Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

frati carburatoristi non euro, :) ,masinutele noastre circulau odata cu benzina cu plumb,nu? din ce stiu eu benzina fara plumb pe care o bagam noi (ca alta nu este) afecteaza in timp supapelor,corect? Azi in Petrom tragand un ochi rapid prin raftul cu aditiv imi sare in fata un aditiv INLOCUITOR PLUMB ,ati vazut asa ceva? eu am luat unul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

maine la primele ore ai o poza sau mai multe cu modelul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici pozele daca te ajuta cu ceva contact pe mes> :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de poza; carb tau e automatizat doar mecanic si nu are pe el electric decat acea electrovalva (pentru oprire zice pe site-ul lui ruddies ca e) si nu are nik pe el ce sa potriveasca la mine; raman dator oricum! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi nu stie nimeni in cluj pe cineva care stie carburatoare si imi rezolva si mie babaciunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Tot cu pierburg 2E2 ma chinui si eu...am fost cu el la reglat dar cred ca s-a transformat mai mult in dereglat...Pana acum mergea prost...acum merge mai bine dar la rece porneste la sfert si sta in 2000rpm, dupa 2-3 min creste relantiul treptat pana la 3000 iar la un moment dat scade in 900. Tind sa cred ca acel moment dat este momentul in care deschide termostatul...daca exista ceva pareri va rog sa ma ajutati ca nu mai suport sa stau cu relantiul la 3000, se uita lumea dupa mine ca dupa Basescu :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-mi un tel ca acum pe moment nu am cum sa pun poza sau sa explic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu poza si explicatii

motorul acesta cand porneste trebuie sa se duca foarte sus in ture (2000, 3000, 4000 in functie de reglaje) pentru aproximativ 10 secunde apoi sa scada turatia undeva pe la 1000 si pe masura ce se incalzeste sa mai creasca si apoi sa scada treptat spre turatia de ralanti normala adik pe la 800 de ture; am pus o poza in care se vad doua surubele cu cap imbus, dintre care cel incercuit cu rosu ne intereseaza in acest caz; cu carcasa filtrului de aer luata complet jos de pe carburator, se porneste motorul si dupa ce se tureaza el de nebun si dupa ce se stabilizeaza (sa zicem cam un minut ii trebuie) se slabeste (nu se desface sa cada de acolo) surubelul incercuit cu rosu, si se misca de "semiluna" aceea pe care se aseaza cablul de acceleratie in sus sau in jos pana cand se obtine turatia motorului de aprox 1000 rot/min (sau ture cum vreti); se strange la loc surubelul; turatia motorului va mai creste pana la un maxim de 2000 de ture sa zicem dar asha este normal caci apoi ea va scadea treptat, pe masura ce motorul se incalzeste, pana in turatia normala de ralanti; aceasta operatie se face doar cu motorul foarte rece!!! adik dimineatza la prima pornire; daca dupa aceasta reglare se intampla sa porneasca motorul din prima cheie dar sa se opreasca imediat, trebuie reluat reglajul si ridicata acea turatie de 1000 de ture undeva spre 1300 sau chiar 1500 daca este nevoie. acest reglaj trebuie normal facut intr-un service si doar in caz ca motorul are ceva anormal in pornire ... ce stiu eu .. ori urca prea sus in ture ori moare ori nu sta constant in ralanti, etc.; aceasta mentinere turata a motorului la rece a fost gandita pentru ca motorul sa se incalzeasca mai repede si sa intre, evident, in parametrii normali de functionare mult mai repede. sper sa va fie de folos explicatia si sa nu bulitzi ceva ca sa fiu eu de vina apoi :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca am probleme cu carbul... e reglat pleaca la sfert doar ca uneori cand o scot din viteza ma trezesc cu relantiu la 2500 rpm :) mai merg ce mai merg si isi revine si tot asa.... e imprevizibil totul :P banuiesc ca e vreo valva despre care se vb

oricum pasul urmator este sa trec pe injectie... iar carbul il voi scoate la vanzare cu prima ocazie cu care motorul este jos :Driver:

asa ca cine si-l doreste de piese poate sa se aboneze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica electrovalva 105 si toate furtunelele din zona ei; cand primeste curent tre sa inchida in max 15 sec si sa raman inchisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miki ,care este diferenta intre 2E si 2E2 ,ca eu nu imi dau seama .... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu este acelasi carburator cu accesorii diferite pe el, adik alte componente electronice, altfel de automatizare, altfel de electronica ...

oricum, noi noutze or fi fost ele bune dar cu trecerea vremii sunt din ce in ce mai de cocos si itzi mananca nervii ...

uite daca vrei mai mute informatii despre ele gasesti aici: http://www.ruddies-berlin.de/index2.htm

Modificat de miki_21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Mihai, Am reusit sa stabilizez cumva relantiul la rece...am gasit si 2 furtune de vacum sparte, plus cateva reglaje reglaje...acum sunt super multumit, porneste cand este rece la sfert(1000rpm), dupa care se tureaza incet pana la aproape 2000 si scade pana la 900...este perfect. de tras trage cum trebuie, merge rotund, fara rateuri... Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cupla! mai la primavara incolo potzi sa lashi turatia la rece in loc de 1000 chiar la 800 si ralantiul potzi sa-l cobori tot la 800 neconditionat vara/iarna. ciao!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miki ,turatia la relanti este de 950-1000 turatii pe min,uita-te in cartea tehnica (1800cc)

nu cred ca sunt diferente intre 2e si 2e2,poate te referi la 2ee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica electrovalva 105 si toate furtunelele din zona ei; cand primeste curent tre sa inchida in max 15 sec si sa raman inchisa

the GOD of 2e2 ma gatuit furtunl de vacum.. cel de jos de la valva 105 si isi revine relantiul ... dar uneori mai urca.... il gatui de tot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici e o copie facuta la repezeala din manualul de haynes si gasesti printre altele si turatia de ralanti (idle) si de soc (fast idle) in functie de tipul de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihnea ai doua variante - ori repari valva aia termica 105 ori o scoti din circuit; dar mai intai verifici daca primeste curent caci trebuie sa primeasca non stop dupa ce pui contactul; daca primeste non stop dar nu inchide e defecta si se poate teoretic repara dar asta iti pot explica numai la tel ca e mai complicat; poti sa o si scoti din circuit si te scapi de o grija; faci in felul urmator: unesti pozitia 87 cu pozitia 101 printr-un singur furtunel eliminand astfel racordul in Y de pe traiectul lui 102; furtunelul care iese in sus din electrovalva 97 il duci direct la capacul carburatorului eliminand asfel si recordul in T la care mergea acesta; electrovalva 105 este de fapt o valva care primeste curent, are inauntru o pastila de aliaj foarte fragila care cand primeste curent se incalzeste puternic, peste acest aliaj vine o pastila de alama iar peste asta vine o tablitza care cand se incalzeste se dilata si inchide circuitul de vacuum prin aceasta valva 105, si astfel vacuumul actioneaza direct asupra capsulei 95 retragand tija si permitand coborarea turatiei la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

miki 21 din posturile tale eu inteleg ca esti foarte priceput in aceste taine ale carburatorului pierburg.

Acum am o intrebare...daca vin cu golful meu (1.8 GU pierburg2e2) in Brasov ma poti ajuta sa-i dau de cap acestui carburator?

Bineinteles ca platesc !

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai "priceperea" mea consta in aplicarea principiilor invatzate in scoala, teste diverse si destula benzina arsa pana l-am rezolvat pe al meu

acum drumul de la craiova la brasov te costa cam 150 de lei banuiesc eu si e si cam praf si pulbere soseaua pe anumite portiuni deci nus daca merita sa vii pana aici numai ca sa ma uit eu la carburator; daca ai drum intamplator e alta poveste si ne uitam si povestim cu cea mai mare placere; acum mai bine scrie-mi un mail, da un telefon sau pune pe forum ce are si itzi spun ce sa faci daca stiu si daca nu stiu ma recunosc invins :P

intr-adevar, daca mergi la "specialist" te costa cam 100 de lei cel putin sa-l faca plus piesele daca are ceva bulit, la mine te costa probabil telefonul care il dai sau rabdarea pana scrii; eu traiesc din vanzarea de piese si operatiile de service deci intrebarile nu se taxeaza :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva in ce pozitie de pe tablou se gaseste releul pentru electrovalva 97? si eventual ce numar scrie pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai "priceperea" mea consta in aplicarea principiilor invatzate in scoala, teste diverse si destula benzina arsa pana l-am rezolvat pe al meu

acum drumul de la craiova la brasov te costa cam 150 de lei banuiesc eu si e si cam praf si pulbere soseaua pe anumite portiuni deci nus daca merita sa vii pana aici numai ca sa ma uit eu la carburator; daca ai drum intamplator e alta poveste si ne uitam si povestim cu cea mai mare placere; acum mai bine scrie-mi un mail, da un telefon sau pune pe forum ce are si itzi spun ce sa faci daca stiu si daca nu stiu ma recunosc invins :lol:

intr-adevar, daca mergi la "specialist" te costa cam 100 de lei cel putin sa-l faca plus piesele daca are ceva bulit, la mine te costa probabil telefonul care il dai sau rabdarea pana scrii; eu traiesc din vanzarea de piese si operatiile de service deci intrebarile nu se taxeaza :)

Iti multumesc foarte mult.Asta dovedeste ca esti un om cu principii , tot respectul meu.

Cu siguranta te voi suna si cu siguranta voi trece prin Brasov.

Multam inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare tuturor! am un audi 80 din '91 cu carb pierburg 2ee pe un motor de 1.6 PP.

cam de un an relantiul a inceput sa oscileze (scade - acum chiar si cu 500 rpm - si revine). asta s-a accentuat in timp pana cand, de vreo luna mai si moare motorul. asta se intampla in special in mers cand calc si tin calcat ambreiajul - daca calc ambreiajul si il las imediat relantiul se opreste cam pe la 900. dar in cateva secunde incepe si oscileaza iar.

acum:

am verificat electrica de pe carb si pare ca e totul in regula (doar in cazul in care mi-a scapat ceva).

am verificat si furtunele de vacuum si le-am inlocuit.

motorul l-am segmentat de o luna si mecanicul mi-a spus ca flansa de sub carb e buna.

- ma bate gandul sa desfac carbul in doua si sa il curat/ suflu jigloarele fara sa umblu la reglaje. dar pentru asta am nevoie de sfaturile cuiva care a mai facut treaba asta si ma poate indruma (ceva poze cu pasii de urmat ca sa il desfac si la ce sa am grija). desi nu sunt paralel cu mecanica recunosc ca nu stiu care sunt suruburile care desprind carbul de galerie si nici cele care il desfac. daca a mai facut cineva treaba asta la un 2ee, il rog sa ma ajute.

din pacate nu stiu nici care sunt suruburile de reglaj amestec si debit aer. asa ca, si aici, altete poze ar fi foarte bine-venite.

daca aveti si alte idei pe care sa le incerc, sunt foarte deschis si va voi fi recunoscator. sper sa primesc si alte sfaturi decat: "vinde-o ba!" nu de alta dar iubesc "butoiasul/gogosarul" asta.

multumesc anticipat!

Modificat de kenno
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!