Jump to content

Carburator Pierburg


bastil
 Share

Postare recomandată

salut! am revenit cu vesti noi; mashina mea consuma acum 5.3 la suta la drum intins - nus ce dumnezeu i-a facut sebi la carburator da sunt super multumit cand ma uit in buzunare frate!!! si mai putzin consuma si mai bine merge cand merg pe la 90 - 100 cu mashina!!!

pentru bulldog - ai carburator pierburg 1b si eu nu stiu ce ai putea gasi pt el daca ti-e dus shocul ... oricum, ce anume inseamna shoc dus? consuma mult? nu sta in relanti? ...

pentru alex, la tine pot fi mai multe dar oricum oscilatia de relanti este ceva de electronica de carburator care problema poate porni de la sigurantza de carburator din tablou, sau releu, sau electrovalva sau electrovalvele ca nu stiu cate ai pe el, sau furtunele de vacuum crapate sau sarite si trage aer fals in loc sa faca vacuum, etc.; faptul ca nu sta in relanti cand e rece insemna soc tras la maxim si nu se deschide suficient de repede - la a mea eu am facut un mic opritor pt clapeta de shoc astfel incat sa nu se mai inchida de tot, sa ramana cam 2 - 3 mm deschisa.

eu zic ca, daca puteti sa venitzi la nenea asta din bv nu o sa va para rau .... vorbesc din experientza ca nu am nici un interes sa-i fac reclama gratuita - asta in cazul in care nu avetzi atelier de reparat carburatoare la voi acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 415
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miki_21

    79

  • B0BBY

    21

  • cosmin cautis

    19

  • catalinrx25

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru bulldog - ai carburator pierburg 1b si eu nu stiu ce ai putea gasi pt el daca ti-e dus shocul ... oricum, ce anume inseamna shoc dus? consuma mult? nu sta in relanti? ...

La rece porneste ff greu si dupa ce porneste moare la liber. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai are nici pe dracu', merge de numa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineatza am ajus la constatarea ca la rece tinea relantiul si la cald nu..si in seara asta am fost la un mecanic sa se uite la el putin ...din pacate nu a avut timp sa il demonteze..mi-a promis ca o sa faca treaba asta sambata.si mie imi trebuie maine masina neaparat..asha ca l-am rugat sa faca ceva... sa uitat pe acolo..pana la urma mi-a strans cablul la aceleratie sa fie turata mai mult...a mai miscat delcoul putin... in fine...sta destul de turata..merge cat de cat..dar acu vreo 30 de minte am dat o tura si am vazut ca acu la reece nu mai tine relantiul si tine culmea la cald..in fine tot turat...:D asta e... sambata a zis mecanicul ca mi-l deminteaza si bla bla se uita pe acolo... le are omu cat de cat.:D..in fine...carburatorul arata ca cel din poza de mai sus..dar putin mai compex parca...

- am vazut ca si la mine arunca pe capacul de la filtru pe interior putina benzina sau ulei ..nuj sigur.. am verificat furtunasele..in partea stanga cum te uiti din fata masinii la carburator are chestia aia [ scuzati-ma sunt cam strain de cunostiinte in domeniu] in care vine apa calda la carburator si de acolo e un fir cu un papuc presupun ca e masa si nu e bagat nicaieri :-S nuj ce se intampla pe acolo... si inca ceva...eu am termostatul dat jos..conteaza si chestia asta ??? cineva mi-a zis ca termostatul are si el un rol pt carburator ..deci nu prea stiu eu acu care e chestia..

- in starea care e masina mi se pare ca are un consum exagerat de mult..nujtu acu dar imi e firca ca ma baga in faliment [tin sa precizez ..am masina de doar 2 saptamani ..dar am avut-o in reparatii si de doar 2 zile am scos-o pe strada si nujtiu multe despre ea..dar ma cam sperie consumul]

- am patit si o belea in sera asta ..am alergat-o putin sa vad cat prinde ..si eu ca orice om :lol:...si cand am ajuns la 100 mi-a cazut acu la kilometraj pe 0 :D cred ca sa rupt cablu ...

- deci ar fi o solutie s-ai pun un opritor si la clapeta de la soc? sa nu se mai deskida de tot? ..cineva ma sfatuia sa pun carburator de dacie :D dar nici o sansa... :D nu pot permite asha ceva..

Modificat de alexxxalexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece porneste ff greu si dupa ce porneste moare la liber. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai are nici pe dracu', merge de numa.

clapeta de soc sta inchisa de tot sau deschisa complet - trebuie sa te uitzi cu capacul de filtru de aer luat jos intr-o dim dupa ce a stat o noapte intreaga fara sa o porneshti si e inca rece afara; daca sta prea inchisa o faci sa stea deschisa 2 sau 3 mm (gasesti tu o solutie - eu am facut opritor); daca sta deschisa complet inseamna ca tre sa iei jos shocul cu totul sa vezi ce are de nu mai tine clapeta inchisa; sau ... mergi la un atelier de reparat carb :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineatza am ajus la constatarea ca la rece tinea relantiul si la cald nu..si in seara asta am fost la un mecanic sa se uite la el putin ...din pacate nu a avut timp sa il demonteze..mi-a promis ca o sa faca treaba asta sambata.si mie imi trebuie maine masina neaparat..asha ca l-am rugat sa faca ceva... sa uitat pe acolo..pana la urma mi-a strans cablul la aceleratie sa fie turata mai mult...a mai miscat delcoul putin... in fine...sta destul de turata..merge cat de cat..dar acu vreo 30 de minte am dat o tura si am vazut ca acu la reece nu mai tine relantiul si tine culmea la cald..in fine tot turat...:D asta e... sambata a zis mecanicul ca mi-l deminteaza si bla bla se uita pe acolo... le are omu cat de cat.:D..in fine...carburatorul arata ca cel din poza de mai sus..dar putin mai compex parca...

- am vazut ca si la mine arunca pe capacul de la filtru pe interior putina benzina sau ulei ..nuj sigur.. am verificat furtunasele..in partea stanga cum te uiti din fata masinii la carburator are chestia aia [ scuzati-ma sunt cam strain de cunostiinte in domeniu] in care vine apa calda la carburator si de acolo e un fir cu un papuc presupun ca e masa si nu e bagat nicaieri :-S nuj ce se intampla pe acolo... si inca ceva...eu am termostatul dat jos..conteaza si chestia asta ??? cineva mi-a zis ca termostatul are si el un rol pt carburator ..deci nu prea stiu eu acu care e chestia..

- in starea care e masina mi se pare ca are un consum exagerat de mult..nujtu acu dar imi e firca ca ma baga in faliment [tin sa precizez ..am masina de doar 2 saptamani ..dar am avut-o in reparatii si de doar 2 zile am scos-o pe strada si nujtiu multe despre ea..dar ma cam sperie consumul]

- am patit si o belea in sera asta ..am alergat-o putin sa vad cat prinde ..si eu ca orice om :)...si cand am ajuns la 100 mi-a cazut acu la kilometraj pe 0 :D cred ca sa rupt cablu ...

- deci ar fi o solutie s-ai pun un opritor si la clapeta de la soc? sa nu se mai deskida de tot? ..cineva ma sfatuia sa pun carburator de dacie :D dar nici o sansa... :D nu pot permite asha ceva..

salut! itzi pot spune sa nu te chinui sa pui carb de dacie ca te chinui degeaba - o sa creasca simtzitor consumul, se va pierde din putere care oricum nu prea mai e toata si vei da de alte probleme; am vrut si eu sa faca schimbarea si mi-a pov baiatul de la carb nishte chestii si m-a calmat rapid; parerea mea e ca al tau carburator trebuie doar reglat pt relanti la cald si la rece, op care dureaza cam 10 min; pt shoc nu tre sa faci opritor ca sa nu se mai deschida pt ca atunci cand socul e inchis mashina consuma mult, eu am facut opritor ca sa nu se mai inchida complet pt ca nu-mi pornea la rece din cauza lipsei de aer; papucul care il vezi tu in aer la carb tau tre sa fie legat la un papuc corespondent care sa aduca un plus de la un releu din tabloul din interior - este o rezistenta alimentata printr-un releu, se incinge si ajuta socul sa deschida mai devreme chiar daca apa nu a ajuns la 80 de grade; termostatul este un mic "comutator" care deschide sau inchide circuitul apei de racire inspre radiator - daca nu ai termostat apa circula non stop prin radiator si motorul se incalzeste foarte greu si se poate sa nu ajunga deloc la temperatura optima de functionare iar toate sistemele care depind de o temperatura constanta a apei de racire de aproximativ 80 - 90 de grade sa nu functioneze deloc sau incorect, implicit si socul termic al carburatorului - pe scurt socul nu se deschide, motorul nu primeshte suficient aer si consuma multa benzina ca sa suplineasca lipsa aerului. deci - punetzi termostatul ca te costa 10 lei piesa si vreo 20 manopera si du-te cu carb la un service ca lumea nu la carpaci; daca potzi mergi la un atelier de rep carb si nu itzi va parea rau - banii tii recuperezi din benzina cum zicea un baiat undeva mai sus! consumul la mashina ta tre sa fie de max 9 - 10 la suta in orash si in jur de 5 in afara, poate mai mic daca mergi finutz si e carb reglat ca lumea. a mea e de 1.6 si cons max 5,5 in afara :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu are locul aici subiectul dar in fine .. stie cineva care sunt releele de control pentru carburator si preincalzitorul de galerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine ar fi sa reglezi carburatotul original.....eu pe a mea am carb. de dacie si consuma cam 10 in oras....in schimb trage binisor 140-150kmh fara probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, af schimbat flansa la carburator (Pierburg 2e) si am un furtunas de vacuum care sta in aer, m-am uitat sa vad pe unde s-ar potrivi dar nu am gasit nimic. Daca astup furtunasul se actioneaza piesa asta. Stie cineva unde trebuie sa vina? Ms

post-51272-1254838056_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In piesa asta tre sa intre 2 furtunase.Verifica sa nu fie unaul dintre ele.

Maine, daca gasesc, o sa atasez aici manualul de la pierburg 2E .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, af schimbat flansa la carburator (Pierburg 2e) si am un furtunas de vacuum care sta in aer, m-am uitat sa vad pe unde s-ar potrivi dar nu am gasit nimic. Daca astup furtunasul se actioneaza piesa asta. Stie cineva unde trebuie sa vina? Ms

piesa ta este cea care iti tine relantiul cand e motorul cald, actionata pe baza de vacuum; are o membrana inauntru si o tija pe care se sprijina un surubel, cel care de fapt se si vede in poza ta; in spate se cupleaza doua furtunele de vacuum care se leaga conform schemei care o atasez acum (sper sa reusesc); daca ai nevoie de traducere din germana spune-mi ca altfel mi-e lene sa scriu tot :P tu trebuie sa reconectezi furtunelele de vacuum la piesa nr 2 din figura, sperand ca sunte legate corect la electrovalve :blah_: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am dat carburatorul jos si nu am gasit nici un mustiuc sa infing furtunasul, daca ai o schema cu toate vacuumurile ( raman recunoscator)cred ca imi cumpar furtunase noi si le fac cap-coada ca la carte. In spatele piesei respective am 2 furtunase, 1 intra intrun adaptor Y din care iese asta care nu gasesc unde sa il infing :screwy:

piesa ta este cea care iti tine relantiul cand e motorul cald, actionata pe baza de vacuum; are o membrana inauntru si o tija pe care se sprijina un surubel, cel care de fapt se si vede in poza ta; in spate se cupleaza doua furtunele de vacuum care se leaga conform schemei care o atasez acum (sper sa reusesc); daca ai nevoie de traducere din germana spune-mi ca altfel mi-e lene sa scriu tot :wacko: tu trebuie sa reconectezi furtunelele de vacuum la piesa nr 2 din figura, sperand ca sunte legate corect la electrovalve :) :)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva unde se regleaza carburatoare Pierburg calumea in cluj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia legatura cu Bogdan UBU. el imi zicea de un mester in carburatoare, la care si-a rezolvat si el problema. trebuie sa ajung si eu la omul asta dupa ce termin revizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Dupa ce mi-am batut capul cu al meu 2 saptamani, cu documentatia in mana am fost cu el la bucuresti la carbotest ... nici macar nu l-a pus pe aparat... l-a desfacut bucati, l-a curatat (asta am facut si eu de 3-4 ori) l-a pus la loc pe masina si cica gata .... nu i-a facut decat ce am facut si eu inainte... altceva nu-mi dau seama desi am stat langa el si m-am uitat, l-am intrebat cu neincredere "acuma cat o sa consume?" cica "acuma o sa mearga in parametrii"

Ideea este ca inainte consuma 10-11/100 acuma consuma 6,5-7/100, deci omul cunoaste secretul dar nu vrea sa spuna ;)

p.s. toata distractia m-a costat 101 ron pe factura.

Salut.Poti sa imi spui unde in bucuresti ai facut manevra asta.ca io sunt din bucuresti dar sa mor daca am gasit pe cineva sa se bage la carburatoare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Daca stie cineva pe un priceput in Timisoara pentru a imi regla un carburator si soclul la Pierburg 1B il rog sa posteze sau sa imi dea un pm. Multumesc Anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Poti sa imi spui unde in bucuresti ai facut manevra asta.ca io sunt din bucuresti dar sa mor daca am gasit pe cineva sa se bage la carburatoare.

Multumesc

Salut, poti face carbotest in Militari la Turbomecanica si in Pantelimon la service Renault. Am un numar de telefon al tipului de la Renault dar nu stiu daca mai este valabil Costel 0723572589.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am si eu un Golf 2 care timp de 3 ani nu mi-a facut nici o problema (de carburatie) cu toate ca am inteles ca tipul acesta de carb e cam pacatos, insa acum doua saptamani a inceput sa-mi faca figuri - cand motorul era rece mergea extrem de defectuos si se inneca imediat. S-a dovedit a fi socul automat care nu mai actiona clapita de aer cand motorul era rece. Intrebarea mea este, se poate repara acest soc? Eu nu vad cum.

Eventual daca aveti careva de vanzare respectiva piesa, anuntati-ma va rog ca stau cu masinuta pe tusa de doua saptamani.

P.S. Am incercat la bursa de piese sa pun anuntul dar nu mi se permite.

Toate bune,

George.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am si eu un Golf 2 care timp de 3 ani nu mi-a facut nici o problema (de carburatie) cu toate ca am inteles ca tipul acesta de carb e cam pacatos, insa acum doua saptamani a inceput sa-mi faca figuri - cand motorul era rece mergea extrem de defectuos si se inneca imediat. S-a dovedit a fi socul automat care nu mai actiona clapita de aer cand motorul era rece. Intrebarea mea este, se poate repara acest soc? Eu nu vad cum.

Eventual daca aveti careva de vanzare respectiva piesa, anuntati-ma va rog ca stau cu masinuta pe tusa de doua saptamani.

P.S. Am incercat la bursa de piese sa pun anuntul dar nu mi se permite.

Toate bune,

George.

socul nu prea ai cum sa il repari....trebuie schimbat, dar ai grija ca e de mai multe tipuri, pentru diferite modele de Pierburg. si eu am avut problema asta si s-a rezolvat prin inlocuire. oricum la dezmembrari trebuie sa gasesti fara probleme, dar iar atentie pentru ca e de recomandat sa il desfaci sa verifici sumar socul sa nu cumperi unul tot defect. ca si recomandare, sa incerci sa iti gasesti si un kit de reparatie pt carburator (se gaseste greu, costa, dar merita) la anii pe care ii au carburatoarele astea, garniturile, multe la numar, sunt cam terminate.

sper sa iti poti rezolva problema si sa scoti golful iar la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am si eu un Golf 2 care timp de 3 ani nu mi-a facut nici o problema (de carburatie) cu toate ca am inteles ca tipul acesta de carb e cam pacatos, insa acum doua saptamani a inceput sa-mi faca figuri - cand motorul era rece mergea extrem de defectuos si se inneca imediat. S-a dovedit a fi socul automat care nu mai actiona clapita de aer cand motorul era rece. Intrebarea mea este, se poate repara acest soc? Eu nu vad cum.

Eventual daca aveti careva de vanzare respectiva piesa, anuntati-ma va rog ca stau cu masinuta pe tusa de doua saptamani.

P.S. Am incercat la bursa de piese sa pun anuntul dar nu mi se permite.

Toate bune,

George.

salut george

ce tip de carburator ai? dupa simptomele care le descrii este sparta membrana de la capsula de dezinnecare care itzi aduce clapeta de soc la jumatatea cursei dupa ce motorul porneste - daca nu stii ce tip e pune o poza cu el fara filtrul de aer; capsula in sine nu costa mult si se schimba destul de ushor dar mai sunt si unele tipuri la care merge inlocuita membrana doar. se poate sa ai si socul automat defect dar atunci motorul ar merge corect doar ca ar consuma foarte mult. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut george

ce tip de carburator ai? dupa simptomele care le descrii este sparta membrana de la capsula de dezinnecare care itzi aduce clapeta de soc la jumatatea cursei dupa ce motorul porneste - daca nu stii ce tip e pune o poza cu el fara filtrul de aer; capsula in sine nu costa mult si se schimba destul de ushor dar mai sunt si unele tipuri la care merge inlocuita membrana doar. se poate sa ai si socul automat defect dar atunci motorul ar merge corect doar ca ar consuma foarte mult. bafta!

As vrea sa pot pune poza cu el dar masina am lasat-o la reparat in alt oras (meseriasii ii cunosc si sunt de incredere). Deocamdata am inteles, dupa cum spuneai si tu, ca este o membrana sparta iar capsula care o incorporeaza este din ebonita (daca ajuta cu ceva). Problema este ca nici un magazin de piese auto nu mi-o aduce separat ci cu tot carburatorul (care pleaca de la 1200 de RON in sus).

La dezmembrari am cautat zadarnic, nu am gasit ce trebuia. Speranta e acum intr-un carburator gasit la dezmembrari, tot Pierburg dar un model un pic diferit dar care e functional. De maine mecanicii vor incerca sa-l adapteze pe celalalt carb.

Va tin la curent cu lucrarile.

Multumesc mult pt. sfaturi.

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine pe la cluj nu ma ajuta nimeni ? Am si eu tot felu de baiuri cu carburiciu si imi ia saraca masina 14 l in oras. Dimineata pana se incalzeste motoru ca dracu merge masina, nu sta la relante numa cand ii cald motoru si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine pe la cluj nu ma ajuta nimeni ? Am si eu tot felu de baiuri cu carburiciu si imi ia saraca masina 14 l in oras. Dimineata pana se incalzeste motoru ca dracu merge masina, nu sta la relante numa cand ii cald motoru si cam atat.

exista multi care cred ca ar putea sa te ajute....daca ceri un sfat si o mana de ajutor cred ca in cel mai scurt timp ai primi cel putin o mana de ajutor....including me. simptoma pe care o descrii tu, cu atata mai mult cu cat a inceput si sezonul rece, ma face sa ma gandesc ca ai o problema la socul automat....in primul rand trebuie sa vezi exact ce carburator ai si sa incepi sa cauti prin dezmembrari un soc automat ca si al teu care e functional (inainte de a-l cumpara, desfa-l si verifica daca nu e stricat mecanismul din interior....cele mai multela dezmembrari sunt deja stricate.

keep in touch....spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa pot pune poza cu el dar masina am lasat-o la reparat in alt oras (meseriasii ii cunosc si sunt de incredere). Deocamdata am inteles, dupa cum spuneai si tu, ca este o membrana sparta iar capsula care o incorporeaza este din ebonita (daca ajuta cu ceva). Problema este ca nici un magazin de piese auto nu mi-o aduce separat ci cu tot carburatorul (care pleaca de la 1200 de RON in sus).

La dezmembrari am cautat zadarnic, nu am gasit ce trebuia. Speranta e acum intr-un carburator gasit la dezmembrari, tot Pierburg dar un model un pic diferit dar care e functional. De maine mecanicii vor incerca sa-l adapteze pe celalalt carb.

Va tin la curent cu lucrarile.

Multumesc mult pt. sfaturi.

Toate bune.

capsula vine si separat si se gaseste cam la 140 ron (cel putin atat era cand am cautat eu ultima oara); mie mi-au schimbat membrana chiar si in capsula de ebonita .. au decapsulat ushor sa nu se sparga, au schimbat membrana cu una din material ceva mai bun si apoi au capsulat si au lipit la loc si de atunci nu am mai avut bai cu ea - se poate orice numai sa vrei :icon_thumright: uite de curiozitate o sa caut si eu maine capsula sa vad daca pot sa ti-o aduc si daca pot te anunt si o trimit prin curier; nu te mai chinui cu carburatoare adaptate ca o sa dai de alte probleme si oricum, nu stii cat de bune sunt alea, mai bine mai asteapta si cauta toate variantele posibile pentru a-l face pe cel original

Pe mine pe la cluj nu ma ajuta nimeni ? Am si eu tot felu de baiuri cu carburiciu si imi ia saraca masina 14 l in oras. Dimineata pana se incalzeste motoru ca dracu merge masina, nu sta la relante numa cand ii cald motoru si cam atat.

frate daca vrei eu te ajut cu cea mai mare placere numai zi cum? daca potzi sa vino pana la bv la atelierul unde am facut si eu carb si acum consuma super si merge ok mashina; oricum, din ce spui socul automat are ceva buba ca deaia nici nu sta in ralanti ca e prea inchis socul si consuma f mult pt ca mergi cu socul partial inchis si trage f multa benzina ca sa suplineasca lipsa aerului; asta nu inseamna neaparat ca trebuie schimbat!!! trebuie intai vazut ce se intampla acolo si cum se poate rezolva. parerea mea ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am promis ca revin cu preturi - capsula vacuumatica pentru deschiderea la jumatate a clapetei de soc noua noutza costa 175 ron + curier sau posta; socul automat pe baza de apa calda din sitemul de racire costa nou noutz 530 ron set complet cu tot cu capac si mecanism. made in germany, livrarea este in maxim 6 zile plus o zi transportul pe curier sau posta. dar, cum spuneam si mai sus, se poate doar inlocui membrana la capsula si socul se poate repara daca e bulit. succese!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am promis ca revin cu preturi - capsula vacuumatica pentru deschiderea la jumatate a clapetei de soc noua noutza costa 175 ron + curier sau posta; socul automat pe baza de apa calda din sitemul de racire costa nou noutz 530 ron set complet cu tot cu capac si mecanism. made in germany, livrarea este in maxim 6 zile plus o zi transportul pe curier sau posta. dar, cum spuneam si mai sus, se poate doar inlocui membrana la capsula si socul se poate repara daca e bulit. succese!

Update!

Dupa ce m-ati convins ca intr-adevar capsula vacuumatica se gaseste de cumparat am pistonat magazinul de piese auto si dupa lungi cautari au gasit-o in catalog (120 Ron); maine la ora 10 o am si se va monta pe carbul original. Ma bucur pentru sfaturile primite pt. ca altfel cred ca ma resemnam si treceam la varianta montajului celuilalt carb.

Golful il am de 4 ani (face in decembrie) - e model 88, inca mai scrie Made in West Germany sub capota. Sunt foarte multumit de el: consuma cam 6 in afara, max 8 in oras. In aprox. 40 000 de km, asta e singur problema avuta cu el, in rest numai ulei sintetic schimbat la 8000-9000, benzina buna, fara forje aiurea etc.

Am cumparat deja ca si "cadou" o masca fata cu 4 faruri (cea veche e sparta un pic si e prevazuta cu doua), bare fata si spate, faruri - toate noi si un set de jante de aliaj SH dar in super conditie. Nu am montat deja nimic deoarece vreau in primavara sa lucrez la ea la capitolul tinichigerie.

Masinuta asta mi-a intrat la suflet si vreau sa o fac ca la carte. Ma bucur ca am gasit aici o comunitate stransa cu membri foarte amabili.

Va promit ca va tin la curent cu toate schimbarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!