Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

  • 1 month later...

Proaspat posesor de BCB, de vreo 2 luni. Se aude un tacanit ca de contact electric, in partea dreapta a masinii, cu mototrul pornit, doar cu capota ridicata, cam in dreptul canistrei carbon, e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, e perfect normal.... e supapa (solenoidul) canistrei de carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc acelasi lucru. Este bine sa se auda tacanitul acela , pentru ca lucreaza " canistra de carbon ".

Daca nu ti se mai aude atunci e o problema...

LE : problema cu timoneria cred ca o stie toata lumea ... si eu am problema asta , si e de la o tija ceva de pe la motor ...

Modificat de Vlad Cocos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BCB-ul merge cu benzina 95 aditivata sau 98-100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat cand am ridicat capota, ca am un capacel deschis. Se poate vedea in poza: p1.jpg

Nu stiu exact de la ce este acel capacel, si m-ar ajuta daca mi-ati putea spune. Avand in vedere ca era deschis, ce sa verific sa nu am surprize neplacute?

Tot azi am observat si cateva scurgeri pe o tija si pe un furtun:

p2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate vad in prima poza capacul este acolo(este un capacel de plastic) , si prin acel orificu blochezi vibrochenul cand schimbi distributia.

in a doua poza acele tije sunt de la timonerie , si e ok sa fie unse , intra mai usor in viteze ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, capacelul este acolo, pt ca l`am pus eu ulterior; dar acel orificu era deschis. Legat de distributie, cand mi-am schimbat-o, sincer nu imi aduc aminte sa fi umblat la acel orificiu.

Legat de poza 2, din cate se poate observa, este scurgere si pe furtun, nu doar pe timoniere.

Modificat de Rzvy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut si la alte masini si nu stiu de la ce ar putea fi acea scurgere, nu stiu daca e o scurgere.

Si acea gaura este de vizitare a vilbrochenului, de punere la pounct cand faci distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Tija aia de acolo se uda pentru ca a inceput sa scape ulei din cutie pe la simering-ul de la selector. Exact asa e si la mine si stiu sigur ca aia e cauza.

Partea cu capacelul de plastic este corecta, pe-acolo se vede coroana volantei pe care prinde bendix-ul electromotorului. Se vede ca o roata dintata, ma rog...o parte din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia(nu sunt 100%sigur)ca se vede si grosimea discului de ambreiaj cand se apasa pedala.Nu am cum sa imi dau seama daca lucrul asta este corect pt ca nu am oglinda aia speciala cu maner care permite vizionarea in zona.

Scurgerea de la furtun(e furtunul de presiune,care sta in tensiune si presiune cand iei de volan),e ceva normal la golf,leon,skoda.Din cauza imbatranirii apar mici scurgeri.Nu e cazul sa iti faci probleme din cauza lui,iti pierde o cantitate infima de lichid si trebuie sa completezi maxim 50 grame la 3-4 ani..sau daca nu chiar deloc.Tija timoneriei se mai murdareste si de la capul planetarei din cutie,iti pierde foarte putin ulei la iesirea din cutie si cand planetara se invarte il arcunca in sus,asemeni nu trebuie sa iti faci griji..e tot o cantitate infima de ulei pierdut.Punerea la punct a distributiei se face pe partea cealalta a motorului ..pe pinionul mic de vilbrochen unde ai si semnele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare.

am si eu un g4 motor BCB, puteti sa-mi spuneti si mie cum pot masura bobinele pentru a vedea daca e vreuna picata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e vreuna picata ai eroare misfire pe vreun cilindru(p0301,2,3,4) sau pe mai multi(p0300).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

multumesc frumos pt raspuns.

am respectiva motorizare de vreo jumatate de an, dar nu sunt tocmai multumit de el, revin cu un post (consider ca inca nu functioneaza in parametrii ca sa pot sa dau un verdict pro si contra per ansamblu) dupa ce termin de schimbat sonda lambda, schimbat compresorul de la ac, recuratat egr-ul (se pare ca din cauza sondei lambda sau a injectoarelor da exces de benzina pe esapament si pe diagnoza da overflow la egr...) si schimbat timoneria. pana acuma am facut schimbul revizia cu tot ce implica + schimbat baterie, curatat corp clapeta + egr, schimbat bujii dar inca nu sunt multumit de rezultate.

a dat cineva jos catalizatorul de pe masina? consuma mai mult/putin? mai ies noxele ok la itp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragoshdiaconu

in legatura cu acest motor ce benzina folositi? am vazut aici ca pt bcb si azd se recomanda min 98.ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la BCB-ul meu ii bag de 95 de la OMV si merge bine. Se simte o usoara trepidatie la ralanti care cu benzina mai buna nu se simte, dar merge bine asa. Am folosit numai benzina de 95 si abia dupa 70.000 de km mi-a picat si mie o bobina de inductie, iar injectoarele sunt "tzipla".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa confruntat cineva cu bobine rebele? Adica nu vor sa iasa de pe bujie. Cum as putea sa se scot fara sa le sparg/rup? Am incecat cu doua surubelnite late si mi-o sarit doar capul bobinei, corpul cilindric a ramas pe bujie, noroc ca am putut sa le pun la loc. Sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ti-a ramas doar cauciucul pe bujie si ai ramas cu bobina in aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu ce o ramas pe bujie, dar de sarit o sarit partea plasticata din bobina si am pus-o repede la loc. Nu am avut in mana inca o bobina completa sa pot explica si nu am bani sa dau 4X120 lei inca! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Posed si utilizez personal un vw bora 1.6 16v din noiembrie 2007 si pana in prezent. Bora mea este din 2003(ca an de fabricatie), la momentul cumpararii avea 87.000 km(doar ce ajunsese in tara la noi din Germanik), iar in prezent are 169.200 km.Cu preponderenta, am alimentat cu benzina de 95 de la petrom, iar din ianuarie 2012 i-am instalat GPL Landi Renzo, de la acea data si pana in prezent, parcurgand 22.000km fara nicio interventie de nicio natura la motor.

Totusi, in toata aceasta perioada de utilizare, mai precis in ultimul an si jumatate, am schimbat si eu o bobina de inductie, un senzor de temperatura motor, electroventilatorul mare si pompa de benzina(mai mergeam pe rosu cu ea). am avut si o problema cu fluctuatiile la relanti, problema care s-a rezolvat prin curatarea clapetei de acceleratie, a galeriei de admisie, a EGR- ului si o reinitializare a parametrilor de functionare a acestor elemente la o reprezentanta skoda, pret 100 lei si 4 ore pierdute.

Pe partea de suspensie, am schimbat amortizoarele pe fata cu tot cu flanse si rulmenti si de vreo 2 ori am schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare si toate astea datorita rotzilor pe 17 si suspensie sport, neadecvata pt drumurile noastre.

La fel ca si multi dintre voi, am aceeasi problema la maneta de acceleratie, cauza fiind se pare tamponul de langa bateria.

Apropo, bateria nu a fost schimbata niciodata, dar cred k la primavara isi va da duhul.

Cam asta a fost tot

Sincer, sunt mutumit, chiar f multumit de aceasta masina si imi doresc numai sa am mai mult timp liber si bani in buzunar pt cat mai multe plimbari cu ea.

Cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am cumparat in august un Golf 1.6 16v BCB(prima mea masina). Pana acum am avut doua erori in bord, Generator Werkstat si Abgas Werkstatt. La o masurare a tensiunii pe baterie s-a vazut ca alternatorul nu avea nimic, iar a doua eroare s-a rezolvat de la sine dupa ce am mers mai turat. In rest nu am avut probleme, motorul este suficient de puternic la peste 2500 rot/min, iar consumul doar in oras mi se pare cam mare(minim 8,8). In afara am reusit sa scot la un drum Bacau Bucuresti un consum de 6,3 cu 2 persoane in masina, bagaje si a/c pornit. Mi-a consumat si putin ulei, dar la 175000 km nu mi se pare anormal. Urmeaza un schimb de ulei, si filtrele de aer,polen si ulei.

Nu stiu daca trebuie sa schimb uleiul din cutie, dar cateodata intra greu in prima si a doua treapta. Si cel din caseta de directie cam la cati km se schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista un termen de schimb nici la ulei de cutie nici la ulei de servo.Oricum banuiesc ca nu au fost schimbate niciodata.Pe original 3 litri de ulei,2 de cutie si 1 de servodirectie verde,te costa maxim 150 lei.E bine sa faci o schimbare a uleiurilor respective..pt ca operatiunea e simpla si nu necesita bani multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simt nevoia sa subliniez cuvantul ORIGINAL mai ales la servo si cutie.Nu lua aftermarket;am patit'o la cutie cu Febi.De toata jena.Parca era smantana cand l'am dat jos dupa nici 1000 km.Spalat cutia si ulei original=>imbunatatire considerabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!