Jump to content

Presiune roti - tehnologie cu azot


shkoda
 Share

Postare recomandată

Stiu ca aerul cotine printre altele si azot. Dar daca oxigenul reprezinta aproximativ 20% din aer, atunci 2.3 cat bagam eu aer in anvelopele de pe fata impartit la 120%= 1.92 adica presiunea pe care o gaseam dupa aproximativ 2 luni de zile (1.9~2.0). Inseamna ca pierdeam oxigenul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 200
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • SHARANEL

    23

  • teko

    6

  • GildedBullet

    6

  • stevee

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si azotul si oxigenul sunt ambele gaze si se supun acelorasi legi ale fizicii. Nu va mai amagiti inutil cu avantajele presiunii cu azot, ca este vorba doar de efectul Placebo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt dispus sa bag iar aer sa vad daca e chiar placebo. Insa daca incep iar sa trec periodic la vulcanizare se ofera cineva sa-mi dea cei 40 de lei? Un fel de pariu, daca nu pierd nici aer dau eu 40 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu ai citit acel articol."The fact is any gas will leak out of a tyre if its at a higher pressure than the ambient pressure outside."...

N-o sa ai niciodata intr-un cauciuc 100% azot,sau macar 95% dupa cum spune articolul."The kit that is used to generate nitrogen for road tyres typically only gets to about 95% purity. To get close to that in your tyres, you'd need to inflate and deflate them several times to purge any remaining oxygen and even then you're only likely to get about 90% pure nitrogen."

Hai sa nu ne mai imbatam cu apa chioara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu pierdutul presiunii din cauciucuri e funny :))

Poate sa insemne cauciuc gaurit, probleme cu jantele sau cel mai des ventil prost.

Cum sa pierzi intr-o luna 0.2 bar ?

Am avut rezerva la fosta masina...cum m luat-o asa am dat-o :)

Deobicei la schimbarea anotimpurilor se verifica presiunea in pneuri din cauza diferentei de temperatura.

Am amic cu masina noua care nu stie unde-i cricul sau ce presiune trebuie sa bage in cauciucuri ... asta dupa 4 ani ...tre' sa le schimbe deacum...

Asta cu cauciucul rece e oarecum de porc...de ce incalzesc aia la curse cauciucurile? Pt aderenta mai mare...

Asta cu azotul e ca si eleronul pe portbagaj :) , cind nu mai ai ce face la masina sau nu dispui de finantele necesare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si culmea o diferenta de presiune de plus/minus 0,5 bari nici macar nu e periculoasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa vezi daca nu este periculoasa ?

Probeaza stanga 1,5 si dreapta 2,0 si .... asteptam impresii. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai pierderi de presiune diferite (stanga dreapta de exemplu) cu siguranta nu este vina gazului din anvelopa.

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_: Citesc acest topic si ma ingrozesc. Unii vorbesc de aer umed aspirat de compresor si eu ma gandesc la faptul ca in primavara am montat 2 cauciucuri pe fata de la second-hand( continental vanco contact) in stare foarte buna si erau pline cu apa. Desigur au golit cat au putut la montaj dar pot sa jur ca mai aveau apa in ele. Acum stau si ma gandesc daca nu cumva din acea cauza mi se intampla sa vad ca am burta la cauciuc( desumflat) sa le umflu inapoi si iar sa faca burta.

Acum 2 luni mi-am dus jantele de aliaj de pe fata si aceleasi cauciucuri la indreptat pentru ca erau ovalizate. Oameni profesionisti mi-au sters cauciucurile pe interior care erau tot ude. M-au tot aburit cu faza cu azotul si pentru 20 Roni mi-au bagat azot in toate 4 rotile. Indiferent de temperatura, kilometrii rulati, drumuri lungi cu viteza mare si asfalt incinsi eu nu am mai vazut sa am burta la cauciucuri.

Masina este un T4 caravelle si cauciucurile 225/60 r16.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam...Azotu' ii MIEZU'!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si restu-i coaja.

noobsound, interesanta patania ta. De notat in agenda inca un efect pozitiv (new entry) al azotului (90%) in pneuri: NU MAI FACI BOLFE!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU NU NU ! stai asa ! eu ma refeream la faptul ca imi tot facea cauciucu burta jos la faptul ca se tot desumflau. Nu m-am referit la umflaturile alea care apar cand se rupe insertzia de sarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-ai gindit ca poate de la jantele ovalizate nu etansau cauciucurile bine?

In nici un caz de la citeva picaturi de apa ?

Daca ai fi avut apa multa in ele ai fi avut senzatia de roti "patrate" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

In Oradea stiti unde este un service pentru umflarea rotilor cu azot?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, poate da careva ceva indicatii unde se poate face presiune cu azot (eventual la un pret decent) in Iasi?

Multumesc aniticipat!

Modificat de dani_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Zici ca e minune si oricum ce baga la vulcanizari nu e azot  100% si fara vapori.

Sa nu uitam ca 78% din aer este azot, asa ca toate acele puncte sunt povesti in viata reala. 

 

 

Teoria e acolo, practica in viata reala poate la F1 :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum eram sceptic in privinta subiectului...insa ma gandeam ca sunt persoane care folosesc azotul in scopul asta si ne-ar putea impartasi din experiente.

Sent from mobile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai Dobrescu

In momentul in care se monteaza cauciucul deja avem 70% aer din natura. Pentru ca dupa montare nu sta nimeni sa scoata aerul deja existent si sa-l inlocuiasca cu azot.Nici nu-ti permite sistemul sa creezi un vid perfect. Daca s-ar folosii camere ca pe vremuri ar fi alta discutie. Acelea implica insa alte riscuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spuneti de acest compresor: http://www.alexbeagroup.ro/accesorii/compresor-auto-12-v-250-psi , o fi bun pentru o masurare corecta a presiunii din roti ? Sau ceva manometre mai profi...faza cu masurarea la benzinarii pica, din 3 benzinarii niciuna nu indica corect presiunea din roti....aparate vechi si de proasta calitate  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un jeg. Cauta un manometru mai de calitate, compara-l apoi cu un manometru profi de la o vulcanizare mai high-end.

 

Eu am alt jeg, anume asta http://www.motorvip.ro/produs/manometru-presiune-cu-ceas-7-5-bari-motorvip , indica destul de bine, eroare mica. Eventual poti sa iei asa ceva http://www.pieseauto.ro/alte-scule-auto/manometru-presiune-digital-7bari-1782836318.html - e un manometru BUN.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

incercati si la omv, cele care arata ca niste stropitori. nu se poate face vid absolut dar cred ca e suficient.

sunt pentru azot, ce am vazut cu ochii mei nu poate sterge nimeni. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
safari hunter

Ce spuneti de acest compresor: http://www.alexbeagroup.ro/accesorii/compresor-auto-12-v-250-psi , o fi bun pentru o masurare corecta a presiunii din roti ? Sau ceva manometre mai profi...faza cu masurarea la benzinarii pica, din 3 benzinarii niciuna nu indica corect presiunea din roti....aparate vechi si de proasta calitate  :dry:

Am 2 "jeguri" identice de vreo 8 ani tocmai bune sa corectezi presiunea in anvelope si ocazional sa umfli o anvelopa in caz de nevoie. Poti sa te orientezi si in ceea ce priveste presiunea indicata de manometru doar daca faci o medie intre limitele de oscilatie ale acului sau pui un intrerupator langa compresor pentru a opri umflarea si citi valoarea. Bineinteles valoarea va fi corectata dupa ce ai verificat diferenta cu un manometru digital de calitate. Unul dintre jeguri arata perfect , al doilea mai mult cu 0,3 bar.

Modelul meu de manometru  http://www.amazon.com/gp/product/B000B6JJUK/ref=oh_details_o01_s00_i00?ie=UTF8&psc=1

post-75870-0-36505200-1402419617_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu gandesc mai simplu. alimentez de la o singura benzinarie (in mare parte), omv, si are acele compresoare "atarnate". toate indica la fel, ca or fi setate bine sau nu, nu stiu, dar macar sunt constante toate. si am vazut cum imi merge masina umflate de ele cu 2.2, 2.3, 2.4, imi place cel mai mult la 2.4 cum se simte la mers, asa ca intotdeauna ajustez la acea valoare la acea benzinarie si simt la fel masina. deci nu ma intereseaza daca intr-adevar e 2.4 fix pe un manometru de firma, clar sunt bine umflate si e cum mi se potriveste.

 

azotul face toti banii, totusi pana nu schimb vechiturile de anvelope, nu mai pun. (desi la nevoie poate voi regreta ca n-am pus chiar si pe astea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Din cauza ca au scazut temperaturile si presiunea din cauciucuri a scazut, acum 2 sapt aveam la scirooco 2.3 bari azi aveam 2 bari iar la golf din 2.2 bari mai aveam 1.9 bari. Recomand a verifica presiunea inainte sa plecati de acasa deoarece cand ajungeti la vulcanizare cauciucuri se incalzeste iar presiunea o sa difere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!