Jump to content

Probleme Frana Golf 5


GtSport
 Share

Postare recomandată

Si eu am patit acelasi lucru cu pedala intarita la franare, a descoperit mecanicul stutul care iese/intra din pompa vacum de pe motor , este o pompa lipita de motor , sus, in partea dreapta (cum te uiti la motor).........prindea aer, isi formase joc , cred ca de la trepidatiile motorului si din-cand-in-cand la franare mi se intarea pedala..............rezolvarea cea mai ieftina a fost cu poxipol in jurul stutului si de atunci nu mai am probleme la franare..............iar rezolvarea scumpa este de a inlocui acea pompa. Pe langa furtunul recomandat de colegii de mai sus, verifica si acel stut, scoate furtunul si vezi daca are joc. Atasez o poza ptr a-ti da seama despre ce vorbesc. Bft si :Driver: safe !!!!

post-31419-0-98702600-1342010369_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA franari puternici pe asfalt uscat in caldurile astea mari, masina franeaza pana scartaie rotile dar destul de puternic scartaie in acelasi timp intrand si absul, mi se pare anormal, nu ar fi trebuit sa nu scartaie rotile? mi le a infranat asa de mult incat miroseau si cauciucurile .

Voi aveti experiente similare?

Nu am nici o eroare de abs si nici la diagnoza nu a dat.

Pedala mi o arunca inapoi dar am impresia ca intra prea tarziu absul adica lasa masina sa franeze destul de grav pana intervine.

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu spui ca ai roti de iarna pe masina ... :lol:

Ce marca de roti ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de vara cauciucurile, fulda pe fata parca sau continental

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa se intample fenomenul daca cauciucurile sunt foarte uzate.Vad ca sunt marci premium..si iese din discutie calitatea lor.Daca nu ai problema cu modului de abs sau ca intra abs destul de tarziu..nu vad care este problema care duce la fenomenul relatat de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu, pedala e destul de moale in prima treime, abia dupa aia incepe sa actioneze frana propriu-zisa. Am schimbat lichidul de doua ori, la diagnoza nu apare nimic. Dupa aerisire, pedala functioneaza normala, insa la putin timp dupa incepe sa tina mai de jos.

Placutele pe fata sunt schimbate de vreo 7000km, discurile mai merg. Nu stiu care e problema, ma gandesc sa nu fie ca cele relatate mai sus, cu stutul sau vreun furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la caldurile excesive, se incalzesc f repede discurile si se pierde eficienta la franare. Am abuzat eu putin ieri de frana si apoi am vrut sa vad daca s-au incalzit discurile...si acum am buba la deget, deoarece frigeau de mi s-a topit amprenta de pe deget :))

A fost prima data cand am auzit cauciucurile Michelin Pilot Sport 3 scartaind si pe uscat, bineinteles pana intra ABS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pedala" moale" nu este cumva de la furtunele de frana care si acestea datorita caldurii si vechimii se deformeaza la presiune???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea se deformeaza din cauza lichidului de frana care ajunge la temperaturi mari....bineinteles si ajutat de caldura de afara si de vechime. Dar ala e efectul de fade al franei...pedala moale e din cauza aerului care apare prin evaporarea apei din lichidul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. O intrebare....E in regula ca pedala de frana sa fie tare (la prima apasare), dimineata, la prima pornire? Ma gandesc sa nu fie necesara o aerisire sau schimbare de lichid de frana din circuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand sunt probleme cu lichidul sau daca e aer pe instalatie pedala e moale, seara dupa ce opresti motorul apesi pedala de frana ? cu motorul oprit daca apesi de mai multe ori pedala se intareste si nu mai ai frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel, daca las masina 2 zile in parcare, pedala e beton... Nici nu poti sa o apesi. Nu apas pe frana dupa ce opresc motorul niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e normal ca pedala sa se inareasca de la sine.

Probabil ai vre-un furtun de vacuum fisirat si de aceea ti se intareste.

Este la fel ca si cand cu motorul oprit apesi de mai multe ori pe pedala si ea se intareste pt ca pierde vacuum-ul.

Cand pornesti masina ti se tureaza putin mai mult decat trebuie? Pt ca asa se tureaza cand se pierde vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema dimineata,inainte sa pornesc masina,pedala de frana e tare.(seara nu apas pedala de frana,o las moale).

si nu...la mine nu se tureaza mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu apas frana cu motorul oprit niciodata pt ca se creeaza presiune aiurea....dar parca asta vara nu era asa beton la prima apasare dimineata...

Vroiam sa spun ca e beton inainte sa pornesc motorul....cateodata tin piciorul si pe frana odata cu ambreiajul la pornire...in rest dupa ce porneste motorul....nu are nici o problema...merge perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara panica! aveti servo-frana, normal ca fara ca motorul sa fie pornit e tare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu intelegi?

cand opresti motorul trebuie sa mai dai 2-3 pedale pana se intareste frana.

dar noi ne trezim dimineata cu pedala tare.Imi aduc aminte cand am cumparat masina,cand porneam motorul tineam pedala de ambreiaj si de frana apasata.acum nu mai pot tine pedala de frana pentru ca e tare !

problema asta o am de vreo 2 saptamani.pana acum 2 saptamani totul era in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste motorul si stai cateva secunde 10,15 si apoi apasa frana...si vei vedea ca functioneaza normal! problema nu e cand merge greu...ci atunci cand merge pana in capat!

daca cautai vedeai ca s-a mai discutat pe aceasta tema.

Modificat de blind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca functioneaza normal pedala dupa ce pornesti motorul.

insa problema e,de ce cand e motorul oprit pedala se intareste? normal nu ar trebui sa se intareasca daca nu actionez pedala de frana !

oricum,daca nici acum nu intelegi problema,nu ma mai chinui sa iti explic.

poate ne lamureste cineva care a mai avut problema asta si a rezolvat-o.

Modificat de redline1619
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ce vrei sa zici, ca servofrana nu iti tine vidul pana dimineata, adica in mod normal cand se opreste motorul in mers, tu trebuie sa mai ai cateva pedale pana sa se intareasca, dar la tine supapa pierde presiunea repede. Trebuie schimbata si o sa tina, a mea e moale pedala si dupa 1 saptamana de stat masina, eu pornesc in panta si logic ca tin frana cand dau la cheie asa ca e pedala moale ca si cand e pornit motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite,cineva care intelege.

deci trebuie schimbata supapa si problema se remediaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, toate servofranele au o supapa de mentinere a presiunii, dar nu ma intreba unde e la ale noastre ca habar n-am, eu vorbesc de functionarea normala si de constructia servofranei, la dacii schimbam des ca erau proaste, aici inca nu trebuie si sper sa nu trebuiasca curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat ferodourile pe spate la Polo, vreau sa zic ca nu imi mai intra abs-ul la fiecare frana. Ferodo-urile vechi erau impecabile dar baiatul care le-a schimbat mi-a zis ca au un continu de alama ridicat si ca nu tineau nimic, doar cand era frna de mana trasa. Mi-a arata portiunea pe care presa ferodo-ul vechi si era "sticla". Treaba cu presiunea e la fel, motorul intradevar se tureaza o idee mai tare cand o pornesc, nu mereu dar face treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.

am schimbat furtunasul de la etrier de pe spate .i am facut aerisire  de 2 ori si la frane si la ambreiaj si cateodata tine frana bn (sus) iar dintr-o data tine la jumatate din ce cauza poate fi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt 100% sigur dar eu zic ca problema este de la MEMBRANA DE LA SERVOFRANA sau POMPA DE VACUM care nu face suficient vacum ori ai vre-un furtun de vacum care are pierderi si trage are fals .

Dar aerisirea circuitului de lichid de frana cum a fost facuta ?

Ai folosit acel dispozitiv special care se cupleaza la bidonu de lichid de la pompa sau ai folosit metoda clasica cu pedale didesfacut aerisitorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!