Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

Poate sa-mi identifice careva locatia senzorului care trebuie sa-l caut pentru eroare asta: 

16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
        P0102 - 35-10 -   - - Intermittent ?

 

post-24001-0-47995900-1388409781_thumb.j

Modificat de Robb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robb :nu sunt 100% sigur insa cred ca este vorba de senzorul MAP, care masoara presiunea in galeria de admisie. Se afla in vecinatatea jojei de ulei.

 

Al Bundy: mie mi se uda sub alternator cand imi pocnise radiatorul la o imbinare. Cu toate astea nivelul in vas nu scadea sesizabil.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036906051 senzorul GALERIE ADMISIE (parca asta e G70-ul).

6 din schema..trebuie curatat capul lui si daca nu mai face servicii trebuie schimbat,atentie mare la mufa sau la cablaj...si ele pot mesterite...verifica cablul in vecinatatea mufei.

 

 

post-64586-0-58938000-1388413452_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi identifice careva locatia senzorului care trebuie sa-l caut pentru eroare asta: 

16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

        P0102 - 35-10 -   - - Intermittent ?

G70 este debitmetrul, dar nu exista pe motorul asta.

Ala e un G71, senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut baieti. Trebuie sa schimb 2 suporti la motor , unul de pe partea soferului (stanga) si cel antibalans, de sub masina.

 

Problema e ca sunt tentat din lipsa de fonduri prea mari sa dau comanda pe internet la un magazin online.

 

Suportul de contrabalans am inteles ca e identic la toate motoarele indiferent de cod, ala de sub capota am inteles ca poate sa difere (din auzite, fara cercetari prea mari). 

 

Pe site nu am gasit nici un suport care sa coincida in descriere cu codul meu, doar pentru ATN, AUS. 

 

 

Intrebarea mea e : suportul e identic sau pot sa difere prinderile, pozitia lor, samd. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Silviu Ticau

Salut baieti,

Am si eu un golf 4 1,6 BCB. Am facut schimbul de ulei(castrol 5w40), filtre si distributie.. am observat ca dupa schimbarea uleiului(nu stiu ce ulei avea inainte in ea/masina adusa din germania) il cam papa.. pareri? Mentionez ca nu scoate fum de nici o culoare, porneste normal, trage normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor am si eu si cu 5w40 am facut schimbul. De la un schimb la altul(12.000) imi mananca cam 1l . Am observat ca doar in turatii mari il mananca mai rpd. Inca nu am incercat alta firma sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Mi s-a recomandat sa trec pe un 10w40. Idee e ca taica-miu (a avut masina 1 zi si lui i sa aprins martorul de check oil lvl) a completat cu 1l de 10w40 de la mobil one. Nu am facut cine stie ce km de atunci, ce am constatat e ca mi-a scazut consumul de combustibil (imi arata computerul de bord media). Spun asta pentru ca pe acelasi traseu(casa-serviciu-casa) in aceleasi conditii de mers, computerul imi arata 10 acum am ajuns la 9,4.

 

Marian008, cati km are ata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bord am 154.000 km, reali nu stiu cat are. O am de la 138.000 si doar castrol 5w40 am bagat. Pe timpul verii ar merge 10w40 dar la iarna sa nu ai mici probleme cu el in sensul ca fiind mai gros se face mai greu ungere si o sa auzi cand pornesti masina cum iti bat tacheti. Cand am luat masina nu stiu ce ulei a avut pus dar bateau destul pe bine dimineata. Pe urma nu am mai avut treaba dupa schimb. Trebuie sa fie destul de jos nivelul uleiului ca sa se aprinda avertizarea de check oil lvl.(se aprinde cu rosu sau galben avertizarea?) De consum nu stiu ce sa iti spun. Al meu cu 4 pers in masina afara scot vreo 7 cu forja. Mers legal se duce la 6,5. In oras cred ca scot vreo  9 . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Ticau

Dupa o investigatie mai amanuntita.. la capacul de alimentare ulei am gasit foarte mult ulei. Cam am scos capacul de la motor si gatul de la alimentare ulei, garnitura era rupta si scapa ulei pe acolo.

Martorul i s-a aprins lu taicamiu. El zice ca cel rosu dar dupa ce a oprit masina si a repornito(fara sa fi bagat ulei), martorul a disparut.. ulterior a completat cu 1l de Mobil 1 10w40. 

Tot el mi`a facut schimbul de ulei si filtre si cica mi`ar fi facut si o spalare a motorului (am inteles ca nu e tocmai recomandat). Acum sa vedem daca mai papa ulei. Am schimbat garnitura aia de la busonul pe unde bagi ulei.

Era foarte ciudat. Pe sub ea nu ulei, fum nu scotea.. deci unde mi se ducea uleiului.. si ma gandesc sa nu fi fost garnitura aia cauza.. in mers.. uleiul balboteaza acolo in motor si mi se pare normal sa fi iesit pe acolo... o sa urmeze un drum mai lung (plec in concediu).. o sa fiu pregatit cu 1l de mobil1 la mine in caz de orice.. sper totusi sa nu fie cazul... va tin la curent

 

 

Legat de ce ulei folositi..

Datele tehnice pentru golfurile cu motor BCB recomanda un 10w40 ... pareri? Multa lume vad ca baga 5w40 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
https://youtu.be/wucztu4FwkY"detonatie"ca in filmulet. Mi-a spus un ing. la itp ca nu-mi inchide bine o supapa, si nici noxele nu mi-au iesit.Mentionez ca acesta detonatie se simte doar cu motorul cald la relanti, in rest trage, consum mixt 6,2l/100Km, porneste la prima cheie chiar si la -15 grade,iar cand e clad la sfert,papa cam 1l de ulei la 8000Km, are 182000Km nu stiu daca is reali cod motor BCB.Atat ma ingrijoreaza acesta detonatie ritmica? Am masina de 3 ani cu 25000km asa face de la inceput.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca un aditiv de benzina foarte bun, din ce ai scris tu eu iti recomand ce am folosit si eu BG 44K. Iti curata injectoarele, camera de ardere, valve, sonde lambda etc. si are un efect de curatare si asupra catalizatoarelor. Din ce am citit la ei pe site este recomandat un singur flacon de BG 44K 330ml la 30 de mii km si NU LA FIECARE PLIN pt ca este foarte concentrat.

La mine dupa mai bine de 100 km rulati cu acest aditiv mi s-a stins martorul motor din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ca nu prea se gaseste in Romanica asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da este. Eu l-am gasit pe www.ataugsburg.ro poti face comanda online. Am vazut ca este doar 73 roni oricum cu mult mai ieftin decat l-am gasit eu in Anglia.

Sa ne spui si noua daca ai rezolvat problema cu detonatiile si cum. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merci. Am sa-l comand, numai ca merg preponderent in oras, nu stiu daca are acelasi efect de curatare. Ps. de cateva zile imi sta si mie aprins check-ul eroare" emission workshop" si am sonda lambda 1 noua.

Modificat de marutu_2005
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am incercat si aditivul nicio schimbare, am mai observat o chestie ciudata cand scot busonul de la ulei cu motorul pornit acesta se tureaza pana pe la 1200 rpm cand il pun revine la normal. Busonul, este putin aspirat (ca un magnet de frigider), este normal sa se creeze acel vacum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.si eu sunt posesor de golf 4 BCB,masina adusa din Germania de un an.aceeasi chestie cu busonul si la mine.La schimbul de ulei am folosit mobil1 10w40,pentru ca asa avea o eticheta pe un furtun acolo si pot spune ca sunt multumit...am aproape 5000km cu acest ulei si pe joja e la acelasi nivel.ca probleme mai enervante sunt 2 :

1.are momente când nu porneste la prima cheie(am schimbat 2senzori de temperatura,ultimul fiiind original...a pornit bine o saptamana,dupa care iar a început cu figuri...ce-i drept mergg si cam rar cu ea,cam 1 data pe saptamana,si atunci face figurile astea,daca o pornesc in fiecare zi nu are nimic.

2.afisajul bc-ului care merge când vrea el.

in rest e o masina decenta,cam lesinata fata de un diesel(axr de exemplu),dar care trage destul de bine tinand cont ca e breack, si cu un consum decent,pentru vechimea ei,chiar daca multi de aici nu prea sunt de acord cu asta si recomanda motoare mai mari,si mai performante(1.8t de exemplu)...dar fiecare i-si ia masina pentru ce-i trebuie,si ce stie ca poate si intretine,nu?

multa stima si respect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul de ulei este atras de vacuum probabil din cauza ca gazele de carter sunt extrase din motor de un furtun care intra in admisie unde este vacuum. De aia se si tureaza fara capac, ca trage in admisie aer fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune cineva va rog ce este "clapeta" din interiorul carcasei filtrului de aer la masina din semnatura?

Este o clapeta mica cu un carlig in capat care este actionata de un senzor cu arc.

Am desfacut azi carcasa filtrului de aer si am gasit clapeta rupta iar carligul din capatul ei este rupt iremediabil. Are vreun rol important, se gaseste separat la piese auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie "recircularea",vezi daca inchide cind e on-butonul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un termostat, sa traga aer cald de langa evacuare cand este frig afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carligul din capatul clapetei este rupt deci sta numai pe inchis deoarece nu mai poate fi actionata de acel termostat.

Ma gandesc sa o scot de tot de acolo dar daca fac asta o sa am un amestec de aer cald ( din galerie ) si rece ( din lateral ) si nu stiu daca fac bine. Voi incerca pe la piese auto desi sunt sceptic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarna cand sunt sub 0 grade lasa sa traga aer cald de langa evacuare, iar vara sau cum este timpul acum blocheaza clapeta sa traga aer rece, sau scoate furtunul prin care trage aer cald. Cu cat aerul tras este mai rece, cu atat este mai dens (mai mult) si motorul are mai multa putere. Vezi si masinile turbo ca au racitor de aer-intercooler din cauza asta.  Cand este ger, totusi pune pe cald ca sa se incalzeasca motorul mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

La o Bora 1.6 16v cod motor BCB, am o eroare P0402.

Am schimbat EGR dar tot apare dupa un timp, consultand detaliile erorii am vazut ca zice sa schimb si DPFE sensor.

Imi spune si mie cineva cum se mai numeste si unde se afla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!