Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

Va salut. Astazi in mers pur si simplu motorul a cedat :| am pierdut instant toata puterea,luminile in bord au ramas aprinse si a aparut martorul pt baterie in bord cu rosu.Am oprit motorul dupa care am pornit din nou fara probleme.Intamplari asemanatoare?posibile cauze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice sa vezi daca iti incarca alternatorul..dar e doar o parere.

Si eu am mai avut o problema saptamana asta..la pornire la rece a pornit mai greu apoi mergea cu niste vibratii destul de puternice, ca si cum ar fi mers in 3 cilindri. Am oprit motorul, iar la repornire a stat pornit cateva secunde apoi s-a oprit singur. La a treia pornire vibra, iar dupa cateva secunde a scos un fum alb si a inceput sa mearga normal. A doua zi masina a pornit si a mers normal. Dupa o scanare singura eroare gasita a fost la senzorul de temperatura al lichidului de racire G62, si nu cred sa fi avut legatura cu acea pornire ciudata. Se poate sa fi fost bobina de inductie sau un simplu "gunoi" care sa fi trecut prin camera de ardere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@n4spd: s-ar putea sa fie de la senzorul de impulsuri. Probabil ca dintr-un motiv sau altul a incetat sa trimita informatii catre Ecu si asa s-a oprit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt raspunsuri. Sper sa am timp saptamana asta sa ajung pana la service pt o constatare ceva ca imi intra cam greu in viteze,se misca cam greu schimbatorul si am sa le spun si despre intamplarea ciudata. Voi reveni cu niste raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si mi-au spus ca nu are nimic cutia,eventual sa ii schimb uleiul. La tester au iesit decat niste valori putin ciudate la sonda lambda dar in rest nimic, insa imi trebuie un kit de amreiaj nou :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa spui cat te costa uleiul si kitul de ambreiaj..va trebui sa fac si eu aceleasi operatiuni cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Astazi in mers pur si simplu motorul a cedat :| am pierdut instant toata puterea,luminile in bord au ramas aprinse si a aparut martorul pt baterie in bord cu rosu.Am oprit motorul dupa care am pornit din nou fara probleme.Intamplari asemanatoare?posibile cauze ?

Patesc si eu ceva asemanator aproape ori de cate ori ies pe autostrada, dupa cativa km de mers brusc pierde toata puterea, o readuc in "sarcina" daca ii dau inferioara si ii calc acceleratia de cateva ori. Cineva mi-a zis ca e pos sa fie totul din calculatorul de la EPC. Inca nu am aflat versiunea sigura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 1 an de zile aprozimativ sunt posesorul unui vw bora 1.6 16v bcb din 2003. avea (150.000km) ....acum are vreo 175.000...am schimbat la ea doar 2 bucse de punte si 2 amortizoare.

precizez ca la motor pana acum am schimbat doar fisele ....fiind in germania , m-am pomenit din senin ca m-a lasat una .

acum de cand a venit frigul am o alta mica problema la motor ......dimineata in special cand sunt temperaturile sub 7 grade ...dau sa o pornesc ..pun contactul ..astept sa se stinga becurile ...si o pornesc....porneste..si in secunda 2 se opreste ...

dau a 2 cheie ..porneste normal ..

de cand o am ...revizile i le-am facut la zii ...recent i-am schimbat si bujiile ...precizez ..ca la relantiu am si eu acea mica trepidatie ...

de dimineata am observat ....fiind si mai frig decat de obicei ( 0 grade) ca atunci cand am invartit cheia nu sa intamplat nimic o secunda ..apoi a pornit subturata ..si sa oprit ...a 2 cheie ..pornind normal ..

ceva idei inainte sa ma duc la service ? cineva imi tot spune ca trebuie reinitializat corpul clapeta..asta inainte sa fie desfacut ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@

vwgolf4pacific

inca nu am fost sunat de cei de la service in legatura cu costul operatiunii,cam atat de seriosi sunt. M-am uitat putin pe internet la niste kituri si ar vi vorba cam de 8 milioane fara insa sa stau sa caut mai multe informatii cam care ar fi mai bun. Presupun ca vor opta pt Valeo sau Bosch cei de la service. Ulei te sfatuiesc sa iti pui original si aici ma refer sa te duci la o reprezentanta VW unde 2L de ulei vor fi cam 100 lei.Eu ma astept ca toata afacerea sa ma coste maxim 1200 lei cu manopera inclusa.Imediat ce primesc un raspuns de la service las un mesaj pe forum cat ar costa kitul de ambreiaj.

@costyn955 Am vorbit cu un coleg pe forum care avea aceeasi problema insa la el a zis ca e posibil sa fi tras aer pompa de benzina ca era pe rosu la rezervor iar eu cand am patit nu eram chiar pe rosu insa foarte aproape. Pe autostrada nu iesi cu rezervorul gol deci e cu siguranta de la altceva. Poate un senzor de impulsuri nu mai trimite informatii la ECU,cureaua de la alternator ar fi o alta varianta. Cel mai bine ar fi sa te duci la mai multi mecanici sa ceri o constatare care de cele mai multe ori ar trebui sa fie gratis pana sa te decizi unde te duci ca sa nu te jupoaie de bani.Rvino cu niste raspunsuri daca reusesti sa rezolvi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 1 an de zile aprozimativ sunt posesorul unui vw bora 1.6 16v bcb din 2003.

precizez ca la motor pana acum am schimbat doar fisele ....fiind in germania , m-am pomenit din senin ca m-a lasat una .

Poate ai schimbat o bobina sau pe toate.

Acest motor nu are fise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema cu acest motor, se incalzeste ceva foarte tare, ca miroase a incins si mi sa topit din capacul de filtru de aer, in partea stanga unde este semnul cu W, ce poate fi , nu am umblat la nimic din 2008 de cand am luat masina din Germania, bujii nimic

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate aparatoarea respectiva si vezi sursa de unde provine caldura.Ai grija mare sa nu fie ceva de la instalatie si sa nu iei foc cu masina.In mod normal in zona respectiva nu prea ai multe de verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Nimic in masina si motorul asta nu se incinge atat de tare incat sa topeasca plasticul si sa miroasa a ars. Vezi poate ai un scurt sau un releu care se incinge si topeste pe acolo. nu mai sta asa, investigheaza urgent. Totusi mi se pare cuidat ca tu spui ca ai sub capacul de aer, acolo nu poate arde decat o bobina de inductie, un injector sau ceva din motor, altceva nu are ce.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De sub capac poate fi numai o bobina de inductie sau cablurile acestora. Daca era de la injectoare probabil ca ne povestea altceva acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se poate incalzi asa de tare o bobina?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

La batrana Dacie intre Bobina de inductie si Delco erau impulsuri pozitive care variau intre 200 si 400v in functie de turatie...da, se poate incinge destul de tare :) chiar sunt curios ce mama focului a reusit sa topeasca plasticul ala, e destul de sanatos. Sper ca totusi situatia sa fie solutionata favorabil proprietarului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... mai poate fi o varianta: respectivul filtru are niste picioruse de plastic cu ajutorul carora se fixeaza, poate ti s-a rupt cel de langa puntea injectoare si sta filtrul direct pe chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv

am un golf 1.6 16V BCB de curind am schimbat filtrul de aer si am observat pe traseul montat pe capacul motorului o clapeta cu un arc

la o investigare mai atenta am observat ca aceeasta este rupta

imi poate spune si mie cineva la ce foloseste, cum este actionata, cum se numeste ca nu stiu ce sa caut sa cumpar

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E renumita clapeta care ar trebui ca pe timp de iarna sa deschida si sa traga aer cald venit dinspre teava de esapament dintre motor si radiator. 

 

Mai e scris pe-aici despre ea o gramada, dar nu mai tin minte in ce topic. Ca idee, o poti pune pe inchis ca si-asa vine vara. Oricum nu cred ca se simte mare diferenta, eu am avut-o pe inchis iarna asta si am mers cu ea asa si nu mi s-a parut ca s-ar incalzi motorul mai greu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus vag com-ul astazi si nici un fel de eroare pe motor, si de unde este topit plasticul si pana la chiulasa este o distanta de 10 - 15 cm

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E topit in partea dinspre radiator, acolo unde are teava aia care merge la protectia de la esapament din fata motorului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D problema e ca lapeta cu pricina e bucati acuma

vreau sa cumpar alta si nu stiu cum se numeste

pe net cind dau cautare clapeta se duce direct la clapeta de aer la carburatie

un cod ceva stie cineva o denumire specifica ?

daca nu o mai pun>? are ceva

si am cam ramas putin curios cum este actionat arcul acela?



ca, clapeta scuze



daca este pe aici o sa citesc toate cele 7 pagini daca nu va rog dati-mi si mie un link ceva pe unde pot gasi ceva despre ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este exact in jurul semnului W

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Hai sa zicem altfel, unde zici tu ca ai topit capacul de la filtrul de aer este imposibil sa ai temperaturile alea care sa fie in stare sa topeasca asa ceva. Doar o flacara deschisa Sau vreodata, candva atunci cand ai fost la un garaj au uitat lampa pe plastic si l-au topit si acum ai vazut. Alta explicatie logica si normala, personal, nu am gasit. Este mecanic imposibil ca motorul sa genereze acolo caldura aia si restul in jur sa fie ok.

:D problema e ca lapeta cu pricina e bucati acuma

vreau sa cumpar alta si nu stiu cum se numeste

pe net cind dau cautare clapeta se duce direct la clapeta de aer la carburatie

un cod ceva stie cineva o denumire specifica ?

daca nu o mai pun>? are ceva

si am cam ramas putin curios cum este actionat arcul acela?

ca, clapeta scuze

daca este pe aici o sa citesc toate cele 7 pagini daca nu va rog dati-mi si mie un link ceva pe unde pot gasi ceva despre ea

Incerc sa imi dau seama despre ce clapeta vorbesti, am o vaga idee si daca este ce cred eu, arcul este acolo pentru a readuce clapeta la pozitia de inchis cand nu mai este actionata de presiunea gazelor de evcuare. Nu mai da gaze, sta inchisa, da gaze, sta deschisa. Ce simptome vei avea daca nu o mai pui? Gaze in motor fie ca sunt cat trebuie, fie cand nu trebuie sa fie. Comportament motor ... Necunoscut

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!