Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

Se poate face un flush ENGINE LA 20000KM  cu PRO-TEC  ENGINE FLUSH...ce contine si zddp pt protectie in timpul operatiei de flush

 

Operatiunea mai domoleste consumul de ulei

 

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut din nou!

A mai trecut ceva timp, am mai facut si ceva km, dar consumul de ulei este oarecum la fel. 

Epuratorul l-am verificat si nu pare a avea probleme, mai cu seama ca pe interiorul furtunasului care duce gazele de la epurator la filtrul de aer (motor BCB) nu e pic de ulei.

 

Intentionez sa fac un drum in afara tarii de 2500 km dus-intors si mi s-a recomandat sa incerc si cu un DuraLube pentru ulei.

Intrebarea mea este urmatoarea: are rost sa pun DuraLube daca masina consuma cam 500 ml ulei la 1200 km (Aral 10W40) ? Ma gandesc ca uleiul asta este ars in camera de ardere si gazele ajung in catalizator. Aditivul avand in componenta alte substante care probabil impiedica arderea, sau o fac incompleta, mi-e teama sa nu imbacsesca sau chiar sa infunde catalizatorul si sa ma trezesc si cu alte belele.

 

Masina are 160.000 km reali, dar pana pe la 120.000 a fost rulata in Germania de Nord, numai cu benzina de 98 si fara sa fie menajata prea mult cand motorul era rece...cum fac, de regula, nemtii.

 

Daca as fi sigur ca sunt probleme doar cu supapele si/sau segmentii, m-as apuca sa-i fac o reparatie, dar ma gandesc sa n-o desfac si sa constat ca e uzura pe camasa cilindrului de la segmenti blocati, pentru ca deja investitia n-ar mai fi deloc rentabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai verificat tu e admisia de aer filtrat de filtru de aer in carterul motorului, prin motor e flux de gaze antrenate de aer exterior, in epurator acestea se separa de ulei, daca sitele din epurator sunt infundate (de ex dupa 10 ani e ceva normal daca s-a mers in regim LL) atunci uleiul e antrenat impreuna cu gazele in galeria de admisie, acolo intra tubul de plastic de la epurator la motorul tau, care are acelasi tip de epurator cu al meu, la modelele anterioare de motoare intr-adevar suctia gazelor se facea in filtrul de aer.

 

Te mai poti uita pe sub masina la epurator sa vezi daca sub el nu sunt scurgeri de ulei, se vad mai ales pe baia de ulei pe partea cu busonul, sunt 2 garnituri pe epurator care se coc.

 

Ai dreptate cu aditivul ca e periculos din multe puncte de vedere, ideea e zeama magica nu exista.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut ! pot sa completez cu ulei  10w60 titanium, daca a inceput sa consume.    mentionez ca acum folosesc 10w40 si consuma cam 4litri la 10000. afecteaza cu ceva, mai potoleste consumul. golf 3, 1.8, 90 cp, 320k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa completezi dar ajungi sa te te coste mai mult uleiul decat segmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motorul din semnatura 1.8 - posibilitate mare sa necesite schimbul de simeringuri la supape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este de 1.8 90 cp. o sa incerc sa completez cu un ulei mai gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti . Ce ziceti , in 10000 km am completat aproape un litru de Castrol 5W40 la masina din semnatura . Sa imi fac griji de ceva sau e ceva normal? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorizarea ta este super, stai linistit si schimba uleiul la max. 10k. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca ar trebui sa consume si mai mult. E bine ca deocamdata e in parametrii si , nu trebuie sa-mi fac probleme:) 

Modificat de Florin Golf4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat dar multi se plang de consum marit la aceste motorizari pe benzina.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns! Am aproximativ 10 000 dar sigur cred ca 8500 nici numai stiu la cat am facut schimbul , aveam scris pe o foaie dar n-o gasesc.8500-9000 am pana acum la 10 000 fac schimbul :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut! Golf 4 1.4 16V cod motor AHW, achizitionat foarte curand. Masina are 197000 de Km, reali sau nu, nu stiu exact. Cand e motorul rece nu observ sa scoata extraordinar de mult fum, dar dupa ce se incalzeste, daca fac o depasire sau orice alta manevra care solicita cat de putin motorul, imi scoate un fum de numa' numa'. Daca ma uit in oglinda ma sperii, mai ceva ca un Diesel!! Dupa spusele fostului proprietar, cica ar avea revizia facuta, dar nu stiu ce ulei se afla in acel motor. Credeti ca la kilometrii pe care ii are masina, daca as schimba uleiul cu ceva gen 15w40 ar mai scadea consumul de ulei? adaug si faptul ca miroase a ulei ars, nu e doar fumul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mie nici nu imi vine sa o mai pornesc,am un new beetle motor 1.6 SR,158,834 KM (reali sau nu :)) ) am facut schimbul de ulei acum 3000 de km iar acum nivelul uleiului este la minim,fum scoate(alb) uneori la turatii mari sau cand sta mai mult pornita,ce imi recomandati

Uleiul folosit castrol 10w40

aa si era sa uit,am schimba acum 1 luna bujiile iar pe 2 respectiv 4 am gasit ulei..mult..

@pustiulica2 cred ca segmentarea ne mananca

 

Modificat de Dantr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare. Sunt posesorul unui passat cu motor de 1.6 alz 193.000km. Masina este recent adusa din Germania. Pana sa fac schimburile de ulei si distributie am facut 1300 de km in care nu a mancat absolut deloc ulei. La schimb am pus un ulei Motul 8100 X-cess 5w40. De cand l-am schimbat motorul a inceput sa manance ulei. La 300 de km se duc in jur de 400 ml. Am cartea service unde reviziile au fost facute numai la reprentanta cu ulei longlife. Precizez ca acei 1300 de km i-am facut cu termostatul defect unde apa nu se ridica mai mult de 60-70 de grade dupa care l-am inlocuit si pe el odata cu uleiul. Ce imi recomandati sa fac ? Sa trec la alt ulei, sa pun acel ulei longlife 5w30 pe care l-a avut pana acum? Sau sa ma gandesc la segmentare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca pui longlife  cu ce o sa ajute? orienteazate spre segmentare daca crezi ca nu pierzi ulei pe altundeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13.7.2015 at 10:14 PM, sweetboy77 said:

salut ! pot sa completez cu ulei  10w60 titanium, daca a inceput sa consume.    mentionez ca acum folosesc 10w40 si consuma cam 4litri la 10000. afecteaza cu ceva, mai potoleste consumul. golf 3, 1.8, 90 cp, 320k km

ce rost are 10w60???se pare ca nu cunosti semnificatia cifrlor pt ulei.daca motorul e de segmentat poti baga ce ulei vrei ca o sa il mance. Si 4 litri la 10000km..:scratch:...e numai bine, ca nu mai trebuie sa faci schimbul...doar completezi....:wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Eu cred ca-s campionul la ulei cu 2.0 TFSI-ul meu . In medie imi consuma 1l la 2500 Km, dar cateodata se duce chiar si la 1l la 1500 Km.

Asa a consumat de noua, dar nu am vrut sa umble nimeni in motor chiar si in garantie. Partea buna e ca tot timpul am ulei nou in  motor, asa ca nu cred ca o sa am probleme cu axele cu came, lantul de distributie, pinioane. etc .

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Prostie mai mare ca a mata' nu am auzit la niminea'' :biggrin: mai ales ca stiai ca este in garantie.Toata lumea stie ca este un defect de fabricatie.Daca va fi sa o vinzi ai spui cumparatorului?!-consuma 1L de ulei la mia de km.:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca nu am incredere in service-ul Porsche, mai ales ca nu poti sta langa masina tot timpul, nu stii ce lucreza acolo, cum lucreaza, etc .

Si asta se intampla in 2009 - 2010 cand modelul de abia aparuse de 1 an si ceva.

Si apropo de vanzare, eu o vand corect spunanadu-i tot cumparatorului. Dar daca las la pret cateva sute ( 300-400 )  de Eurio orice samsar de masini o ia pentru 3-400 de Euro profit

Stii si tu asta, stiu si eu si stiu si altii  ( din pacate ) !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Tot citesc pe forum despre motorul AXP de 1.4 16V ce consuma ulei. Patesc si eu problema aceasta, faptul ca am completat 1L ulei la 3000 KM de la ultimul schimb. Uleiul folosit este Castrol de 5W/30W. Din ce am observat eu, consumul mai mare apare atunci cand conduc la drum lung. De exemplu am facut 2 drumuri Bucuresti-Constanta, unde am mers cu peste 110km/h. 

Scurgeri nu am observat (bine, nici nu stiu exact unde sa ma uit - e prima masina si am multe de invatat), si nici vreu fum ciudat iesind pe teava de esapament.

Maine o sa o duc la service sa vad despre ce ar putea fi. 

Intrebarea mea ar fi, la ce sa ma astept?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca ala nu e consum mare de ulei1/3000 km....la ce sa te astepti....segmentare...

Stai potolit si mergi in continuare asa,cnsumul de ulei o sa creasca pe an ce trece si o sa ajungi la 1/1000km,atunci iti poti pune problema de segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ... se pare ca va trebui sa segmentez motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când mi-am căutat mașină, mă uitam după un Golf 4 dar m-am speriat de consumul de ulei de care se plânge (mai mult sau mai puțin) lumea. Am văzut cartea tehnică de Golf, unde scrie că un consum normal este de până la 1L/1000 km și am citit explicația legată de viața lungă a motorului datorită ungerii mai bune. Cu toate astea, mintea mea critică  (unii ar spune cârcotașă) refuză argumentele astea. Atât timp cât Peugeot, Renault, Toyota etc fac motoare care rezistă la fel de mult ca cele VAG și nu consumă deloc ulei* de la un schimb la altul, înseamnă că argumentele VAG nu stau în picioare. Nu știu care este explicația reală, dar cea dată de VAG este praf în ochi. 

Întrebați orice posesor al unui motor în stare bună de funcționare de la unul din producătorii mai sus menționați (+ mulți alții) și vă va confirma că problema consumului de ulei este inexistentă. În momentul când apare, este semn clar că ceva este în neregulă. Pot înțelege că unora nu le pasă și nu-i deranjează să stea cu bidonul în portbagaj și să completeze periodic. Ce nu pot înțelege este acceptarea necondiționată a unor argumente care se dovedesc mincinoase.

*nu consumă deloc ulei = nu consumă astfel încât să fie vizibil pe jojă

Modificat de Mr_x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!Am un golf 4 variant,1.6 benzina,cod motor BCB.Am tot citit pe forum la consumul de ulei...am vazut tot felul de consumuri pe aici.Insa a mea cred ca este "CAMPIOANA" la consumul de ulei.Tineti-va bine...imi consuma 1 litru de ulei la 500 km!!! Se aprinde becul la ulei,verific joja care arata minimul,bag 1 litru de ulei,scot 10 minute bornele bateriei,ca doar asa imi dispare becul de la ulei...si dupa cca 500 km,se aprinde din nou.Masina merge bine in rest...trage bine,fum scoate putin doar cand o accelerez la rece.Schimbul de ulei l-am facut anul trecut cand am cumparat masina,am bagat Castrol Magnatec 10w-40....de la acel schimb am vazut consumul real de ulei ,ca fostul proprietar nu mia zis de asa ceva! Am si o eroare in bord,( abgas werkstatt) care banuiesc ca ar fi catalizatorul de bai,caci benzina nu consuma exagerat 9,5L/100 km.Am fost la mecanic,a verificat eventualele scurgeri de ulei,insa nici vorba de asa ceva,a curatat si epuratorul.Masina are aproape 200.000 km.Cat de grav credeti ca este? Cineva mi-a zis ca poate sunt duse semeringurile la supape...posibil sa trebuiasca,segmentare,chiulasa....tot tacamul?Oare cat m-ar costa problema asta?Multumesc pt orice informatie sau sfat cinstit!

Citat:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!