Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

Alexe Alexandru

Salut.

Tot bcb am si eu si il conduc zilnic in bucuresti, si mai mult decat a zis Bogdan Moraru nu am ce sa zic.

E un motor bun care nu m-a lasat la greu, sportiv ... nu prea cred , dar nici de pensionari. din ce am condus pe VW-uri (1,9 tdi 105cp pe golf si pe un pasat, si 2.0 tdi 140cp pe pasat) imi place cel mai mult, daca ar fi sa aleg tot bcb l-as alege. ( off topic: cand o sa ma fac mare si o sa ajung presedinte o sa dau BCB-ul pe motorizarea aia de vreo 700cp de pe R32-ul ala modificat de EIP).

I-am facut serviceul la timp, i-am schimbat G62-ul (senzorul de temperatura, ca imi zicea ca e -10 grade... vara), in rest la 123000km merge bine si sa speram tot asa (pana ajung presedinte :frigbaitata: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot bcb am si eu si sunt foarte multumit de motor nu am avut nici un fel de problema cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug 2 mici neplaceri si anume, senzorul de temperatura lichidului de racire (Asta o are cred aproape toata lumea) si switchul de la pedala de frana care avea toane, cand aprindea stopurile, cand nu.

Drive Safe!

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare, vad ca nu s-a mai discutat cam de mult despre acest motor asa ca am sa-mi spun si eu parerea, o parere foarte buna de altfel, am 90000 km cu el si nu am avut nici o problema. Vis-a-vis de consum ce sa zic in oras cam 10 si in afara daca nu depasesc 110 km/h cam 6.5. nu este un motor sportiv dar nici puturos. Bafta multa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

Am si eu un G4 Variant BCB din 2006.. ce pot sa zic despre masina.. nu prea multe pentru ca intr-un an si 3 luni nu am facut decat 6500 de km cu el. Initial luasem masina ca sa o vand, apoi am avut niste probleme si acum iarna, cand masina nu mai fusese pornita de peste 4 luni a pornit la sfert. Mentionez ca masina are aproape 55.000 km si in afara de faptul ca am scanat tot ce era de scanat, verificat tot ce era de verificat si i-am facut revizia (toate astea in vara) masina se comporta excelent.

Cum ambele dieseluri se incalzesc al naibii de greu (mai ales Skoda O2 TDI de 105 cp care in 45 de min de mers prin Bucuresti abia avea apa la 70 de grade) iar Passatul din pacate este in service "datorita" unui binevoitor care mi-a lovit masina si a fugit am decis sa-mi scot Golful de la naftalina si ce pot spune:

1. Masina este excelenta pentru iarna sau mai bine zis pentru ger (face caldura in maxim 5 min de utilizare normala)

2. Este decenta pentru zapada desi ESP-ul mi se pare putin exagerat atunci cand intervine - si ceea ce mi se pare ciudat este ca si atunci cand il decuplez el tot intervine la un moment dat.

3. Consumul nu este cu nimic mai presus de cel de la Skoda pe aceeasi vreme si aceleasi conditii de trafic urban. Pe frigul asta eu scot intre 12.5 si 14 iar cu Skoda aceleasi valori pentru ca motorul nu se incalzeste.

Ca inconveniente:

1. Masina este pentru oameni foarte potoliti la volan - trage slabut pentru pretentiile mele, dar aici sunt subiectiv

2. In conditii de aglomeratie (tipic bucuresteana) consuma ca un Cayenne

3. Electric mi se pare slaba - intensitatea luminilor scade la relanti ceea ce mie personal mi se pare de neacceptat pentru un VW - inteleg ca este un motor mic dar totusi..

Legat de bujii/bobine - am verificat cartea service si nu au fost inlocuite, le-am verificat si pe ele si sunt in stare perfecta.

Consum de ulei - 0

Cutie de viteze - cam obositoare (dar sunt obisnuit mai mult cu masini diesel)

Masina per ansamblu - decenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am mesterit la un BCB 2003, si pana cand nu i-am schimbat bujiile cu cele recomandate in autodata (cele de pe masina erau mai scurte si cine stie cand au fost schimbate) mi-a ars 3 bobine de inductie. Pe langa asta a ramas blocat egr-ul(model fara vacuum, electric) care s-a rezolvat dupa o curatare, si vesnica clapeta de acceleratie care trebuie curatata cand te saturi de fluctuatiile de turatie la relanti.

In rest fata de AXR consuma mai mult in traficul bucurestean cam cu 1-2l/100, se simte ca trage abia dupa 3300, iar iarna daca nu ai scaune incalzite si ai diesel te rogi la al de sus sa fi avut un BCB ca se incalzeste foarte rapid.

Modificat de raz3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, Am un Golf IV 1.6 16V BCB, probleme: bobina de inductie de pe cilindrul 3 dusa, sonda lambda dusa scotea fum negru masina cunsum 30%, probleme clapeta acceleratie si EGR (s-au rezolvat dupa curatare).

In rest schimbat filtre si ulei la fiecare 10.000 km, distributieschimbata la 117.00 km, specific masina am luat-o la 84000 km in aprilie 2008, iar acum am 130000 km mai 2010, dupa rezolvarea problemelor daca aveti grija de masina puteti merge linistit si cu 180 km/h, dar nu recomand (consum mult) cel mai mult i-am dat 185 km/h 4 pers si mai aveam pedala.

Sunt multumit de masina, are demaraj cat de cat ok pentru capacitatea ei plus daca mai puneti si benzina cu cifra octanica corespunzatoare merge ca unsa (Rompetrol 101)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fericit posesor de BCB!

O am de 2 ani si in afara de sonda lambda( care se pare ca este problema lor), nu am mai avut nici o problema! Masina este mai mult decat decenta pt drumurile noastre si posibilitatile noastre financiare!

Vrei sa mergi batraneste iti iei 1.4, vrei sa fuga de sub tine, iti iei 1.8T(dar platesti)! Asa ca eu zic ca daca nu faci multi km pe an, si nu vrei "racheta", 1.6, e rezonabil, iar cat pt fiabilitate, daca nu ti-a umblat cineva la kilometraj... nu cred ca o sa facem noi atatia km cati sa ne "pice" motorul!

Pana la urma, daca nu ai ghinion, si daca faci reviziile la timp, nu e un motor deloc rau si se impaca destul de bine cu caroseria, poate la cutie poti spune cate ceva, mie unul mi se pare ca sta un pic cam turat motorul, dar poate este de generatie mai veche.

Si vroiam sa le raspund catorva colegi care au scris mai demult pe forum: sa nu vorbim daca ne pica ceva la motorul pe benzina aspirat, ca daca pica ceva la un motor turbo sau diesel... OHO... Nu stiu buzunarul cui o sa planga.

Operatii facute de mine in 2 ani si 26k km(acum am 118k): sonda lambda,curatat clapeta de acceleratie, tampon cutie de viteze, in rest, bucse bara stabilizatoare si bucse mari bascula, urmeaza bucse punte spate si un pivot(pana la urma astea sunt consumabile, si trebuie sa le multumim drumarilor nostri pt cat de des le schimbam). Ulei si filtre, bineinteles.

Numai bine toti posesorilor de BCB, cat mai putine incidente si HAI LA MARE CA E VARA...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut.

Si eu am tot un bcb din 2002.

l-am cumparat la 80k km si ceva, acum am 110k.

merge ca uns.

in afara de pompa de la ambreiaj schimbata, nici o pb.

ulei, benzina si jarrrr.

cu roti de 16/205/60 merge 200 , bineinteles ca ceva lag la demaraj are, dar e ok.umit de masinuta

sunt multumit de masinuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua,

am cumparat recent o BORA 2003 1.6 16V, cod motorizare BCB, 92.000 km reali, verificati la reprezentanta. masina impecabila estetic, interior, insa la pornirea motorului, la accelerari si decelerari se misca maneta schimbatorului de viteze, parca se misca separat de masina/motor, este deosebit de enervant, insuportabil pentru mine. mai am un GOLF TDI dar acolo maneta sta impecabil, nu se misca deloc.

Puteti sa ma ajutati cu sfaturi, opinii, oare o fi de la suportii imbatraniti sau slabiti, sau asa este "normal"? la voi cum se comporta schimbatorul de viteze, se misca? sau sta teapan in orice situatie? remedieri?

orice sfat ar fi de mare folos,

multumesc frumos,

Modificat de GOLF_GOLF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica suportul central aflat sub masina(dogbone).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact...doar ca bucsele alea rosii sunt gen PowerFlex si sunt destul de dure.Eu iti recomand sa cauti original sau echivalent,nimic "tiuning".Lemforder te costa in jur de 180ron.Montajul il poti face acasa fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si su un bcb... se misca maneta. nu stiu daca e normal.

mai are cineva un 1.4 si e la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se misca ....cu toate ca am schimbat suportul de jos de la cutie...si unul din suportii de la motor

cred ca este din timoerie....cu timpul face joc si nu prea ai ce sa ii faci...decat sa o schimbi

la bora diesel e altfel timoneria ...e pe cabluri, nu pe parghii cu bucse ca la noi( e prost gandita)

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu schimbatorul,insa G4 meu este abia achizitionat de 2 zile.Sper sa trec cat mai repede pe la un mecanic si revin cu un post daca rezolv ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

a rezolvat cineva pana la urma definitiv miscarea timoneriei, a schimbatorului de viteze la benzinare 1.6 16 V ? este cineva cu motorizari AZD sau BCB la care schimbatorul sta teapan, nu se misca aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu sunt posesor de BCB. Sincer sunt foarte multumit de acest motor. Lam luat la 94 000km acum 3 ani iar acum am 201.000km fara probleme, in 107.000km am schimbat doar o bobina, senzorul G62, si semeringurile de la axele cu came care pierdeau putin ulei, in rest consumabiele- ulei filtre care la sechimb la 10,000 km max, bujii si distributie la 60.000km in rest nimic. LA 10 000 de km consuma max 200 gr de ulei asta in conditi in care merg si cate 2000 de km continu la viteze constante de 150-160 km/h. Mi se pare un motor foarte fiabil si usor de intretinut care cere din cand in cand turati ridicate pentru a nu avea probleme cu EGR, sonde lambda, catalizator, etc. Dupa 3000 de rot/min trage chiar foarte bine, mi se pare cel mai echilibrat motor care se putea pune pe golf 4. iar consumul este destul de decent, la un drum de Italia dus intors am un consum mediu de 7.6m l la suata de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba tamponul motor de langa baterie pt ca sa dispara miscarea schimbatorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca o sa dispara definitiv.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ai dreptate possst aceiasi problema cu timoneria o am si eu, am verificat tamponul si este dus complet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

baietii cu BCB, care e cea mai buna benzina pentru tipul asta de motor ? Eu bag Premium 98 fara plumb de la petrom si merge ok, am bagat si de la rompetrol Efix dar imi mareste consumu cu 1-2 l. Astept pareriile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al3xandru1228

eu tot BCB am. Benzina am pus de 2 ani de cand il am cred ca 95% numai omv 95 carrera petrom tot 95. si din cand in cand 100 carrera si petrom 99. scrie si pe capac la rezervor 95/98. o chestie pe care am obs. este ca ca omv parca e mai cu adititvi si "arde"mai repede fata de petrom. pana acum nu am avut probleme si consider benzina 95 potrivita pt el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

95 de la Petrom de cand am masina si nu am avut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!