Jump to content

Un Mic Sfat- Ateliere De Restaurat Vw-


capac
 Share

Postare recomandată

Sunt relativ nou in ale broscariei si de asta am nevoie de ajutor: de jumatate de an sunt proprietarul unui VW broasca model 1200 din 1960 si am nu putine probleme in cautarea unor mesteri buni care sa se apuce de ea.Masina este in conditii acceptabile , n-as zice tragice, dar deocamdata singurul lucru bun la ea este motorul.Sunt indreptat spre o restaurare profesionala,in adevaratul sens al cuvantului, cu cartea in mana, si repectand specificarile de origine ale modelului si epocii; din fericire masina a conservat toate amanuntele si accesoriile, si pt. reperul de piese nu am probleme avand niste contacte prin afara;Plan maret ati zice voi, dar sunt ferm convins sa merg inainte, chiar daca pana acum am avut numai probleme cu toti cei pe care i-am interpelat; asa ca ma apelez la toti proprietari de broscute care au trecut prin asa ceva si sunt multumiti de lucrarile facute sa ma ajute cu un mic sfat sau recomandare, orice este binevenit; mentionez ca sunt din Brasov dar nu am probleme sa ma misc incolo-incoace , efortul sa merite.Va multumesc anticipat tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam XLX ,desi par idreptati mai mult spre personalizare estetica, apreciez munca lor si o sa PM-ez DoPo pentru detalii .Sa fie intr-un ceas bun !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna..

nu esti singurul din brasov..

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oooh. salutari seby, e de ceva vreme ca nu te aud...al tau e 1300ele galben de pe youtube? frumos, frumos ai facut o treaba buna (numai ca lipseau treptele) :( ; al meu e mai varza si iacata-ma aicea in cautare de sprijin moral si material :D ; da' ii dau ieu de ghes pana la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea? :icon_cool: greu cu ce cauti..Tre' sa gasesti un...artizan..un pasionat, :icon_thumright: care nu face treaba in doru' lelii..care stie ce face si ce iese daca o face nasol...de aia, multi se satura si incep sa puna ei mana sa repare...si intreba p'aci...acu' depinde si de ban..ai banu'? se poate..da' cu atentie...ca-s hoti! mai ales la suduri, ies...( biiiiip :rolleyes: ) pun piese invers sau cu ciocanu'.... :angry: etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: nu cred sa fie chiar asa de imposibil, in jur se vad si broaste /bus -uri rezolvate destul de bine , e drept daca ai dat de mester bun ai gasit o comoara... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... comoara, pe care tre s-o dai mesterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au si americanii falitii lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gavazzi asta pare un gainar 1a categorie :blink: bai lume, ma bagati in depresie... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gavazzi asta pare un gainar 1a categorie :blink: bai lume, ma bagati in depresie... :lol:

poate solutia vine de la vecini,la unguri...ex.: peter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Moderator: 5. Posturile monosilabice (gen bagare in seama), care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rullz", "vreau si eu d-ala", si altele asemenea) sunt interzise si vor fi sanctionate cu warning. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UAU!!!! SUPEER! Tineti-o tot asa!

:)

:)

:)

chiar era nevoie de un smiley ? doi? trei? ai adus ceva nou pe topic?

titlul spune tot: ateliere de restaurat vw:

ATELI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..nu stiu de 4boxer, dar din experienta mea personala, am restaurat cu aprox. 1500 E un scuter destul de rar in romania , un Piaggio Vespa 50 Special si din 1970, pentru care am inebunit in cauterea pieselor si de lume care intelege ceva din cum functiona... asta acum 7 ani. Topicul l-am deschis in speranta ca cineva cu mai multa experienta decat mine ( si nu ma refer doar la aircooled, ca tabla de peste 40 de ani tot veche e) sa-si spuna parerea in castigul tuturor; daca opinia ta este impartasita si crezi ca-i tot doar vorba in vant, atunci nu mai are nici-un sens sa mai postez;recunosc o urma de optimism in afirmarea ' atelier de restaurare' aplicat in RO dar suntem toti un pic cam sentimentalisti cand e vorba de pasiunea fiecaruia; oricum iti multumesc pt. afirmatii , m-au 'readus pe pamant '; deci daca credeti ca topicul este inutil , rugati un moderator sa il inchida... raman totusi cu o parere de rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eee daca ne lasam asa usor batuti de unele greutati,atunci dispare pasiunea,oricum daca ni sar da mura'n gura tot nar fi bine,poate si lipsa asta de optiuni ne atata mai tare,poate doar pe cei cu adevarat pasionati...

solutii sunt dar cu siguranta nu sunt multe si nici usoare...romanul are multe defecte dar si multe calitati,poate cea mai importanta capacitatea sa ne adaptam in orice situatie...

io zic ca un mosh lasat de meseria pe care o stie cel mai bine,e solutia...si sunt multi,numai dispozitie sa fie

Nu mai da QUOTE la mesajul anterior.

Foloseste AddReply sau FastReply.

Multumesc.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e greu de vorbit la noi in tara de restaurari ci mai mult de reconditionari.Pentru o restaurare ai nevoie de piese originale nu de chinezarii si sa respecti niste standarde date de fabricant fara a improviza romaneste.Atelierele de restaurat oldtimere care eu cred ca sunt doar cateva la noi in tara nu iti vor face o lucrare de o asemenea anvergura pe bani putini raportat la volumul de munca care implica un proiect de restaurare.Nu cred sa faca cineva vreo reducere daca e o broscuta ptr. ca s-ar munci la fel de mult ca si la un Mercedes si in final se dovedeste a fi nerentabil.

Cu toate ca la orice motocicleta la care lucrez ma documentez f. bine si incerc sa le fac ca la carte nu reusesc intocmai o restauare 100% ci mai mult pot zice ca e o reconditionare si find facute ptr. vanzare nu am rabdare sa astept sa fac rost de unele piese marunte dar oricand pot reveni originale.Eu unul nu voi restaura decat motocicletele mele si niciodata ptr. altcineva tocmai din cauza ca munca mea nu ar fi apreciata just.Eu abia in momentul in care fac vanzarea mi se plateste defapt munca si nu motocicleta in sine.Un coleg de breasla care se ocupa de restaurari moto cere pe manopera in care mai include sablarea si vopseaua lui 1500-1800 euro dar clienti ii sunt doar din strainatate si daca ei prefera romania inseamna ca e mult mai ieftin ca la ei

Din pacate multi dintre noi vrem ieftin,bun si repede si asta nu se prea poate.Iti doresc succes sa gasesti atelierul asta.

Daca tot esti pasionat de vechituri ti-as sugera sa te apuci singur de lucru si sa-ti cauti un mester local care sa te mai ajute din cand in cand si cand te impotmolesti mai arunci cate o intrebare pe forum si sigur se va gasi cineva care sa te ajute.Succes.

Modificat de 4boxer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc 4boxer pt. sfat, este adevarat,resturarea ca lumea implica timp, pasiune si bani, iar cei din urma , daca nu faci lucrarea pt.tine, ii vezi mereu pierduti , costurile depasind mereu valoarea vehiculului; din pacate este realitatea din ziua de azi; stiu ca cea mai mare stisfactie este sa faci lucrul tu insuti, in limita posibilitatilor, pt. ca aici esti absolut sigur de ce a fost facut si ce nu ; problema este ca intre restaurarea unei motociclete si restaurarea unei broscute, sunt diferente enorme in cea ce priveste investitia facuta, materialul de consum, piesele( desi e usor sa-ti iei catalogul de la hoffmann si sa comanzi pe cand pentru un Zundapp antebelic e mai greu) , deci recunosc ca sunt depasit din punctul acesta de vedere. Asta nu inseamna ca ma dau batut.

Pt. Fikat : cred ca erai tare suparat cand ai postat raspunsul judecand dupa ironia din cuvinte, oricum in NICIUN moment nu mi-am facut iluzia ca in Romania exista un atelier, garaj, service sau cum se vrea chemat, specializat in reparatii si intretinere exclusiv pt. vehicule VW racite pe aer; suntem unde suntem nu in Frauenkappeln, in Elvetia; probabil ca am gresit titlul topicului dar am incercat sa reunesc sub un cuvant 'pretentios' nevoile unui proprietar oarecare de

VW, imi cer scuze daca pare deviat;

PS. sorry si pentru smiley , sunt incepator in minunea asta de internet . Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu am cautat f mult timp un atelier din asta si cand am crezut ca am gasit, de fapt a fost cea mai mare greseala a mea, am dus-o in Sibiu la cineva care are o garmada de broaste si microbus, si el si taicaso se pricep la broaste si pentru aia tot degeaba, nu conteaza numai cat se pricepe, conteaza si ce fel de om e. Am tinut masina vreo 2 ani de zile si cu chiu cu vai mi-am recuperat-o pe bucatele, inca mai am de recuperat din ea si mai am de lucru la ea. Deja ma bate gandul sa o vand la cineva care are timp sa se ocupe de ea ca m-am cam saturat de mestrii romani cu toate ca-mi pare rau de ea. E un 1303 (cea din poza de la avatar), am circulat vreo 5 ani fara nici o problema, atata doar ca s-a mancat tabla in multe locuri. Si in loc sa stea o luna cat ar fi trebuit, a stat 2 ani si mai e de lucru la ea.

Modificat de ir7arte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

capac..

da si tu un semn de viatza.. sa vedem si noi ce masinutza ai.. poate facem niste poze... poate mai ajutam ceva.. asa doar pe forum.. iti spun eu ca mai mult de un sfat nu ti se da.. sau ajutor.. dar daca stai mai mult langa broasca si repari.. sa vezi atuncea ce lucratura iese...

crede-ma chiar daca inca sunt tanar.. am trecut pe acolo...

:)

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Daca vrei sa dovedesti o astfel de lucrare e preferabil sa te apuci de treaba singur si sa recurgi la ''mesteri'' doar atunci cand e strict necesar: sablare, sudura vopsire, asamblarea motorului. Din fericire,eu pot sa fac singur toate operatiile astea. Munca te-nvata. Cea mai mare parte din lucrare e ''semicalificata''. Dezmembratul, curatatul pieselor si montatul le poti face singur. Scutesti cu siguranta o gramada de bani si timp.

Vad ca e un post mai vechi si esti din Brasov, asa ca daca n-ai rezolvat inca problema sau n-ai renuntat, te invit sa vezi cum merge treaba la un astfel de proiect. Am un garaj incropit pe Memorandului, langa caminele studentesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

old school iti multumesc pt. invitatie.Stiu ca faceti treaba buna asa cum ar trebui sa fac si eu, si tare as veni sa va vad in actiune dar din pacate sunt plecat din oras de ceva vreme..Fi fara grija , la proiectul meu nu am renuntat,departe de mine acest gand, sa zicem ca a stat ceva vreme in stand-by, marea problema fiind lipsa de timp.. :P dar de curand a luat o intorsura buna , si sper ca cat de curand sa povestesc lucruri si fapte noi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!