Jump to content

Informatii/probleme motorul BCB


andy84
 Share

Postare recomandată

clapeta se afla pe traseul de aer montat sub capacul motorului

cind se desface traseul pentru inlocuirea filtrului clapeta aceasta se afla in fata unde este galeria de evacuare a motorului si am inteles ca are rolul sa inchida si sa deschida iarna pentru a introduce aer cald in motor dar nu stiu mai multe detali, sau cum functioneaza.

presupun ca arcul acela este montat pe un termostat si la o anumita temperatura inchide si deschide.

daca o sa reusesc o sa postez citeva poze

numai ca nu stiu cum se numeste si de unde o pot cumpara

multumesc numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Arcul ala nu are niciun termostat si nimic, crede-ma. Ai vazut vreun fir care sa intre in capacul de la filtru de aer? Iti spun eu, NU :) Este strict actionat de aer. Gaura care intra in el este de la protectia termina a galeriei de evacuare, fix pix, nu are niciun termostat, stai linistit. Pune-l la loc cum era si gata, nu e actionat de nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Azi am descoperit o noua problema, destul de comuna (asa zice mecanicul), la g4. Se auzea un zgomot de sub masina la decelerare si accelerare, care isi schimba frecventa in functie de turatie. Era vorba de un suport pentru galeria de evacuare, care s-a rupt de pe galerie si a trebuit sudat inapoi. Dar sigur se va mai rupe datorita strazilor "bune". Si la o verificare a uleiului din cutie se pare ca scapa pe la garnitura capacului, deocamdata doar cat sa se umezeasca partea de jos a cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cutia nu are nici un fel de garnitura.Totul e cu silicon.Poate o saiba sau altceva.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Cred ca vrea sa se refere la "capacul verde". De scurs se poate scurge pe la garnitura de la epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici capacul verde nu are :) Acolo,da are garnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Ma refeream la capacul din dreapta al cutiei. Si siliconul formeaza o garnitura atunci cand se usuca :), asa a spus mecanicul oricum, eu nu stiu sigur ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Schimba mecanicul.  :) nu spun ca minte, dar sunt..temperaturi de topire, uzura si imbatranire foarte rapida in timp etc. Siliconul e bun la baie, si in alte aplicatii pentru care este destinat, nu la garnituri de etansare dar fiecare face cum vrea el. 

 

PS: garniturile alea costa cat jumatate de tub de silicon...go figure

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Omul nu a spus ca pune silicon la 10 lei tubul...sunt diferite feluri de Loctite care probabil ca se preteaza la asa ceva. Si in plus iti dai seama ca nu il las sa puna silicon ordinar sa ma trezesc fara ulei in cutie :))

 

Deci pana la urma e garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Fa-i o poza sa vedem mai exact si schimba mecanicul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. despre ce suport vb? ai putea pune o poza, ca am senzatia ca si la mine e ceva de genul. ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu la AUS n-ai capacul de la filtrul de aer mare ca la BCB, din cate am vazut eu... E putin mai diferit motorul tau, stiu ca una din diferente e sigur faptul ca ai bobina de inductie si fise care merg la bujii si a 2-a pe care o stiam e la filtrul de aer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti

am o mica-mare problema cu masina si mecanicul meu

de curind am fost la un servis de cartier sa imi schimb si eu distributia si ......

dupa ce mecanicul a montat distributia si a pornit motorul mergea ca dracu ......

concluzie dupa ce o desface : distributia montata gresit cu un dinte

remediaza greseala porneste motorul si pare sa functioneze corect dar tot se aude o bataie pe la motor

explicatia lui bate un tachete si ca asa am venit eu cu ea.

Dupa o cearta cu el nu am ajuns la nici o concluzie doar ca imi desface el motorul si imi arata ca nu sa strimbat nici o supapa si ca nu e defect nimic. A si inca ceva el a spus ca nu se intimpla nimic daca s-a montat distributia cu un dinte in fata sau in spate.

 

Intrebarea mea e cine a mai patit asa ceva si care au fost consecintele.

Cum pot sa verific supapele si tachetii.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

A blocat cumva distributia cu niste cale inainte sa o schimbe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cu doua suruburi ruginite. ce a gasit pe acolo pe masa prin garaji. unul mai gros si unul mai subtire el a zis ca din cauza aia nu a montat corect distributia din cauza surubului mai subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se blocheaza in 3 locuri...mama ei de mecanica. Axele cu came, 2 la numar(ma refer la 16 supape) si vibrochenul. Se pune cureaua, se elibereaza intinzatorul si se scot calele. Mare rahat.

 

Urasc meseriasii de dacie, jur

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el a zis ca nu e nevoie si mi-a aratat ca arborele are un dinte tesit si e pe semn

in rest nu stiu ce a facut acolo

aseara am fost la alt mecanic si mi-a confirmat ca e montata la punct

si tot aseara mi-a aparut o eroare "emission workshop"

si uite asa o masina buna adusa de afara se transforma intro rabla in tara noastra draga ROMANIA

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o duci la mecanici de rahat... Vina este exclusiv a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea aia de emisii se poate sterge si nu e neaparat legata de distributie, in rest... spor la reparatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vwgolf4pacific

Cred ca ar trebui sa verifici la un service serios sa vezi daca sunt ceva daune macar sa poti sta linistit. Nimeni nu iti poate spune exact ce s-a intamplat pana nu desface pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care aveti BCB pe G4, puteti sa-mi spuneti ceva rapoarte intre turatie si treapta de viteza? Am luat de curand unul pentru sotie si mi se par cam scurte rapoartele. Adica, in tr 5 la 3000 sau 2000 rpm ce viteza aveti, la fel si in  tr3 si 4 daca se poate. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu in tr.5 la 3000de rot/min am o viteza de 100km/h

in alte trepte nu m-am uitat intradevar rapoartele sunt foarte scurte

 

revin cu detalii despre distributie si problema mea

ieri am fost la un alt servis si mi-au confirmat ca este montata la punc 

problema cu eroarea aparuta "emission workshop" cica ar fi prima sonda lamnda cu toate ca mie nu mi sa parut sa se modifice cu ceva mersul motorului sau consumul

Intrebarea mea ar fi cine a mai schimbat acceasta sonda lamnda ce producator a ales, cat costa, cati pini are sonda?

E posibil sa fie si de la alceva si sa influenteze sonda lamnda precizez ca nu am curatat EGR si galeria de evacuare? Daca pe VAG-com arata eroare de sonda lamnda e sigur sonda stricata sau sunt sanse sa o schimb si sa vad ca face la fel?

 

Multumesc,

O zi buna

Modificat de m3ca_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Asa e si la mine. Tr 5 3000 100kmh. Merci. Inseamna ca asa e cutia asta.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy asa e cutia la motorul asta. In treapta a 5-a de la 3000 la 4000 de ture ajungi de la 100 la 125-130.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si la a mea. In a 5a la 3000 ture are 100km/h. Cred ca asa sunt cutiile la toate benzinarele aspirate pentru a mai putea avea ceva vlaga si la viteze mai mari . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!