Jump to content

Probleme Frana Golf 5


GtSport
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa indeplinesti niste conditii pt a porni avariile: decelerare > 7 m/s2  sau mai mult de  700 ms sau ABS sa functioneze mai mult de doua secunde. Asa imi aduc aminte, sper sa nu gresesc
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma,am franat foarte violent de mi-a fost mila de anvelope insa nu s-au aprins avariile.Din cate imi amintesc,acum ceva vreme am umblat pe la setarea EBA,aia cu asistenta la franare si nu mai stiu ce valoare am acolo,azi o sa verific.Voi ce valoare aveti,sau ce valoare recomandati,din cate stiu e 0 1 sau 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul are vreo legatura cu franele? Am doua probleme la masina, membrana egr rupta (cel putin asa mi s-a spus) si pedala de frana tare (mai ales cand pornesc masina prima frana mai bine o pun inainte sa-mi trebuiasca). Mi s-a spus la service sa iau o valva egr, ceea ce o sa si fac si sa astept cu franele ca poate problema o fi tot din cauza egr-ului.. E posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are treaba EGR-ul cu sistemul de franare.

Eu as intreba si la un alt service. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de vacuum, egr nu are treaba cu frana tare, si...schimba mecanicul daca ti a spus asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA are, ca daca e membnrana sparta si pompa putin obosita nu mai face vacuumul necesar. Scoate furtunul de la egr si baga un surub in captul furtyunului si vezi daca isi revin franele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am inteles ca daca membrana e sparta e anulat demult/nu avea rost sa umble cu el asa, daca nu e anulat sa faca cum ai spus tu, mecanicul trebuia sa faca asta prima oara.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saut. Am un VW jetta, 2008, 1.6 MPI, 43000km rulati. Acum cateva zile mergand in provincie pe un drum denivelat, mazga, am atins cu ea pe dedesubt la un moment dat, dar nu foarte tare, mi s-a aprins in bord martorul ce indica placute frana fata uzate ( nu stiu daca s-a aprins inainte , in momentul sau dupa ce am atins cu ea un mic damb de pamant). Este posibil sa se fi uzat placutele de frana la atatia Km. rulati ( nu am un mers sportiv) sau sa se fi rupt vreun fir de la senzor? PS: am patit ceva asemanator cu fir rupt la senzorul nivel ulei, pe care l-am descoperit si tremediat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 85000 km si sunt la jumate placutele, acum depinde si cum mergi, dar mi se pare cam putini km ca sa schimbi placutele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am umblat cu VagCom-ul de mi-am prins urechile la modulul ABS si cred ca am lansat testul ESP iar acum,martorul ABS nu se mai stinge.Daca tin frana apasat puternic se aprinde  ESP intermitent.Am citit pe undeva ca trebuie sa fac viraje stanga,dreapta si se stinge,insa nu prea am loc in zona in care locuiesc sa fac viraje largi la 20 km pe ora.Maine ma duc intr-o parcare mai mare.Daca a mai patit cineva as aprecia niste sfaturi.Multumesc anticipat!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te stresa, mergi normal cu masina incercand sa ignori martorul si la un moment dat se va stinge singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@traian_stc problema cu pedala de frana tare am avut-o si eu. La mine s-a fisurat furtunul acesta (de fapt doar capatul care-i din plasitc) si tragea aer fals. M-a costat 161 RON furtunul. L-am schimbat singur ca nu-i greu.

IMG-20160201-WA0007.jpeg

IMG-20160201-WA0003.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin la problema mea prezentata mai sus (senzor aprins pt placute frana fata uzate): se poate sa se fi rupt "firul" ce duce la senzor?, i s-a intamplat cuiva sa se aprinda becul fara ca placutele sa fie uzate? Eu am totusi 44000 km cu masina. Sau care ar putea fi problema. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat totusi sa nu se fi uzat placutele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

La masina mea imi apare mai nou pe display STOP (timp de 5secunde) in acelasi timp cu icoana de semnul exclamarii rosu intr-un cerc rosu, adica aceeasi icoana care se lumineaza cand tragi frana de mana care palpaie si in acelasi timp cu 3 semnale sonore lungi. Apoi displayul revine la normal.

Dupa alte 5 km imi apare din nou avertismentul.

Apoi dupa alti 5 km imediat dupa avertismentul cu rosu STOP imi mai scrie si LICHID DE FRANA -VEZI MANUAL.

Mentionez ca nivelul lichidului in bidonas este la minim iar franele sunt ok.

Sa completez eu cu DOT4? Sau sa schimb tot lichidul la un service auto?

Masina o am de o luna. Golf 5 BKD 2005

Astept sfaturi. Mersi

Modificat de luci77man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu l-ai schimbat de 3 ani, e cazul sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput completeaza pana la semnul de maxim si vezi daca mai apare mesajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu rezolvarea problemei mele.

Am completat cu 300ml de lichid frana DOT4 pana a ajuns la maxim. Am inchis capacul la bidonas. Am pornit la plimbare de proba. Franele functioneaza bine. Nu mai apare avertismentul pe display.

Daca apar noutati revin.

Pret 18lei 500ml de la Selgros.

Am iesit ieftin.

 

Modificat de luci77man
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare smecherie nu ai facut decat sa nu ramai fara lichid, intrebarea ti-ai pus ca pe undeva e posibil  sa-l  fii pierdut? 300 ml este mult Mergi fa o verificare pe sub masina, recomand sa-i faci schimbul total.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2016 at 1:40 PM, traian_stc said:

Egr-ul are vreo legatura cu franele? Am doua probleme la masina, membrana egr rupta (cel putin asa mi s-a spus) si pedala de frana tare (mai ales cand pornesc masina prima frana mai bine o pun inainte sa-mi trebuiasca). Mi s-a spus la service sa iau o valva egr, ceea ce o sa si fac si sa astept cu franele ca poate problema o fi tot din cauza egr-ului.. E posibil?

Multumesc pentru raspunsuri si scuze pentru raspunsul tardiv dar se pare ca nu mi-au mers notificarile pe yopicul acesta.

Intre timp am schimbat valva egr sau cum s-o numi dar din pacate nu s-a schimbat nimic, nici cu martorul din bord, nici cu consumul, nici cu franele.

 

O sa verific furtunul indicat de @Robert_VL si mai vedem.

Multumesc.

 

P.S. Daca stiti vreun mecanic bun, sau se pricepe cineva dintre voi la partea mecanica, mi-ar fi de ajutor sa vin pentru o verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria de prestari servicii ai incercat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost aseara cu ea la service si se pare ca se rupsese furtunul care intra in egr, din nou. Mi l-a taiat unde era rupt si l-a pus asa. Acum e ok si cu franele si cu consumul si nici nu mai am martorul in bord. O sa cumpar un furtunas nou totusi.

Daca aveti un cod ceva ar fi perfect. E vorba de furtunul care intra in supapa egr, cel subtire.

Multumesc.

 

P.S. Pana la urma avea dreptate mecanicul (si @Al Bundy) cu legatura intre egr si frana.

Modificat de traian_stc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru masina din semnatura ce placute frana fata recomandati? Cineva mi-a spus ca cele mai bune sunt de la ATE, dar am vazut ca si acestea sunt de  mai multe feluri ( de la vreo 120 lei pana pe la 350 lei, 3, 4 feluri). Deci ce ar trebui sa caut (achizitionez) ?

Mentionez ca este din anul 2008, 102 CP. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
cristi_eftimie

Se da urmatoarea problema legata de frane la BKD-ul meu!!

Cu placutele si discurile vechi,frana era tare si ferma la apasare.Am inlocuit discurile si placutele cu unele noi,schimbat garnituri etrier dreapta spate,pedala era moale la apasare(frana tinea ok,doar ca se ducea pedala pana la podea cu motorul pornit,dar foarte tare cu motorul oprit),asta acum 6 luni.

Ieri am inlocuit etrierul deapta spate cu unul nou(cel vechi si-a dat duhul),si acum tine frana si mai prost ca inainte,pedala fiind moale la apasare.Aer nu iese din instalatie pe la niciun aerisitor.

Ce ar mai trebui verifcat ca sa rezolv problema asta??

Ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu pierde lichid pe nicaieri, ai aer in instalatie, cel mai sigur faci aerisirea incepand cu cea mai indepartata roata, ,lasi sa curga lichid intruna, cu ocazia asta speli si instalatia si completezi mereu in vas. Daca consideri ca a curs aprox. 250 ml, te muti la alta roata, in ordinea celei mai indepartate de pompa si repeti figura asa la toate rotile, chiar si la alea la care nu s-a umblat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!