Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

imi spune si mie cineva ceva date, informatii, probleme si alte chesti legate de acest tip de motor? is curios, nu de alta da v-am vazut scriind de alte tipuri de motoare si poat stiti ceva si de al meu!!

multe multumiri la toti!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod Motor: BCB

Arhitectura: in linie

Numar cilindrii: 4

Capacitatea: 1597 cmc

Putere: 77Kw/5700rpm

Cuplu: 148/4500rpm

Alezaj: 76.5mm

Cursa: 86.9mm

Raport compresie: 11.5:1

Gestiune: 4MV

combustibil: CO 98 fara plumb

Are control de emisii cu recirculare gaze evacuare si sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are chiar 2 sonde lambda, una inainte si una dupa catalizator

Dupa parerea mea este unul dintre cele mai NEreusite motoare al VW, cu milioane de probleme posibile.

De exemplu pentru conservarea celor 4 bobine de inductie este nevoie sa se schimbe bujiile cel putin o data la 30.000 dar este mult mai indicat sa se schimbe o data cu fiecare schimb de ulei si filtre, adica la 15.000.

Singurul avantaj al acestui motor este ca poti merge cu 180 - 190 km/h, lucru care nu stiu cat te poate incalzi mai ales in Romania, dar la demaraj este mai slab ca motorul de 1,4 (din care este derivat de altfel)

Si sa nu vorbim de consum care este mai mare decat la motorul de 2 litrii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are chiar 2 sonde lambda, una inainte si una dupa catalizator

Dupa parerea mea este unul dintre cele mai NEreusite motoare al VW, cu milioane de probleme posibile.

De exemplu pentru conservarea celor 4 bobine de inductie este nevoie sa se schimbe bujiile cel putin o data la 30.000 dar este mult mai indicat sa se schimbe o data cu fiecare schimb de ulei si filtre, adica la 15.000.

Singurul avantaj al acestui motor este ca poti merge cu 180 - 190 km/h, lucru care nu stiu cat te poate incalzi mai ales in Romania, dar la demaraj este mai slab ca motorul de 1,4 (din care este derivat de altfel)

Si sa nu vorbim de consum care este mai mare decat la motorul de 2 litrii...

<{POST_SNAPBACK}>

mine nu mi se pare ca are un demaraj mai slab decat cel de 1.4; chiar l-am facut pe un prieten cu G4 tdi cu i rosu de vreo cateva ori si consumu e chiar ok in oras-9.4 condus normal si trafic f.f aglomerat(Clujul in mijlocul zilei), da oricum nu ma prea intereseaza cat consuma!, nu cred ca ala de 2 litri consuma mai putin decat 1.6, in nici un caz-nici in oras, nici afara!

probleme nu am avut cu el nici la motor nici in rest, am luat-o de noua-de la reprezentanta si reviziz de 15000 tot acolo am facut-o.

a, mai am un prieten cu G4 1.4 benzina si crede-ma nu sprinteaza mai bine ca mine 75cp/5800rpm v.s. 105cp/5600 rpm, daca nu ma insel. si cuplu e mult mai mare la al meu

merci pentru opiniile voastre, mai astept si altele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzi ca te-am suparat, dar daca vroiai doar parerile de bine, trebuia sa intitulezi topicul: pareri de bine despre motorul BCB. si atunci nu mai scriam nimic...

cat despre *** intre 1,6 16 V si TDI cu I rosu..... mda, ce sa zic, spune-i prietenului tau sa mearga sa isi faca un test la motor, ca poate are turbina naspa, sau debitmetrul....

motorul de 2 litrii consuma mai putin pentru ca avnd cuplu maxim disponibil in ture mai mici "duce" masina mai bine, si nu trebuie accelerat non stop la peste 4 mii ca sa simti ca meargi.

La fel si 1,6-le mai vechi, 8 valve 101 CP cod AKL. mare pacat ca au renuntat la el, dar deh, trebuiau sa reduca si ei costurile cumva...

Dar oricum, daca mergi linistit, BCB - ul te duce, te aduce, si daca nu dai in el nici nu consuma foarte mult :17: :17: :17:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Drujba: nu stiu daca ce ai postat provine din experienta pe care o ai cu motorul bcb sau de prin auzite, hai sa-ti spun cum sta treaba cu al meu BCB: Passat 130 cp facut urat tare de tot, ca sa ma rezum la motoare vag tdi. Bineinteles, conteaza atat stilul cat si abilitatile soferului, atat in cazul meu, al soferului de pe passat dar al tau. Sunt cat se poate de multumit de acest motor. Consumul... daca mergi cuminte cu ea in oras scoti lejer chiar 8.5 iar in afara am scos 4.5 mers cu viteza constanta 90km/h. Consumul este deci muuuult mai mic decat , la cel de 2l. Cat despre demaraj, daca tot te pricepi, in cate secunde atinge suta motorul 1.4 respectiv 1.6? Intr-adevar, e cel mai NEreusit motor VAG in ceea ce te priveste si atat. Eu am 75000km cu masina fara nici o problema la motor. Nici una!. De motor s-a tras frecvent in 6700-6800 rpm, (cam de 10 ori pe zi, ca sa aproximez, in medie). Bujiile, in conditiile descrise mai sus, le-am schimbat la 70000km pentru ca am vrut eu nu pentru ca ar fi dat vreun semn de oboseala, functionau in continuare impecabil iar eu le cumparasem fara sa stiu. Viteza maxima, e un avantaj, si nu e 180-190, e 215-220, la mine cel putin, pe bord, iar real, cred ca e vreo 200. Mai intereseaza-te si reopineaza!

Modificat de RedLiner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzi ca te-am suparat, dar daca vroiai doar parerile de bine, trebuia sa intitulezi topicul: pareri de bine despre motorul BCB. si atunci nu mai scriam nimic...

cat despre *** intre 1,6 16 V si TDI cu I rosu..... mda, ce sa zic, spune-i prietenului tau sa mearga sa isi faca un test la motor, ca poate are turbina naspa, sau debitmetrul....

motorul de 2 litrii consuma mai putin pentru ca avnd cuplu maxim disponibil in ture mai mici "duce" masina mai bine, si nu trebuie accelerat non stop la peste 4 mii ca sa simti ca meargi.

La fel si 1,6-le mai vechi, 8 valve 101 CP cod AKL. mare pacat ca au renuntat la el, dar deh, trebuiau sa reduca si ei costurile cumva...

Dar oricum, daca mergi linistit, BCB - ul te duce, te aduce, si daca nu dai in el nici nu consuma foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

right on, brother! :banghead: eu mai adunat de-a lungul timpului vreo 15 cp la cei pe care-i avea si acum pot spune, chiar daca nu e o diferenta fantastica, ca motorul este chiar reusit, ma multumeste pe deplin, atat in oras (sprint de la semafor la semafor) cat si in afara. Am un stil mai sportiv , prietenii mei spun ca nu cunosc masina de care sa se fi tras/abuzat mai mult si trebuie sa spun ca lasand la o parte electromotorul (hiba la orice VAG benzina) fiabilitatea este mai mult decat decenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

right on, brother! :unsure: eu mai adunat de-a lungul timpului vreo 15 cp la cei pe care-i avea si acum pot spune, chiar daca nu e o diferenta fantastica, ca motorul este chiar reusit, ma multumeste pe deplin, atat in oras (sprint de la semafor la semafor) cat si in afara. Am un stil mai sportiv , prietenii mei spun ca nu cunosc masina de care sa se fi tras/abuzat mai mult si trebuie sa spun ca lasand la o parte electromotorul (hiba la orice VAG benzina) fiabilitatea este mai mult decat decenta.

<{POST_SNAPBACK}>

eu nu conduc asa sportiv ca tine, nu schimb la 6000prm :), da ma duc mai repede decat s-ar merge normal, in fine consumul nu ma prea intereseaza, da aia am luat benzina si nu diesel.

probleme la motor nu am avut nici eu chiar daca am numai 12000 km(ce sa fac ma duc mai mult in oras si imprejurimi, f.f.f rar drumuri mai lungi) si chiar imi place foarte mult motorul, nu este nimic la el ce sa ma supere.

RedLiner, am o intrebare cum ai obtinut tu cei 15cp in plus, ca si pe mine m-ar interesa?daca imi poti spune ce componente ti-ai pus si cat au costat aproximativ(in caz ca mai ti minte) sau un pret total aproximativ al tuturor componentelor.

merci mult!

a, si frumoasa masina ai dupe ce am citit ce ai mai pus pe ea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt nevoia sa intervin.... cu date exacte (date de producator)...

Golf 1.4 0-100 - 14s

80-120 - 14s

Golf 1.6 0-100 - 10.8s

80-120 - 11s

Consum urban 9.3 l

Passat 1.9 TDI 130 HP

0-100 - 9.9s

80-120 - 9s !!!!

Concluziile mele: 1. Motorul de 1.4 nu are nici o legatura cu sportivitatea

2. Motorul de 1.6 (cu 8 sau 16 valve) nu are nici el legatura cu ceva sportiv la o masina....

3. Faptul ca l-ai facut la *** pe prietenul tau cu passat se datoreaza calitatilor indoielnice de sofer ale prietenului tau

4. passatul 1.9 tdi 130 hp este net superior la performante (si nu numai) golfului mk 4 1.6 105 hp. (cu sau fara cip)

5. Faptul ca voi 2 ridicati in slavi Golful de 16 e normal pt ca aveti 2 golfuri de 16; si eu consider ca masina mea e super tare si e oricum mai tare decat un golf de 16 da sincer e o parere super subiectiva.....; dupa ce cititi ce am scris mai sus (si am scris date tehnice - adica parere obiectiva) veniti si voi cu niste porturi mai reale.

6. treaba cu consumul: 9.3 dat de producator de obicei la un condus normal inseamna peste 10 in realitate si cum mie imi consuma 11-12 (2.0 8v 116hp) este adevarat ca exista o diferenta de sa zicem 1 , 1.5 l (in oras) dar daca privim prin prisma performantelor ....... cred ca merita 1 1,5 l in plus pt. aproape 1.5s 2s 0-100 cat despre reprize nici nu mai discutam. Eu chiar am facut Passatul 1.9 tdi cu un sofer f bun la volan.Deci nush ce sa zic ......

7. Apropos de *** ta cu passatul pot si eu sa povestesc ca in trafic m-am forjat cu un 120d care nu a reusit sa ma depasasca pe aIIa si aIIIa dar nu am garantia ca soferul respectiv stia sa-i dea (sau nu i-a dat....) pt ca 120d are suta in 7.9 si niste reprize f bune .... deci totul e relativ.

Sper ca nu v-am suparat prea tare cu postul meu dar dupa parerea mea obiectiva cam asta e adevarul (d.p.d.v. al performantelor si al consumului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt nevoia sa intervin.... cu date exacte (date de producator)...

Golf 1.4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Drujba: nu stiu daca ce ai postat provine din experienta pe care o ai cu motorul bcb sau de prin auzite, hai sa-ti spun cum sta treaba cu al meu BCB: Passat 130 cp facut urat tare de tot, ca sa ma rezum la motoare vag tdi. Bineinteles, conteaza atat stilul cat si abilitatile soferului, atat in cazul meu, al soferului de pe passat dar al tau. Sunt cat se poate de multumit de acest motor. Consumul... daca mergi cuminte cu ea in oras scoti lejer chiar 8.5 iar in afara am scos 4.5 mers cu viteza constanta 90km/h. Consumul este deci muuuult mai mic decat , la cel de 2l. Cat despre demaraj, daca tot te pricepi, in cate secunde atinge suta motorul 1.4 respectiv 1.6? Intr-adevar, e cel mai NEreusit motor VAG in ceea ce te priveste si atat. Eu am 75000km cu masina fara nici o problema la motor. Nici una!. De motor s-a tras frecvent in 6700-6800 rpm, (cam de 10 ori pe zi, ca sa aproximez, in medie). Bujiile, in conditiile descrise mai sus, le-am schimbat la 70000km pentru ca am vrut eu nu pentru ca ar fi dat vreun semn de oboseala, functionau in continuare impecabil iar eu le cumparasem fara sa stiu. Viteza maxima, e un avantaj, si nu e 180-190, e 215-220, la mine cel putin, pe bord, iar real, cred ca e vreo 200. Mai intereseaza-te si reopineaza!

<{POST_SNAPBACK}>

- de aici treaba cu passatul

- golful tdi 0-100 in 10.3 (deci tot sub 1.6 dar f aproape; din pacate nu am gasit reprizele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa .... 10.3 pt 115hp 6 trepte si!!!!!!!!.......

golf 1.9tdi 110hp 10.6 0-100 si 9.6 80-120 fata de 10.8 si 11 deci tot sub 1.6 (deci cum tdiul de 115 este superior tdiului 110 si repriza 80-120 este mai buna deci sub 9.6....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Andy nu replyurile tale mau facut sa intervin. REDLINER a exagerat dupa parerea mea si am simtit nevoia sa vin cu niste date exacte.... ca asa orcine poate sa-si puna o toba si sa aiba impresia ca are Ferrari.... fara suparare....Stiti ce mi-a spus un domn de la C&C odata ... ce-ti trebuie cai ... cumperi una bucata seat leon 1.4 ul aranjezi (toba kit ext., int. jante ffffff mari, suspensie fff joasa) si daca vine cineva la tine ... hai sa ne dam .... nu ma dau ca e prea joasa si ating cu buza de asfalt sau se zgarie jantele.....Din pacate asta se intelege din multele masini de prin Bucuresti (nu stiu ce e prin Vest (tim cluj) dar inclin sa cred ca nu e chiar asa ). care arata si se "aud" de parca au cel putin 200 300 de cai si ......

Sry daca am ofensat pe cineva cu replyul meu (un pic cam mult OT)!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cool, s-au incins spiritele...

Dupa cum reiese si din profilul meu, posed exact acest tip de masina 1,6 16V motor BCB. Si am o parere foarte proasta despre ea.

Cine spune ca motorul 1,6 16V este unul performant, il indemn sa mearga cu unul de 2 litrii, sau 1,8T, sau TDI de la 110 in sus. Si mai vorbim dupa aia.

Despre viteza max.: nu stiu cum ati ajuns voi la 220 pe bord, eu cu pedala lipita de podea (cred ca asta inseamna la maxim, nu?) mai mult de 190 nu am urcat.

d.p.d.v. tehnic este imposibil ca acest motor sa fie mai performant decat un motor cu alezaj mai mare, sau un turbo diesel.

asa ca hai sa nu ne imbatam cu apa rece, 1,6 16V este un motor obtinut prin marirea cursei pistonului la motorul de 1,4 si care in cel mai bun caz te duce si te aduce de colo colo. si daca ai noroc, nu o sa te lase in drum cu vreo bobina de inductie perforata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva: daca avem 2 motoare avand puteri relativ egale si folosind acelasi tip de combustibil, acelasi principiu de injectie, etc, dar avand capacitati diferite, motorul cu capacitate mai mare va consuma mai putin decat cel cu capacitate mai mica in conditiile unui condus aproape sportiv...

Pentru ca timpul necesar acceleratiei este mai mic la un motor cu cuplu motor mai mare decat la un motor cu cuplu motor mai mic. Iar diferenta de cilindree inseamna in primul rand alezaj mai mare deci suparfata pistonului mai mare, deci cuplu motor mai mare si (foarte important) disponibil in ture mai mici. Timp de acceleratie mai mic inseamna clapeta de acceleratie deschisa mai putin, deci consum mai mic.

Puteti sa intrebati si la cei care fac cip-tuning la tdi-uri, exact din acelasi motiv (marirea cuplului motor - acolo din motive de turbina) scade consumul la tdi-urile cipuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) asa mah pune drujba pe ei....:unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca, ca de obicei, cand e vorba de parerile fiecaruia , totdeauna se va gasi cineva care sa se contrazica cu altcineva. Nu o sa merg mai departe in a va explica una sau alta, ceea ce stiu e sigur pentru ca am vazut cu ochii mei si am schimbat cu mana mea dreapta ;) Chestia cu toba si cu Ferrari-ul, no hard feelings, nu am impresia asta, eu mi-am pus toba pentru ca imi place sound-ul. Performantele motorului BCB sunt notabile INMHO, in primul rand pentru ca vorbim despre un motor de 1598 cmc, aspirat normal, care NU are pretentii sportive si totusi (ca asta ma tot chinui sa explic) , cine vrea poate stoarce cu usurinta un dram de sportivitate.

@mrwhite: nu inteleg atitudinea aceasta agresiva... incercam sa comunicam parerile despre 1.6 16v nu sa ne certam pe acest forum. Macar conduci asa ceva, pe langa 2.0 ?

@andy84: ma bucur ca te bucuri de motor. Take it from me: Great choice. Nu o sa remotivez de ce ca mi se arunca cu rosii in cap, asta, sunt invidosi ;)

@Drujba: nu ai inteles, ideea era ca pentru cilindree/masina, bcb e un motor reusit. Imi pare rau ca nu impartasim aceeasi opinie, dar mi se pare normal;. In aceeasi ordine de idei, daca tu crezi ca un 2l, un 1.8t sau un tdi 110cp+ sunt pefromante, incearca un w8, w12, w16, 3.2, 3.0, 1.8TT si mai vorbim. Nimeni nu contesta superioritatea motoarelor propuse de tine, ideea e ca daca aveam bani de un r32, asta imi luam si nu un 1.6. Cat despre consumul celor doua motoare (unul mai mic, unul mai mare) , eu cred ca cel mai mic consuma in continuare mai mic. Sa luam spre comparatie motorul de 1.6 si cel de 2.0/2.4/2.8/3.2 la o viteza constanta de 120 km/h. Chiar crezi ca 1.6 poate consuma la fel cu celelalte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda poate am fost un pic agresiv da sincer ma deranjeaza f tare....Am venit cu date tehnice (care sunt reale pt ca masinile nu au 10 12 ani sa zici ca ... deh facea 9s suta cand era noua si acum nu mai poate)... Sincer si eu am evacuare borla dar macar am si eu acolo un 2.0... Ma rog astea sunt opiniile mele si in mare parte vad ca si Drujba a fost de acord cu mine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar noi vorbeam de 2.0 sau 1.8T CARE SUNT MOTOARE PERFOMANTE (mai ales 1,8T) dar totodata sunt apropiate ca si costuri de sa zicem 1.6. Nu poti sa amesteci 2.0 cu 2.8 sau 3.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consum: daca am 2.0 sau 1,8t nu merg cu 120 :)....si cred ca la sa zicem 160 20 sau 18T nu consuma cu mai mult de 1l 1,5l decat 1.6. La asta ma refeream cand vorbeam de consum. Eu (si cred ca si drujba este de acord cu mine) consider acest motor de 16 degeaba (fara sa va suparati) cum este si motorul de 18 20v fara T de 125cai care consuma f mult si nici nu are performante deosebite. Adica ori cumperi 14 (consum mic si cai putini) ori cumperi 20 sa ai si tu acolo ceva cai sau mai bine 18T (deja cu cai "suficienti").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de consum: daca am 2.0 sau 1,8t nu merg cu 120 :)....si cred ca la sa zicem 160 20 sau 18T nu consuma cu mai mult de 1l 1,5l decat 1.6. La asta ma refeream cand vorbeam de consum. Eu (si cred ca si drujba este de acord cu mine) consider acest motor de 16 degeaba (fara sa va suparati) cum este si motorul de 18 20v fara T de 125cai care consuma f mult si nici nu are performante deosebite. Adica ori cumperi 14 (consum mic si cai putini) ori cumperi 20 sa ai si tu acolo ceva cai sau mai bine 18T (deja cu cai "suficienti").

<{POST_SNAPBACK}>

da crede-ma ca si eu am vrut golf IV 1.8T,da nu am gasit la oferta in Romania(am luat masina noua, deci nu vroiam SH), tot asa NU vroiam diesel orice ar fi si cu oricati cai putere ar avea/puteam sa-l fac sa aiba. motorul de 2.0 4motion de la golf are cu 10cp(115cp)-spune tu chiar asa de multi is:)?, in plus fata de asta de 1.6, de aia nu am luat ca nu merita sub nici un fel. crede-ma ca aveam bani si pt R32 da 1.nu se importa 2.masina mi-au luat-o ai mei la 19 ani si o zis ca R32 e prea extrem pentru mine, ca o sa-mi cumpar eu mai incolo...prostii deastea, deci nu am avut ce alege(1.4 din start era scos din calcul)

deci cam asa au fost calculele in cazul meu, si nu stiu cum e treaba cu benzina, de ce va alarmati asa de mult chiar nu mananca mult, merge super bine...nu stiu care-i problema cu super dieselurile si super sportivele turbo, e super ok pt oras, doar nu fac curse de la semaforul verde la cel rosu care ii la 200m distanta, nu:)

cam atat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu faci dar REDLINER da....:) GATA eu nu mai ma bag aici ca deja am luat-o pe copca.....Oricum bafta si cat mai putine probleme!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult, si tie iti doresc cat mai putine probleme la masinuta ta si sper ca nu te-am suparat cumva(nu a fost intentionat oricum).

a, si iti multumesc pentru datele care mi le-ai oferit si pentru parerile tale, orice ar fi respect parerea oricui si implicit a ta!

pa,pa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai: in primul rand, INMHO, nimeni nu se cearta cu nimeni aici.

Inteleg ca thread-ul e inchis, mai am si eu totusi niste intrebari.

@mrwhite: nu ai luat-o pe copca, stai linistit, vreau sa stiu la ce costuri te referi cand vorbesti de apropierea intre 1.8t si 1.6...?

Am inteles opinia ta despre acest motorl, si asa cum o respect si o accept (ca fiind a ta), la randul meu consider ca motorul este un mare .... compromis. Este motorul care se preteaza cel mai bine unui condus sportiv in oras. In oras are un consum mai mic decat 2.0/1.8T. Tot in oras performantele sunt mai scazute (daca se pot numi performante) fata de aceste motoare. In afara nici nu mai vorbim, cu toate ca daca nu e vorba de "fugareala" ci de un drum lung, motorul acesta (va si demonstrez :) ) are o viteza de croaziera de 200km/h cel putin. E adevarat ca nu se simte tocmai bine la 6200-6300 rpm, dar, cum spuneam, al meu nu a crapat inca :) . O ultima mentiune, mrhite, nu conteaza atat de mult cilindreea. Un 2.0l de generatie veche poate usor sa apara ca fiind uzat moral si fizic in fata unui 1.6 de ultima generatie (si aici nu ma refer neaparat la vw, dar asta e alta mancare de peste off topic).

@andy84: la 200m, cu un motor asa "nereusit" avem toate sansele sa prindem verde la urmatorul semafor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!