Jump to content

Probleme Frana Golf 5


GtSport
 Share

Postare recomandată

Sal.,

Pai nu se face asa aerisirea la masinile cu ABS / ESP .

Mergi la un service si punei sa schimbe din nou Lichidul de frana asa cum am zis eu mai sus cu acel aparat special de schimbat lichidul .

Nu mai umbla la restul cum am zis mai sus ca sunt aproape sigur ca din cauza aerisirii incorecte ai problemele pe care la ai .

Intra cam 1-1,5 L de lichid de frana si stai cu el sa purjeze mecanicul lichid pe la aerisitoarele de la etrieri pana iese lichid curat .

Fa aerisirea incepand cu spatele si apoi pe fata . 

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mc. mult pt sfaturi o sa fac si asa cum zici u

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa scrii si tu te rog daca ai reusit sa faci asta la service si cat te-a costat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu s-a golit complet rezervorul de lichid de frana nu se face nici o aerisire la nici un ABS.Eu am schimbat puntea la masina din semnatura deci practic am schimbat ambele furtune de frana pe spate si nu am nici o problema.Daca s-a golit complet rezervorul atunci ai nevoie de vag-com pentru a aerisi abs.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bleeding se face doar daca ajunge in pompa de ABS aer, daca nu, merge varianta cu pompatul din pedala. Bibliografie :manualul de Haynes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Ca tot am vazut acest topic legat de frana, am o intrebare pentru voi: imi da eroare in bord cu textul: "check your brake pad". Frane am foarte bune, dar sa fie oare uzate placutele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu te uiti la ele sa le vezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari !

Am si eu o mica nelamurire care ma framanta de ceva timp.

Inculpata: Golf 5, 1.6, BSE, 2007, aprox. 70.000km

Dilema: la apasarea pedalei de frana, aproape de capatul cursei, se simte/aude un tacanit, ca si cand pedala s-ar opri si apoi ar mai scapa pt inca 1 cm, cu zgomotul amintit.

Chestiunea aceasta am sesizat-o pe loc, indiferent daca motorul este sau nu in functiune (am incercat sa vad daca fara servo se intampla acelasi lucru...si raspunsul este afirmativ: indiferent cat de sus s-ar opri pedala, tacanitul se aude la capatul cursei). Masina este in posesia mea de aprox. 1 an...dar nu am sesizat lucrul acesta decat in urma cu putin timp...

Pe scurt, este normal? Are vreo legatura cu ABS-ul ? 

Mersi anticipat pt lamuriri ! 

Modificat de fabian_sk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu de ceva timp o problema la sistemul de franare. Prin toamna am sesizat ca la viteze mici frana nu era constanta...pur si simplu frana intermitent, ca si cum ar fi lipsit un sector de cerc din discuri. Parca se slabea si intarea pe ultimii metri de franare, asta fara sa motific apasarea pe pedala. Am tot mers asa, ba crezand ca mi se pare, ba sperand sa se agraveze si sa fie deci mai evident ce se intampla. Recent, masina a stationat o saptamana si am mers ieri, cand franele scoteau un sunet f puternic la franare...probabil se curata rugina de pe discuri. Am tot mers ieri si azi si la franare, la viteze mici a inceput sa se auda si zgomotul cu intermitente, parca insotit de un fel de bataie intermitenta. Pe fata placutele sunt la mai mult de jumatate din grosime, iar pe spate sunt aproape complet uzate. Am incercat sa opresc doar folosind frana de mana si acel fenomen nu mai apare. Marti voi trece la rotile de vara si cu ocazia asta ce as putea verifica pe acolo? Ar putea fi vreun etrier slabit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discuri ovalizate fata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc...dar de ce se aude oare acel sunet intermitent? ating placutele in acea excrescenta de pe exteriorul discurilor? Ele nu sunt f uzate..acum sunt placutele aproape la jumatate si toti zic ca mai merge linistit inca un set de placute. Sa incerc sa rectific acea uzura de pe margini? Sau tu zici ca sunt strambe discurile si nu ovale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le rectifici cu niste discuri si placute noi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor de zis si usor de schimbat...dar daca nu este asta cauza?. Am mai citit pe aceasta tema si multi au schimbat discurile si placutele si dupa putin timp a reaparut problema. Am sa duc masina la un service sa arunce o privire si cu aceeasi ocazie sa schimb si discurile. Oare acest fenomen poate sa apara din cauza puntii spate? Acolo am uzura mult mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu aveam discurile fata ovale cand am luat masina, si se comporta cam la fel, am schimbat discuri/placute si s-a rezolvat. Daca ai impresia ca ai puntea spate stramba, poti vedea la geometrie dar ar fi trebuit sa fi avut un accident pe spate ca sa fie stramba, nu prea se stramba singura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Horia, nu am pomenit de punte stramba..ci ziceam daca acest comportament poate aparea din cauza uzurii franelor spate. Oricum, e ca si rezolvat, toate discurile vor fi noi de maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel2fast

Am si eu un golf plus si uneori odata la 2 zile cand apasa pedala de frana din mers e tzapana pedala dupa aceea totul functioneaza normal furtunul de la pompa de vacum la tulumba de frana l-am verificat e ok stie cineva care ar fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Postez si eu dupa o lunga perioada de absenta pe forum. Detin una bucata VW Jetta 2007, 1.9TDI, 105CP, BXE. 

 

Am urmatoarea problema cu frana: mai exact, tine cand vrea ea, cum vrea ea.

 

Am schimbat acum ~1000 km placutele pe toate rotile, discurile sunt OK, lichidul face 2 ani acum in toamna de cand l-am schimbat.

Simptomele sunt urmatoarele: daca fac pedala multipla (stand pe loc, motorul pornit), pedala se intareste si se aude un fasait (scapa aer) pret de cateva secunde, timp in care pedala este in continuare tare, corelat cu frana zero (testat in trafic. facut pedala la semafor, pedala tare, fasait, plecat de pe loc, pus frana--> frana zero, pana se termina fasaitul si se inmoaie pedala). Odata inmuiata pedala, fie tine frana cum ar trebui, fie cursa pedalei se duce prea jos si abia tine frana.

Un mecanic mi-a spus ca ar fi tulumba defecta. Doar ca fasaitul asta nu-l face de fiecare data cand repet procedeul(pedala multipla). Sunt dati in care fac pedala, dar nu se intareste exagerat si am frana super ok, asa cum ar trebui sa tina.

 

Zilele trecute a inceput sa-mi mearga usor infranata masina, roata dreapta spate observand-o ca fiind (singura)considerabil mai calda. in acelasi timp, frana de mana e "libera" pana la primul dinte unde face click, semn ca cablul nu s-a retras complet de pe traseu. Ieri si astazi nu s-a mai manifestat dar in continuare cursa manetei franei de mana este usor libera.

 

V-ati lovit de problema asta? Orice raspuns/sugestie ar fi bine-venita.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rupt un fir de langa mufa tata a cablului care duce la placutele de frana. Mai exact mufa tata (cea cu problema) care intra in mufa mama a cablului de la senzorul de frana. Daca firul tinea de placute, schimbam placutele si problema se rezolva problema. Ca varianta de remediera m-am gandit sa lipesc firele cu fludor. In acest sens dorec niste sfaturi. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Probleme la franare ....Cand franez apar niste trepidatii care se simt in pedala de frana dar mai ales la roata dreapta fata (pe stanga nu se aude nimic) . Pe masura ce masina incetineste , se estompeaza si trepidatiile . Nu am folosit masina cateva saptamani , era totul in regula inainte , iar apoi cand am mers cu ea prima data au aparut aceste simptome. Placutele sunt ok . Despre discuri nu stiu ce sa zic , ca sunt ovalizate sau nu , dar nu cred ca s-au ovalizat stand pe loc.Rugina pe discuri nu cred k mai e pt k am facut deja 2.000 km . Astept ceva sfaturi . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful meu tot asa inainte sa ajunga la mine a stat vreo 2 luni intr-o primavara ploioasa au ruginit discurile si s-au ovalizat , am umblat cu ele, am franat puternic am schimbat placute degeaba si nu am mai putut sa le recuperez, am pus discuri si placute noi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari,

 

Am fost cu masina la service pt martorul check engine aprins si pe langa eroarea care mi-a aprins acel martor mai apare una: sezor apasare (presiune) pedala frana in scurt. Cei de la service mi-au spus sa nu imi fac probleme pt asta si ca pot circula linistit, mai ales ca acel senzor cica ar fi undeva in blocul ABS si ca sa il schimb trebuie sa schimb intregul sistem. Intrebarile mele sunt:

1. acel senzor este intr-adevar acolo si nu se poate schimba?

2. ce face mai exact acel senzor si cum imi poate afecta franarea in conditiile in care nu functioneaza?

 

Nu stiu de cand e nefunctional acel senzor si nici nu am observat diferente la franare.

 

mersi

Modificat de maryus_med
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mihai_daniel_vw

salutare baieti....am si eu o problema cu franele...azi am schimbat discuri si placute pe spate si dupa aerisire frana este foarte moale si se duce pana jos si nu tine mai deloc...mecanicul mi-a zis ca sa astept vreo 50 km sa se aseze dar mie mi se pare fff suspect mai ales ca e vb de franele spate , ar fi trebui macar franele fata sa tina.lichidul de frana a fost completat deoarece a pierdut lichid pt ca am schimbat garniturile de la pistonasele etrierelor  si aerisirea s-a facut si cu motorul pornit si oprit si cu pedala si fara si totusi nu franeaza deloc.

ceva pareri??? drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

revin cu aceeasi problema...dupa mai bine de 200 km franele sunt foarte ineficiente...pedala foarte moale si frana tine jos de tot...daca fac pedala repetat se intareste dar nu tine mai deloc.mecanicul mi-a zis sa mai asteptam ca isi revine, ca asa fac toate la schimbare de discuri si placute.

un lucru ciudat care l-am observat este ca atunci cand stationez si am pedala jos de tot si trag frana de mana aceasta este foarte moale si se poate trage la maxim....in schimb daca nu apas pedala frana de mana poate fi actionata decat pana la jumate...cei care ati avut asemenea probleme va rog sa-mi dati niste sfaturi sa stiu de unde as putea sa incep sa fac investigatii deoarece nu pot sa mai ies cu asemenea frane in trafic...zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Schimba mecanicul, ceea ce descrii tu nu este ok. Nu iti trebuie nici macar 1 km ca totul sa mearga asa cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!