Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce sa spun pentru ca nu sunt din brasov. Nu stiu despre care Onix e vba, aici poate ajuta cineva din brasov.

sunt 2 diferite. unul la onix, altul "etax"...

tu ai facut la etax. au un feedback pozitiv oamenii aia... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare! dupa toate care le-am citit aici, parerea mea este ca aceste pierburg 2e2 este un carburator nereusit; si eu am tot felul de problemutze cu jetta mea tot din cauza carb si am inceput sa mai anulez din furtunele si daca as putea as anula si socurile; pe cuvantul meu, cand am avut dacie nici macar o data nu m-a lasat carburatorul - sau poate am fost eu cazul fericit - si am umblat destul cu ea si era si batrana rau adik 81. in fine, eu am reglat la onix carbul si un timp a fost ok .... acum au inceput din nou problemele, nu grave doar sacaitoare si ma cam bate gandul sa merg pe la etax ca multa lume ii lauda sau si mai drastic sa fac miscarea cu cel de dacie cu jiglere marite si adaptat meserias nu la nimereala. in principiu baietzi, daca avetzi pierburg 2e2 si mashina mai are si ceva ani o sa fie tot timpul ceva de reparat la carburator si cel mai nashpa e ca nu ishi da nimeni seama ce are si te face cu nervii :P "succesuri!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi'am rezolvat problema...

verificand intamplator panoul de sigurante, am observat ca siguranta 17, vergaser, nu'i buna. (cea de la carburator)

cu siguranta arsa, sau fara, motorul merea aparent ok (aparea doar fenomenul la rece de se tura ca prostul). daca puneam siguranta buna, motorul avea oscilatii permanente, de la 1000 la 2000 rpm. foarte ciudat fenomen. :D

am mers la atelierul de carburatoare, am pus siguranta buna, omul a reglat ceva in spate.

nu mai am probleme.

partea proasta: la un mers batranesc, schimbat la 2000, in oras, consum 11,9. ma intreb cat poate consuma la mers sportiv, pentru ca, de performante nu ma da pe spate...

inainte sa fac carburatorul facusem si un consum... 22,3. "nu are cum", jenibil... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai retro ce sa zic ... a mea e 1.6 si consuma in orash cam 12, mers relaxat, si de asta ma feresc ca de draq de orash - m-a si prevenit omul de acolo de la onix ca asta e problema lor, si mai ales la rece cand e socul automat intrat tot timpul .... daca nu ar trebui sa umblu dupa piese toata ziua (cu asta se ocupa firma mea) as lasa-o la intrare si as merge cu busul ca mai ieftin as ieshi cu un abonament pe o zi la toate liniile :P ; cat despre performantze .... nu comentez ca saraca are 20 de ani :angry:

oricum, m-ai facut curios si o sa vefiric si eu panoul de sigurantze - la un moment dat eu ramaneam fara claxon in mers si la verificare era sigurantza pusa cu litza de fostul proprietar :ceuameni: ; acum vreo trei saptamani a inceput sa bage fum la greu inauntru, dupa ce lovisem tzeava finala de esapament si o inlocuisem cu una drepta, care nu batea inspre pamant ... dupa multe service-uri vizitate si un milion de pareri impartzite si primite si ... asha .... am facut o calatorie in portbagaj doar de curiozitate ca nu ma mai tzioneau nervii deja, am constatat mirosul, am curbat tzeava si nu mai are nik .... o mashinutza tare funky si pretentzioasa am, nu? :P

tchuss!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, carburator carburator....dar chiar nu stie nimeni vreun siretlic sa ii scada consumul in oras? ca daca tot consuma atat, ma intreb de ce nu s-a pastrat injectia originala. 1-2 litri in plus nu cred ca faceau vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat despre performantze .... nu comentez ca saraca are 20 de ani :D

irelevant! a mea are 25. dar motorul e facut cum trebuie, e schimbat tot. chiulasa cu tacheti hidraulici, axa sport, aprindere electronica, toate consumabilele schimbate, curat tot, deci chiar nu conteaza cati ani are, e facuta o treaba buna.

initial am vrut sa pun g60. citisem pe un topic la vremea respectiva ceva ce 'ar sintetiza in: decat sa visati atat motoare de vapoare pe dacie, puneti mana si faceti motorul de pe masina sa functioneze la randament maxim si o sa vedeti ca nu veti mai vrea sa schimbati motorul...

well, crap of shit... dupa 400 de euro bagati intr'un EX pot sa'ti spun ca la 90+ cai putere raportati la 850 de kile sunt foarte nemultumit ca si putere. ca si consum, nu ma mai repet...

la un moment dat eu ramaneam fara claxon in mers si la verificare era sigurantza pusa cu litza de fostul proprietar :icon_thumright:

normal... daca ai un scurt o sa'ti sara siguranta destul de des... iar daca esti roman veritas o sa pui litza tata decat sa vezi de ce face plici siguranta...

asa ca nu te hazarda sa schimbi doar siguranta... s'ar putea sa revii la ideea initiala...

in alta ordine de idei, mi se spusese sa merg la etax. nu am mers, l'am facut la onix. oamenii chiar ok... dar nu sunt multumit... tare sunt sceptic ca nu e reglat perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt consum mai mic se poate schimba joclorul de ca camera 1 cu unul cu gaura mai mica..*nu mult mai mica) cel de la camera a doua poate sa ramana asa.

La carbul asta camera a doua se deschide vaccumatic deci daca nu e talpa mare nici nu se deschide...

Bafta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ola! nu va contrazic ... e perfect adevarat ca poate sa aiba si o suta de ani mashina ca daca e pusa la punct merge super - vorbesc din experientze anterioare; ziceam de litza de la sigurantza ca mi se pare ca a fost pusa doar asha din lene pt ca era mai subtzire decat sigurantza originala si nu s-a ars nici macar o data in atata timp deci ... in fine raman la parerea mea ca unii :ceuameni: ...... zicea cineva mai sus ca jiglerele se pot schimba - perfect adevarat si probabil ca o sa si consume mai putin numai ca de cate ori ma duc la oamenii de la onix si le spun ca vreu ceva facut ei imi spun ca nu se poate sau ca nu e indicat si am o vaga parere ca nu se pricep sau nu au chef sa se complice decat cu lucruri banale .... treapta a doua se deschide vacuumatic si asta e adevarat numai ca aici eu am o problema - cand bag piciorul in ea simt asha ca mai rau se poticneste decat se infige si ma face cu nervii mai ales la depashiri si destea .... e ca si cum ar avea un prag la carb si parca il si simt in pedala si cand face tzac peste el incepe sa nu mai vrea :scratch: ; cred ca atunci cand o sa mi se puna pata suficient de rau o sa ma duc la etax sa vad daca ei au curaj sa faca ce vreau eu sa faca la mashina, contra cost evident, si daca nu il desfac eu bucatzi si fac cu manutza mea tot ce am chef la el - ca doar nu degeaba se zice ca daca vrei ceva facut ca lumea faci singur :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca atunci cand o sa mi se puna pata suficient de rau o sa ma duc la etax sa vad daca ei au curaj sa faca ce vreau eu sa faca la mashina, contra cost evident, si daca nu il desfac eu bucatzi si fac cu manutza mea tot ce am chef la el - ca doar nu degeaba se zice ca daca vrei ceva facut ca lumea faci singur :(

sa stii ca si eu m-am dat viteaz si am desfacut de 3 ori carburatorul cu manuale de la Knox (caruia ii multumesc muuult de tot pt kt m-a ajutat de nenumarate ori,k fara el de altfel , nici gti, nici mk1 nu aveam), am imprastiat benzina prin toata casa ca are cam 100 de ml in el, am prins furtunele incat in 5 km mi-au sarit....nu spun ca sparg pietre cu fruntea cei de la etax, dar astept cu nerabdare sa imi spui ce au facut. si dk ei nu au facut, sa ne spui dk ai reusit sa ii faci ceva. inca nu ma pot da cu parerea in leg cu ce are, asa ca iti urez sincer succes si astept sa imi spui ce parere ai de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca atunci cand o sa mi se puna pata suficient de rau o sa ma duc la etax sa vad daca ei au curaj sa faca ce vreau eu sa faca la mashina, contra cost evident

in principiu ei fac ce trebuie, nu ce vrei tu... :)

eu despre oamenii astia nu am auzit decat de bine! si sincer chiar imi pare rau ca nu am mers la etax...

oamenii de la onix imi spun ca nu se poate sau ca nu e indicat si am o vaga parere ca nu se pricep sau nu au chef sa se complice decat cu lucruri banale ....

ca nu e indicat e de inteles de ce spun asta... si au dreptate in felul lor!

ca nu stiu despre ce e vorba? aici e prea mult spus... si eu am mari indoieli asupra lor, dar indoiala mea se rezuma la bancul de proba... nu stiu cat de profesional lucreaza, insa ca se pricep, e incontestabil... nu rezistau atat...

cand bag piciorul in ea simt asha ca mai rau se poticneste decat se infige si ma face cu nervii mai ales la depashiri si destea .... e ca si cum ar avea un prag la carb si parca il si simt in pedala si cand face tzac peste el incepe sa nu mai vrea :icon_thumright:

nasol sa'ti dea inapoi... probleme cu alimentarea clar... ai mers? le'ai aratat? ai iesit in proba? le'ai aratat? ce'or zis?

la mine la pornirea la cald invarte mult... cica e nujce fenomen si din cauza asta... am mai vazut si alte masinui, si alte carburatoare, care pot porni la sfert si la rece si la cald... deci iar nu sunt multumit pe deplin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine la pornirea la cald invarte mult... cica e nujce fenomen si din cauza asta... am mai vazut si alte masinui, si alte carburatoare, care pot porni la sfert si la rece si la cald... deci iar nu sunt multumit pe deplin...

si eu am aceeasi problema. cand am cumparat masina nu pornea DELOC l cald...si invartea ingrozitor de greu (cand se intampla la cald sa invarta). dar eu tare cred ca e vreo bucsha la electromotor. si spun asta pt imediat cum am ajuns cu masina din brasov in bz m-am dus la niste electricieni ft buni de aici care mi-au schimbat doar una din bucshe si de atunci porneste. greu la cald, e drept, dar porneste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma problema cu pornirea la cald o am si eu si e enervant rau; cateodata trebuie sa dau de doua ori si abia asha o ia si cand o ia merge ca si cum ar fi innecata cateva secunde si apoi ishi revine ... si mai si miroase in mashina a benzina dupaia ... exact cum spuneatzi si voi mai sus, la fosta mea mashina o lua frate la sfert (si nu glumesc!!!) ca era cald sau f rece nu conta si a naibii dacie imi consuma si al naibii de putzin .... mai nashpa e ca a dat-o taicameu la remat fara sa apuc sa iau de pe ea ce ma interesa ca eu lucrand in piese pusesem pe ea numa lucruri bune .... da asta e .. cine pleaca la vanat .... oricum, jetta asta imi place mult dar carburatorul asta de pe ea are niste faze tare nashpa; :)

de ce ziceam ca oamenii de la onix nu vor sa faca ce zic eu ... pe banii mei bineinteles ... le zic odata "vreau sa-mi anulati socurile sa vedem ce se intampla" si ei mama ce s-au atacat ca nu mai porneste ca una ca alta ... si merg eu acasa si anulez socurile si ghici ce ... mashina porneste f bine doar ca la rece da un pic de nas pana vine apa f calda in carburator, deci nu e foarte indicat iarna fara soc, manual sau automat asta e partea a doua ... repet, nu am nik cu ei, e clar ca se pricep ca altfel nu rezistau atat pe piatza dar eu sunt pretentios cand vine vorba de banii mei .... mai vorbim! tchuss!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Pt consum mai mic se poate schimba joclorul de ca camera 1 cu unul cu gaura mai mica..*nu mult mai mica) cel de la camera a doua poate sa ramana asa.

La carbul asta camera a doua se deschide vaccumatic deci daca nu e talpa mare nici nu se deschide...

Bafta...

knox spune-mi te rog si mie care furtunel de vacuum trebuie sa-l scot si sa-l blindez ca sa nu mai intre treapta a doua la carb si daca exista ceva riscuri sa raman fara gaz in mers sau ceva de genul .... mentionez ca nu am timp sa merg cu mashina la carburatoare si de cate ori as avea timp nu am bani ca in tzara asta avem nishte chestii numite impozite care sunt la fel de nesimtzit de mari ca si cei care le impun :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe'asta n'am inteles'o... de ce sa anulezi a doua camera? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei ... fac si eu teste diverse ... mi-am prins oricum urechile intre furtunashe si m-am lasat pagubash; am gasit unul copt si rupt, l-am inlocuit, am reglat avansul la aprindere dupa sfatul lui knox si basta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei ... fac si eu teste diverse ... mi-am prins oricum urechile intre furtunashe si m-am lasat pagubash; am gasit unul copt si rupt, l-am inlocuit, am reglat avansul la aprindere dupa sfatul lui knox si basta

parerea mea e ca iti castigai banii dupa prima mie de km si din timpul pierdut cu toata munca asta aiurea dk te duceai la etax sa ti-l regleze ei. dar off topic, nu am mai auzit pe nimeni sa se vaite ca nu are bani din cauza impozitelor (scrie pe undeva mai sus)... :) -_- ...anyway, munceste in continuare....poate ii dai de cap..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ar fi mult de explicat faza cu impozitele pt ca e cam incurcata ... in fine pe mine ca si firma ma rup taxele. anyway, am fost la etax si am vorbit cu sebi si mi-a spus ca mi-l face numai ca avea mult de lucru si eu nu puteam lasa masina si a ramas sa-l sun si sa ne vedem altadata; se pare ca nu trebuie schimbate nici jiglere nik doar reglat carbul ... chiar si pt a avea un consum rezonabil trebuie doar sa-l puna pe banc si sa faca el ce stie ca trebuie facut si sincer mi s-a parut profesionist prin modul in care povestea si cum lucra la celelalte mashini ... na ce sa mai zic ... ma duc si acolo :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cosmin cautis

Salut, caut si eu o flansa pentru un Pierburg 2E, am un golf 2 1.6 benzina din `88, ma poate ajuta cineva cu un link sau un magazin? Multumesc

ma ar fi mult de explicat faza cu impozitele pt ca e cam incurcata ... in fine pe mine ca si firma ma rup taxele. anyway, am fost la etax si am vorbit cu sebi si mi-a spus ca mi-l face numai ca avea mult de lucru si eu nu puteam lasa masina si a ramas sa-l sun si sa ne vedem altadata; se pare ca nu trebuie schimbate nici jiglere nik doar reglat carbul ... chiar si pt a avea un consum rezonabil trebuie doar sa-l puna pe banc si sa faca el ce stie ca trebuie facut si sincer mi s-a parut profesionist prin modul in care povestea si cum lucra la celelalte mashini ... na ce sa mai zic ... ma duc si acolo :D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cosmin cautis

Salut, am un g2 cu motor de 1.6 si am carburator Pierburg 2E. Merge bine si consuma normal cred, dar am observat ca are niste furtunase de vacum lipsa, are cineva schema cu vacumurile pentru acest tip de carburator? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! in sfarsit am ajuns si eu cu masina la carburatoare ca deja lua cam 8% la drum intins; omul l-a desfacut, l-a curatzat, l-a suflat cu aer sub presiune pe unde a stiut el, a inlocuit o garnitura sau membrana ce o fi fost si basta; l-a pus pe mashina si merge ok; i-a mai reglat cand era deja pe mashina relantiul si pe la soc nus ce surubel si gata. mi-a mai spus ca daca e ceva sa ma intorc sa se mai uite la el dar nu crede ca vor fi probleme. am facut vreo 30 de km de cand am plecat de la el si concluzia e ca mashina trage bine si pedala de acceleratie e la fel de sus ca si inainte doar ca acum cand o pisc putzin deja motorul simte si se tureaza, nu mai trebuie sa fiu cu ea aproape de blana mereu; de asemeni socul automat functioneaza si imi tine motorul turat cateva minute, nu mai da nas cand bag piciorul in gaz - ce sa mai zic, sper sa functioneze la fel de bine si pe viitor. pe scurt e ok acum si m-am gandit sa scriu ca ramasesem dator cu rezultate dupa reparatie. urmatorul pas sunt amortizoarele dar aici nu imi fac probleme ca doar dinastea import si vand si am pretzuri beton :Driver: , numai sa gasesc si timp sa le schimb. tchuss!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde in brasov l-ai reglat, cat ti-a cazut consumul si pretul. :tuktuk:

salutare! in sfarsit am ajuns si eu cu masina la carburatoare ca deja lua cam 8% la drum intins; omul l-a desfacut, l-a curatzat, l-a suflat cu aer sub presiune pe unde a stiut el, a inlocuit o garnitura sau membrana ce o fi fost si basta; l-a pus pe mashina si merge ok; i-a mai reglat cand era deja pe mashina relantiul si pe la soc nus ce surubel si gata. mi-a mai spus ca daca e ceva sa ma intorc sa se mai uite la el dar nu crede ca vor fi probleme. am facut vreo 30 de km de cand am plecat de la el si concluzia e ca mashina trage bine si pedala de acceleratie e la fel de sus ca si inainte doar ca acum cand o pisc putzin deja motorul simte si se tureaza, nu mai trebuie sa fiu cu ea aproape de blana mereu; de asemeni socul automat functioneaza si imi tine motorul turat cateva minute, nu mai da nas cand bag piciorul in gaz - ce sa mai zic, sper sa functioneze la fel de bine si pe viitor. pe scurt e ok acum si m-am gandit sa scriu ca ramasesem dator cu rezultate dupa reparatie. urmatorul pas sunt amortizoarele dar aici nu imi fac probleme ca doar dinastea import si vand si am pretzuri beton :tuktuk: , numai sa gasesc si timp sa le schimb. tchuss!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la etax, in interiorul autobazei RAT. daca ajungi pe acolo il cauti pe sebi sau poti sa-l suni la 0745982726; mie mi-a luat 80 de lei dar mi-a spus ca e vorba si de ceea ce face la carb ca sa itzi spuna un pretz final. consumul la mine era cam asha: de 30 de lei benzina de 95 petrom faceam max 70 de km si daca stateam mai mult in orash max 60. acum am bagat cand am plecat de la carburatoare si am 100 de km din care un drum dus intors de poiana (pe care loganul de 1.4 nu ma face cu babutza mea ;) ) si cred ca inca as mai avea benzina de vreo 20 de km, deci .... cum spunea cineva mai sus, banii ti-i scoti din benzina ;) succese!

www.twpcompany.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut.. am un Golf 1 CL..si am ceva probleme cu carburatorul..motor de 1.3... cand pornesc motorul nu imi tine relantaiul ..deci se opreste motorul daca nu tin piciorul pe acceleratie..sau o reglez din cablul de acceleratie pe la 2500 - 3000 de rot/min...si sta pornita dar mi se pare exagerat de mult ..dar oscileaza singura la 1500 - 2500 rot/min..nustiu ce sa mai ma fac cu ea.;) asa e normal sa se tureze kiar in halul asha?? la 2500? ..pe cine am adus mia zis ca e de la carburator..dar nu se pricepe nimeni ca e bazat mai mult pe parte electronica cica.. :D:( .. stiti cumva ce ar trebui sa i fac la carburator? sau as vrea sa il skimb dar nujtiu cat costa unu nou.. va rog ff mult ajutati-ma cu ceva informatii, idei , sugestii..ca nujtiu ce sa mai ma fac..

m-ar interesa daca pot sa il fac pe asta ..sau sa cumpar altul..cat costa sa am si eu asha o idee ! :D

multumesc anticipat

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.. am un Golf 1 CL..si am ceva probleme cu carburatorul..motor de 1.3... cand pornesc motorul nu imi tine relantaiul ..deci se opreste motorul daca nu tin piciorul pe acceleratie..sau o reglez din cablul de acceleratie pe la 2500 - 3000 de rot/min...si sta pornita dar mi se pare exagerat de mult ..dar oscileaza singura la 1500 - 2500 rot/min..nustiu ce sa mai ma fac cu ea.:( asa e normal sa se tureze kiar in halul asha?? la 2500? ..pe cine am adus mia zis ca e de la carburator..dar nu se pricepe nimeni ca e bazat mai mult pe parte electronica cica.. :D:( .. stiti cumva ce ar trebui sa i fac la carburator? sau as vrea sa il skimb dar nujtiu cat costa unu nou.. va rog ff mult ajutati-ma cu ceva informatii, idei , sugestii..ca nujtiu ce sa mai ma fac..

m-ar interesa daca pot sa il fac pe asta ..sau sa cumpar altul..cat costa sa am si eu asha o idee ! :))

multumesc anticipat

La cald iti tine relantiul? ar trebui sa verifici (daca iti oscileaza ) clapeta de acceleratie sa nu fie murdara si sa nu se inchida cum trebuie.

De fapt ar fi bine sa-l dai jos si sa-l cureti foooarte bine .

La carburile alea ce electronica e?...ca eu nu prea stiu sa fie...

Eu la un Pierburg 2E am eliminat din electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o dilema in legatura cu carburatorul. Mi-e belit socu si nu stiu ce sa caut:D Ce model de pierburg ii asta?

00001008w.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!