Jump to content

Senzorul de temperatura a apei


milika
 Share

Postare recomandată

johnny La tine cred ca este de vina termostatul dupa simtomele descrise

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos pentru ajutor o sa ma duc la un service sa vad ce e de facut ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golfuletzu meu vara acu sta intre 100-110 in oras si cand ies al drum lung nu se deslipeste de 70 de grade

iarna se chinuie sa ajunga la 70 si acolo sta oriunde ar fi, e vreo problema asta? :frigbaitata:

da.schimba termostatul.succes :icon_thumright: la tine temperatura o tine ventilatoarele,nu termostatul

Salut la toata lumea.De cand am luat masina temperatura rar ajungea la 90 de grade, si am facut o diagnoza de unde a rezultat ca trebuie sa schimb sonda de temperatura a apei, zis si facut.Acum apa sta intre 90-100 de grade si cand merg in coloana urca la 110 .Mecanicul a zis ca temperatura motorului nu e nici decum cea indicata in bord, ca ar fi mult mai rece motorul .....ce e de facut ???

la fel e si la mine.stai lejer.daca nu ai probleme de genul fiert apa,etc,nu iti face singur.asa am facut si eu.termostatul sta la 100 maxim oriunde m-as afla(asta cu afara- inauntru/mai mare sau mai mica temperatura nu o cred nici in ruptul capului.la un termostat bun si functional,oriunde te-ai afla si cu orice viteza ai circula,trebuie sa ai temperatura constanta,90 de grade.in cazul meu 100.cei ce spun ca afara au...si inauntru ,in coloane au ....grade,au defect ceva la masina).parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza pe care nu o stiu dar nu pot deschide un topic nou scriu tot aici ... am cautat inainte cu functia search dar nimik

Mai am urmatoarele probleme :

1. cand dau de butonul de redirectionare aer nu se intampla nimic e blocat pe dezburire parbriz. Am desfacut , m-am uitat si am descoperit ca daca trag cu mana calburile alea 2 clapetele se misca ... din ce cauza poate fi ?

2. stergatorul pe spate se opreste cand are el chef adica nu imi face o tura completa si opreste ori pe mijlocul geamului , ori pe la un sfert tot asa ... inainte sa se opreasca se aude pe la sigurante (cel putin in zona aia aud) un clanc ... din ce cauza poate fi ?

Imi cer scuze din nou ca am scris aici dar nu am avut altfel cum sa fac.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema si apelez la voi pt un raspuns ! indicatorul apei in bord cel cu gradati nu imi functioneaza ! curiozitatea mea esti ca daca motorul imi fierbe martorul apei din bord (cel care face parte cu ulei si baterie ) trebuie sa se aprinda???? si poate daca tot va uitati peste problema mea imi dati o solutie cum sa fac sa imi indice apa in bord ! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 cauze: 1 senzorul de temperatura are probleme(stricat)

2.ceasul de temp a apei nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altcineva cu o solutie la problema mea PM pls ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi trece de 100 grade si cred ca senzoru e de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce conditii iti sare de 100?Termocupla iti porneste din timp?Sau direct in treapta a2a?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu .. se duce direct la 100 de grade si porneste ventilatorul in treapta a 2-a direct , am verificat sonda aceea din radiator si e buna , am pus alta noua si tot a 2-a treapta porneste ventilatorul .. ce sa fac ? ca nu mai am nici o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De curand am schimbat distributia, pompa de apa si cureaua la alternator si de atunci imi urca apa in bord la 90-100, chiar 110. Am masina din octombrie 08 si pana sa fac aceasta schimbare apa nu trecea de 70, chiar daca mergeam in continuu 400km. Acu, dupa 20-30 km, mai ales prin oras, imediat ajunge la 90-100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie din pompa de apa. sunt mai multe modele si nu sunt incadrate corespunzator in programele celor ce importa piese. deci, e bine sa comandati pompa dupa cod sau sa aveti pompa veche si sa faceti msuratori cu sublerul la paletii pompelor si la ceaveche si le cea noua. e un caz testt de mine pentru ca si eu am patit la fel; si nu numai la golf 3 se intampla, am patit si la un opel astra din 2002. o alta cauza am intalnit la termostat, nu am putut sa imi explic de ce: totul functioneaza perfect, schimb pompa de apa si distributia-evident dau apa jos- pun totul la loc si termostatul nu mai functioneaza. ramane blocat pe inchis. am schimbat termostatul s totul in regula.

de retinut: totul se rezuma la pompa de apa in astfel de situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De curand am schimbat distributia, pompa de apa si cureaua la alternator si de atunci imi urca apa in bord la 90-100, chiar 110. Am masina din octombrie 08 si pana sa fac aceasta schimbare apa nu trecea de 70, chiar daca mergeam in continuu 400km. Acu, dupa 20-30 km, mai ales prin oras, imediat ajunge la 90-100.

cauta putin pe forumu asta...nu esti singurul cu aceasta problema...mai sunt si au mai fost si altii....dar trebuie sa cauti...cred ca chiar in topicul asta..

succes :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ nikki

Verifica avansul, s-a mai scris.

@ arabel

Ce treaba are pompa (dimensiunea palelor)? Masuram? Ce? O diferenta de 2-3 mm, nu influenteaza, debitul de apa circulat, prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fie din pompa de apa....

de retinut: totul se rezuma la pompa de apa in astfel de situatii.

acuma te intreb: esti sigur? sau e :de retinut? sau e posibil? sau e probabil?

esti convins de ceea ce zici? eu unul nu stiu ce sa cred.... :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca palele de la pompa de apa sunt mai mari decat marimea necesara, se obtureaza orificiul prin care tre sa patrunda apa inspre pompa. daca e mai mic, nu are putere pompa sa impinga sunficient de repede cantitatea de apa necesara astfel incat sa se efectueze racirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multe probleme cu acest senzor de temperatura :(

la mine s-a stricat si imi pornea socul in mers:), dupa mai mute vizite pe la mecanici de 2 lei care mai aveau putin si imi spuneau sa imi cumpar alta ca trebuie sa schimb jumate din motor, am reusit sa identific adevarata problema. asa numai dupa mi-au cautat o ora mufa sa-mi faca un test pe calculator:)

intravevar, senzot temp. defect. am luat unul nou cu vreo 30 lei, inel galben. proasta alegere. acum motorul merge bine, nu imi mai intra socul in mers dar acest senzor imi spune ca temperatura apei sta la 110 grade. am stat ceva timp sa perneasca venitlatorul sa vad cam la ce temperatura porneste. putin peste 110 a inceput. termostatul merge bine din cate am vazut eu, apa nu mi-a fiert dar tot imi fac probleme cu teperatura extrem de mare indicata de senzor. precedentul nu trecea peste 70 grade nici iarna nici vara.

o sa incerc si unul original sa vad cam cum merge si sper sa nu cresca apa la mai mult de 90 grade. acolo mi se pare o temperatura normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste unu original e 110 ron, eu am avut tot cu inel galben (febi), si la fel pornea ventilatorul la 110 grade, acum cu cel nou la 90 porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema si apelez la voi pt un raspuns ! indicatorul apei in bord cel cu gradati nu imi functioneaza ! curiozitatea mea esti ca daca motorul imi fierbe martorul apei din bord (cel care face parte cu ulei si baterie ) trebuie sa se aprinda???? si poate daca tot va uitati peste problema mea imi dati o solutie cum sa fac sa imi indice apa in bord ! Driver.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:wub: Am unit topicurile legate de temperatura apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am o problema si apelez la voi pt un raspuns daca motorul imi fierbe martorul apei din bord (cel care face parte cu ulei si baterie ) trebuie sa se aprinda????

da.trebuie sa se aprinda ...ba mai mult..si suna..adica are buzzer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua. sunt manau sunt mai nou iin forum si vin si eu ca omul suparat o o problema.

am seat leon 1.9 tdi 150 cp cipuit, si imi varsa lichidul de racire pe la un fel de supraplin din vasul de expansiune.

am radiatoare noi si garnitura nouade chiulasa.

daca merg cu 130 km/h e ok daca depasesc imi da apa afara pe la vasul de expansiune in 10 minute. ventilatorul merge senzorii sunt ok si imi indica 90 de grade constant dar cum o calc se aprinde martorul optic din vasul de expansiune ca nu mai am apa. ce sa fac unde sa ma duc cine se pricepe cel mai bine la asa ceva din bucuresti. sunt terminat. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce conditii iti sare de 100?Termocupla iti porneste din timp?Sau direct in treapta a2a?

de catva timp am oservat ca nu porneste pe trapta a2a doar prima treapta dar merge putin si se opreste

am pus un termometru in vas si arata aceiasi temperatura ca in bord, deci cred ca e bun senzorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manau sa inteleg ca ai dat chiulasa jos. Ai verificat planeitatea acesteia? S-a respectat procedura de strangere a chiloasei (ordinea prezoanelor si cuplurile de strangere)?. In mod normal stiu ca se schimba prezoanele atunci cand se da jos chiulasa. Cati km ai facut cu ea de cand ai montat-o? Simptomele par a fi de la garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!