Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

Ai facut dublu post....uleiul ala nu dispare in lampa lui aladin undeva se pierde si anume ori la simeringuri supape ori la segmenti.Eu sper ca ti am lamurit dilema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da multumesc . Stima ! Dar dilema mea este daca este posibil sa se piarda jumatate de joja de ulei in 110 km  din cauza simeringurilor . Sau la asemenea cantitate e vorba si de segmenti 

Modificat de Adelin1995
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci un test de compresie si iti dai seama daca sunt segmentii uzati, da, pe la semeringuri consuma enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc enorm de mult pentru raspunsuri chiar mam mai linistit . Un schimb de simeringuri de supape mai merge deoarece nu e chiar asa de costisitor si la fel de riscant ca o segmentare . Majoritatea oamenilor pe care i.am intrebat ziceau ca am imbulinato ca masina are probleme la segmeti si ca va fii nevoie de segmentare dar ei nu recomanda asta ca mai bine schimb motorul si etc . Chiar va multumesc enorm . O sa schimb simeringurile la supape  si o sa folosesc 10w40 sa vad daca mai papa . Si o sa revin sa spun ce am rezolvat  Asta la salariu ?? multumesc enorm baietii . Stima multa si o seara placuta 

Modificat de Adelin1995
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No...aia 10w40 cade...bagi numai ulei full sintetic care in turatie nu se ''mananca'' pentru ca 10w40 nu o sa fie full sintetic.Simeringurile in sine sunt doi bani doar ca ai sa platesti cat face o distributie de montat.Adica ori 5w30 nerecomandat pentru ca motorul are o varsta desi dupa schimbul de simeringuri ar merge incercat dar eu personal as merge pe 5w40 iar ca marca nu recomand nimic pentru ca este discutat pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mii de multumiri  oricum nu eram impacat cu 10w40 dar ziceam ca dupa schimbul de simeringuri sa incerc acel ulei deoarece un prieten are aceeasi masina ca a mea doar ca are 250k si baga 10w40 si zice ca nuu ii papa nimic de la schimb la schimb . Acum o sa tin cont de sfatul tau . O sa merg tot pe 5w40 . Multumesc mult . Daca e sa fie simeringurile de la supape fac cinste cu cate navete de bere puteti sa duceti . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Adelin1995 said:

 Un schimb de simeringuri de supape mai merge deoarece nu e chiar asa de costisitor si la fel de riscant ca o segmentare . Majoritatea oamenilor pe care i.am intrebat ziceau ca am imbulinat-o ca masina are probleme la segmeti si ca va fii nevoie de segmentare dar ei nu recomanda asta ca mai bine schimb motorul si etc .??

Ce uameni ??? O segmentare nu este nici pe departe o operație simplă, dar nici una de care să te temi cu atâta intensitate. De ce să schimbi motorul pentru atâta lucru, crezi că vei avea vreo garanție suplimentară? Mai contează și cine îți repară motorul, cu ce piese și la ce bani pentru a evalua dacă (se) merită. Apoi ca și mine, te vei bucura de o mașină renăscută din propria cenușă. Găndește pentru tine cum îți este convenabil nu uamenilor în general

12.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de asta imi este frica de segmentare deoarece nu gasesti un mecanic care sa faca o treaba buna , sa puna suflet ca sa iasa o treaba ca lumea .ci va face o treaba sa zica ca a facuto si sa ia banii . De asta imi este frica .

Modificat de Adelin1995
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Poate nici nu merita. Masina are totusi 17 ani plus ca nu sti ce taxe anuale baga guvernantii din 2019. Am inteles ca ai mers cu o viteza nerecomandata unei masini de asemenea vechime. Foloseste-o normal, schimba vitezele la 2000, si poate nu consuma ulei. Daca ai mers constant cu 5000 ture cum sa nu consume ulei? Pai segmentii nu mai pridideau sa rada uleiul de pe cilindru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine dar cu viteza aia am mers doar 1 km sau 2 . In rest am mers cu 130 . Si sa manance atata ulei (jumatate de joja ) . E cam mult . Tata are un logan de 1.4 din 2004 timp de 2 ani nu a facut schimbul de ulei si in 2 ani a luat morti la tava . 170km/h de fiecare data cand mergeam la craiova plus alte drumuri . Si uleiul tot la acelasi nuvel a ramas ca in prima zi cand ia facut schimbul . Si e dacia . Oare o skoda nu poate sa duca 190 de km fara sa pape ulei cu nemiluita ? E clar ca este ceva la motor . Ori simeringuri ori segmenti . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jumatate de joja inseamna 1/2 L. Este mult peste ce da manualul Skoda ca normal la consumul de ulei 0,5L/1000Km. Motoarele pe benzina de la Renault sunt peste cele de VW. Cel putin pana in 2013 asa era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele astea au fost sensibile la consum din proiectare de noi, un set de segmenti cu semeringuri la supape nu e o lucrare atat de spectaculoasa, nu e nevoie de mecanic de avioane, mai mult are de curatat decat de montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este pana la urma tot loganul castiga ??? fratele meu si.a luat un renault laguna 2 facelift din 2006 1.6 16v nu papa gram de ulei . Eu am zis sa merg pe nemtesti ca naa... ca toata lumea . In fine multumesc mult pentru timpul acordat si ca ati avut rabdare cu mine . O sa revin dupa ce o rezolv cu detali despre ce a avut si cum sa remediat sau daca se mai remediaza . Mii de multumiri inca o data . Stima si respect . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari prieteni ! Azi dupa o perioada asa de lunga revin cu detali dupa ce am reparat masina . Intradevar de ce mi.a fost frica nu am scapat . A vorbit tata cu un mecanic din auzite bun . Sa dovedit sa fie asa slava domnului . L.am rugat sa imi schimbe simeringurile la supape spunandui ca aia e cauza consumului exagerat de ulei , omul a refuzat sa se apuce de ea pana nu ia facut un test de compresie ca sa fie treaba treaba . Compresia pistonului 4 era de 14 pistonul 3 (14) pistonul 2(14 )pistonul 1-(6).  Bad news . Am murit cand am auzit . In fine . Am comandat piesele se apuca omul de treaba . Cand desface motorul toti segmenti de ungere erau gripati pe pistoane . Doar cei de compresie de pe pistoanele 4 3 si 2mai erau bune . Plus ca simeringurile erau si ele coapte . O sa va tin la curent dupa ce fac 1000 km cu ea sa vad cum se prezinta uleiul ca na sunt un tip mai pesimist. Omul mia garantat ca nu va mai papa ulei . Dar eu ....

Singura problema care o mai am la ea este faptul ca atunci cand e rece cand o pornesc la prima cheie , porneste si se opreste . Daca o ajut cu acceleratia nu se mai opreste . In schimb la a 2 cheie porneste la sfert . Banuiesc ca este bobina de inductie sau senzorul de turatie . Altfel nu imi explic de ce nu se mai opreste daca o ajut cu acceleratia . Daca avetii idee sau ati avut acceasta problema . Astept ajutorul vostru  . 

Costuri 

290lei-segmentii

Simeringurile la supape - 24lei victor reintz

Garnitura capac curbutori- 60 lei

80lei  garnitura chiulasa 

35 - garnitura baie ulei 

300lei cureaua de distributie si rola intinzatoare 

400lei manopera 

Plus fiseele plus un furun de la vacuum plus un simering la ax cu came astea inca 300 lei 

 

Modificat de Adelin1995
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai iesit ieftin tare...cauta si o vinde si scapa de povara.Inainte de a baga bani in segmentare pornea ok sau mecanicul a lasat sechele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a lasat mecanicul sechele,  a lucrat atent la ea e prieten cu un coleg de munca al lui tata . Da tot la fel facea si inainte  . Ba chiar mai rau , călărea si dupa murea . Vreau sa mai specific ca cu benzina de 99 nu face . Si cand schimb dintra 1 a 2 a da usor in nas cateodata 

Modificat de Adelin1995
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine te pune sa bag benzina de 95...stii foarte clar ca aceste ''motoare'' sunt foarte sensibile la carburant mai ceva ca un diesel.Baga de 99 si probema este rezolvata.Pe vremea cand bagam benzina de 95 ca mdeh ''pretul'' dimineata la rece avea detonatii asta pana se incalzea apoi dispareau...dupa ce am pus 99 a disparut problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este exact ca si la mine . Oricum in dimineata asta a pornit la a 4 cheie si chinuita ca se auzea si electromotorul zornaind putin  cand a pornit sau ma rog cred  ca el se auzea. Dar motorul fiind refacut de 2 zile imi este cam frica sa bag benzina de 99 .Crezi ca sar putea intampla ceva ? Si inca un fapt care ma facut sa bag benzina de 95 este ca pe capacul de la rezervor scrie benzina de 91 sau 95 nu zice nimic de 99 . Si mam gandit ca poate distrug ceva . A dracu de tehnologie in loc sa o luam in sus merhem in jos . Aveam un opel astra f din 96 si mergea brici cu aia de 95 . Loganul si Renaultul fratelui meu merg stas cu aia de 95 . A mea f face figuri la ea ? . Cineva mi.a mai zis sa curat injectoarele . Imi vine sa intru cu ea in primul stalp si sa ramana dracu acolo . ???

Modificat de Adelin1995
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O doamne...este o masina de 16 ani de zile...nu ai treaba ca este refacut motorul bagi de 99 si nu treci 300 de ruratii maxim in primii 600 de km macar ideal ar fi 1000 pana se aseaza segmentii ok apoi la 1500 dai uleiul afara pentru ca o sa aibe ceva span apoi schimbi filtru de ulei/uleiul si stai linistit.Nu ai treaba cu injectoarele alea greu se , strica.O revizie la electromotor daca bendixul agata si se aude caraiala...daca el invarte si motorul nu porneste este alta treaba.Ai motorul ala clasic cu 8 valve si nu este asa pacatos dar totusi are o varsta chiar daca a fost cosmetizat.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles . Pentru orice eventualitate chiar acum am cumparat un filtru de benzina sa vad daca e o diferenta . Filtrul ala nu lam schimbat pana acum ca am zis ca na e din germania si stim destul de bine ca filtrele si altele din romania sunt contrafacute. Dar azi am zis fie ce o fii am luat un filtru mann . Dar vad ca scrie pe el made in china . Acum fie ce o fii oricum e mai bun ca cel vechi . Pana sa o cumpar masina a fost statuta banuiesc ca sa imbacsit si trebuie si el schimbat . Ca daca o gandesc logic . Chiar daca injectoarele sunt bune si nu sunt infundate efectul e acelasi ca si cand ar fi infundate cand e filtrul de benzina infundat . Gresesc ? Din cate am citit pe net daca filtrul de benzina e infundat scria ca motorul nu mai porneste sau porneste mai greu cam ce face a mea . Iti multumesc ca imi acorzi timp si ma ajuti . Sunt genul de persoana care nu mai doarme noaptea daca e ceva in neregula cu masina . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, segmentii i-ai pus cei normali sau cota marita ? Ai verificat compresia dupa segmentare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nici nu stiu . Eu nu am fost de fata cand sa facut masina  . Mna serviciu etc . Cand sau cumparat piesele a fost tata cu mecanicul . Din cate stiu nu am avut deloc uzura pe cilindru si iam pus pe cei normali cei originali . Au cerut la magazin segmenti originali de octavia 1 motor 1.6 75kw . Cei mai scumpi . Compresia nu stiu daca a verificato dar mai mult ca sigur da . E mecanic bun . Si mia zis ca nu are voia sa mai manan e ulei . A muncit cu atente deoarece e cunostinta cu tata . 4 zile si ceva a lucrat la ea . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune la suflet...schimba filtrul si vezi apoi ce si cum...ar trebui verificata toata partea de aprindere...bateria daca este ok.Este si topic dedicat daca nu ma insel si poti afla de acolo problemele specifice...☺️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram doar curios mai mult de valori before and after. Nu contest priceperea mecanicului, nu sunt de meserie (defapt sunt dar nu o practic din ratiuni economice) deci nu il pot contrazice. Motorul meu ii derivat din alt tau cu mici modificari ici si colo. Am avut si eu momente de dat in nas. In cazul meu au fost de la o fisa care aparent arata bine dar cand am tras unpic de ea era toata verde unde intra firul de cupru in caciula de cauciuc care se fixeaza pe bujie. Faza tare era ca le-am schimbat de vreo 2 ani (NGK) dar nu aveau lipici acolo a intrat apa si sau corodat rau. Le-am schimbat cu unele Bosch. Pana acuma totul bine. A mea consuma 1 litru de ulei undeva la 7000km. Uleiul folosit acuma ii Castrol Edge 0W40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, sdR+ said:

Pai cine te pune sa bag benzina de 95...

Hai să nu exagerăm, benzina de 95 este foarte bună pentru acest motor și chiar și cea care se comercializează în Romania. Doar Shell este deasupra tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!