Jump to content

Probleme pornire


marianpop
 Share

Postare recomandată

trebuie verificat ce anume nu merge bine la sistemul de EVAP. ori e infundat ceva, ori aer fals.

canalul 33 arata ca ECU incearca sa taie din benzina ca e prea multa, scade 15% din cantitatea normala de benzina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar exacta descrierea.Eu încerca să aducă pe calea cea buna amestecul care pe termen lung a crescut  ca medie....adăugând benzina datorita unei scăpări de aer sau ce o avut masina..o data cu reparația făcută ECU încearcă acuma sa ajusteze la valoarea prestată la raportul prestabilit.mai bine zis:ai avut aer prea mult-->trebuie băgat combustibil ca raportul sa rămână constant. Lucru petrecut pe o perioada mai lunga în care ECU incearca sa mențină raportul constant.Reparația fiind făcută :aer lipsește. .-->taie din combustibil.dar xa durează un pic pana revine la valori prestate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 20.03.2016 at 16:46, avanguardia a scris:

Salutare, dupa o gramade de vreme, revin si eu cu o problema.
La Octavia 1, 75 kW, motor 1.6 din 2003, benzina, am schimbat EGR, senzor de aer cred (nu stiu cum ii zice exact, trebuie sa intreb mecanicul) s-au verificat furtunele, si dimineata la prima pornire de obicei, porneste si apoi moare motorul, este cateodata cand se aude parca un trancanit metalic.
Deja nu stiu ce sa ma mai fac, sau ce mecanic sa mai schimb dar problema e foarte deranjanta... Aveti vreo idee ce sa fie?   


Ovi

Am aceiasi problema asemănătoare cu a ta soc electric nu functioneaza la rece trebuie sa o accelerez eu si de altfel pornirea este mai grea am avut .adina in servce la skoda aviamotors si după patru zile miau spus ca nu ii da de cap astept va rog sfaturi Puiu 0723060020

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,vechea problema la diesel,pornirea grea dimineata cind vine frigul,detin o sot,si de vreo 2 saptamini imi porneste greu dimineata la a 3,4 cheie.dupa prima pornire pleaca la sfert,am schimbat bujiile ,bateria...o sugestie ceva?la tester nu ajung prea curind...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,Problema pornire din nou,inlocuit bujii,inlocuit baterie,inlocuit senzor temperatura.pe tester  imi da ca electrovalva de pe pompa de injectie este in scurt sau la masa,am inlocuit-o,si acceeasi eroare,ciudat este ca doar de cind a venit frigul imi face problema asta. A intilnit cineva asa ceva.vreo idee pe unde ar fi in scurt? Vreo schema electrica de unde vine firul din capul electrovalvei?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electrovalva poti sa o alimentezi direct de pe +baterie ca sa elimini firul intrerupt(daca e cazul).

Verifica avans/daca se alimenteaza bujiile cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si foarte imortant, electrovalva a fost noua?  Pentru verificare fa cum a zis Romy, pune un plus pe direct de la baterie, asculta data tacane, vezi daca porneste.  

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu plusul de pe baterie tacane.asa facea si cu cea veche.peoblema pare sa fie sa nu ajunga curent si sa o inchida si asa se dezamorseaza pompa cred....pina sa vina frigul nu avea problema asta...meseriasii astia zic ca ar fi din calculator ...mai incerc maine dimineata si vad.la bujii vine curent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa firul legat la + cand o pornesti(sa scoti papucul original de pe ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si vezi ca electrovalva are alt scop acolo, nu are legatura cu dezamorsarea sau pornirea grea. DAca ajunge curent la ea cand pui contactul, motorul va porni. Daca nu ajunge curent , motorul NU va porni deloc. Deci pornirea grea e din alte cauze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si eu impresia ca nu vine curent dupa ce o las mai mult timp.i am facut o legatura cu plus si capatul electrovalvei.si maine dimineata la prima cheie incerc sa vad dk e din cauza asta.pun contactul si pun firul pe plus .revin cu detalii

Daca porneste cu strap facut e clar ca nu ii vine curent.dar ciudat este ca dupa ce a pornit ,si dk o opresc de 10 ori pleaca la sfert...problema este daca o las nepornita peste noapte.a doua zii nu mai porneste decit f greu la a 3.cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a pornit decit cu spray...am bagat alt tester de la alt mecanic ,si i a dat ca avansul este prea mic,astept sa vina sa regleze avansul....vedem maine dimineata surpriza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de retardat este avansul??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 52 e destul de ok!! E retardat dar in limite.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alta ordine de idei altceva ce ar mai putea fii? Pe tester nu mai da nici o eroare...

 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa dea eroare la ceva anume/trebuie cititi cu atentie parametrii.

ALH/AGR nu sunt motoare pretentioase.

Eu as verifica etanseitatea sistemului de alimentare in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,problema rezolvata, au umblat la avans ieri. Cel de-al 3 lea mecanic. L-a dat mai mare si surpirza...a pornit la sfert de dimineata. Explicatia:asta primavara am schimbat distributia,avans nereglat cum trebuie, pentru sezonul rece. Asta dupa ce toata afacerea m-a costat 700 ron (baterie,bujii,relee,etc) si toata treaba a fost din avans (50 ron)

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce valoare ai acum la el/daca nu e in grafic atunci distributia e pusa prost si a compensat din avans.

Asa ar trebui sa fie avansul!!

2016-12-07 10.11.24.jpg

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cind a pus testerul pe ea ieri dimineata era la 52 si 110, ceva de genu daca imi aduc bine aminte,...

E ciudat ca vara pe caldura pornea la sfert...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere i mecanicului sa ti faca asa un grafic, daca nu te incadrezi intre linia rosie/verde(intre albastru verde=avansat dar in limite, albastru/rosu=retardat dar in limite)atunci verifica distributia.

Peste linia albastra porneste probabil dar"tacanitul"de inj.la acvelerari e prezent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi ma duc din nou, mi-a zis de ieri ca nu a avut timp suficient sa regleze foarte bine avansul,si azi sta mai mult de ea. O sa ii cer sa puna iar testerul sa vedem in ce parametrii merge avansul,sa fie cum ai specificat tu aici ,ms frumos!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere!!

ALH ul e un motor fiabil/usor de reglat(al meu pe skoda are 586 000 km)si nu m a suparat odata.

Un avans marit duce la o pornire usoara dar cu detonatii puternice/tacanit de inj./consum marit.

Daca ti l regleaza in grafic si bu porneste usor, cere i sa ti verifice distributia.

Spor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!