Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

da-mi adresa de mail daca vrei sa-ti trimit schema de legare a vacuumurilor si itzi explic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut,

unde in bucuresti ai facut carbotest-ul???

Dupa ce mi-am batut capul cu al meu 2 saptamani, cu documentatia in mana am fost cu el la bucuresti la carbotest ... nici macar nu l-a pus pe aparat... l-a desfacut bucati, l-a curatat (asta am facut si eu de 3-4 ori) l-a pus la loc pe masina si cica gata .... nu i-a facut decat ce am facut si eu inainte... altceva nu-mi dau seama desi am stat langa el si m-am uitat, l-am intrebat cu neincredere "acuma cat o sa consume?" cica "acuma o sa mearga in parametrii"

Ideea este ca inainte consuma 10-11/100 acuma consuma 6,5-7/100, deci omul cunoaste secretul dar nu vrea sa spuna :(

p.s. toata distractia m-a costat 101 ron pe factura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai probabil ca pe langa curatat, o reglat ceva la amestecul carburat, pt ca nu-i tot una..si eu pot sa-l fac sa manance 7 l....dar daca ii dau talpa ..sta pe loc...acuma imi manca 11 ce-i drept...dar merge, nu sta :DD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am montat astazi carburatorul pierburg 2e...nu am avut timp insa sa montez si furtunele de apa de la soc si partea electrica....dar a pornit la prima cheie :) ...trage de rupe.... problema e ca sta cam turat motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! ma bucur ca a reusit montajul si ca merge; acum tre sa-i faci si reglajele; in primul rand trebuie sa-i pui furtunele de apa ca sa functioneze socul de tratie ca e pe baza de apa calda din sistemul de racire si apoi si socul de putere ca sa nu stea trasa clapeta de soc tot timpul ca o sa ai un consum astronomic!!! dupa aceea, cand e motorul rece si turat din socul automat de turatie reglezi turatia de ralanti la care sa o tina acesta - are un imbus mic langa semidiscul care actioneaza clapeta de acceleratie - il desfaci si dai de semidisc in sus si jos si vezi cum suna bine, daca nu ai turometru, cam pe la 1000 si ceva de ture, si apoi il strangi la loc; cand e motorul cald reglezi turatia de ralanti din surubul mare de reglaj din spatele capsulei vacuumatice din care iese acea tija - tija tre sa fie ieshita cam 1 cm max si apoi reglezi din contrasurubelul de pe clapeta de acceleratie, cel care calca pe acea tija; f important sa fie toate furtunelele de vacuum cuplate unde si cum trebuie, fara scapari; partea electrica eu zic sa nu te chinui prea tare sa o montezi decat daca vrei neaparat - la mine nu mai am nik electronik in functiune pe el si merge f bine, chiar il prefer asha adik automatizat doar mecanic; succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este in regula daca pun niste "T-uri" la furtunele care duc la inst. de incalzire a masinii ? si din T-urile respective sa duc 2 furtune catre sok ?

ps. ce mare mi-a fost satisfactia cand a pornit la prima cheie :)....chiar nu ma asteptam sa reusesc din prima incercare

Modificat de adrian84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma uit maine exact cum e trasa apa calda la carb si fac si o poza daca am cu ce si o sa pun raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din furtunul de apa calda care iese din pompa catre radiatorul de incalzire habitaclu pui un T in dreptul carburatorului si alimentezi cele doua socuri, primul fiind cel de turatie, apoi cel de putere (adik cel care actioneaza clapitza de soc) si din acesta inchei circuitul cu un furtun in galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de ajutor dar sunt mai greu de cap :P am inteles unde pun "T" -ul dar n-am priceput cum pun furtunele la carb...si cum inchei circuitul....

o poza cu carbul si stuturile pt. furtune :

post-42618-1259598139_thumb.jpg

Modificat de adrian84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza a lui BOB se cam intelege

Daca nu ma insel poti sa iei de la furtunele care duc la calorifer caldura si trebuie sa vii cu turul in acel "element de ceara" (pe partea cealalta a carbului din poza pe are ai pus-o tu) apoi vii cu ele la clapeta de soc si apoi de duci cu el la retur pt calorifer.

Stiu ca e desenat ca la grupa I gradinita de orfani dar sper sa fie ok.

post-8199-1259603862_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Caut si eu un kit de reparatie pentru un Pierburg 2E de pe motor de 1,3l (bloc mic). As prefera un imagazin online cine cunoaste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde pot regla si eu un Pierburg 2e2 in Bucuresti? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde pot regla si eu un Pierburg 2e2 in Bucuresti? Multumesc anticipat

up, si eu vreau cam acelasi lucru doar ca e carburator pierburg 2E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Impresii dupa curatare carburator, reglaj si inlocuire capsula vacuumatica:

Porneste la rece la sfert de cheie, nici masina de servici (o Toyota din 2001) nu porneste asa de repede si frumos ca babuta mea din `88.

Consumul care era deja mic, acum s-a micsorat si mai si: Cu o sticla de 2 litri de benzina in care am bagat turul si returul din carb am facut consumul masinii reiesind un 5,2 in afara orasului, pe o sosea fara vai sau dealuri.

Are vana motorasul permitandu-mi sa ajung si pana la 160, viteza pe care sunt sigur ca ar fi depasit-o dar chiar nu am vrut sa abuzez de bunicuta.

Buna

Si eu am probleme cu supapa vacuumatica de dezinecare dar nu gasesc.Chiar azi am fost la unix si nici nu vreau sa auda aia de asa ceva. Cand le spun ce masine deja aud ca nu se mai fabrica asa ceva de nu stiu cand si tot de astea. Ma gandesc sa cumpar un carburator second, am gasit la 200 de ron, dar nu stiu cat de folosior o sa imi fie. Asa ca imi spui de la ce magazin ai comandat tu supapa ca poate au sediu si in baia mare sau sa comand online.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegii ce au probleme cu reglajul...pentru Bucuresti recomand Auto Marcus(langa Cora Pantelimon), au si Carbotest(scrie pare deasupra usii) in spate dupa ce intrati pe culoar, daca nu tot in spate este receptia, intrebati acolo. Chiar ieri am fost. A curat carb Pierburg 2e s+chimbat cateva garnituri/supape +reglaj pe banc. Acum merge super. Recomand. Este un Domn Costel care se ocupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Automarcus acum vreo 3 luni la carbotest pt a schimba toate garniturile(am luat un kit de reparatie complet)si aveam si ceva pb cu el :ramanea socul tras ,acum nu mai soc si mai si fluctueaza turatia cand este cald motorul plus 130 ron lipsa in portofel . Mai cunoasteti si alt ,,meserias,, prin Bucuresti? Ma gandeam la ceva profesional,exista oare,sau ma apuc sa iau cartea de reparatii in brate si sa ma apuc eu de transat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca stie cineva prin Baia Mare sau prin apropiere un service meserias in carburatoare Pierburg 2E2, va rog spunetimi si mie ca am probleme cu carb si as vrea sa il curat si sa il reglez un pic si as cumpara si un chit de reparatie, dar nimeni nu vrea sa se lege de carburatorul meu vacuumatic.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am luat kit complet pentru 2E2 de la AL PADRINO (BUCURESTI) 85 RON insa capsula vacumatica este o pb si pentru mine,nu gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Daca stie cineva prin Baia Mare sau prin apropiere un service meserias in carburatoare Pierburg 2E2, va rog spunetimi si mie ca am probleme cu carb si as vrea sa il curat si sa il reglez un pic si as cumpara si un chit de reparatie, dar nimeni nu vrea sa se lege de carburatorul meu vacuumatic.

Multumesc anticipat.

In Baia Mare nu vei gasi pe nimeni cu adevarat meserias in Pierburg.....e un carb greu de reglat si care la anii pe care ii are incepe sa faca figuri. Eu am avut probleme mari cu carburatorul meu 2E2 si dupa lungi teste si verificari si carburatoare sh cumparate si desfacute, am rezolvat intr-un final problema. Eu stau in Cluj si ajung rar pe acasa dar daca nu iti rezolvi problema , cand ajung pe acasa ne putem intalni si macar cateva sfaturi pot sa dau chiar daca nu voi avea timp sa ma uit atent la el. In mare, in functie de simptome, trebuie verificate, socul automat, vaacumurile, garniturile, contactele electrice. Pentru un kit de reparatie pentru pierburg 2e2, incearca pe bd, Bucuresti la Termodinamic.... mai mult ca sigur ca nu vor avea pe stoc dar daca vor fi binevoitori or sa iti aduca la comanda ( dureza 5-6 saptamani). Eu am avut noroc cu taicameu ca firma lui colaboreaza cu Termodianmic si nu au fost pb sa nu vrea sa aduca la comanda. Oricum se gaseste foarte greu un kit din asta.

Tinem legatura si cand ajung pe acasa poate o sa fie 10 min sa ne intalnim.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste set de reparatie si costa 40 de lei la magazinele de piese; cod s53g; am sa incerc sa pun ceva poze sa vad daca reusesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am comandat capsula vacumatica cica anti inecare 215ron ,o sa ma duc la Automarcus cu ea ,sa vedem ce o sa iasa :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine cineva ? am un pierburg 2e si nu mai vrea sa stea deloc la relanti... se opreste motorul si cind schimb vitezele.... cum pot regla relantiul ???

Modificat de adrian84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!