Jump to content

Probleme Frana Golf 5


GtSport
 Share

Postare recomandată

On 17.7.2008 at 10:32 AM, popa.misu said:

Salutare.

Am un golf V 1.6 benzina si mi s-a intamplat de 2 ori ca la franare sa simt un fel de tremurare destul de puternica a pedalei de frana ca un fel de feedback... Ati patit asa ceva vreodata? Franda prinde ok dar se simte destul de aiurea.

Merci

discuri de frana ovalizate.

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut prieteni ! vin si eu cu o problema ... saptamana trecuta mai exact duminica cand ma duc la masina vad la roata dreapta spate o pata de lichid de frana cat minede mare ! ma uit la etrier ud tot era jale acolo ... mi-am dat seama ca sa crapat ceva si curge lichidul zic bine fiind duminica nu am vrut sa mai circul cu ea am mers repede la service si am bagat-o in curte acolo zic a doua zi sa se apuce de ea. Mentionez ca pana acolo au mers franele perfect chiar daca curgea lichid pedala de frana perfecta frana tot ! bine nici nu am vrut sa o folosesc mult ! A doua zi mecanicul ma suna ca a schimbat garnituri la etriere chestii dupa aia sa dus si la roata din dreapa a curatat si acolo schimbat si acolo tot si un furtunas care sa crapat de tot cand a umblat acolo zic bine. Dupa aia au aersit tot dau sa plec cu masina poc pedala de frina foarte moale si tinea frana dupa jumatate de cursa chiar mai jos,iar cand au aerisit tot au facut operatiunea cu motorul oprit si pedala se intarea nu cat ar trebui dar se intarea dupa ce o pornesc poc se duce frana pana jos imi tine frana dar jos tare. Azi ma duc la ei sa remediez problema au inceput iar sa o aeriseasca pe la roti peste tot nimic tot asa face .. dupa au pus pe tester si au inceput sa o aeriseasca si asa pornea pompa tot se auzea cum face dadea drumul la roti sa iasa tot si nimic tot asa .. creca au facut operatiunea asta de 10 ori ce-l putin si nimic acelasi simptom cu pedala cu motorul pornit apesi pe ea si usor usor coboara pana la jumate sa zic.. in mers daca apas frana da sa tina un pic,chiar cand o ating si dupa se duce pana la jumatea cursei si abia de acolo tine .. nu stiu ce sa ma mai fac,de o saptamana numai prin service stau si incerc sa ii dau de cap.. mentionez ca azi cat au aerisit aproape sa schimbat tot lichidul de frana 2L pe putin sa folosit... ce parere aveti ? de la ce ar putea fi ?  Masina e un Golf 5 1.9 Bkc. Am postat aici ca nu am gasit unde in alta parte subiectul asta. Mersi mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut , poate este offtopic , dar am o problema si nu ii gasesc rezolvare , aparatoarea din spate discului s'a copt , am dat'o jos ( am tras de ea ) si nu stiu cum sa o pun pe cea noua inapoi .

Ps: scuze daca este off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut itp-ul la masina si am observat ca dupa,pedala de frana este putin mai tare ,dar franeaza normal, insa se cam incalzesc discurile(adica dupa 7 km in oras nu poti tine degetul pe discuri,toate 4,oare ce sa fie?

Sa  fi fortat franele pe banc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit sa mi se perforeze aparatoarea de stropi a discului de frana in jurul capetelor suruburilor torx care o  prind pe portfuzeta.

Intrucat are contur continuu si nu o poti schimba decat daca demontezi rulmentul, am ales sa ii pun niste saibe zincate de diametru exterior mai mare decat gaura cu pricina (perforarea) si cu diametru interior cat mai mic (cat sa intre surubul). Am pus o saiba in fata aparatorii si una in spatele ei, pentru a crea un sandvis care sa ma lase sa o prind din nou cu surubul. Fiind saibe de 1,05 mm grosime, cei 2 mm adaugati nu au cauzat probleme; aparatoarea nu freaca de nimic, si nici suruburile ei, intrucat are niste scobituri in care intra suruburile. Asa sunt franele mele, cel putin (sistem franare spate Lucas/TRW model C II 38 de 16" ).

Nu as demonta rulmentii decat daca nu am incotro, pentru ca exista riscul sa se deterioreze cand ii scoti si sa trebuiasca altii noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
Am fost cu masina la ITP (sa o pregatesc pt RAR) si mi-au spus ca dreapta spate franeaza mai tarziu (destul cat sa ma intoarca la RAR). Am avut etrierul dreapta spate blocat si frana de mana nu tinea deloc pe acea roata (l-am remediat provizoriu). Cum as putea sa aflu de unde este intarzierea asta? Sugestii???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce inseamna provizoriu? e posibil sa nu lucreze cum trebuie si atunci nu franeaza bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge pe varianta las d-le ca ma ajuta ABS-ul.

Asa am avut is eu, l-am schimbat cu unul nou.

NU exista rezolvare provizorie, cel putin nu vad eu cam cum s-ar putea la sistemul de franare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, WooZie a scris:

pai ce inseamna provizoriu? e posibil sa nu lucreze cum trebuie si atunci nu franeaza bine

Asta am realizat si eu....dar pot sa schimb doar un singur etrier?....sau este ca la amortizoare, trebuie schimbat stanga dreapta?

Ce parere aveti despre kit-urile de reparatie pt etrier? merita?

în urmă cu 3 ore, janos a scris:

Merge pe varianta las d-le ca ma ajuta ABS-ul.

Asa am avut is eu, l-am schimbat cu unul nou.

NU exista rezolvare provizorie, cel putin nu vad eu cam cum s-ar putea la sistemul de franare.

Da-mi te rog detalii.....ai schimbat doar unu?.....ce producator?....ai schimbat si lichidul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai schimbi ce e defect, n-are treaba cu ala care functioneaza corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
bogdannadrian

Salut,

 

Ieri m-am decis sa schimb placutele de frana pe fata + discurile + lichidul de frana.

Plecand cu masina de la service am observat ca pedala de frana nu mai opune rezistenta pana la jumatatea cursei, parca trecea prin aer.

Pe loc am incercat sa calc frana de cateva ori la rand, pedala devine din ce in ce mai tare. Odata plecat de pe loc, in mers, pedala devine din nou la fel de moale in momentul in care pun frana.

M-am intors, s-a facut din nou aerisirea cu ajutorul aparatului, aceeasi problema cand am plecat.

Astazi o sa revin la ei. Tin sa precizez si ca in momentul in care am plecat comportamentul ambreiajului era putin diferit, cursa fiind parca mai lunga.

 

Astept idei si sugestii. Multumesc.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai aer in instalatie, foloseste VCDS pentru procedura de eliminare a aerului din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Unde găsesc asta pe vcds ? Mulțumesc anticipat @Al Bundy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am incercat sa schimb arcul de la etrier spate stanga cod 1K0615295, Golf 5 Plus 2005, PR 1KD (1K0 615 295 ) , l-am dat foarte usor jos pe cel vechi, dar de pus inapoi nu am mai reusit sa-l pun cu cel vechi, dar nici pe cel nou. Vechiul cod  are forma diferita fata de cel nou. Se introduce arcul comprimat? Dupa ce-l introduc cu varful de sus , cel cu cot, ma lovesc de suruburile de la etrier , am incercat si cu frana de mana trasa, nu reusesc deloc. Cu ce-l comprimati, dati-mi ceva o recomandare, o idee va rog, la golf 4 are alta forma usor de introdus. Am reusit sa ajung ajung cu partea indoita a arcului, forma de  carlig, dar nu ajung cu el paralel pe orificiul acela putin in forma de L ( de pe etrier ) si nu-l pot introduce. In manual la brake system nu spun nimic de arc cu toate ca o da ca piesa de inlocuit. Arcul vechi este primul din poza,am reusit sa-l indoi, sa-l stric, nu vrea sa intre. Ma dispera ca nu-l pot introduce.

1K0615295.jpg          Arc_parte dreapta.jpg

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se pot monta foarte usor, cand l-am dat jos cred ca ma uiam dupa cai verzi pe pereti , introduceam varful in gaura de sus ultima de jos in sus, total aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, 

Sunt nevoit sa schimb etrierul dreapta spate deoarece actualul este blocat si din ce-am inteles nu se mai poate face nimic. 

M-am orientat catre TRW BHN318 ( Este corect ce am ales ? ), insa de asemenea mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbata si conducta + placutele de frana. Asa se procedeza ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o conducta scurta de vreo 10-15 cm cu forma incovoiata si cu olandezi pe ea, care conecteaza etrierul la furtunul de frana. E mica, scurta, scumpa, iar eu le-am gasit doar pe original cu vreo 100+ lei bucata. Si mie mi-a zis la fel mecanicul, insa cred ca e mai mult o asigurare ca nu ramai cu masina la ei peste noapte, in caz ca e intepenita vechea conducta si nu o poate muta pe etrierul nou. Pe banii tai, ca de obicei... :)

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am rezolvat ambii etieri ( kit de reparatie ) la un mecanic caruia nu i-a fost rusine sa murdareasca pe manusi :) . Am schimbat si placutele. 

Asa arata pistonul de la etrierul care nu era blocat, inca. 

53918ec4-d42c-4113-8381-dcd95f26aad0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua,

Detin un Golf 5, 1,9 TDI, an 2006 din August anul trecut! In primavara am vrut sa imi schimb placutele de frana pentru ca pe partea dreapta, roata din spate, erau mult mai subtiri ca placutele de la roata din stanga. Dupa ce am schimbat placutele roata a inceput sa se incalzeasca,(la un drum de 20 km, roata ajunge la 98 de grade iar restul erau la 50-55 de grade). Am inceput prin schimbarea etrierului cu unul sh, tot la fel a facut, dupa care am pus unul nou si surpriza face din nou. Masina incalzea la fel. Dupa care a inceput show-ul: Am schimbat furtunele de frana, etrier, discuri, placute de frana(pentru ca cele pe care abia le-am pus le-a stricat), rulment, suport etrier, conducte de frana de la pompa abs pana la roata. O conducta era infundata si atat de tare ne-am bucurat ca am gasit problema dar surpriza, aceeasi roata incalzea la fel, in continuare. Mecanicul a inversat conductele care merg la roata din dreapta spate si le-a pus la roata din stanga spate, a modificat traseul pentru a vedea daca este de acolo problema, din pompa, dar nu era, tot roata spate din dreapta incalzeste cu conductele care duceau la roata din stanga(care nu incalzea).

Roata din dreapta spate, care incalzeste, se simte ca se invarte mai greu ca roata din stanga spate. Dar mecanicul nu ii da de cap. Aveti idee ce se mai poate schimba sau de la ce poate sa fie totusi? Mecanicul mi-a mai zis ca vrea sa o duca si la unghi de fuga sa nu fie stramba fuzeta si desi etrierul sa stea drept, fiind fuzeta stramba sa incalzeasca. 

 

Multumesc!

Modificat de RaduPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema pe spate, la franare usoara se aude un clonc, metalic, pe spate. Masina a stat o luna si dupa cand am inceput sa merg cu ea am auzit acest sunet. La denivelari sau la trecerea peste limitatoarele de viteza nu se aude nimic, doar cand franez usor. Mentionez ca am verificat suruburile la etrier si sunt stranse, placutele sunt noi, etrier stanga spate schimbat in luna Mai, pe dreapta e schimbat anul trecut. Ce as putea sa verific? Frana tine normal, nu sunt probleme nici de stabilitate in viraje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Daca se apasa pedala de frana tare si de multe ori ( pentru aerisire ) cu motorul oprit se poate fisura membrana de la "amplificator forta de franare", de ex cod 1K1614106AA?

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
On 10.07.2020 at 17:05, RaduPopa a scris:

Buna ziua,

Detin un Golf 5, 1,9 TDI, an 2006 din August anul trecut! In primavara am vrut sa imi schimb placutele de frana pentru ca pe partea dreapta, roata din spate, erau mult mai subtiri ca placutele de la roata din stanga. Dupa ce am schimbat placutele roata a inceput sa se incalzeasca,(la un drum de 20 km, roata ajunge la 98 de grade iar restul erau la 50-55 de grade). Am inceput prin schimbarea etrierului cu unul sh, tot la fel a facut, dupa care am pus unul nou si surpriza face din nou. Masina incalzea la fel. Dupa care a inceput show-ul: Am schimbat furtunele de frana, etrier, discuri, placute de frana(pentru ca cele pe care abia le-am pus le-a stricat), rulment, suport etrier, conducte de frana de la pompa abs pana la roata. O conducta era infundata si atat de tare ne-am bucurat ca am gasit problema dar surpriza, aceeasi roata incalzea la fel, in continuare. Mecanicul a inversat conductele care merg la roata din dreapta spate si le-a pus la roata din stanga spate, a modificat traseul pentru a vedea daca este de acolo problema, din pompa, dar nu era, tot roata spate din dreapta incalzeste cu conductele care duceau la roata din stanga(care nu incalzea).

Roata din dreapta spate, care incalzeste, se simte ca se invarte mai greu ca roata din stanga spate. Dar mecanicul nu ii da de cap. Aveti idee ce se mai poate schimba sau de la ce poate sa fie totusi? Mecanicul mi-a mai zis ca vrea sa o duca si la unghi de fuga sa nu fie stramba fuzeta si desi etrierul sa stea drept, fiind fuzeta stramba sa incalzeasca. 

 

Multumesc!

Buna , exact aceeași problema am și eu la mașina . Am schimbat etrieri ,rulmenți cablu de frâna .. la fel încălzește .  Ce a avut mașina ta pana la urma ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!