Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Dar pe traseul de admisie nu se vede ulei pe la imbinari. Poate pierde pe traectul gazelor de carter ca la 1,9 tdi. De unde stii ca il "consuma" si nu il pierde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, e adevarat ca e impropriu zis ca "il consuma", mai corect era sa spun ca A SCAZUT nivelul uleiului. Din ce motiv asta nu pot sa spun.

S-ar putea sa ai dreptate, dar pe sub masina nu se vad deloc urme de ulei, chiar am urcat masina pe elevator de 2 ori in ultimele 6 saptamani (1 data la schimbul distributiei si 1 data la schimbul de ulei) si chiar m-am uitat pe sub ea sa vad daca sunt ceva scurgeri de lichide sau daca sunt alte probleme ce se pot depista cu ochiul liber.

Nu erau urme de scurgeri nici in scutul de sub motor.

Asa ca :scratch: ... nu am nicio idee motivul pt care a scazut nivelul.

Mai incerc la un mecanic recomandat de cineva sa vad ce zice si el.

Am uitat sa intreb ce se intampla daca e defect senzorul G450 pt presiunea evacuare gaze si merg asa cu masina?

Mi-a aparut mesaj EMISSIONS WORKSHOP. La service mi-a scanat de erori si mi-a dat ca e defect senzorul G450.

Dar dupa ce am mers cu masina mai turat si am schimbat la 3000-3200 rpm mi-a disparut mesajul.

Mecanicul a zis ca e posibil sa fie motorina mai proasta (alimentasem cu o zi inainte).

A sters eroarea stocata, dar iar mi-a aparut dupa cateva zile.

Am zis ca astept sa consum motorina din rezervor si sa bag ori aia SUPER nu-stiu-cum de la Petrom (de obicei alimentez

de la petrom EURO5 normal) ori de la Mol.

Se poate defecta ceva daca intradevar e defect senzorul si merg asa cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te gandi ca trebuie sa curga sub masina ca la dacie. Uleiul se pierde si praful il "ancoreaza" pe locurile pe unde pierde. vezi pe langa distributie sus un furtun care sa iasa din capacul de culbutori si sa intre in furtunul de admisie inainte de turbina. daca supureaza ulei pe acolo e un punct de plecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

SALUT m-am reintors dupa o perioada de 4 luni de la accident, am reusit sa-mi i-au alt PASSAT cu bani de pe dauna totala, cu acelasi motor de 136 CP ,dar am o problema asa ca cer AJUTOR.Problema: la pornire indiferent ca e rece sau cald , sau il pornesc de 10 ori la rand ,porneste trepidat timp de 3-4 secunde dupa care isi revine( parca ar fi un injector care nu merge, dar apoi de ce merge?)Aceasi problema o face atunci cand intra filtrul de particule ,turatia creste la 1000 ture iar motorul se zbate de zici ca se rupe caroseria timp 1-2 minute de aceaea il tin turat la 1500 ture altfel ar termina tampoanele la motor. CARE SA FIE CAUZA? VA ROG MULT AJUTATI-MA. POATE AVETI O IDEE(EU MAI AM MOTORUL DE LA MASINA ACCIDENTATA ,DAR PT. ACEASTA PROBLEMA CARE TREBUIE SA AIBA REZOLVARE NU O SA MUNCESC SA SCHIMB MOTOARELE INTRE ELE,CELALALT MERGAND BINE.CRED CA E UN SENZOR CEVA ,CARE NU DA O INFORMATIE CORECTA DAR CARE? ASTEPT PARERILE VOASTRE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija la baia de ulei. Exista sanse sa se duca oringurile de la injectoare si sa va bage motorina in baie. Eu am avut cam 1 litru si ceva de motorina in baia de ulei si am fost si am schimbat oringurile si acuma nu mai am probleme..si sper sa ramana asa, altfel trebuie schimbata pompa de tandem (sau garnitura ei daca sunt norocos).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit problema la tester. injector 3 nu lucreaza in parametri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija la baia de ulei. Exista sanse sa se duca oringurile de la injectoare si sa va bage motorina in baie. Eu am avut cam 1 litru si ceva de motorina in baia de ulei si am fost si am schimbat oringurile si acuma nu mai am probleme..si sper sa ramana asa, altfel trebuie schimbata pompa de tandem (sau garnitura ei daca sunt norocos).

Salutare!

Sorine sa stii ca si eu am uleiul peste nivel , este deasupra zonei curbate de pe joja de ulei cu vreo 3 mm. Cam acelasi raspuns am primit si eu de la mecanic. As si interesat daca ai avut acceasi problema si cum ai rezolvat-o. Multam fain!

Modificat de nikolas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nikolas, pune PM-u si aici sa vada si restu ce ti-am scris ca mi-e lene sa mai scriu o data si aici ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nikolas, pune PM-u si aici sa vada si restu ce ti-am scris ca mi-e lene sa mai scriu o data si aici :lol:

E posibil sa fie nivelu crescut si din cauza antigelului, dar din cate am inteles sansele sunt mici. Oringurile astea am vazut ca au termen de valabilitate. Astea ce le-am pus eu au termenu pana in 2013 si ma gandesc ca si cele de pe masina au termen + uzura care se face in timp. Masina mea are 170 000 km, a ta cati are ? (Te intreb sa vad daca problema o aparut la acelasi nr de km). Nici la mine nu avea miros de motorina si nici nu facea spuma..

De schimbat le poti schimba cam la orice service (nu ma reprezentanta) care se pricepe cat de cat sa scoata injectoarele si sa le puna la loc + sa le regleze. Eu, acuma dupa ce am facut operatiunea asta, parca sunt mai multumit si de cum trage masina decat inainte.

Ca si costuri, a fost 101 RON un set de oringuri (5 parca), doar pt un injector, deci ~400 RON pt toate 4 injectoarele + manopera. Asta daca vrei sa pui originale (aproape toate firmele de piese auto iti pot aduce si piese originale), altfel gasesti si la 35-50 RON setu pentru injector, dar poti gasi si originale la 80-90 RON Depinde de magazin.

Operatiunea a durat cam 4-5 ore pentru ca au fost mai greu de scos injectoarele, dar schimbu in sine a fost usor.

P.S.: Daca o sa-ti curga incontinuare motorina in baia de ulei, atunci e problema la pompa de tandem care ii si destul de scumpa. Undeva la 1200-1300 RON din cate am inteles..

Multumesc pentru raspuns Sorine!

A mea are acum 188777 km, si vad ca avem aceleasi probeleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am verificat oring-urile de la injectoare si pompa de vacum mecanicii au ajuns la concluzia că este posibil ca problema să apară de la chiulasă, o veste mai proastă nici că se putea...

Va trebui schimbată (pretul la chiulasa cu supape, manopera şi schim de ulei si filtre -1000 Euro), şi sper să se rozolve problema.Astept comentarii şi păreri.

Modificat de nikolas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nikolas, cum au verificat aia oringurile ?! doar s-au uitat la ele sau le-au si schimbat ?! Daca nu le-au schimbat, pune-i sa le schimbe ca nu au cum sa le verifice, iar apoi baga 300-400 km cu masina si vezi daca mai curge ceva..

Eu zic ca sunt extrem de mici sansele sa fie probleme de la chiulasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

o intrebare: mi-a aparut mesajul EMISSIONS WORKSHOP la pornire si s-a aprins un martor galben(singurul care ramane aprins cand se pune contactul si ar trebui sa se stinga la pornire). Ati mai intalnit careva problema respectiva si daca da cum as putea-o rezolva?

Masina e passat variant 2.0 tdi 100KW fabricatie 2004,km. rulati 147.500,schimbata distributia la 120.000 si nu e schimbat DPF sau completat cu aditiv(asta am citit in posturile voastre anterioare) si presupun ca ar putea avea legatura.

Multumesc.

Modificat de bbcalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate problema mea nu a disparut :( Azi m-am uitat la nivelul uleiului si este iar crescut cu 2-3 milimetri :( Maine sper sa merg sa schimb si la al 4-lea injector oringurile (la asta n-am putut sa le schimb ca nu le primisera) si sper sa nu mai am probleme, desi e cam ciudat ca fix ala sa fie cu probleme..

bbcalin: Ar trebui sa faci o scanare cu VAG-COM-ul sa vezi exact care-i problema, dar la km tai ar putea fii lichidul de la DPF care trebuie schimbat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre fericirea mea, aseara m-am inselat :sick: Cand am verificat uleiul, masina era un pic in panta (in parcarea de la METRO). E ciudat dar asa se pare ca e :biggrin: Aseara l-am mai verificat in diferite locuri si ii la nivelul normal :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din nou vin cu complectari..dupa ce am scris post-ul m-am dus la masina si am mai verificat o data..ca sa fiu sigur..si din pacate iar este marit nivelul :)

Rog un moderator sa uneasca posturile..Multumesc :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutiile purtate si cu alti mecanici am tras concluzia ca probleme cu nivelul crescut de uleui este una destul de des intalnita.Cu certitudine nivelul uleiului este peste nivel si creste in timp, dar plusul poate fi motorina sau lichid de racire (se pare cu nivelui la antigel nu a scazut), concluzia fiind ca acel plus este motorina.

De verifcat:

1.oring-urile la injectoare si locasul injectoarelor din chiulasa = parerea mecanicului ca acestea sunf OK, concluzie trasa si datorita faptului ca motorul pornea si porneste foarte usor (la sfert de cheie) si nici nu scoate fum, deci nu scapa pe la oring-uri (sa bage motorina in rampa de ulei -oringurile de sus sau in capul pistoanelor-oringul de jos)

2.Pompa tandem =dupa o verificare atenta nu pare sa aiba scurgei de motorina in chiulasa, deci este OK

3.traseul de la pompa tandem la injectoare , care trece doar prin chiulasa = deocamdata asta nu am putut verifica, merg in cuncediu si dupa ce vin, probabil voi incepa se schimb pe rand piesele respective ca sa scap de problema prin eliminare.

La ultima verificare nivelul uleiuilui era putin crescut (verificat dimineata inainte de pornire, in garaj), dar totusi putin peste nivel.

Rio, sper sa fii scapat definitiv de problema!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nikolas, oringurile nu se pot verifica, nu ai cum sa-ti dai seama daca mai sunt bune sau nu, trebuie schimbate si apoi poti sa treci peste solutia asta, altfel nu poti fi sigur ca nu curge pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in plus daca vrei sa le verifici ca sa fii sigur, trebuie sa le si schimbi automat. Nu poti sa bagi injectoarele la loc cu vechile o-ringuri, risti sa desfaci iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am spus mai demult ca e bine sa discutati astfel de probleme pe topicurile dedicate, nu v-a convenit. :icon_cool:

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=962281

Vicius, depinde de priceperea celui care desface. Eu le-am scos de 2-3 ori deja si n-au nimic.

La fel, poti sa pui o-ring-uri noi si sa le strici din prima. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

sunt nou venit in "familie" aici insa mai vechi in familia VW

mai exact am inceput aventurile cu un Golf I GTI in 1991

Insa revenind la topic ca sa nu imi iau ceva mustrari de bun venit am si eu un 2.0 TDI, 100KW

Citind forumul de la cap la coada am vazut discutiile legate de fumul ce iese de sub capota

Adik exact problema ce o am si eu acum, caruia i-am gasit rezolvare si in Bucuresti, in acelasi mod ca si prietenul nostru din Oradea (parca)

Costa 500 RON material/manopera, dar mai intai sa vad cum imi rezolva mie treaba ca sa nu ma injurati dupa :icon_thumright:

Ce m-a convins sa ma duc la ei e faptul ca mi-au zis ca stiu ca e o meteahna a lor(tdi) si ca au mai facut reparatia, dar cel mai mult faptul ca stiau si de treaba cu lichidul pt DPF si ca il schimba si pe ala

O sa revin cu detalii dupa daca va intereseaza- adresa, impresii, etc

PS- service-ul e specializat in evacuari, tobe, samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad, vezi sa nu-ti bage ceva prostie de lichid la DPF.. Lichidul acela il poti lua doar de la VW. Este facut de ei si este special pentru asta, eu nu am mai vazut lichid facut de alta firma care sa-l poti pune.

Vasul pentru lichid este sub roata de rezerva si tot pe acolo se si pune cu o aparatura speciala. Se scoate roata de rezerva si capacelul de cauciuc din partea dreapta (parca) si acolo o sa ai 2 chestii prin care se baga/scoate + presiunea (pt ca lichidul din cate stiu este sub presiune).

Sper sa reusesti si sa n-ai probleme ;)

P.S.: Cati km are masinuta ?

Modificat de rio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinuta maine-poimine implineste 200.000km caci am de facut un drum pana la Arad

lichidul oricum il iau de la reprezentanta caci ei nu il au

multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am inlocuit oring-urile respective, filtrul de ulei si uleiul. Astept sa vad rezultatele.Masina proneste la fel de usor ca inainte de schimbarea lor, parca putin se simte pe motor ca toarce mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi senzatie am avut-o si eu :D Eu inca n-am ajuns sa mai schimb si la ultimul injector. Acuma astept ceva piese (suporti motor, cap planetara, telescoape fata, placute de frana fata..) si atunci o sa schimb iar oringurile de la ultimu injector, uleiu (iar :|) si restu pieselor :D Sper sa nu am probleme dupa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu precizari proaspete!

Dupa ce am inlocuit oringurile de la injectoare (toate) si dupa ce am facut peste 2000 km nivelul este constant!!! Deci nu mai creste! Problema rezolvata! Costul pieselor si consumabilelor (oringuri, ulei si filtru de ulei) + manopera 750 RON.

Multumesc tuturor care si-au exprimat opiniile si parerile despre acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!