Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

Salut. Sunt nou pe acest forum, si am si eu o problema cu golfuletul meu. E un golf 2 din 89, motor tip RF, 1.6 benzina (53kW) si cred ca are carburator Pierburg 2e2.

De cand s-a mai racit pe afara dimineata imi cam face probleme dar numai dupa ce sta vreo 10 ore in frig:motorul nu merge rotund, scoate fum negru(nu exagerat),porneste usor la rece(la cald mai greu). Am dat jos capacul de la filtrul de aer si m-am uitat la clapeta aia de soc, despre care s-a mai discutat pe aici, care sta inchisa iar dupa ce pornesc tot asa sta si motorul parca vrea sa sara din masina afara. Din cate am citit pe aici clapeta de soc trebuie sa se deschida un pic dupa ce porneste motorul sa ii dea un pic de aer nu numai benzina dar la mine nu se intampla asta numai dupa ce se incalzeste motorul cam 10 minute si dupa asta merge super.

Intreberea este ce ar trebuii sa schimb la carburatorul asta sau ce sa ii fac sa mearga bine si la rece?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Sunt nou pe acest forum, si am si eu o problema cu golfuletul meu. E un golf 2 din 89, motor tip RF, 1.6 benzina (53kW) si cred ca are carburator Pierburg 2e2.

De cand s-a mai racit pe afara dimineata imi cam face probleme dar numai dupa ce sta vreo 10 ore in frig:motorul nu merge rotund, scoate fum negru(nu exagerat),porneste usor la rece(la cald mai greu). Am dat jos capacul de la filtrul de aer si m-am uitat la clapeta aia de soc, despre care s-a mai discutat pe aici, care sta inchisa iar dupa ce pornesc tot asa sta si motorul parca vrea sa sara din masina afara. Din cate am citit pe aici clapeta de soc trebuie sa se deschida un pic dupa ce porneste motorul sa ii dea un pic de aer nu numai benzina dar la mine nu se intampla asta numai dupa ce se incalzeste motorul cam 10 minute si dupa asta merge super.

Intreberea este ce ar trebuii sa schimb la carburatorul asta sau ce sa ii fac sa mearga bine si la rece?

Va multumesc.

salut! e problema clasica la acest tip de pierburg - daca te uitzi pe forum mai totzi au avut-o la un mom dat dar majoritatea cand da frigul; trebuie sa schimbi capsula de dezinnecare si se poate aduce la orice magazin de piese care se respecta; mergi la ei cu talonul si spui ce ai nevoie - este capsula care deshide clapeta de soc la jumatatea cursei cand este motorul foarte rece, pana sa intre socul automat si sa o deschida complet; bafte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! e problema clasica la acest tip de pierburg - daca te uitzi pe forum mai totzi au avut-o la un mom dat dar majoritatea cand da frigul; trebuie sa schimbi capsula de dezinnecare si se poate aduce la orice magazin de piese care se respecta; mergi la ei cu talonul si spui ce ai nevoie - este capsula care deshide clapeta de soc la jumatatea cursei cand este motorul foarte rece, pana sa intre socul automat si sa o deschida complet; bafte!

Multumesc pt raspuns. O sa incerc sa pun niste poze cu schema carburatorului de pe care te rog sa imi spui si mie care este capsula de dezinecare.

post-42976-1257502691_thumb.png

post-42976-1257502929_thumb.jpg

Modificat de sc_danut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. O sa incerc sa pun niste poze cu schema carburatorului de pe care te rog sa imi spui si mie care este capsula de dezinecare.

este vorba de pozitia 18 de pe poza de la ruddies berlin - are doua racorduri de obicei de care se leaga doua furtunele de vacuum, unul dintre ele ducand la conducta de vacuum din sistemul de vacuum pt frana; poza a doua este dintr-un program original de volkswagen dar capsula care itzi trebuie nu are cod in aceasta vedere - va trebui sa ceri alta vedere ca programul da multe si toate componentele au coduri, ti-as da eu codul dar momentan nu mai am programul de cautare piese instalat ca mi-a sarit din licentza. daca ai nevoie de ajutor mai amanuntzit ma gasesti si la tel. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un manual de intretinere pentru golf mk1 1.1 GG ? Ma intereseaza in principiu schema cu vacuumurile pentru carburator (Solex 7 sau ceva de genu`) .

Are cineva manualul pentru Mk1 1.1 GG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ...

imi poate spune cineva ce carburator ( pe ce manini se gaseste ) pot pune pe un golf 2 1.3 cod motor hk...asta in cazul in care nu gasesc un carb. ce a fost montat din fabricatie... mentionez ca momentan am carb. "de dacie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ...

imi poate spune cineva ce carburator ( pe ce manini se gaseste ) pot pune pe un golf 2 1.3 cod motor hk...asta in cazul in care nu gasesc un carb. ce a fost montat din fabricatie... mentionez ca momentan am carb. "de dacie"

daca te intereseaza, am doua carburatoare progresive zenith, arunca un ochi aici.

iti mai las la pret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un carb de golf 1.1 merge pus pe motor de 1.3 fara mari modificari ? ca din cate am inteles motoarele sunt cam la fel diferind doar cilindri....

Modificat de adrian84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un carb de golf 1.1 merge pus pe motor de 1.3 fara mari modificari ? ca din cate am inteles motoarele sunt cam la fel diferind doar cilindri....

pai pe motorul de 1.6 si pe cel de 1.8 s-au pus aceleasi carburatoare in unele cazuri sau fff asemanatoare cel putin - de ex pierburg 2e2 am eu si pe 1.8 sunt pe unele acelasi carb sau pierburg 2e, 2ee, 2e3, etc; cred ca este la fel si la 1.1 si la 1.3; in principiu ar trebui sa mearga ok, nu stiu exact cu prinderea cum e dar se poate ajusta sau poate faci o flansa si apoi reglat pentru capacitate cilindrica un pic mai mare; oricum fatza de ala de dacie o sa simtzi ca ai mashina daca e reglat bine. ciao!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update!

Dupa ce m-ati convins ca intr-adevar capsula vacuumatica se gaseste de cumparat am pistonat magazinul de piese auto si dupa lungi cautari au gasit-o in catalog (120 Ron); maine la ora 10 o am si se va monta pe carbul original. Ma bucur pentru sfaturile primite pt. ca altfel cred ca ma resemnam si treceam la varianta montajului celuilalt carb.

Golful il am de 4 ani (face in decembrie) - e model 88, inca mai scrie Made in West Germany sub capota. Sunt foarte multumit de el: consuma cam 6 in afara, max 8 in oras. In aprox. 40 000 de km, asta e singur problema avuta cu el, in rest numai ulei sintetic schimbat la 8000-9000, benzina buna, fara forje aiurea etc.

Am cumparat deja ca si "cadou" o masca fata cu 4 faruri (cea veche e sparta un pic si e prevazuta cu doua), bare fata si spate, faruri - toate noi si un set de jante de aliaj SH dar in super conditie. Nu am montat deja nimic deoarece vreau in primavara sa lucrez la ea la capitolul tinichigerie.

Masinuta asta mi-a intrat la suflet si vreau sa o fac ca la carte. Ma bucur ca am gasit aici o comunitate stransa cu membri foarte amabili.

Va promit ca va tin la curent cu toate schimbarile.

Impresii dupa curatare carburator, reglaj si inlocuire capsula vacuumatica:

Porneste la rece la sfert de cheie, nici masina de servici (o Toyota din 2001) nu porneste asa de repede si frumos ca babuta mea din `88.

Consumul care era deja mic, acum s-a micsorat si mai si: Cu o sticla de 2 litri de benzina in care am bagat turul si returul din carb am facut consumul masinii reiesind un 5,2 in afara orasului, pe o sosea fara vai sau dealuri.

Are vana motorasul permitandu-mi sa ajung si pana la 160, viteza pe care sunt sigur ca ar fi depasit-o dar chiar nu am vrut sa abuzez de bunicuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te-ai scos joergele! :lol:

exact asha am zis si eu dupa ce l-am facut pe al meu ... nu-mi venea sa cred; am facut drumul brasov - tecuci dus intors, cu trecut oituzul si tot ce trebuie si consumul a fost 5,3; si cand te gandeshti ca au 20 de ani mashinile astea parca nu-ti vine sa crezi ca pornesc la sfert si prind 160 :D

si acum daca tot ne-ai facut curioshi pune si o poza cu mashina la profil sa vedem si noi bijuteria :lol:

bafte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut o problema cu golful la carburator, 1.6 benzina, cum a dat frigul dimineata trebuia sa il tin turat vreo 5-10min ca sa mearga normal, am schimbat si bujii si alte mununi si de fapt erea din reglaje. Deci sfatul meu este sa va duce-ti la un service inainte sa cumparati piese degeaba cum am facut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spuneti si mie unde se gaseste capsula vacuumatica? se poate schimba relativ usor, sau mai bine sa apelez la baietii din service?

Problema e ca de cand a dat frigul, motorul porneste la cheie, si daca i-l las la relati merge foarte bine, dar daca plec cu ea pana nu se incalzeste, sau doar turez motrorul un pic, incepe sa tremure si sa se innece si nici la relanti nu mai prea sta, moare. daca o pornesc si o las 5-10 minute la relanti sa se incalzeasca un pic, dupaia nu mai face figuri si merge ok, indiferent de turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare : carburatorul pierburg 2e merge pus p mk2 1.3 hk ?

sper sa fie compatibil.... l-am cumparat deja :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu vad de ce n-ar merge pus .... vezi cu prinderea pe flansha cum e si daca nu se potriveshte adaptezi o alta flansha in functie de suruburile de la galerie; dupa ce adaptezi prinderea un reglaj undeva la banc ar fi excelent si daca nu gasesti banc macar la un atelier mai rasarit; avantaj la el ca ai socurile automate si de putere si de turatie si merge f bine si fara electronica de pe el (al meu asha functioneaza acum) deci nu trebuie sa modifici nik la instalatia elektrica a mashinii; mai ai nevoie sa-l cuplezi si la instalatia de racire dar acolo e f simplu ca ai doar doua furtunele de apa calda. succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva la ce consum sa ma astept cu carbul pierburg 2e pus pe motorul meu de 1.3 ? momentan cu carb. de dacie am 10% :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul meu de 1.6 am 5,5 - max 6 la drum lung adik peste 50 de km in afara, mers frumos cam la 90 km/h, 8 - 9 mixt si cam 10 - 12 maxim in orash; cert e urmatorul lucru: cu cat e mai rece motorul cu atat consuma mai mult deci daca faci drumuri scurte in orash cu motorul relativ rece sau putzin caldutz vei avea si consum mare; oricum, la motorul tau va fi mai mic consumul decat la cel de 1,6 sau 1,8 pe care s-a mai montat acest tip de carb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci consumul va fi cam la fel,,,, dar macar nu mai vad carbul de dacie sub capota....

banuiesc ca ar trebui sa fuga mai tare nu :icon_thumright: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai unde si restul mashinii e si el ok tehnic prinde 160 si mai ai pedala; cu carb asta la un min dupa ce ai pornit motorul potzi pleca si mergi linistit ca are si putere si tot ce trebuie ca ai socurile automate si reglaj automat vacuumatic de ralanti - nu-i fac reclama la pierburg ca are si el toane destule da fatza de ala de dacie .... ai mashina frate cum spunea un confrate forumist; si consumul va fi mai mic decat ai acum cel putzin asha zic eu - pune-l sus si vom vedea ce iese! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata o sa-l montez...sper sa fie totul ok...

ce sa zic masinuta e buna i-am dat 140 cu carbul de dacie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: ce e recipientul verde de forma sferica prins de casorie in stanga carburatorului, din care pleaca un furtunas la carburator?

+LE: banuiesc ca e rezervor de vacuum, dar care e rolul lui mai exact? am observat azi ca furtunasul care pleca din el, atarna pe langa carb, era scos de la locul lui, l-am bagat la loc si parca era prea turata la relanti, plus facea autoaprindere... sunt tare curios maine cum porneste la rece, ca azi era deja incalzit motorul cand am observat

Modificat de horry_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: ce e recipientul verde de forma sferica prins de casorie in stanga carburatorului, din care pleaca un furtunas la carburator?

+LE: banuiesc ca e rezervor de vacuum, dar care e rolul lui mai exact? am observat azi ca furtunasul care pleca din el, atarna pe langa carb, era scos de la locul lui, l-am bagat la loc si parca era prea turata la relanti, plus facea autoaprindere... sunt tare curios maine cum porneste la rece, ca azi era deja incalzit motorul cand am observat

pai acela este un rezervor de vacuum - la mine nu mai e ca l-am scos si nu are bai; daca vrei sa-l tzii acolo trebuie sa-l cuplezi la acel racord in Y unde intra si furtunashele de la capsula vacuumatica si de la furtunul principal de vacuum de la servofrana; mare grija supapa de sens de catre furtunul principal de la servofrana sa fie corect pusa, adik sa nu poata trage vacuum inspre galerie prin furtunul de servofrana; itzi trimit daca imi dai o adresa de mail o schema de legare pt vacuumuri si daca mai ai ceva probleme imi dai pm sau ma suni la numarul din profil si te ajut cu placere; dupa simptome cum ziceai ca se tura si dadea mici rateuri insemna ca trage aer fals pe la furtunul de servofrana deci verifica sa fie cuplat furtunul de vacuum la delco si sa fie etanse si complete cele de la carburator si capsula vacuumatica de deschidere a socului; succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva ce furtunase se conecteaza la cele 2 tevi ( ele dau direct in cea de=a doua camera ) din imagine...banuiesc ca unul e de la vacumul de p delcou...?

post-42618-1259091374_thumb.jpg

post-42618-1259091555_thumb.jpg

Modificat de adrian84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!