare de sonda lamnda e sigur sonda stricata sau sunt sanse sa o schimb si sa vad ca face la fel?

 

Multumesc,

O zi buna

 

eu am avut pb asta cu sonda de cand am cumparat-o, iar partea cu modificarea mersului motorului e normala cand apare eroarea pt ca prima sonda comanda amestecul de carburant (specific ca la mine au fost cumulate corpul clapeta cu egr-ul si sonda lambda si merge ca draq motorul cand il apuca. dupa curatare si schimbarea sondei nu am mai avut pb). pret, parca a fost vreo 640lei, oem (nu mai stiu sigur daca e ngk sau bosch).

incearca pt inceput sa cureti EGR-ul si sa stergi eroarea doar, sa vezi cum se comporta si data iti reapare.

spor la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Inseamna ca totul e ok la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiati ca acest motor are compresia normala (motor iesit din fabrica) intre 14-21 bari??este un lucru bun sau rau?

daca are cineva informatii mai amanuntite despre acest motor bcb(date tehnice exacte) rog sa le posteze sau sa dea un link.
ms

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Martorul de gaze evacuate, cel putin in cazul meu, s-a aprins din mai multe motive: bobine inductie, sonde lambda, egr. Cel mai bine faci o testare si după aceea treci la rezolvarea problemei pentru ca de regula nu exista o singura cauza când apare o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi sa schimbi sonda lambda , e vreo 6 milioane cea mai ieftina, cea cu 5 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

  Salutare, mi-am cumparat de 2 saptamani g4 1.6 16v bcb 2002 , 80.000 mile la bord [sunt in Anglia (nu ma laud) ] si cu toate ca masina avea full service history nu eram convins ca a fost servisata cum trebuie pt ca mi se parea puturoasa si in plus avea si un joc enorm la schimbator in momentul accelerarii sau decelerarii. asa ca , lucrand in cadrul unui park auto mi-am permis sa ii fac impreuna cu un prieten mecanic o verificare mai amanuntita. pe tester nu mi-a iesit nici o eroare,

  Am observant ca suportul motor de pe partea cu cutia de viteze avea un joc prea mare asa ca am comandat piesa si l-am schimbat , rezultatul: o imbunatatire majora dar nu 100%.. ar mai fi timoneria de vina dar sunt multumit deocamdata cum schimba.

  Am mai schimbat filtru de aer si filtru polen, si am zis sa schimb si filtru de benzina. aici marea surpriza, cu toate ca avea full service history, acesta nu fusese schimbat niciodata, avea data de fabricatie 09/09/2002. rezultat: acu fuge de o ia naiba, nu mai trepideaza cand plec de la semafor si parca si motoru se aude altfel

  Urmeaza sa-i schimb zilele astea: lichid racire (e prea murdar), lichid de frana, ulei c.v., si ulei motor

sunt multumit deocamdata

s-auzim de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai probleme la transmisie(cutie),te sfatuiesc sa nu umbli la ulei.Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa schimb lichidul de frana, ulei motor, ulei c.v. Si antigelul , poate cineva sa-mi spuna codurile de la acestea. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigel G12 , frana dot4

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, , mecanicul care ma ajuta la schimbarea celor de mai sus dispune de:

ulei cutie de viteze: Castrol syntrax 75w90 gl4/5

ulei motor: Castrol 0w30

lichid frana: dot 4

 acu ma gandesc sa nu fie prea subtire uleiul de motor, dar el (mecanicul) garanteaza ca este cel mai bun indiferent de varsta masinii, e ceea ce foloseste si la masini noi si uzate

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

La norma de ulei pune-i 5W40 nu 0-30 sau 5-30 pentru ca il mananca si nu e tocmai ce ii place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandati achizitionarea acesui motor? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am facut astazi shimbul de ulei pt motor ( 0w30 vedem cum merge), lichid de frana ( dot4), antigel (g12) toate bune si frumoase pana aici, dar mi-a curatat si clapeta de acceleratie iar de atunci nu-mi mai sta relantiul la normal , sta undeva la 1000 rpm si oscileaza, am incercat o resetare a clapetei cu vag-comul, si metoda clasica dar degeaba, pe vag-com nu-mi da nici o eroare. stie careva care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura de sub clapeta,aer fals pe acolo...furtunele....a trecut testul de adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul de adaptare l-a trecut pe vag-com, nu am dat decat capacul jos astazi in service , nu am umblat pe la furtune, iar mai inainte l-am dat jos din nou si l-am pus la loc, am zis ca poate nu e pus bine, dar degeaba, pornesc masina sta cateva secunde la 700 rpm iar apoi creste la 1000 rpm, parca ar intra socul automat. e posibil sa fie de la senzorul g62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta imi apare acum, si in plus  stropeste apa pe esapament, e clar o problema de amestec

post-40613-0-35569900-1373136414_thumb.p

Modificat de doubl3gi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Va salut cu respect pe toata lumea ! Sunt nou pe acest forum si poate nu e locul potrivit unde as vrea sa va intreb :

BCB inseamna codul motorului Basic ?

 

Sunt posesorul unui g4 2003 1.6 16V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BCB inseamna codul motorului, iar Basis inseamna echiparea masinii, asa cum este highline,comfortline etc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenind la problema mea, am tot cautat pe net posibile rezolvari si pana la urma am gasit :D, am urmat pasii urmatori :

 

"Warm engine up

reset engine adaptions, by going 01 engine, adaptions, read channel

0, (should show 000), then save, accept save oooto channel 0, exit.

Which resets ecu to factory settings.

run throttle adaptions:

 

Turn the key on but do not start the car.



[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Enter Group 060



[Go!]

[switch to basic settings]



.Leave in basic settings for 10 minutes, even though it says OK.

switch back to block groups

exit out.

Turn ignition off for at least 1 min to power down ecu.

Ign on but don't start or touch throttle, leave on for 5 mins, start

car & allow to idle for 10 mins wihout touching throttle."

 

nu am respectat timpii cu exactitate de mai sus dar a mers, imi sta relantiul frumusel in 700 rpm, nu mai oscileaza, nu mai srtropeste apa pe esapament, nu-mi mai da erori .

acu voi vedea maine cand o scot la un drum mai lung.

Modificat de doubl3gi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

nemet_tt Multumesc pentru raspuns !

 

Am gasit si eu in cartea masinii Tipul BCB :icon_thumleft:

 

Am tot citit discutiile voastre despre acest g4, si am intalnit o problema care s-a discutat pe aici...este vorba despre pierderea de antigel. Masina este adusa de 1 an din belgia si de atunci am avut probleme cu termostatul, se incalzea cam pana la 70~75 grade si daca o forjeam unpic scadea brusc temperatura in bord. Evident am mers la un mecanic si am descoperit ca termostatul era blocat pe deschis. Insa cand s-a efectuat reparatia, tot a facut ceva scheme si acelas mecanic a zis sa schimbam senzorul de temperatura. L-am schimbat, iar de atunci a inceput sa se fisureze exact sub senzor....problema asta am rezolvat-o in prima luna cand am adus masina si de atunci tot pierd antigel, iar acum de o saptamana e dezastru...ma opresc in mers sa completez cu apa distilata.

 

Ceva pareri despre costuri, calitate imi puteti spune? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti, sunt nou pe forum, astazi mi-am achizitionat si eu un Golf 4 1.6 16v BCB, din 2003. Ca o mica intrebare, toate au sunetul ala de diesel atunci cand pornesc, sau e o problema cu masina mea? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pe unde se paote sa mai piarda motorul asta antigel, am schimbat cele 2 garnituri de la senzorul de temperatura si de la dopul de alaturi si mi se pare ca tot se mai prelinge pe acolo. Am mai vazut si ceva stropi pe sub alternator, pe acolo de unde ajunge?

O sa schimb capacul de la vasul de expansiune, se pare ca nu mai elibereaza presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!