Jump to content

Skoda Fabia 2 Htp 70cp Probleme Pornire


Shining
 Share

Postare recomandată

Tu te astepti cumva ca aia de la casa sa stie ce benzina trebuie la masina ta, sau sa urmareasca daca pui ce trebuie, sau crezi ca are ceva notiuni despre functionarea motorului tau ? te inseli. trebuie sa fi tu atent ce bagi. uita-te de 3 ori inainte sa dai drumu sa curga. si da, era mai bine sa o scoti, sau macar sa o diluezi cum spunea colegul. benzina cu plumb chiar iti face probleme la catalizator.

Da stia ce benzina trebuie ca mi-a atras atwentia cand am platit. Daca nu imi spunea ea nu stiam nici acum ca am bagat cu plumb. Abia cand mi-a spus am realizat de ce nu intra pompa ca lumea.Oare daca puneam motorina ar fi sarit la mine sa imi spuna sau ma lasa sa fac plinu?

Poate am scapat. Acu ce sa spun. Deja sunt la al doilea plin, de la faza cu plinul cu benzina cu plumb. Si hai sa nu mai fim asa dramatici ca doar e tot benzina... si nu are alte proprietati. Da recunosc ca poate strica catalizatorul da nici chiar asa, ca doar nu am forjat, nu am fortat masina ci m-am dat usor la acceleratie ca stiam ca am gresit... si usor usor s-a dus benzina cu plumb.

Ce-i drept benzina cu Pb e pt masinile fara catalizator, chiar se precizeaza asta da acum am luat-o... am luat-o si gata. Ar trebui sa ma interesez cat e pretul la un catalizator?

Daca merge si nu se simte nici o diferenta... poate am scapat.

Baft asinu faceti ca mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Shining

    43

  • BLiTZ

    33

  • sb_30_rga

    17

  • claudia_a

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aceeasi problema cu aceeasi fabia 2 de 60cp htp o am si eu ... La prima cheie dimineatza se ingatuie face urat si moare motorul ... la a 2-a si urmatoarele din zi merge perfect ... Suparator e ca mashina n-are decat 2 luni ...

Momentan e la ei in service de 1 sapt ... Dupa 1 sapt de "teste" s-au declarat incompetenti si au zis ca o sa keme ajutoare de la Porsche ... De necrezut ... (Asta se intampla la reprezentatele Skoda Autec) ...

Intre timp eu stau si pierd bani din cauza ca nu am mashina si ma deplasez zilnic cu taxiul ... Pe ei nu-i intereseaza ... Intrebarea e : 1. E corect asha ceva ? (Daca vedeti site-ul firmei se lauda ca-s aproape de client ca au cel mai rapid service cei mai buni specialisti ... etc ...) 2. E cineva care imi poate da un sfat util ?

sunt in situatia ta BRADY cred se numesc ei ,nu?

succes cu fabia eu ma chinui s-o vand sa scap de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

Am avut si eu de cateva ori problema asta cu pornirea motorului. La mine s-a intamplat, asa cum spunea cel care a initiat topicul, dupa ce a stat cateva ore in caldura torida. Ceea ce mie mi se pare ciudat, este ca patesc asa ceva dupa aproape 2 ani de cand am problema... dar de aici as putea spune ca nu e o problema a softului ci foarte probabil cum a fost declarat aici sa fie din cauza benzinei.

Eu am motorul de 1.4 Fabia 2, si cu mici exceptii alimentez cu benzina de 95 de la Petrom. La mine atunci cand au fost probleme cu pornirea n-am avut variatii de turatie, ci pur si simplu tusea ca o Dacie veche, de am crezut ca nu mai am baterie sau ceva. Vestea ca merge ideal cu OMV 100 este si buna si rea. Bine ca exista ceva care rezolva... dar foarte nasol ca trebuie sa bagi benzina scumpa... mai ales daca ne gandim cat a crescut benzina in ultimii 2 ani.

Avand in vedere ca timp de 1 an si 10 luni nu a facut niciodata asa ... n-ar putea fi gasita o alta explicatie? Se evapora ceva p-acolo cand sta capota in soare direct si d-aia nu mai porneste de la prima cheie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o verificare cu VAG-COM. E posibil sa ai senzorul de turatie motor defect.

N-are benzina treaba...ECU gindeste dar senzorii trebuie sa-i dea informatia corecta..:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba senzorul pozitie ax came G40, au mai fost situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut pb cu cel de turatie, schimbat in garantie si nu au mai fost pb de atunci...

Posibil si G40...oricum trebuie o scanare...

Acum mai trebuie inteles si motorul ca o data la xx zile poate sa mai faca figuri sa porneasca la a 2-a cheie...nah... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am cumparat si eu o fabia 1.2 70 cp, din ce citesc pe forum au fost probleme cu motoarele 1.2 70 cp. marti primesc masina, puteti sa-mi spuneti daca sa rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu problemele primelor generatii de motoare 1.2 sunt cam rezolvate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a spus si cel de la skoda, ca motoarele euro 5 au problemele rezolvate si au si un consum bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna! Am si eu o mare problema cu masinuta mea si sper sa ma poata ajuta cineva. Acum 3 ani am cumparat (de noua) o Fabia 2 de 1.4 MPI 86CP. Pana in prezent nu pot spune ca am avut probleme mari cu ea, dar de cateva luni se intampla frecvent sa nu pot porni masina dupa ce sta cateva ore in soare puternic (la inceput era mai rar, acum se intampla aproape zilnic). Dimineata porneste frumos, la prima cheie, in timpul zilei daca sta la umbra sau in parcare acoperita, la fel, nu are probleme la pornire. Doar daca o las ceva timp in soare, nu o mai pot porni decat dupa indelungi incercari. Cum reactioneaza cand dau la cheie? Electromotorul porneste, invarte, dar motorul nu. Cand face asa, o las cateva minute, apoi incerc din nou s-o pornesc. Si tot asa, dupa mai multe incercari (si timp pierdut....intre 15 sin 30 minute) pana la urma porneste si motorul. Binenteles ca am dus-o la reprezentanta, dar la diagnoza nu a aratat nici un defect memorat, asa ca cei de acolo au zis ca masina nu are nimic! Va rog frumos, daca cineva a mai avut o problema similara, sa ma ajute si pe mine cu o idee sau sfat, deoarece chiar nu stiu ce sa ma mai fac cu masina. Toti cu care am discutat ridica din umeri! Merci! Oana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pateam asta la un ford mondeo din 93. la mine erau probleme la pompa de benzina din rezervor.

ai incercat sa pui contactul, fara sa dai la cheie, apoi iei contactul si sa repeti de 2-3 ori chestia asta inaite de a o porni?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu m-am gandit in prima faza la pompa de benzina, mai ales ca parcarea din fata firmei unde lucrez (deci unde sta masina zi de zi de dimineata pana seara) este un pic in panta. Din pacate, metoda descrisa de tine mai sus nu a functionat, motorul a continuat sa ma ignore cand am vrut sa-l pornesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-as recomanda sa mergi din nou la aceeasi reprezentanta (la care banuiesc ca ai si platit o diagnoza) si sa refaci impreuna cu ei conditiile in care masina NU porneste. Adica sa o lasi undeva unde va sta in soare iar dupa amiaza sa mergi la ei si sa o pornesti impreuna cu cei din service. Asa sunt de parere ca se vor lamuri cel mai bine asupra problemei tale si nu vor fi nevoiti sa caute cai verzi pe pereti.

Eu zic ca e cel mai cinstit sa procedezi asa DAR doar daca stii sigur ca poti reproduce defectiunea.

Vis-a-vis de defectiunea in sine cauze pot fi multe, chiar si de natura electrica. Pe mine gandul ma duce la un releu de alimentare a calculatorului de motor; daca ala NU are tensiune atunci SIGUR masina NU va porni DAR nici nu va inregistra vreun defect (neavand tensiune de alimentare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cam tirziu vine raspunsul meu...posibil ca problema sa fie rezolvata intre timp. Din relatarea imprejurarilor in care motorul refuza sa porneasca la prima cheie eu trag concluzia ca de vina ar fi supapa N80 (purjare canistra carbon). Aceasta supapa nu inchide corespunzator si permite ca vaporii de benzina creati in rezervor (auto parcat in soare= temperatura mare a rezervorului de benzina) sa ajunga in galeria de aspiratie "inecind" asfel motorul cu un amestec foarte bogat. Daca motorul porneste ceva mai bine cu pedala de acceleratie apasata spre maxim este clar ca de aici este problema.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am pus si luna trecuta si luna asta de la Rompetrol fara plumb euro 4 '98 si problema se manifesta relativ identic, cu singura diferenta ca motorul nu mai "moare" la caderea turatiei dar rateurile exista iar trepidatiile la fel, poate la un nivel mai putin zgomotos decat la benzina de 95 carera..Dar problema nu este nici pe departe rezolvata. Cifra octanica mai mare a benzinei o ajuta sa stea alive, mai ales ca motorul fiind in 3 cilindrii conceput. Inca mai cercetez problema in continuare si daca gasesc cauza si solutia, voi reveni. Multumesc

Ciao,

am si eu o Skada Fabia de 1.2 tot din 2008 si se pare ca am aceeasi problema de "turatie" respectiv pornire. Am fost si la mecanic si mi-a schimbat senzorul de la axul cu came, bujiile, filtrul de benzina.....apoi mi-a masurat combustia pe cilindrii care nu era egala la toti. Am 12 / 6 / 10 si mi-a zis sa merg cu ea la el, saptamana viitoare sa-mi rectifice . Imi zicea un alt mecanic ca trebuie schimbata si pompa de benzina.....iar acum nu stiu ce sa mai zic. Mi-e teama sa nu ma fraiereasca mecanicii, avand in vedere ca-s "planta" la subiectul asta .

Tie ce ti-a spus service-ul? Ce ti-a schimbat ?

Merci de raspuns tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Incep prin a spune ca aceeasi problema o aveam sau o mai am si eu (depinde de cum procedez)

Rezolvare : Inainte de a porni motorul lasa usa soferului deschisa cateva zeci de secunde si nu o sa mai ai problema respectiva la prima pornire

Motiv : Se evapora benzina de nu stiu unde .... Atunci cand deschidem usa soferului porneste automat pompa de benzina (asculta un pic cand deschizi usa si ai sa auzi un motoras)

Sper sa aveti rezolvare ca si mine procedand asa la recomandarea unui "maestru" al masinilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pboier, dute la o reprezentanta skoda, vw, ptr a verifica daca ai ultima varianta de soft pe motor. In 2008 au fost ceva probleme cu softurile venite pe masina, a fost trimisa chiar o masina cu probleme in Germania si a iesit un soft cu care nu au mai fost probleme. Fosta mea masina (vw polo) facea ca o Dacia 1100 cand sta sa moara. Prima pornire dimineata era dezastruoasa. Daca o lasam mult timp in soare iar pornea aiurea rau. Se tura apoi scadea turatia gata sa moara motorul ....nebunie. Ma faceam de ras in parcare.

Dupa updateul de soft, liniste si pace. Masina pornea absolut normal, fara innecari si alte balbe.

Verifica versiunea de soft de la motor, o sa te scape de toti Doreii de mecanici.

Modificat de ionut_slatina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutari!

am si eu o problema veche cu fabia mea 1.4 tdi bnm acum 3 4 luni cand a venit caldura avea zile cand nu pornea...de vreo 5 ori nu a pornit.

nu pornea oricat i-as fi dat la automat...iar dupa 1 ora 2 pornea fara probleme.

am fost la tester si nu are nicio eroare...absolut nimic! doar ca cel de acolo intuitiv i-a dezactivat clapeta de accelerarie si a lasat-o deschisa...aceasta functioneaza cand pun contactul se deschide cand iau contactul se inchide....dar de cand a dezactivat-o nu mai am probleme! nu stiu daca sa cumpar alta sau nu pentru ca si aceasta functioneaza fff bine!

pentru cei care vor cu adevarat sa ma ajute, am aici un topic unde am detaliat tot!

http://vwforum.promo...tor-14-tdi-bnm/

cum pot verifica daca exista vreun upgrade la softul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat intre timp ceva referitor la pornire? Adica Skoda a facut ceva sa nu mai faca asa urat motorul la pornire, fie si din cauza benzinei? Chit ca nicio alta masina cu aceiasi benzina de 95 si face cum spuneti voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Daca tot ma laudam ca nu am avut probleme cu ea - iata ca s-a ivit una, temporar. :dry:

Vineri am pus niscai benzina de la o statie de cartier (am luat intr-un bidon de 5 litri sa am de rezerva, in caz de ceva). Ajuns la destinatie am pus benzina respectiva in rezervor, sa nu ramana prin masina.

Masina a stat afara pana ieri (locatia ei e un garaj deobicei insa sunt in mini vacanta). Temperaturile au fost ciudate de atunci, ba -20 noaptea, ba -3, ziua pana la 2-3 cu +. Nu am condus decat vreo 4 km luni.

Ieri seara pornesc masina si simt ca motorul toarce cam greu, ca un tractoras. Merg 20 metri sa o parchez unde doream si in marsarier apare ARHICUNOSCUTUL SEMNAL DE EVACUARE GAZE intermitent si tractorul si mai puternic. Nu erau probleme de turatie, etc.Opresc masina, ma postez in fata pc-ului, citesc tot topicul, imi fac griji de acum, nervi, stres.

Dimineata, la ora 8 dau cheie si la fel face - intorc masina, o opresc. Arunc o intrebare cuiva si imi zice `ai pus benzina de acolo? de ce te miri? La temperaturile astea daca benzina era ca de la rusi o particula de apa a inchetat pe o bujie si nu degeaba e tractoras..merge in 2 pistoane..las-o pornita putin si isi revine ...` . Merg la masina, dau cheie si sunetul motorului ma mangaie la suflet - de proba o tin 5 minute pornita, dau si clima etc. Nu mai apare bineinteles nici eroarea nici tractorasul.

Fiind undeva mai la padure am facut rost pana in seara de un bidon de 6 litri cu benzina de la Rompetrol (95) si am facut o plimbare de vreo 30km sa o testez. Exemplar. Problemele nu au reaparut (fiind pe drum neasfaltat am tinut a 3a in jur de 2500-3000 turatii).

Deobicei iau de la Petrom benzina, de 95, si nu am avut probleme de genul. Nu mai pun nici un ml de benzina de la colt dupa faza asta. Deja ma treceau sudorile si scenariile aseara. La 20.000 km sa schimb bobina de inductie, bujii sau alte sonde etc??? Si asta dupa ce ajung la SV (de unde platforma) - 50km.

Numai sotia era relax aseara: `e de la benzina aia aiurea sigur`. Oricum arunc o intrebare la cei de la Skoda legat de situatie.

Sper sa nu revin pe topic. :icon_cool: Taicamiu are 200.000 cu varianta fara facelift, 70cp si, pe langa ca a schimbat extrem de putine la ea (discuri de frana de exemplu abia pe la 90.000), nu a avut niciodata o problema de genul -   alimentat doar de la Petrom cu 95. El mi-a zis ca a patit ceva asemanator la dacia avuta inainte, dupa ce a alimentat si el de unde nu trebuia (credea ca se rupe in doua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia: femeile stiu mai multe despre masina decat barbatii :))))) Glumesc ! Sunt pretentioase la benzina ca si renumitul 1.6 MPI care daca ii dadeai benzina proasta imediat se apindea "elicopterul" in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la incident am facut vreo 400km fara probleme - Petrom 95 si 99 am folosit, consumul fiind in jur de 5l la 100km ( si nu merg subturat sau la economie), fara frecusuri prin oras (acolo 7-8 la 100 consuma).

Preventiv mi-a recomandat cineva ca iarna sa am permanent macar jumatate de rezervor plin (la incident erau maxim 10litri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Vin si eu cu o problema. Fabia mea este din 2008 si are motorul 1.2 60 cai. Ieri, dupa mers lejer prin oras si o oprire de 25 de minute, fabia nu a mai pornit. Deloc. Electromotorul nu mai invarte, nu se aude nimic si, ciudat, martori in bord, luminile, claxonul si stergatoare functioneaza normal. Dimineata am pornit-o prin tractare si am plecat spre serviceul SKoda. Pe drum, emotiile dracului. In prima faza, s-a aprins martorul ulei, dupa care s-a stins. Lumina CB avea fluctuatii. Apoi, s-a aprins martorul frana mana. Dupa aceea, martorul airbag si servodirectia, care de altfel a incetat sa mai functioneze. Apoi am incercat sa semnalizez... a mers putin, dupa care a disparut lumina din bord, inclusiv ticaitul de semnalizare. Toate astea in 7-8 minute, cat a durat drumul. La service am oprit motorul si am incercat sa-l pornesc din nou. Nimic. Pana acum, seara, baietii nu i-au dat de cap.

Ceva experiente simlare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
sisu_stelistul

Salut,

 

Am si eu o problema asemanatoare celor mentionate de voi in acest topic. Este vorba de o Skoda Fabia II HTP 1.2 12v 70 HP din aprilie 2008. 

 

Am o fluctuatie a relantiului dupa cum se poate observa in filmuletul de mai jos: https://www.dropbox.com/s/iusee56jefnwvtk/2015-05-09%2013.08.50.mp4?dl=0

 

Acesta fluctuatie apare doar uneori, dupa ce sta masina in soare la prima pornire, sau dupa ce merg mai mult timp cu ea si este cald afara. Dar nu este o problema zilnica.

 

Din cate am citit pe acest topic pentru primele modele din 2008 a fost o probelma cu softul(nu s-a facut nici un update de soft), de aceea am pus acest filmulet pentru a vedea daca aceasta problema seamana cu cea avuta de voi. Acum 3-4 ani am efectuat de asemenea o diagnoza si nu a iesit nici o eroare, in momentul diagnozei masina nu avea acest tremurat la relanti. Nu se aprinde nici un martor in bord.

 

Mentionez ca de oprit nu s-a oprit niciodata, dar in mers datorita acestei fluctuatii se simte ca o tresarire la fiecare schimbare de viteza, lucru resimtit doar cand are loc aceast tremurat.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!