Jump to content

Senzorul de temperatura a apei


milika
 Share

Postare recomandată

Cel mai probabil ar fi termostatul, ca deschide circuitu mare prea devreme sau nu mai inchide deloc si atunci se incalzeste foarte greu pt ca merge pe circuitu mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand fierbe apa imi arata 80 grade in bord mai mult nici nu se ridica acul.

termocontactul l-am schimbat, ventilatorul p[orneste la prima treapta cand in bord am 80

nush cu sa fac sa nu-mi mai fiarba apa.

e normal ca dupa ce am oprit masina sa fie o asa de mare presine incat sa-mi impinga apa pe la o garnitura ?

mie mi-a fost fisurata garnitura de chiulasa si imi baga gaze in borcan de aceea aveam presiune mare si caldura slaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de curand posesorul unui golf 3 de 1,8 pe benzina. Acul de temperatura oscileaza intre 80 si 100 grade in functie de conditiile atmosferice, trafic, etc. Este normal? Sau ar trebuii sa stea inghetat la 90?Precizez insa ca la 100 grade ajunge foarte rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu ar tre sa oscileze intre 90 -100. Ca termostatul deschide la 87 grade sigur pt circuitul mare. Doar daca nu ai pb cu el. La mine nu scade sub 90 grade nicioadata insa nu sare de 95. Foarte rar ajunge la 100 daca este vara si foarte cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa aiba termostat de 84 grade si atunci ii arata 80 in loc de 90.Dupa cate am inteles de pe forum, depinde de felul ceasurilor din bord: la alea mai vechi oscileaza, in timp ce la astea mai noi sta 'inghetat'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine problema persista

daca are cineva o solutie.......

eu am schimbat si cotul de 90 gr si partea de sub termostat... tot curge apa

mi s-a spus ca e ganitura... schimbat garnitura...plecat cu masina.. am mers juma de ora...totu perfect... apoi.... iar a inceput sa curga..... solutii ?

post-21932-1257881313_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la dezmembrari sa iei acel cot dar fara a desface pe la acea garnitura marcata de tine. Garnitura care vine la termostat e ok?

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat cotu si partea celalalta, inclusiv garnitura pe care am luat-o noua.

dupa ce am schimbat garnitura am mers cu masina paproximativ 30 min, ...n-a curs.

am oprit masina... n-a curs

am plecat iar..am mers cam 3 km...cand am oprit am vazut ca iar curge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa nu fie vreun furtun crapat. Ma refer la cele care vin deasupra cotului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deasupra cotului sunt uscate toate...

nu curge decat pe unde se imbina cotul cu cealalta piesa de sub termostat.

daca inlocuiesc acel cot si-i pun un furtun prins cu coliere sa nu mai iasa apa ....ce s-ar putea intampla ?

bum ?

:icon_thumright:

sau apa fierbe pana da afara prin alta parte.... cine stie pe unde ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu, tu ai verificat supapa de la capacul vasului de expansiune? Cat de tari sunt furtunurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa spun ca sincer ca "NU"

se afla sub masca aceea de la vasul de expansiune ?

sau capacul are supapa ?

eu n-am vazut....

supapa aceea face aerisirea instalatiei ?

pe la vas nu curge pic de apa, iar daca il desfac inainte sa se raceasca de tot instalatia se simte ca inauntru se creeaza vid si trage aer inauntru cand scot capacul.

furtunurile nu sunt chiar tari....

nici nu stiu cum ar trebui sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa este in capac, te sfatuiesc sa-l schimbi, nu e scump. Ala este foarte important

In instalatie se creeaza presiune, nu vid. Supapa nu ajuta la aerisire, ci la a-ti proteja instalatia de racire in cazul cresterii presiunii, in cazul fierberi lichidului, de exemplu

Furtunul nu trebuie sa fie "piatra

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit la el sa vad

din ce-mi aduc eu aminte furtunele nu erau tari

acea supapa din capac ajuta la evacuarea presiunii in cazul fierberii apei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit ca daca umbli acolo apar probleme dupa ca nu se mai imbina bine . Incearca si tu sa comanzi piesele originale nemtesti si vezi poate asa o sa se imbine bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu o prostie cat mine de mare : am completat lichidul de racire si am facut 5 drumuri de cate 4 km (casa serviciu) fara capacul de la vasul de expansiune. Exista sanse sa se fi itamplat ceva rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o scazut mult apa?o crescut mult temp ,>110?Daca nu, compleateaza din nou si no problem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a scazut (chiar e un pic mai mult de maxim) iar indicatorul din bord nu imi merge,pe vag-com nu apare nici o eroare.Cred ca am scapat, oricum in primavara voi schimba lichidul,termostat,distributie si garnitura chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am ars o garnitura de chiulasa, numai ca n-am uitat capacul desfacut, ci l-am desfacut prea repede.

VAG-COM-ul n-are nici o treaba cu efectele negative pe care le poate avea mersul fara capac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat o chestie interesanta legata de frana de motor si nu stiu daca are legatura cu senzorul de temperatura.Cand o las in frana de motor(tr2) uneori motorul nu trece de 1850-1900rpm,dar nu tot timpu este asa.Este cand se duce in 2100rpm la frana de motor.Am incercat sa ajustez din frana sa vad daca nu cumva merge prea repede masina si tot in 2100rpm ajunge.De ce uneori sta la 1850-1900 si alteori urca la 2100rpm?Testat pe acelasi traseu de multe ori.Posibil sa aiba legatura cu senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce senzor? Al temperaturii apei? In nici un caz.

Turatia motorului in frana de motor variaza in functie de: treapta de viteza, viteza masinii, unghiul pantei, incarcatura masinii, fortele de frecarea din motor, transmisie (ulei cald, ulei rece), factori externi gen vant etc. Ia vezi ce valori erau constante si care variau?

In frana de motor, motorul nu functioneaza (adica nu exista aprindere, injectie), deci ECU nu poate controla turatia

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panta a fost aceeasi.Am pornit cu masina , mai bine zis am lasat-o sa curga de la 1400rpm(tr2) pana cand intra frana de motor.Cateodata frana de motor tine la 1850rpm ,iar alteori urca pana la 2100.Am incercat sa micsorez viteza ca sa revina la turatia de 1850,dar nicio sansa, tot la 2100 crestea.Motorul era deja cald, ca acum este mai frig afara, tot timpul pornesc caldura.In masina am fost eu sau/si cu inca o persoana, dar s-a manifestat acest fenomen si cand eram singur si cand mai aveam un pasager.

Daca nu ecu controleaza turatia, atunci cine?Cine impiedica cresterea turatiei in frana de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fortele de frecare si vacuumul din motor (datorita clapetei inchise)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat astazi senzorul de temperatura si termostatul.Problema este ca mi-a ajuns apa la 90 de grade si furtunul inferior cel de dupa termostat este tot rece.In acelasi timp nici temperatura citita de ecu nu trece de 90 de grade iar ventilatorul nu a mai pornit.Este posibil ca senzorul nou montat sa nu fie ok?Iar termostatul de la Behr mi s-a spus ca deschide la 85 de grade.Este vreun pericol pentru motor?In bord , indicatorul de temp. , care pana acum era mort, cand vag-ul citeste 90 de grade,pe bord am 80 de grade.Ajutati-ma sa ma lamuresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!