Jump to content

Probleme Frana Golf 5


GtSport
 Share

Postare recomandată

Danny Golf 4

Cat te-au costat garniturile de la etrier ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

45 Ron...:))...astept de 4 zile un raspuns la problema mea si singuru care raspunde ma intreaba cat au costat garniturile.dau din ras in plans si invers.ma intreb oare nu citeste nimeni topicul asta, nu stie nimeni sau nu e nimeni interesat. Hai baieti incordati-va un pic si dati si voi o parere un sfat ceva sa stiu de unde sa ma apuc de treaba..numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la reprezentanta si schimba lichidul de frana , au un aparat special(nu la pedala) si apoi aerisirea. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca operatiunea " la pedala" se face cum trebuie nu apar probleme. Eu am schimbat lichidul de frana in modul asta si nu am intampinat nicio problema, neavand nicio diferenta de franare dupa schimb!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

ms frumos baieti...azi la 16:00 am programare pt schimb de ulei.acum vin de la un mecanic care mi-a zis ca e posibil sa fie pompa de frana si l-am intrebat  de ce tocmai acum cand am schimbat placutele si discurile....raspunsul lui : " pt ca s-au schimbat garniturile etrierilor si acum presiunea fiind mai buna cu noile garnituri, garniturile pompei nu au mai facut fata presiunii mari si s-au dat peste cap"...motiv pt care nu-mi mai tin franele.rog pe cineva care se pricepe la asa ceva sa-mi confirme cele zise de mecanic.

 in alta ordine de ideei pt a scoate din calcul problema cu vacumul mentionez ca pedala nu se intareste si/sau nu ramane tare niciodata, deci asta e exclus, singurele sintome sunt doar pedala moale care la apasare are tendinta de a frana si incetineste masina foarte putin dar dupa tine jos de tot,chiar daca fac pedale repetate aceasta se intareste dar dupa 2-3 secunde incepe iar sa devina moale asta cu motor oprit. cu motoru pornit se intareste daca fac pedale repetate o perioada de 3-4 secunde dar nu tine.

  ma duc sa schimb uleiul si va tin la curent.sper sa am vesti bune.salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

revin cu dezamagire totala de la service.nimic schimbat in comportamentul franelor.Aceleasi sintome desi tind sa cred ca aerisirea franelor nu s-a facut exact cum stiam eu ca se face.Dupa schimbarea lichidului de frana aceasta se comporta la fel adica moale si tzine numai cand este apasata la maxim.

 

Dupa am fost la alt mecanic care mi-a zis ca e posibil sa se fi dus pompa de frana, dar sa iau si in calcul pompa tandem (vacuum) care are legatura cu pompa de frana si presiunea care se formeaza in interiorul acesteia

 

rog cei care stiu exact cum se face aerisirea franelor "ca la carte" sa ma ajute cu un link ceva sau sa-mi dea ceva sfaturi.

de asemenea rog pe cei care au avut asemenea sintome la masina sau care cunosc sistemul de functionare al franelor sa ma ajute cu o explicatie logica privind problema mea.

 

help pls.seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny Golf 4

Am o jetta 5 cumparata recent. Urmeaza sa ii fac distributia iar apoi as vrea sa ii schimb lichidul de frana si probabil si garniturile de la etrier sa fie complet ca vorba aia nu se stie ce si cum a fost inainte si daca a fost schimbat de cand e masina. Am inceput sa citesc acest topic cu interes si vreau sa stiu preturile si pataniile voastre. Citesc si banuiesc ca nu sunt singurul insa prefer sa nu scriu nimic daca nu stiu sa dau un sfat. Iti doresc sa iti gasesti rezolvarea si ulterior sa ne scrii care a fost problema si rezolvarea ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

Salutare din nou.Dupa sapaturi mai amanuntite si am aflat ca trebuie facuta aerisirea ca la carte incepand cu roata cea mai departe de pompa de frana si treminand cu roata cea mai aproape,de asemenea mai trebuie aerisita si instalatia de ABS.

Am inteles ca aceasta se face cu vag-comul.Pot face rost de asa ceva de la un prieten tocmai din acest motiv va rog sa ma ajutati deoarece nu am folosit niciodata asa ceva de frica sa nu "stric" ceva cu acest dispozitv.(mentionez ca nici el nu are treaba cu asa ceva)

Rog cei care se pricep sa-mi explice ce si unde anune trebuie facut pt aerisirea cu vag-comul.

Nu vreau si nu pot sa acuz pe nimeni dar se pare ca gasirea la rezolvarea problemei mele se desfasoara foarte greoi aici pe forum.Incep sa ma intreb daca sunt singurul cu aceste probleme, daca nimeni nu a mai intalnit asa ceva, daca e cineva care ma poate ajuta cu un sfat, o parere.

Sper sa ma ajutati cu instructiunile aerisirii ABS-ului cu vag-comul.Daca nici aceasta nu va merge voi incepe sa inlocuiesc piesele care cred ca ar pune baza problemei mele.

Salutari si sa auzim de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa te lamuresti ca nu e aer in instalatie, poate ar fi mai bine sa mergi in reprezentanta, unde sigur iti vor schimba lichidul de frana ca la carte. Apoi le zici sa cicleze pompa de abs cu vag-com-ul sau cu vas-ul si faci iar o proba.

Partea mai putin placuta ar fi costul ridicat, in jur de 250 ron cu ciclare.

Ei au un dispozitiv mai desteptut pentru schimbarea lichidului, care presurizeaza la aproape 2 bari, parca, instalatia sistemului de franare, ceea ce ofera siguranta eliminarii aerului fara a introduce aer accidental in sistem, cum se poate intampla in cazul metodei cu pedalarea franei :).

Avantajul unei reparatii facute in reprezentanta e disponibilitatea sculelor dedicate fiecarei operatii, fara a fi nevoie de improvizare. Insa, repet, preturile sunt descurajante.

Mai poti testa, dupa cum ziceai si tu, daca pompa de vacuum iti face presiune negativa suficienta. Desi, daca ti se duce pedala spre capat prea usor, nu prea ar avea treaba cu vacuumul.

Te-ai uitat daca pierzi lichidul de frana? Scade nivelul in rezervor?

Pentru cat de delicata e problema ta, nu prea iti poate oferi nimeni cu usurinta o solutie. Daca faci vizite unor mecanici nepriceputi, mi-as permite sa iti spun ca strici orzul pe gaste. Ori cauti unul capabil, ori dai fuga in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ma ajutati cu instructiunile aerisirii ABS-ului cu vag-comul.Daca nici aceasta nu va merge voi incepe sa inlocuiesc piesele care cred ca ar pune baza problemei mele.

Salutari si sa auzim de bine

Daca nu s-a golit instalatia nu e necesara aerisirea pompei.

Uite aici: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/absbleeding.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_daniel_vw

Ms frumos de sfaturi baieti.Lichidul de frana l-am verificat zilnic, e ok, am mai verificat si rotile si eventuale scurgeri dar nimic.Voi incerca pt inceput sa fac aerisirea ABS-ului dupa instructiunile date de colegul b.66.six.Daca aceasta varianta va fi ineficienta reprezentanta va fi urmatorul pas, cat despre pret ce sa zic, e vb de frane, siguranta mea si a celor din jur plus ca sunt dispus sa dau 250 ron pt a avea un somn linistit ca de 3-4 zile numai cu frana,abs,pompa vacum pompa frana adorm in gand.va tin la curent cu problema mea si inca astept pareri din partea celor care cred ca mi-a scapat ceva.drumuri bune sa aveti

Modificat de mihai_daniel_vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai sunt întrutotul de acord cu tine, si eu as merge la un service specializat/  reprezentanta daca as avea astfel de "provocari".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihai_daniel_vw

Salutare forumisti

Deoarece am fost plecat in concediu si dupa la munca nu am avut timp sa intru pe forum pt a ma lauda ca am rezolvat problema cu franele.

in ultimul meu post va spuneam ca am de facut aerisirea ABS-ului  si in cazul in care nu rezolv , reprezentanta va fi urmatorul pas,ABS-ul nu l-am putut aerisi deoarece vag-comul pe care trebuia sa-l iau era dat la alt prieten care era plecat din localitate...poveste lunga...asa ca am ales varianta reprezentantei care ma programau la 3-4 zile lucru care imi dadea tot concediu peste cap.

Intr-un final am hotarat ca ce face omul cu mana lui....e sfant :)) asa ca am luat un metru de furtun transparent si un litru de lichid de frana, dupa ce am urmarit aproximativ 30-40 de tutoriale pe youtube am zis ca pot. Asadar am inlocuit lichidul de frana de la roata cea mai indepartata respectiv dreapta spate, avand nevoie de inca o persoana care facea pedala in timp ce au umblam la aerisirea franelor.

Mentionez ca schimbarea lichidului de frana s-a mai facut intr-un "service" dar metoda lor nu au dat rezultate, oricum eram sceptic ca imi va functiona frana deoarece acei mecanici nu au bagat mai mult de 200-300 ml de lichid.Revenind  la schimbul facut de mine din roata cea mai indepartata am scos aproximativ 300 ml de ulei aproape negru am continuat cu stanga spate aprox 200 ml dreapta fara 100 si stanga fata tot cam 100, am fost foarte atent sa umplu tot timpul bidonasul de lichid de frana pt a nu introduce aerul in instalatie si am scos lichid prin aerisisre pana mi s-a parut ca lichidul este curat.

Mentinonez ca metoda pe care am folosit-o pt a aduce lichidul cel nou pana la roata a fost urmatoarea: am dat drumu la piulita,persoana cealalta apasa pedala...ramane cu pedala jos,eu strangeam piulita si abia atunci lua piciorul de pe frana si tot asa.Rezultatul frana functioneaza mai bine ca niciodata.Caz rezolvat desi toti carora le explicam problema mea ma sfatuiau sa schimb pompa de frana.Asadar faceti-va damblaua daca credeti ca aveti dreptate cheltuind bani putini si daca nu iese treaba atunci ascultati si de altii :P

salutari si sa auzim de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Zilele trecute mi-am schimbat discurile de frana si placutele pe fata din cauza k aveam discul de pe dreapta ovalizat , iar la franare imi trepida , de fapt chiar batea tare in dreapta. dupa schimb insa mi-a ramas aprins in bord martorul acela cu volan , plus ca la denivelari / gropi se mai aude un zgomot metalic "dur" tot in partea dreapta , ca si cum ai lovi usor discul de frana. am avut si pistonul de la frana din dreapta blocat iar "mecanicul" mi l-a deblocat cu o cheie "mox". Pareri ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a disparea martorul cu volan trebuie sa ii faci cursa completa a volanului, stanga-dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa stai cu volanul la maxim 2-3 secunde, in fiecare parte.

 

altfel, se va stinge si in mers - dupa ce mergi 50-100 m.... daca nu ai alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers deja 10-20 km si nimic si volanul l-am sucit si tot  rasucit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca ai alta problema si ca sa vezi care, fa un test cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia asta mi-a aparut dupa ce am schimbat discurile si placutele de frana. la servodirectie este totul ca inainte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Stie cineva unde mai exact se afla switch-ul de la pedala de frana si cat de complicat este sa-l schimbi? 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare grija cu switch-ul de la pedala, mi-a mancat nervii. Daca nu esti atent risti sa-l strici sau sa nu se aprinda stop frana daca nu-i reglat, acum depinde si ce tip de switch ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat dupa descrierea ce mi-a trimis-o Catalinmiti (multumesc). A fost usor! Se aprind toate si nu a trebuit nimic reglat. L-am comparat cu cel vechi si singura diferenta ce am constatat-o a fost de culoare (cel nou era verde). Lungimea tijei era identica cu cel vechi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. M-am trezit si cu un pufait la pedala de frana. Din cate am observat din mers, masina franeaza ok. Dar o sa mai testez :(. Am atasat si un link cu video inregistrat: http://s.go.ro/ff260k3q . Ceva pareri?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am o problema,e drept,nu e foarte importanta.Am observat ca nu mi se mai aprind avariile la franare puternica.Am incercat de la 90 la 0,de la 120 la 0 si chiar de la 130 la zero si avariile nu se aprind.Mentionez ca am franat cat am putut eu de puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!