Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

"am luat-o pe copca" (nu ..."am luat-o pe coaja") = am luat-o pe aratura adica OT oarecum....iar performante fata de 18T? nu cred ....11s fata de 7-8s e MAAAARRREEE DIIIFFFEEERREENNNTAAA. In afara daca tu crezi ca motorul tau o sa tina f mult cu tine mergand afara la 6000rpm eu zic ca te inseli. Eu unu efectiv mi-a fost mila sa tin motorul la 6000rpm (~210km/h :) ) mai mult de 30s. Da fiecare cu masina lui. La motorul asta viteza de croaziera este dupa parerea mea 120km/h (hai 140) la 200 e in blana (daca prinde 200 - poate e de la jante .... si tu defapt ai 180 :) ) oricum il omori dupa parerea mea daca mergi asa cu el de fiecare data cand iesi din Bucuresti. Eu pot sa-ti spun ca in 2.5 ani de Seat ibiza GTi am mers de max 4-5 ori cu 200 si nu mai mult de 1 min - 2 ....

Modificat de mrwhite
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva... Sincer nu cred ca motorul asta de 16 este mare realizare tehnologica fata de motorul de 16 de pe G3 asa cum nu cred ca motorul de 20 8v 115hp de pe generatia noua este cu mult diferit fata de motorul meu (2.0 8v 115hp "2E"). Un ex motorul de mitzubishi de 2.0 16v 150hp cu codul 4g63 se foloseste de prin 90 incoace cu mici modificari si sat si la baza motorului de raliu. Mare progres tehnologic la motoarele pe benzina in ultimii 10 - 15 ani (in afara de tehnologia FSI). Dupa cum observi in generatia G3 motorul de 20 avea 16v apoi au venit cu o mare "revolutie" 20v!!! pe generatia G4 pt ca pe G5 sa revina la 16v .... Oare dece? (apropos de ce ziceam de 18 20v fara T 125hp si pe g2 18 16v 127-150...mama ce evolutie) Deci apropos de uzura morala..... nu prea sunt de acord. Uzura fizica e alta discutie .. asta se aplica de la o masina la alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 depinde de masini, 18T poate insemna si 8.4 iar 1.6 10.8.

2 intr-adevar, la 200 e blana maxima.

3 inteleg ca 35 cp nu ti se pare evolutie, motorul de 2.0 are o putere litrica de 57.5cp. Cel de 1.6 de 65.6cp. . R32 ... 75 cp . 1.8T ... 100 cp. Nici in privinta lui G5 (inclusiv GTI) nu vad o evolutie extraordinara. Marirea cilindreei a crescut puterea, insa puterea litrica e aceeasi. INMHO evolutie inteleg printr-un motor mai mic cu o putere mai mare. Ca asa se vor scoate peste cativa ani motoare de 4-5l :). Nu ma intelege gresit, eu sunt mare mare mare fan al motoarelor 1.8t si al motoarelor de turatie in general. Daca as fi avut cum, mi-as fi luat si eu motorul de 2.0l pe masina mea, recunosc. Vad ca o iau si eu pe copca, asa ca mai bine ne oprim aici, ca andy84 vroia doar niste info despre motorul bcb :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 depinde de masini, 18T poate insemna si 8.4 iar 1.6 10.8.

2 intr-adevar, la 200 e blana maxima.

3 inteleg ca 35 cp nu ti se pare evolutie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten al meu are g4 GTI (18 T 150 hp) cumparat de aici in 2002 (nou PORO). Nu se mai aduce acum (adica cand ti-ai cumparat tu) sau nu se aduce in general?

Modificat de mrwhite
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten al meu are g4 GTI (18 T 150 hp) cumparat de aici in 2002 (nou PORO). Nu se mai aduce acum (adica cand ti-ai cumparat tu) sau nu se aduce in general?

<{POST_SNAPBACK}>

eu am luat masina la sfarsitul lui 2003-decembrie, si atunci nu era in oferta. am intrebat daca aduc-la AUTOWORLD cluj si mi-au zis ca nu aduc, crede-ma nici cu interventii.iti dai seama ca nu m-am lasat usor dar pana la urma am luat 1.6 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc cu tt-ul cabrio !!! poate tragi un 225 cp :) kidding, cat despre 2.0 4motion vs 1.6 <------ e clar!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc cu tt-ul cabrio !!! poate tragi un 225 cp :) kidding, cat despre 2.0 4motion vs 1.6 <------ e clar!!! :)

<{POST_SNAPBACK}>

ohoooo!!! zi-mi noroc cam peste vreo 5-6 luni, inca nici nu l-am comandat. inca is la faza de prospecte pt optionale si sigur nu o sa-i bag chip tuning, nu-mi trebuie in oras!oricum deja m-am decis pt Pachetul Sport TT si e deajuns de scump, da e tot ce imi doresc(+alte cateva optionale)=adica vreo 4500Euro in plus!

gata acum ca is off-topic, zic mai multe cand il am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in vorba :lol: Nu m-am mai bagat de mult timp.

Cu al meu BCB am 85.000 km si am avut o singura problema: pe la 65.000 am schimbat o bobina. Dar, dupa indicatiile producatorului acestea sunt consumabile si se schimba o data cu bujiile la 60.000 km. Ulei nu consuma, este mai elastic in expoatare decat alte 1.6i 16v cu care am mers, consuma civilizat pentru greutatea mare a masinii iar daca sti sa il urci in ture, nu prea te lasa la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in vorba :lol: Nu m-am mai bagat de mult timp.

Cu al meu BCB am 85.000 km si am avut o singura problema: pe la 65.000 am schimbat o bobina. Dar, dupa indicatiile producatorului acestea sunt consumabile si se schimba o data cu bujiile la 60.000 km. Ulei nu consuma, este mai elastic in expoatare decat alte 1.6i 16v cu care am mers, consuma civilizat pentru greutatea mare a masinii iar daca sti sa il urci in ture, nu prea te lasa la greu.

<{POST_SNAPBACK}>

tie cat iti consum in oras-mers normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 9 si 11l / 100 km. 11 se refera la mersul vara cu AC-ul pornit.

Dupa cum am spus si inainte, nu mi se pare mult pentru un motor pe benzina, tinad cont si de clasa din care face parte masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 9 si 11l / 100 km. 11 se refera la mersul vara cu AC-ul pornit.

Dupa cum am spus si inainte, nu mi se pare mult pentru un motor pe benzina, tinad cont si de clasa din care face parte masina.

<{POST_SNAPBACK}>

exact asa si mie: intre 9-11, eu merg tot timpul cu climatronicul/tu cu AC deci tot acolo e! consumul e foarte ok+(eu am si cauciucuri de 205/16) si merg des in mijlocul zilei sau dimineata cand e mai aglomeratie deci nu ma plang de consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot aceeasi dimensiune de roti am. De fapt, cred ca singurele diferente dintre masinile noastre sunt clima la tine, inscriptionarile interioare ale pregurilor ( "edition" la mine ) si eventual culoarea masinii.

Pardon :P / si cass-ul tau cred ca este Beta; al meu este Alpha.

:D De fapt, cred ca sunt prea multe diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot aceeasi dimensiune de roti am. De fapt, cred ca singurele diferente dintre masinile noastre sunt clima la tine, inscriptionarile interioare ale pregurilor ( "edition" la mine ) si eventual culoarea masinii.

Pardon :P / si cass-ul tau cred ca este Beta; al meu este Alpha.

:D De fapt, cred ca sunt prea multe diferente.

<{POST_SNAPBACK}>

aproximativ. eu am praguri fata-spate metalice cu inscriptionare ocean, am avut cass Gamma(4boxe+4tweetere), l-am vandut si acum am un mp3 VDO-DAYTON, mai am proiectoare de ceata(cred ca si tu ai) si insertii cromate(ceasuri, schimbator, frana de mana)

..can atat ne difera(cred), in rest numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Alooo, baietii cu BCB-urile! Haideti, ca a trecut aproape un an si aveti ce povesti. Cum ramine, e bun motoru' asta sau e de doi lei? Nu de alta, dar tocmai ce mi-am luat un G4 / BCB. Si mi-ar prinde bine citeva runde de certuri intre voi, poate ajung si eu la vreo concluzie inainte sa simt pe pielea mea. So, e bun sau nu BCB-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alooo, baietii cu BCB-urile! Haideti, ca a trecut aproape un an si aveti ce povesti. Cum ramine, e bun motoru' asta sau e de doi lei? Nu de alta, dar tocmai ce mi-am luat un G4 / BCB. Si mi-ar prinde bine citeva runde de certuri intre voi, poate ajung si eu la vreo concluzie inainte sa simt pe pielea mea. So, e bun sau nu BCB-ul?

Si pe mine ma intereseaza daca e bun sau nu motorul.

Mai ales din punct de vedere al problemelor tehnice (fiabilitate) si mai putin din punct de vedere al consumului si al performantelor (doar e 1.6 nu e motor sport)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdaaa.. pentru ca tot se numeste informatii motorul BCB, am si eu o intrebare... a demontat cineva bujiile pe motorul asta, sau a fost macar de fata la demontarea/verificarea acestora? am scanat motorul cu vag-com-ul si... cylinder 3 misfire... ma rog sa nu fie de la injector, sa fie de la bujie, dar deocamdata nu stiu cum sa verific.. am achizitionat o cheie de bujii si cam atat, ma uit ca mata-n calendar cu capota ridicata. UNDE sunt bujiile, si cam care sunt pasii si precautiile care trebuie cunoscute? Multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu ca nu am nici 4 ani si nici 40000 km.

Atunci o sa le schimb si eu.

Sfatul meu e sa lasi pe cineva care se pricepe sa le schimbe.

Va rog nu mai dati mereu quote la postul anterior

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mdaaa.. pentru ca tot se numeste informatii motorul BCB, am si eu o intrebare... a demontat cineva bujiile pe motorul asta, sau a fost macar de fata la demontarea/verificarea acestora? am scanat motorul cu vag-com-ul si... cylinder 3 misfire... ma rog sa nu fie de la injector, sa fie de la bujie, dar deocamdata nu stiu cum sa verific.. am achizitionat o cheie de bujii si cam atat, ma uit ca mata-n calendar cu capota ridicata. UNDE sunt bujiile, si cam care sunt pasii si precautiile care trebuie cunoscute? Multumesc pentru raspuns

95% cred ca este dusa o bobina de inductie (este fisa care intra in bobina). Ca sa verifici daca intradevar este bobina, desfaci fisa la cilindrul 3 si o fisa de la alt cilindru si le schimbi intre ele. Repornesti motorul si in acest caz eroarea ar trebui sa se mute pe celalalt cilindru.

Ca sa ajungi la bujii trebuie sa scoti capacul de plastic si o sa vezi in partea superioara a capacului de chiulasa niste mufe negre dreptunghiulare. Le scoti cu o surubelnita (alea sunt fisele de la bujii).

Problema cu bobinele de inductie este arhicunoscuta la motoarele cu 16v. Se duc cam repede. O bobina noua (OEM) costa cam 130 ron. Bafta la surubarit.

PS: Un injector nu se duce asa usor. In cel mai rau caz s-a infundat, dar de dus nu e chiar asa usor.

Daca nu te descurci iti mai dau hint-uri prin pm. E super usoara treaba de a schimba bobina. Nu merita sa te duci in service pt asa ceva, plus ca iti mai ia 40 ron pt diagnoza.

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie careva care sunt diferentele intre motoarele BCB si AZD, care cred ca e precursorul lui? Ambele au aceasi injectie si la un momet dat s-a inlocuit AZD cu BCB, dupa cum ar rezulta din linkul

http://www.doppel-wobber.de/g4_motor.html

Deci: de ce s-a renuntat la AZD si ce aduce nou BCB care se pare ca a ramas in fabricatie mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut

am citit topicul pe la inceput ...si referitor la motorul de 2.0 de pe golf mi-e mi se pare f nereusit....400cm 11 cai diferenta fata de 1.6:)) consumul parerea mea..este mai mare cu 2l in oras la 100

eu am motorul bcb 1.6 16v de 2 ani luat la 78000km ..momentan 113000..nu am avut nicio problema la motor....acum m-au lasat 2 bobine..si cred ca o sa ma lase si celelate 2 ...eu zic ca au tinut destul de bine...sunt din fabrica pe masina, masina luata din germania

am schimbat sonda lambda sic am atat....resutul doar consumabile(distributia, bujii, bucse..etc)...si merg cu ea destul de sportiv...eu zic ca e un motor fiabil daca il intretii bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tot posesor de BCB sunt si eu 1.6 16v,si functioneaza fara probleme,dupa 13000 km nu a trebuit sa completez nici macar un gram de ulei,pe joja era exact atat cat a fost la inceput,ce nu imi place la el este tamponul dispre cutie care trebuie schimbat,dar cred ca nu are de aface cu motorul si a doua chestie este ca atunci cand este climatronicul pornit ii cam ia din putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am tot 1.6 bcb dar e puturos tare la turatii mici. abia dupa 3500 simti ceva putere.

ca sa nu mai vorbesc de cuplu motorului. e tot naspa pina la 3000 de ture

parerea mea ca un 1.9 tdi de 131 cp e motorul ideal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun,

Dupa ce am citit peste 40 de reply-uri la acest topic, dupa ce am vazut comparatii idioate(corectati-ma daca gresesc) venite de la oameni care citesc intr-un program fie el Etka, Autodata, Elsa s.a.m.d, sau alti bagatori in seama care se gasesc sa compare motoare MPI (Injectie Multipunct) cu motoare DOHC(2 axe cu came si 4 supape pe cilindru) romanescul 16 valve, cu motoare aspirate 1.8T(T vine de la Turbo), PD(Pompe Duse) 1.9 TDI (Turbo Diesel Injection). Curiozitatea mea simpla este cum te poate duce capul sa compari un motor Turbo cu un Multipunct? (PS: nu astept raspuns ca sa ramanem On-Topic, este doar o intrebare retorica pe care imi permit sa o pun)

Da, ca motorizare pe Golf IV intr-adevar 1.9 TDI PD 130CP in 6 rapoarte este cea mai reusita, cuplu, consum si tot ce vrei de la el, dar aici vorbim de BCB 1.6 16V 105Cp 77Kv si nu despre alte motorizari.

Ca posesor al acestui motor pot spune ca nu am avut nicio problema in mai bine de 60K cu aceasta masina, ulei schimbat la timp, Castrol Magnatec SAE 5W40, Filtre Mann (Ulei, Polen, Benzina, Aer) ca dambla personala le schimb la 10K FIX . Cu bobinele nu am avut nicio problema, dar am o problema cu timoneria de 2 lei care este pusa pentru acest motor si aceasta cutie. Nu se poate regla in fel si chip, doar se schimba piesa uzata. Are un joc mic care ma baraie la cap, fiind mai perfectionsit si tipicar de fel.

Consum MIXT Campina-Cluj Dus-Intors 5.3/100Km cu fluturat in Cluj, nunta, coloana, 4 insi in masina (Deci consuma de rupe). In oras, serpentine gropi, limitatoare de viteza, 8.3 cu mersul schimbat rareori sub 4000 RPM cum cuplul se simte bine dupa 3600 RPM. Sunt foarte multumit de motorasul asta, cu benzina de 100 fuge si mai bine, si da, cu jantele de pe Pacific Edition, Route 66 16" ajunge la maxim 210Km/h sau cel putin, ceasul meu defect atat indica :vwrullz:

Ulei si benzina, in rest nu are dureri motorul.

Curios sunt si eu de alte pareri despre BCB asa ca astept sa ramanem On Topic.

Drive Safe!

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

aceleasi pareri le am si eu ca si colegu Bogdan Moraru referitor la motorul BCB

doar ca la mine consumul este un pic mai mare 10-11 in Bucuresti:D

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!