Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

On 8/25/2016 at 23:09, romeo77 a scris:

Salutare!Am un golf 4 variant,1.6 benzina,cod motor BCB.Am tot citit pe forum la consumul de ulei...am vazut tot felul de consumuri pe aici.Insa a mea cred ca este "CAMPIOANA" la consumul de ulei.Tineti-va bine...imi consuma 1 litru de ulei la 500 km!!! Se aprinde becul la ulei,verific joja care arata minimul,bag 1 litru de ulei,scot 10 minute bornele bateriei,ca doar asa imi dispare becul de la ulei...si dupa cca 500 km,se aprinde din nou.Masina merge bine in rest...trage bine,fum scoate putin doar cand o accelerez la rece.Schimbul de ulei l-am facut anul trecut cand am cumparat masina,am bagat Castrol Magnatec 10w-40....de la acel schimb am vazut consumul real de ulei ,ca fostul proprietar nu mia zis de asa ceva! Am si o eroare in bord,( abgas werkstatt) care banuiesc ca ar fi catalizatorul de bai,caci benzina nu consuma exagerat 9,5L/100 km.Am fost la mecanic,a verificat eventualele scurgeri de ulei,insa nici vorba de asa ceva,a curatat si epuratorul.Masina are aproape 200.000 km.Cat de grav credeti ca este? Cineva mi-a zis ca poate sunt duse semeringurile la supape...posibil sa trebuiasca,segmentare,chiulasa....tot tacamul?Oare cat m-ar costa problema asta?Multumesc pt orice informatie sau sfat cinstit!

 

Exemplul meu, Golf 4 1.4 AXP, consuma ulei, ce-i drept mai putin decat lin cazul tau. Am fost la mecanic, mi-a facut test de compresie (14 bari presiune, nici o variatie). A ramas ca o sa schimbe simeringurile supapa (fara sa scoata chiulasa - m-am documentat si am citit ca cica s-ar putea).

Preturi (in exemplul meu):

- schimbare simeringuri supapa - in jur de 400 ron (piese si manopera)

- segmentare - 1000 - 1200 Ron (piese si manopera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Whatseemstobetheproblemofficer

Mi-am cumparat de cateva zile o Bora, 2004, motor BCB. Cand am cumparat-o am verificat joja, era putin mai jos de jumate.(40%), am facut cca.300 de km in doua zile, am verificat din nou joja si este la minim. Maine am programare la service si intentionez sa-i schimb urmatoarele: Distributia+pompa de apa, filtre, ulei (Castrol Magnatec 10w40), discuri si placute de frana pe spate. Am doua erori in bord, abgas werkstatt si inca una legata de frane. Motorul nu trage cum ar trebui, este lenes. Un Opel Astra Break 1.6, 86CP trage vizibil mai bine. Sper sa nu mai gasesc alte probleme maine. Am in plan segmentarea motorului in primavara, din cate am vorbit cu mecanicul pretul variaza in functie de piese 500-800 de lei, manopera in jur de 500 de lei, fiind client fidel. 

Sper ca acea eroare abgas werkstatt sa nu-mi afecteze noxele cand o sa o duc la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa nu te grabesti cu segmentarea, sunt multe cauza pt care motorul nu trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 05.11.2008 at 17:33, Aerofan a scris:

Nu vreau sa zice-ti ca ma laud da a mea are 8000 de km de cand schimbat uleiul si abia a ajuns uleiul spre mijloc, intre minim si maxim si nu am completat ulei. Are 138 000 de km si asa am patit si eu la pistonul nr 3 pe langa bujie erau urme de ulei. Nu era balta dar se vedea ca a fost ulei acolo. Se poate sa fie si de la busonul pe unde se baga ulei, nu inchide etans si se scurge insa e mai greu de crezut dar nu imposibil.

Oricum fabricantul scrie ca poti sa ai un consum de maxim 1L/1000 de km. Cand se ajunge la aceasta limita se repara motorul. Un lucru stiu, la golf 3 s-au dus simeringurile de la supape si atunci a inceput sa-mi manance ulei ca un motor in 2 timpi. Am schimbat simeringurile si nu am mai avut probleme. Poate si la G4 mai persista problema. Chestia e ca nu stii sigur daca e de acolo decat daca dai jos chiulasa.

Nu exista masina care sa nu consme ulei, chiar daca e noua. Toate au un consum de ulei, pe baza acestui consum poti sa-ti dai seama cat e de uzata masina.

Te contrazic, la 8 ani dupa ce ai spus-o. Eu am si o Solenza de care care sunt f. multumit, care nu consuma absolut niciun gram de ulei; in plus, iarna imi porneste la sfert de cheie si la -25 de grade. Dar, deh, nu poti sa le ai pe toate, dar  e de ajuns ca la raportul  intretinere/performante da clasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare! Am si eu o skoda fabia 1.2 htp motor bmd, a  consumat circa 600 ml la 3500 km. Am fost la mecanic, a scos bujiile si a gasit ulei pe ele,  a zis ca e nevoie de segmentare. 

Are dreptate sau nu? 

Un pret real pentru o segmentare cam cat ar fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai ulei pe bujii inseamna ca iti da ba pe la segmenti, ba pe la simeringurile de la supape. Poti ca prima varianta sa schimbi doar simeringurile de la supape si garnitura de la capacul de la culbutori ca varianga mai ieftina si vezi cum iti papa, operatia cred ca te costa la piese undeva pe la 100-200 de lei.
O segmentare necesita segmenti, verificare planetitate bloc motor si chiulasa si rectificare daca e nevoie, plus ce am scris eu mai sus, asta in afara de mana de lucru.

Daca vrei sa faci treaba opteaza pentru segmentare direct, daca nu schimba garniturile prima data, daca incepe iarasi sa-ti manance ulei problema e de la segmenti, poti sa verifici segmentii simplu printr-un test de compresie la rece si la cald. Daca diferenta de compresie e mare intre cele doua, atunci clar segmentii sunt de vina, daca nu se schimba mare lucru intre cele doua, dar ai totusi compresie mica inseamna ca e problema de la supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constructorul spune ca consumul de ulei maxim admis este de 1l/1000km,teoretic e inca bine la tine

 un test de compresie ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am făcut inca. Mecanicul a verificat doar pe vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a zis ca o segmentare ar fi 20-25 mln piese plus manopera. Ce parere aveti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un deviz se face doar pe baza unei constatari amanuntite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, geo2319 said:

Mecanicul a zis ca o segmentare ar fi 20-25 mln piese plus manopera. Ce parere aveti? 

Foarte mult tinant cont ca la a mea costa atat cu tot cu manopera plus distributia, acum nu stiu cum e a ta, teoretic ar trebui sa fie mai ieftin.

Consumul de 1 litru/1000 km e aruncat de constructor pentru defectul de fabricatie sau pentru intervalele foarte lungi pentru schimbatul de ulei, la consumul ala motorul e deja prea muncit si trebuie segmentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei nu e doar de la segmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi pasii,  sau mai bine zis ce intrebari ar trebui să pun ca sa nu fiu dus de nas in cazul ca trebuie segmantat motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara compresia ,la cald 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Parerea mea este ca daca masina functioneaza perfect, nu ancraseaza bujiile, consuma ulei rezonabil, adica 1L la cateva mii de Km, nu are nici un rost sa intervii la motor. Mai bine verifici uleiul  inainte si dupa un drum mai lung si adaugi daca este nevoie. O interventie la motor poate sa nu reuseasca-ca o operatie la om. Te poti trezi sa mearga mai rau ca inainte sau sa nu mai mearga deloc. Mai ales daca masina are o valoare mica de genul 1500 euro, nu are valoare sentimentala sau istorica, cum sa bagi in ea aproape 1000 euro?

   Consumul exagerat de ulei este atunci cand iese fum albastru pe esapament, cand se ancraseaza bujiile, motorul merge rau, sau consuma ulei mai mult de 1L/1000 Km. Nu aveti ce cauta pe acest topic daca va consuma 600ml la 3500 Km, care este un consum acceptabil.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Declaratie dealer VW: Fabricantul spune la un consum de 500 ml la 1.000 km este acceptabil pentru un motor 1,8 TSI,.

Asta inseamna 7,5 litri la 15000 km, adica intre schimburi. Parerea mea este ca un scuter poate cosnuma 7 litri intre schimburi, Cam mult insa pentru un motor de "tehnologie Germana".....Das Auto are multe semnificatii.

(mie imi consuma 1 litru la 1.000km inainte de refacere motor)

On 4/30/2017 at 11:50 AM, geo2319 said:

Mecanicul a zis ca o segmentare ar fi 20-25 mln piese plus manopera. Ce parere aveti? 

Este riscul tau. O poti face asa sau o poti face la Dealer VW, unde NU segmenteaza. Schimba Pistoane, Bielete, etc.

Pret 8000 RON si ai Garantie 2 ani.

Nu vreau sa fac reclama, doar spun faptele. Eu am vrut sa tin masina si am ales varianta oficiala VW.. Altfel e mai ieftin sa pui ulei, chiar si 10 litri intre revizii.

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intrebare:e posibil ca dacă am mers mereu pe un anumit tip de ulei și la ultimul schimb sa pun un ulei nou cel din urma sa consume mai repede?  

Se spune ca dacă schimbi uleiul la primul schimb e normal sa "pape"ceva...

Adevărat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are relevanta, poate ai pus un ulei mai slab calitativ sau doar cu noack mai prost decat ce foloseai anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut. Castrol..Am pus mobil formula 1 esp. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va zic din proprie experienta , am incercat toate smecheriile posibile , inclusiv metabond old si n feluri de ulei , vreti sa scapati de consum ulei -SEGMENTARE + SEMERINGURI SUPAPE daca tot va apucati ,  ..........este adevarat ca , cu  unele tipuri de ulei va consuma mai putin dar defectul tot acolo este , daca sare consumul de 1l/10000 atunci nu scapati fara interventie la motor.

 

ps- aveam compresie 13,5-14,2 pe toti cilindrii si imi consuma1l/3000 km , cauza-semeringuri praf, de la uleiul ars a rezultat calamina pe scaune -palaria supapei asa ca au trebuit schimbate si setul supape plus refacute scaunele, bujiile cu electrozii praf plus litri de ulei completat bani   pierduti pt ca am amanat reparatia cautand solutii alternative............

Modificat de edypro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Va rog frumos sa ma ajutati cu sfaturi si idei...

Detin un VW Golf 5 (1.6 Benzina) cumparat nou in 2007 cu 90.000 km in prezent.Nu am avut nici o problema cu el dar din primavara lui 2016 cand am decis sa scrimb uleiul si sa trec de la Castrol la Liqui Molly am inceput sa am probleme dupa cum urmeaza :

- In vara lui 2016 am facut un drum de mare si cand am ajuns la destinatie mi sa aprins becul de ulei,am verificat intai la joja sa nu am suprize cu senzorul de ulei si apoi s-o inec si am completat cu aproximativ 1l dupa 1000km parcursi.Dupa ce am plecat de la mare am facut TrasFagarasanul si am mai completat inca 1 litru la Sibiu dupa ce iar mi sa aprins martorul de ulei.Dupa Transfagarasan am facut Transalpina si la Deva am completat iar cu aproximativ 500 ml de ulei.Cand am ajuns acasa la Timisoara am verificat bine pe motor,pe langa motor,sub motor dar nici cea mai mica pata sau urma de ulei nu am gasit (mentionez ca nu am spalat motorul niciodata).

- Dupa acest episod masina manca mai putin ulei deoarece nu am mai mers in regim turat sau munte (cca 500 ml/3 luni) dar in schimb in ultimul an mi s-au defectat doua buji, ambele de la pistoanele din partea dreapta cum te uiti din fata masinii la motor.

- In vara lui 2017 povestea cu consumul de ulei s-a repetat (excluzand muntele) la cele doua drumuri de mare dus-intors am completat cam cu 1l ului/1000 km.

- La urmatorul schimb de ulei am revenit la Catrol 5W40 C3 Full Syntetic, dar cu problema consumului de ulei am ramas.In aceasta dimineata cand mi s-a aprins martorul de ulei am mai mers cu masina cca.15 km si dupa ce am completat iar cu ulei am vazut o spuma galbena pe buson ceea ce pana acum nu mi s-a mai intamplat.

Sa fie necesara o segmentare a motorului asa devreme ? Ori am nevoie de un test de compresie?

Multumesc anticipat de raspunsuri si sfaturi.

01.JPG

02.JPG

03.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In borcan antigelul este curat?Bujiile de pe , pistoanele 4 si 2 au segmentii cam gata de aia si strica bujiile iar testul de compresie ar fi irelevant(acuma de 30 de lei nu moare nimeni...).Spuma aia poate fi si din cauza condensului dar este cam prea multa si prea ca maioneza(garnitura de chiulasa arsa pe alocuri)totusi verifica borcanul si antigelul sa fie curat si cand desfaci capacul la borcan cu motorul pornit sa nu ai presiune in borcan(mare atentie ca nu este de joaca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA...borcanul de antigel este curat,nu e scazut si nu are presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!