Jump to content

Probleme Frana Golf 5


GtSport
 Share

Postare recomandată

Mersi de raspuns,dar tie iti intra abs-ul pe zapada?ca eu nu simt sa intre pe zapada,doar pe pietris sai noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine intra daca pun frana tare sau e aderenta scazuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forta cu care "impinge" pedala inapoi nu este asa de mare pentru ca blocarea se realizeaza repede.

Nu sesizezi acel "carait" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra ABS-ul pe zapada dar depinde cat de puternica este franarea.

nu simti cum vibreaza caraie pedala la franarile acelea mai puternice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema mea,cred ca a intrat zapada la senzor.A doua zi cand am pornit masina si dupa prima franare a disparut martorul de pe bord.Acum sunt linistit,totul e ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din lipsă de timp am lăsat maşina tatălui meu să meargă la un "mesereaş" sa-mi schimbe plăcuţele faţă... şi bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu cred ca le poti pune invers placutele de frana pt ca lamelele sunt diferite cele care intra in piston fata de cele care stau in etrier ce dreapta fata cel putin, pe stanga nu le poti pune pt ca placuta cu avertizare se pune in partea din interior, iar pe spate chiar nu conteaza cum le pui si daca nu stia mesereasul lui tacatu sa puna placute pot pune pariu ca nu stia ca pe spate pistonul se introduce prin infiletare-impingere. Ce ai zis tu cu pedala ca daca o tii apasata mai tare mult timp se inmoaie si se cam duce la fund, asa face si la a mea. Martorul ar trebui sa se stinga imediat ce pui placutele noi de gresit nu ai cum sa gresesti sa bagi mufa pt ca nu intra decat intr-un singur fel. Poate tatal tau a cumparat placutele fara avertizare de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placuţele le-am cumpărat eu, sunt Ate, cu senzor; pe dreapta SIGUR sunt puse invers, am dat roata jos si se vede clar că pe exterior e plăcuţa pe care scrie pistonside, cea cu clemele mai mari... chestia e că fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa demontezi si tu ca sa te convingi si nu iti trebuie cine stie ce scule. Un imbus de 6 si o surubelnita si in max o jum de ora poti sa le pui cum crezi tu ca e bine. Martorul poti sa incerci sa pui vag - comul pe el dar in mod normal cand pui placutele noi sau placute care nu au o uzura care a ajuns pana la senzor, ar trebui sa se stinga martorul. Poate e firul intrerupt undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem pariu ca e de 6 ca pe ala l-am rupt eu la trusa? Poate o fii la skoda de 7 la golf e de 6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!

E normal sa se auda un harait usor la actionarea franei pe vremea asta ? Recunosc ca am condus-o un pic mai sportiv de cand a iesit din rodaj, dar totusi, n-am facut nici liniute, nici raliuri cu ea. E normal sa se duca placutele de frana la 26 000 km??? Sa mai trag de ea 2-3000 de km pina la revizia de 30? Sau sa ma teleportez direct la baeti. E normal sau nu sa haraie? Cand se incalzeste parca nu se mai aude nimic.

Masina sta in garaj, o iau tot timpul cu 10 grade Celsius in bord cand pornesc cu ea. In garaj (e un garaj mai lung, de bloc) nu face nici un zgomot cand pun frana. Cum ies afara si da de umezeala incepe sa haraie, pina se incalzeste, si apoi iar dispare haraitul. Ce poate sa fie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a aparut in bord semnul de schimbare placute de frana ?

Parerea mea este sa te duci la un service autoriat VAG sa vezi ce se intampla acolo deoarece nu te joci cu franele la o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi-a aparut nici un semn, niciodata. Defapt, in afara de Nivel Ulei n-am primit niciodata nici o avertizare in bord.

Masina franeaza fara nici o problema, nu e nici o schimbare la acest capitol. Singura problema ar fi harsaitul asta. O sa ma duc, ca imi e frica sa nu imi busesc discurile. Mai bine placutele decat discurile, nu?

Multumesc mult man pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema mea,cred ca a intrat zapada la senzor.A doua zi cand am pornit masina si dupa prima franare a disparut martorul de pe bord.Acum sunt linistit,totul e ok :(

sal

nu cred ca e un motiv de ingrijorare

si eu am patit ceva de genu' asta, adica: am ramas putin inpotmolit in zapada si am turat-o un pic mai tare

la un moment dat mi s-a aprins in bord martorul cu un cerc si in interior scria ABS si clipea martorul de la frana de mana cu toate ca nu era trasa ;)

in aceiasi zi dupa ce am plecat cu masina s-au stins martorii

din curiozitate am intrebat pe cineva la un service ce s-a intamplat si mi-a spus ca probabil s-au "zapacit" senzorii in mom in care rotile s-au invartit pe loc si ca ar fi trebuit dupa ce pornesc masina si atinge viteza de... nu mai stiu cat la ora (40 km/h parca) ar fi trebuit sa se stinga... ceea ce s-a si intamplat ;)

soooo... no need to worry ;)

Modificat de dudu
Renunta la scrierea gen mIRC! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat placutele fata acum ~600km si parca inca nu franeaza asa cum mi-as dori. De la 60 km/h cu frana apasata brusc nu se opreste brutal...incetineste usor pana la oprire.

Odata cu placutele mi s-a schimbat si lichidul de frana cu Aral.

Placutele au fost schimbate cu cele ATE din poza (sincer mie mi se par ciudate...parca au o forma prea ciudata)

post-15380-1266390965_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se par ciudate placutele din poza; ale mele, tot Ate, aveau marginile drepte, nu tesite si parca si la culare difera (poate e de la poza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele OEM pentru masina respectiva au forma ca cele din poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-am oprit la o vulcanizare si am dat roata stanga fata jos sa ma uit sa vad cu ochii mei daca mai am placute sau nu. Si am descoperit ca am placute sanatoase, sa-mi tot ajunga inca vreo 10 - 15 000 cred io. Dar daca tot am dat roata jos, l-am rugat pe om sa-mi sufle cu putere cu aparatul de facut presiunea pe acolo. Omul avea un pistolas parca facut pentru chestiile astea. A dat omul pe acolo vreo 2-3 minute, am pus roata la loc, si sunetul a disparut.

Sa speram ca nu o sa mai revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am remarcat cam acelasi zgomot pomenit de T@V. La deplasare cu viteze foarte reduse , la apasarea usoara a frinei, se aude cum placutele freaca pe discuri. De fapt, parca mai mult, dreapta fata. Am demontat placutele la service , sunt OK. kilometrajul arata 27000 km. Ma enerveaza, sper ca odata cu venirea primaverii, fiind mai uscat , sa dispara zgomotul de care am pomenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna seara. Am o problema cu masina din semnatura, ieri cand ma intorceam de la Vatra Dornei, coboram un deal si am scos-o pe liber ( stiu ca in carte acest lucru spune clar ca este interzis), si am apasat cam de 5 - 6 ori frana scurt si succesiv, dupa care am remarcat ca degeaba o mai apasam ca ramasesem fara frane. Acest lucru chiar mi-a dat serios de gandit, parca ar fi dacia 1400 ca la alea pateai asa. Stiu ca masina din semnatura are servofrana controlata vaccumatic, si de asemenea stiu ca motorul la relanti da axului cu came o rotatie la 1/2 din turatia motorului. Dar cat este de normal sa ramai fara frane ( vacuum ). Mentionez ca pe tester nu am nici o eroare nimic, e curata lacrima. Placutele de frana sunt ale masinii originale si au 44k km. Astept pareri si sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La franari foarte lungi se pot incalzi franele asa de tare astfel incat sa se vaporizeze lichidul de frana si vaporii formati sunt compresibili. Frana nu mai prinde. Daca lichidul de frana este contaminat cu apa, vaporizarea se produce mai repede. De aceea se racomanda sa se schimbe la 3 ani parca.(eu nu-l schimb) Dupa racire, frana prinde normal. Incalzirea franelor pana la vaporizarea lichidului se poate produce si la mersul cu frana de mana trasa. Nu stiu cat de mare este dealul coborat si daca se pot incalzi in asa hal franele. Eu am patit la masina veche asa ceva din cauza franei de mana. Dupa racire, si-a revenit. Deci lichidul de frana nu este compresibil, pe cand vaporii sunt.

Servofrana mai functioneaza si cu motorul oprit cateva pedale, apoi merge pe frana simpla, mai greu, dar tot franeaza. Vezi cazul in care esti remorcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Franele erau reci, lichidul de frana este schimbat la 2 ani, conform manualului service cu DOT4, aerisire facuta. Degresari semestriale ale discurilor de frana cu Wurtz. Placutele mai au mult pana la limita de uzura. Nu se aplica aici incalzirea excesiva a franelor, pentru ca doar ce plecasem de pe loc. Sunt curios daca altii au mai patit asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

aceeasi problema (pedala se intareste dupa cateva franari), de vina e furtunul cod 1K0612041FL pret in jur de 110 lei/oe

Modificat de dan26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!