Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

As avea nevoie de ajutor. niste poze cu un carburator pierburg 1600 cu toate vacuumurile si legaturile asa cum e pe motor.am o problema cu el si l-am desfacut. am ramas cu un fir de masa si nu mai tin minte unde trebuie pus. ms anticipat de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca ar trebui facut un subtopic "CARBURATOARE" cu subtopicuri pentru fiecare tip in parte... deja multa lume cauta info si ajutor legat de acest subiect.

cablul de masa care pleaca din partea superioara a carbului il prinzi la primul surub la care ajungi de la capacul motorului. vezi sa faca masa bine.

iar la carburi nu prea merge sa confunzi mufele ca sunt unice.

si nu ai specificat tipul de carb. la 1600 in principiu e dublucorp dar poate fi mecanic sau electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. Detin un Passat B2 1.6 Formel E cu carburator Pierburg 1b si baga benzina in ulei (debit mare, nu mai tine setarile aer benzina sunt duse inele de cauciuc de la reglaje). As merge pe un carburator nou acelasi model daca gasesc. Acum intrebarea mea: Pot sa ii pun un carburator dublu corp de Audi 80 butoias :icon_thumright: ? Am gasit cu tot cu galerie. Se va potrivi acel carburator (vaacumuri, poate acela este asistat electronic)tinand cont ca a mea este fabricatie '82 si acel Audi prin '88. Multumesc :beerchug:

Modificat de Askamp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Detin un Passat B2 1.6 Formel E cu carburator Pierburg 1b si baga benzina in ulei (debit mare, nu mai tine setarile aer benzina sunt duse inele de cauciuc de la reglaje). As merge pe un carburator nou acelasi model daca gasesc. Acum intrebarea mea: Pot sa ii pun un carburator dublu corp de Audi 80 butoias :vaidecapulmeu: ? Am gasit cu tot cu galerie. Se va potrivi acel carburator (vaacumuri, poate acela este asistat electronic)tinand cont ca a mea este fabricatie '82 si acel Audi prin '88. Multumesc :D

Mai adaug ca carburatorul ar fi de pe un 1.8s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, nu stiam sa existe 'Formel E' pe altceva decat Polo..

Deci tu ai motorul de 1,6l iar carb de Audi era de 1,8 l ? din pacate la astea nu prea e ca la Dacii unde practic nu e nicio diferenta prea mare daca interschimbi un IRMA cu un IRMA 2 AM pe un anumit motor.

Chestia cu 'asitarea electronica' nu pot comenta . Vezi sa nu fie injectie monopunct.

Exista kituri de reparatii pentru orice tip de carburator, e solutia cea mai buna, apoi un reglaj CO la o statie ITP si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, nu stiam sa existe 'Formel E' pe altceva decat Polo..

Exista kituri de reparatii pentru orice tip de carburator, e solutia cea mai buna, apoi un reglaj CO la o statie ITP si gata.

Uite aici ca exista (ianurie 1981) :icon_thumright:. Sa vedem ce gasesc.

Ps: Stie cineva in Timisoara undeva unde pot regla carburatorul pe banc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu am o problema cu un carburator de 1,6 b de pe un golf 2 si am niste probleme imi moare motoru la relantii in mers in timp ce schim vitezele poate cineva sa imi spuna despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat jiglerul de relanti? Daca da uitete si pe la furtunasele de vacuum :)

Ps: Ce model de carburator ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
salut si eu am o problema cu un carburator de 1,6 b de pe un golf 2 si am niste probleme imi moare motoru la relantii in mers in timp ce schim vitezele poate cineva sa imi spuna despre ce e vorba?

dar in turatie nu are nimic... nu-i asa?...

daca ai cumva Carburatorul pierburg solex 2e2 e o mare problema... e electrovalva de relanti... am si eu aceeasi problema... am cautat electrovalva aia de mi-au sarit ochii din cap... si pana la urma am pus un carburator de dacie... am anulat toate vacumurile si am rezolvat problema... DAR>>> consumul e imens... intre 12 si 15 la 100 km

si daca tot ti-am dat raspuns... intreb si eu... unde pot sa gasesc acea electrovalva sau poate un carburator complet si functional

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am facut bucati un passat din 83 pe benzina, masina a mers pana sa o desfac, am motorul scos de pe ea, nu prea ma pricep la motoare pe benzina, daca vrei carburatorul de pe ea... da-mi un semnal, pretul nu este decat unul modic, mai am si alte piese de pe masina aceea, daca te intereseaza ..... gabriel_l_reghin@yahoo.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Firul de masa tre sa lege carburatorul de motor undeva la o piulita de la capacul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
am facut bucati un passat din 83 pe benzina, masina a mers pana sa o desfac, am motorul scos de pe ea, nu prea ma pricep la motoare pe benzina, daca vrei carburatorul de pe ea... da-mi un semnal, pretul nu este decat unul modic, mai am si alte piese de pe masina aceea, daca te intereseaza ..... gabriel_l_reghin@yahoo.com

daca vrei sa il vinzi, ma intereseaza pe mine. am aceeasi problema ca, colegul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
salut si eu am o problema cu un carburator de 1,6 b de pe un golf 2 si am niste probleme imi moare motoru la relantii in mers in timp ce schim vitezele poate cineva sa imi spuna despre ce e vorba?

salutare! imi cer scuze ca intervin aici dar nu pot inca sa postez pe acest forum

am si eu aceeasi problema adik mi se opreste motorul cand schimb vitezele sau cand franez si trebuie sa iau piciorul de pe acceleratie dar numai dimineatza la rece sau in zilele f reci cand mashina sta cel putin 10 ore si apoi plec cu ea; dupa ce functioneaza cam 15 - 20 de minute nu mai are absolut nik si merge impecabil motorul. am fost cu ea la toti doctorii si totzi spun ca e ok si carburatorul si aprinderea ... carburatorul a fost chiar pus pe banc si reglat si inlocuita o membrana la capsula de dezinnecare (cum i-a spus domnul respectiv)

nu stiu ce sa mai fac ... e cam stresant dimineatza ca stau tot cu frica si singura concluzie pertinenta e ca avand putina benzina in rezervor ... cam un sfert mai mereu - maxim jumate rezervorul .... face condens si pana scapa de el merge nashpa ....

daca poate cineva sa-mi dea un sfat sau o parere macar v-as ramane dator!

multumesc!

p.s. mai face o chestie ... dimineatza sau tot asha cand sta mashina multe ore cand pun contactul si dau la cheie invarte f greu prima si uneori si a doua tura si apoi porneste fara probleme ... mi s-a spus ca e avansul la aprindere prea mare dar asta e reglat perfect - motorul trage f frumos, nu are socuri sau trepidatii si functioneaza "bucuros" cum s-a exprimat unul dintre domnii de la un service ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare de la mare!

am revenit ca sa va spun solutiile problemelor ridicate de mine mai sus si care intre timp le-am rezolvat

asadar - motorul se oprea cand schimbam vitezele datorita flasei dintre carburator si galeria de admisie - era praf si tragea aer fals ... cand motorul era cald mai mergea cum mai mergea dar cand era f rece afara tragea aer ighetzat si ... in fine ... m-a costat 25 de lei flansha si 20 de lei motatul si nu mai are nici cea mai mica problema

electromotorul face asha din cauza periilor - l-am dat jos si am verificat totul cap coada ... rotorul nu atinge de stator, bucsele sut exact la cota corecta doar periile sunt cam duse ... o sa comand un panou de perii pt codul meu de electromotor si in 10 minute se rezolva si problema asta

sper sa ajute si pe altzii solutziile mele

bafte!

:Driver:

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Am si eu un carburator Pierburg 2e2 pe ce era odata un GTI mk1 `82 si am consum in oras de ma apuc sa cersesc in curand (ajunsese la 18 % la un moment dat). Consum extraurban la 90 la ora aproape 8. Si il conduc cu atata mila de parca l-as biciui, nu as calca o pedala. Unde sau cum pot sa setez si eu carburatorul asa cum se cuvine(sunt din BZ)? (am cumparat-o prin martie, deci nu ii stiu toate chichitzele, dar stiu ca venise cu un jiglor fara garnitura in interior, un furtun spart la aer, etc..si am incercat sa le rezolv pe toate cu simt de raspundere). Ah si mai am o problema. Imi scuipa ulei inspre filtrul de aer, deasupra. e normal? Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
salutare! Am si eu un carburator Pierburg 2e2 pe ce era odata un GTI mk1 `82 si am consum in oras de ma apuc sa cersesc in curand (ajunsese la 18 % la un moment dat). Consum extraurban la 90 la ora aproape 8. Si il conduc cu atata mila de parca l-as biciui, nu as calca o pedala. Unde sau cum pot sa setez si eu carburatorul asa cum se cuvine(sunt din BZ)? (am cumparat-o prin martie, deci nu ii stiu toate chichitzele, dar stiu ca venise cu un jiglor fara garnitura in interior, un furtun spart la aer, etc..si am incercat sa le rezolv pe toate cu simt de raspundere). Ah si mai am o problema. Imi scuipa ulei inspre filtrul de aer, deasupra. e normal? Multumesc mult!

pai daca ai drum prin brasov poti sa-l pui pe banc la vestitul atelier de langa magazinul ONIX (si singurul din zona ca eu de altul n-am mai auzit). eu acolo l-am executat pe loc si e f bine acum. mie mi-au si schimbat o membrana si cu tot cu manopera si curatzat m-a costat 120 de lei. daca te tzine potzi sa-l iei tu jos si sa mesteresti la el dar ... s-ar putea sa ridici si mai mult consumul neavand aparatura necesara reglarii; furtunele de vacuum le-am schimbat si eu singur dupa poze gasite pe net - ale mele erau coapte de atata caldura. acum consumul meu extarurban cu mashina pe la 100-120km/h e cam 6,5-7% iar in orash se duce si pana la un maxim de 12-13% depinzand de orash si aglomeratzie. chestia cu uleiul o face si a mea la fel dar ma gandesc ca o fi prost directionat jetul de aer cu ulei dinspre culbutori - are un dop de cauciuc in capacul filtrului de aer la mine - normal aerul cu ulei trebuie sa mearga inspre carburator nu inspre filtrul de aer. oricum, dupa simptomele care le spui tu se pare ca a ta merge cu shocul tras si trebuie verificate in primul rand furtunashele de vacuum si apoi clapitzele de shoc (dintre care prima de sus o vezi daca iei jos carcasa filtrului de aer si trebuie sa fie deschisa la maxim cand motorul este deja caldutz). succese!!!

:salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-am batut capul cu al meu 2 saptamani, cu documentatia in mana am fost cu el la bucuresti la carbotest ... nici macar nu l-a pus pe aparat... l-a desfacut bucati, l-a curatat (asta am facut si eu de 3-4 ori) l-a pus la loc pe masina si cica gata .... nu i-a facut decat ce am facut si eu inainte... altceva nu-mi dau seama desi am stat langa el si m-am uitat, l-am intrebat cu neincredere "acuma cat o sa consume?" cica "acuma o sa mearga in parametrii"

Ideea este ca inainte consuma 10-11/100 acuma consuma 6,5-7/100, deci omul cunoaste secretul dar nu vrea sa spuna :offtopic:

p.s. toata distractia m-a costat 101 ron pe factura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sunt incepator in vw.

vad ca majoritatea celor ce au postat aici au probleme cu reglarea carburatorului.

problema mea este ca am luat masina (mk1 1.6)cu carburiciul in batista desfacut cu multe componente lipsa.e vorba de un carburator pierburg solex 1B.

cu toate astea am sa incerc sa-l refac. Puteti sa ma ajutati cu niste poze sa-mi dau seama cum sunt facute legaturile la contacte -care au fost anulate prin montarea unui carb de ''dracie'' (de exemplu unde vine contactul de la electrovalva-pe bobina cumva????) precum si furtunurile de aer-vacumuri-etc.am gasit un topic pe audiforum da nu m-a satisfacut prea mult.

socul automat este scos si nu stiu cum sa-l remontez in ceea ce priveste arcul care este in interiorul soculuii!

unii prieteni m-au sfatuit sa cumpar altul complet ca din asta e greu sa mai scot ceva.

Are cineva unul de vanzare complet???

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte posibil sa ma apuc si eu sa il curat, momentan am tras masina pe dreapta, o folosesc doar ocazional, nu am timpul necesar sa ma apuc de ea. din ce am citit am inteles cate ceva si chiar ma bate serios gandul sa merg pana la BV cu ea. mai am cateva intrebari:

1. dimineata (si doar dimineata, cand e rece motorul de vreo 8-10 ore deja) dupa ce o pornesc, se ridica la 2000 de turatii (soc automat)....si la 15 secunde maxim incepe sa scada turatia pana pe la vreo 600 si da sa se opreasca si un fum negru-albastru ft ft gros si orice i-as face si oricat as tura-o, asa e vreo 5 minute....am mai intrebat si mi s-a spus ca trece de la sine. mi-a facut totusi si un scurt la un moment dat si mi-a ars cateva fire, inclusiv firul de la carburator. intreb: exista posibilitatea sa se fi ars ceva in el? aduc aminte ca ziua nu am niciodata astfel de probleme daca las motorul sub 6 ore rece)

2. daca ar fi sa o trec inapoi pe injectie, care ar fi avantajele? ca din cate am inteles, consumul in oras e tot undeva in jur de 12% (ceea ce pot accepta, dar tocmai mi-a scos 17% si deja simt ca o iau razna....si nu k dau mai multi bani pe benzina decat pe orice altceva, dar ....nu mai sunt senzatiile alea de....mk1...tusheshte, caraie, scoate fum...deja nu mai e vw....)

multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

GATA!!! Saluare tuturor, eu voiam sa va spun ca mi-am rezolvat ft usor si ieftin problemele cu Pierburgul meu. Am plecat vineri dimineata la BV si dupa un drum cu maxim 80-90 km/ora, mi-am gasit consumul de 8.4l/100km un pic cam mare (acum nu exagerat, dar am fost chiar milos pe drum cu masina). Am ajuns la intrare in BV, pe strada Harmanului , am facut un semi-dreapta (45 de grade) pe langa podul pe care intri in bv, dupa reprezentanta Opel-Chevrolet. Am ajuns acolo cu vreo 2 ore intarziere ca e nevoie de programare, la Carfil...sau ETAX SA...mai curand Etax decat carfil..banuiesc ca sunt cunoscute ambele denumiri. Am ajuns la 12:00 cu masina incinsa, iar la 12:45 , baietii de acolo mi-au spus "domnule, masina e gata. astea sunt piesele proaste pe care le-am schimbat (era un arc de la soc, arcul care imi deschidea clapeta pe unde intra aer in motor, incat dimineata intra aproape numai benzina ...si alte piese)....va costa 130 de ron"..acum pt o reparatie de 45 de minute mi s-a parut cam dubios....dar am zis sa am incredere in ei. Mi-au spus de unde pot sa mai reglez relantiul, cam unde ar trebui sa stea, mi-au dat un nr de telefon in caz ca mai am pb sa sun, sa nu mai fiu nevoit sa vin pana la ei (absolut onorabili aici)....si am plecat. Pana la bz, exact acelasi stil de mers, mi-au adus consumul la un uimitor 5.6 l/100km. Cine vrea detalii suplimentare, poate da pm, iar numerele de telefon pt rezervari se gasesc pe site-ul carfil (dati carfil pe google)....sincer, ma inchin in fata profesionalismului cu care au lucrat...tot respectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
adriandobrin25

d.jb69,e acelasi atelier de care se vorbeste in cateva posturi mai sus?...ala de langa ONIX?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar trebui facut un subtopic "CARBURATOARE" cu subtopicuri pentru fiecare tip in parte... deja multa lume cauta info si ajutor legat de acest subiect.

foarte buna ideea!

on topic...

vw scirocco mk2, 1,8l, EX, carburator pieburg 2e2 (dublucorp, 9 vacuumuri, vreo 2 termostate si o gramada de puncte de reglare)

mergea impecabil, doar ca baga presiune pe instalatia de apa si, cand il apuca se oprea in mers de nu'l mai porneai nici cu slujbe... dupa 24 de ore pornea la sfert...

-schimbat chiulasa, pus cu tacheti hidraulici, refacut motorul profesional, ca la carte....

400 euro bagati in motor, o nimica toala :lol:

dupa 200 de km cu comportament aproape impecabil, la un sprint, cu schimburi la 5000rpm, mai merge 200 de metri si se opreste... de data asta nu a mai pornit nici cu slujbe, nici dupa 3 zile...

-via atelier de carburatoare. parghia nu era ok, jiglerele erau infundate...

-dupa carbureala, 20 km aproape ok (singura problema era ca la pornirea la cald dadeam 4-5 secunde la cheie)

dupa 40 km (azi) relatiul la 1500-1700, oarecum oscilant, un zgomot ciudat, motorul nu mergea rotund... scotea un fum negru de speriat.... la semafor, din 1500 relantiul s'a facut 3500... :eek:

pana sa ajung la atelierul de carburatoare, in aproximativ 5-6 minute, masina mergea impecabil... :pale:

reactia mecanicului : "la 1500 motorul nu mergea rotund? interesanta circumstanta..." :ceuameni:

bun... plec in tromba, schimb la 4000, si cand franez serios relantiul la 2-300 rpm, dupa care isi revenea relativ repejor... explicatia: vacuumul ce intra in tulumba de servofrana are efecte bla bla tralala... :D

plec... plecare la rece, dupa 2 km opresc. dupa 5 minute, cand sa plec, moare motorul pe liber... ok... pornesc iar... iar moare... pornesc-turez putin, iar da sa moara... am mers acasa doar gadiland acceleratia, franand doar cu frana de mana... nu mai sta deloc la relanti...

motorul e facut ok, in 400 de euro cat am bagat in el, e ca si nou... rectificat tot, toate garniturile si semeringurile noi, filtre, tot-tot-tot... (si stiu ce spun, am fost de fata :biggrin:

nervi nu mai am... am sa schimb doar de dragul nervilor si furtunele de vacuum, am sa dau rezervorul jos sa'l gadil de gunoaiele imaginare... si cam atat... alta solutie eu nu vad... si daca as verifica pompa de benzina, nu cred ca as face mare lucru,... il apuca din cand in cand, in rest e impecabil...

probleme similare? pareri? un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cateva ore, lasata, la rece a pornit, imi sta iarasi la 2500-3000 cu oscilatii (normal primul soc ar trebui sa o tina la 2000, sa se decupleze in 4-5 secunde, dupa care sa scada la 1500 pana decupleaza al doilea soc...) :blink: se observa si pe toba ca merge aiurea rau...

ps. la ONIX am reglat si eu...

Modificat de retro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. am facut rost de crburici original. acum e problema cum sau unde leg firele din carburator respectiv electrovalva si contactul de pe soc. specific ca fostul proprietar a dat masina pe mana cui nu trebuie! am vazut chiar fire taiate pe la motor si nu stiu incotro s-o iau.

ma ajuta si pe mine cineva?

apoi am vazut pe conducta de apa ce intra (sau iese?) din galeria de admisie si respectiv soc o sonda cu 4 picioruse da chestia e ca nu mai are nici o legatura si habar nam ce face chestia asta si macar la ce s-o conectez .e cimva sonda de temperatura ca nici indicatoru din bord nu merge?????

please help me!!!!!!! :coffee_lol: o schema electrica pe unde gasesc pt mk1 benzina 1.6. difera schemele in functie de capacitate ca am constatat ca astea cu cap mai mica au alte carburatoare???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

d.jb69,e acelasi atelier de care se vorbeste in cateva posturi mai sus?...ala de langa ONIX?

Nu stiu ce sa spun pentru ca nu sunt din brasov. Nu stiu despre care Onix e vba, aici poate ajuta cineva din brasov. Eu am facut semi-dreapta imediat dupa reprezentanta opel-chevrolet de la intrarea in brasov, pana in pod cum vii dinspre buzau pe intorsura. Cam la 1 km de biserica. Sper sa fie acelasi, :-?? , dar sunt sigur ca nu sunt multi care sa repare carburatoare prin tara :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!