Jump to content

Skoda Fabia 2 Htp 70cp Probleme Pornire


Shining
 Share

Postare recomandată

de ce sa accepti ca ai fost inselat de producator??

motoru ar trebui sa mearga normal si cu benzina de 91 asa ca daca merge bine doar cu benzina de co100 eu consider ca motorul nu merge bine si ceva e defect(soft sau hard).

azi a mea a pornit la 900 si acolo a ramas chiar daca era destul de racoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Shining

    43

  • BLiTZ

    33

  • sb_30_rga

    17

  • claudia_a

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut tuturor. de asemeni revin cu informatii dupa o lunga perioada de urmarire zilnica!! Am alimentat numai cu benzina de OMW Carrera100 si merge impecabil. Din pacate asta e adevarul, prefer sa pun o benzina mai buna decat sa merg cu ea in service. Sper sa fie ok si in continuare totul! Cand am noutati va tin la curent! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...o chestie cu care in fond se poate trai. Chiar daca face urat, masina merge totusi daca imediat dupa ce ai pornit motorul bagi in viteza si o iei din loc...

Intr-adevar, multi useri nici n-au remarcat problema, nici macar la fabia1, tocmai din cauza acestei actiuni: pornesti, bagi in viteza si pleci.

Ce ma deranjeaza mai mult este ideea ca o serie intreaga de masini noi face probleme si producatorul se limiteaza la a da vina pe benzina (mai ales ca e o buba veche la 1.2 HTP). Chiar daca cu benzina de 98 nu face probleme, eu vreau sa nu faca nici cu benzina de 95, asa cum scrie in cartea tehnica si cum atatea alte masini nu fac.

Pai pe cine ar trebui sa dea vina? pe producatorul de benzina care una scrie si alta e realitatea? Normal ca in vest CO95 inseamna CO95 iar la noi ii doare in basca ca daca ii dai in judecata, orice vei face, vei pierde (stiu cazuri) ca asa e la noi... tara nimanui. Dincolo ii vor ustura buzunarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram si eu datoare cu un raspuns...am cateva plinuri deja de Carerra 100... masina merge foarte bine! Nici o problema la pornire... asta este... traim intr-o tara in care produsele nu sunt asa cum ar trebui sa fie...adica calitatea lasa de dorit!

Deci clar problema este de la benzina! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa accepti ca ai fost inselat de producator??

motoru ar trebui sa mearga normal si cu benzina de 91 asa ca daca merge bine doar cu benzina de co100 eu consider ca motorul nu merge bine si ceva e defect(soft sau hard).

azi a mea a pornit la 900 si acolo a ramas chiar daca era destul de racoare.

msn2, nu cred ca m-ai inteles. Aceasta masina nu este Dacie 1300 din anii '70 sa mearga cu orice CO..Pe cartea tehnica a masinii scrie negru pe alb foarte clar ca trebuie sa pui doar combustibil cu CO minim=95 iar in caz contrar performantele vor scadea; normal ca va merge motorul si cu CO91, dar foarte rau, iar performantele vor fi cu mult sub un minim garantat de producator. La masinile de generatie noua nu prea mai merge sa pui chiar orice, bineinteles daca-ti si pasa de masina pe care o conduci. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt sigur ca am inteles f bine!

poate tu iti inchipui ca ai masina de curse si de aia ii pui benzina de 100 co.

ca sa inchei: daca pe usita de la buson de rezervor scrie ca poti sa bagi benzina de 91 si eu pun de 95 care are sigur minim 91 co atunci motorul ar trebui sa mearga normal (nu sa se opreasca) cu acea benzina.

eu nu vorbesc aici de cine stie ce performante ci doar sa nu se opreasca dupa ce tu l-ai pornit!

dar eu nu stiu sigur la skoda e abtibildul ala cu 91 si 95 pe usita sau nu; la seat este.

ps: motoru asta a "ajuns la liceu" asa ca nu mai e de generatie noua de multi ani!

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MSN2, daca accesezi site-ul la Skoda RO si ai sa vizualizezi datele tehnice ale masinii Fabia 2, la rubrica combustibil, ai sa observi ca scrie, asa cum spuneam mai devreme ca scrie in cartea tehnica, "Combustibilul Benzina 95/95, fara plumb " iar mai jos "In cazul alimentarii cu carburant de cifra octanica inferioara ( a se vedea in paranteza) se poate ajunge la scaderea performantelor. Datele de consum se refera la norma 99/100 CE.

http://www.skoda.ro/technik_te.php?B_ID=22...ergleichsMotor=

Crede-ma pe cuvant ca m-a interesat problema chiar foarte mult, din moment ce am deschis acest topic in mod special, ba mai mult am avut o problema majora cu ponirea masinii in prima luna de la achizitie. Daca ignori rateurile violente si caderea turatiei masinii, da intr-adevar poti sa pui si benzina CO95. Personal, eu asa ceva nu voi face la masina mea, nu de altceva dar am dat bani pe ea si prefer sa o intretin asa cum o cere. Bineinteles ca va merge masina dar va avea probleme atat la pornire cat si la performante. Sunt aproape sigur ca la motor nu-i va place combustibilul. In concluzie masina se comporta excelent asa cum am mai spus cu o CO>98..Inca ceva, nu uita ca motorul la Fabia2 este in 3 cilindrii, lucru care nu trebuie ignorat.

Visavi de masina de curse, nu este cazul acestui topic si nici a masinii, pur si simplu ii protejez motorul cu un combustibil bun ca sa nu-mi para rau dupa banii dati pe ea, deoarece ii castig greu si-mi pasa.

Modificat de Shining
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am accesat cartea tehnca de la seatu meu de 1.2 70 cp unde scrie ca se foloseste benzina co95, minim co91 dar cu o usoara scadere a puterii.

si la motorul de 1.4l 100 cp scrie ca e foloseste benzina de co98 minim 95 cu o usoara scadere a puterii.

nu scrie nicaeri, asa cum sustii tu, ca la benzina de 91co motorul se opreste din cand in cand :icon_thumright: , ci doar ca ii scade puterea putin.

concluzia o trage fiecare.

ps si nu e problema ca "nu ii place benzina motorului" el mergand perfec dupa ce se incalzeste, ci ca la pornire amestecul e mai sarac in combustibil fata de cum ar trebui sa fie, de aia motoru se tureaza asa si moare.

Modificat de msn2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, nicaieri nu scrie ca scade turatia mult cu rateuri sau se opreste motorul, doar ca scad performantele.Dar, avand in vedere ca este un motor in 3 cilindrii, este foarte probabil ca un combustibil cu CO<95 sa-i creeze uneori probleme la pornire, chiar daca apoi in trafic merge ok. Am fost si la dealer si nu au iesit erori pe tester si nici memorate in computerul de bord. Cum am inceput sa-i pun un combustibil de calitate cu CO mai mare, problemele s-au rezolvat. Si la altii s-a rezolvat aceasta problema in momentul in care au schimbat combustibilul cu unul mai bun. Admit faptul ca ar fi trebuit sa mearga si cu CO95 dar asta este, nu am ce face in acest moment. Eu ma bucur ca totusi exista o solutie simpla si tine doar de combustibil.Oricand si eu pot sa pun fara probleme un combustibil cu CO95 si voi ignora in caz ca apar acele porniri cu rateuri si gata. Problema de pornire oricum apar numai in anumite conditii, asa ca nu este chiar grav. Numai ca eu, am decis sa pun doar combustibil cu CO98 sau 100, la masina mea, si este strict hotarearea mea.Altii pot sa alimenteze cu ce CO doresc dar am avut o datorie morala sa revin si sa dau un feedback cu aceasta problema, ca sa pastram totusi rolul acestui forum, nu? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te cred ca merge mai bine cu combustibil mai bun.

eu doar spuneam ca ar fi fost normal ca producatorul sa informeze clientii ca masina lui nu merge normal decat cu benzina mai scumpa.

cum scrie la motorul de 1.4 si 100cp.

pt ca cine isi ia o masina din asta, cu motor din asta, e sensibil si la bugetul alocat combustibilului.

si daca acesta creste cu 20% din cauza producatorului atunci eu cel putin ma simt cam inselat.

in rest de azi masina e a sotiei asa ca nu o sa mai stiu cun=m face dimineata la pornire :( .

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, no comments. Bugetul alocat masinii este in conformitate cu nevoile si utilitatea familiei mele si am preferat sa fac alte investitii cum ar fi o casa dotata de la A-Z si alte lucruri de o importanta mult mai mare. Aceasta masina s-a potrivit cerintelor particularizate fara a avea vreo legatura cu consumul de combustibil.Nu am achizitionat o masina sa fac curse cu ea (oricum nu am unde..) si nici sa intoarca lumea capul pe strada.Nu vad deloc ok si nici fairplay remarca ta subtila "pt ca cine isi ia o masina din asta, cu motor din asta, e sensibil si la bugetul alocat combustibilului".Multumesc

Modificat de Shining
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am inteles ideea.

Modificat de Shining
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa continuati pe privat daca aveti ceva de impartit, n-are rost sa deviem aici, si-asa am deviat mult. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, Blitz, eu am inteles si am terminat aici. Eu, personal nu am deviat deloc ci pur si simplu am respectat acest topic, concluzionand dupa testari ca un feedback pentru ceilalti care au probleme similare, ca masina va functiona fara dificultati la pornire, daca se va alimenta cu CO 98 sau 100. Era important sa specific ca masina nu are probleme tehnice. In rest, eu zic ca am respectat etica acestui forum. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu mai are nimeni probleme cu pornirea?!La mine de cind s-a racit cit decit, porneste exact pe 900rot/min dupa 1-2 sec urca la 1200-1300 si sta vreo 30-60sec.Parca se balbaie putin!La voi cum este ?Eu tot aceeasi benzina o folosec!Nu am schimbat nimic!Mai am oricum 3 sapt si ma duc la prima revizie de 15.000(un an)! :icon_thumright:

Modificat de repciuc_alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, din cate imi aduc aminte, ultima oara ai confirmat aici ca alimentezi cu '95 Efix si ca nu ai deloc probleme. Sa inteleg ca acum ai inceput sa ai probleme si cu acest efix sau pb. a aparut numai cu racirea vremii? Eu confirm in continuare ca nu am mai avut probleme. Personal, la mine problema a disparut cu desavarsire de cand alimentez cu OMV 100. Am deja 4 plinuri cu acest tip de carburant si merge struna masina inclusiv la pornire. Ai putea sa incerci si tu acest carburant dar numai dupa ce-l consumi pe cel actual si poate se va rezolva si la tine problema. Poti sa faci odata macar de proba. Au mai fost 2 cazuri, care aveau exact aceeasi problema de pornire si dupa ce au alimentat cu co 100 totul a disparut. Ar fi chiar foarte util sa dai un feedback aici dupa ce vei testa..Cu ocazia asta verificam daca si la tine se va confirma ca problema apare numai cand se alimenteaza cu combustibil co 95, care probabil in realitate este cu co 91-91 sau este extrem de aditivat .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intradevar alimentez cu 95 Efix (asta de cind am luat masina).La mine a inceput chestia asta numai de cind s-a racit!!Nu stiu ce sa zic.Acum am inca jumatate de rezervor,dar dupa ce termin ma duc si bag de 98 co!O sa va tin la curent oricum!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand OMV 100 chiar daca este un pic mai scumpa (4,6 ron/litru). Sa-ti spun si de ce : dupa ce am decis sa schimb combustibilul de la CO '95 la un altul cu CO superior, am hotarat sa alimentez, in prima faza, cu '98 de la Rompetrol. A mers masina foarte bine, complet diferit de '95 si fara probleme la pornire chiar si pe calduri foarte mari, pana intr-o zi cand a inceput sa faca iarasi urat. Este foarte adevarat ca eram pe rezerva si cine stie ce mizerii o mai fi fost pe acolo de la combustibilul de '95..In fine, am mai mers vreo 2 zile cu ea asa si nu a mai facut urat. Apoi am inceput sa alimentez numai cu OMV 100. Practic, de atunci problema mea a disparut totalmente. Acum, pe vremea aceasta rece, cand o pornesc, sare acul turometrului pana la 1400 ture, apoi scade usor la 1100, aici o tine mai mult iar dupa ce s-a incalzit, ramane constant, la 900 ture. Motorul merge rotund si ok. Eu am testat acest combustibil si chiar este foarte bun. Multumesc

Modificat de Shining
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mergea si la mine inainte!!O sa revin dupa ce alimentez cu 98co!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine acuma cu racirea asta sta la 900 din sec 1 pana cand plec cu ea(si 2 min. o data).

se pare ca doar la temp. mai ridicate se intampla minunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dimineata, in dimineata asta a pornit exact in 900 rot/min si nu a variat de loc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic, am observat si eu, ca functie de temperatura de afara, sau mai bine tehnic spus, functie de ce masoara senzorii masinii, la prima pornire, odata porneste direct la 900 ture, altadata la 1100 de ture si scade la 900 ture sau sare 1 sec. acul la 1400 apoi se duce la 1100 si in fine la 900 de ture iar aici ramane constant. Toate aceste moduri de pornire diferite sunt aproape insesizabile deoarece totul se intampla extrem de repede si motorul merge rotund si corect.In mod normal situatia asta este in regula si nu am ce comenta, atata timp cat acul nu coboara brusc sub 900 de ture asa cum imi facea mie initial de se balbaia si dadea rateuri ca o motoreta iar uneori se si oprea motorul. Deocamdata, in cazul meu chiar si pe vremea aceasta rece, nu sunt probleme.Conform teoriei, cand este rece afara, la prima pornire ar trebui sa urce turatia un pic si apoi sa ramana constanta (ca la socul automat).Nu stiu ce va fi cand o sa fie ger si zapada afara.. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi de dimineata a pornit tot in 900 rot/min.Nu stiu ce sa zic, motorul merge rotund pare totul k.Poate nu sunt eu obisnuit sa pornesca direct in 900rot/min.Acum am 12500 km.Poate nici benzina nu este aditiva pt iarna !!Mai vedem .... :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex, stai linistit ca daca motorul merge rotund si nu se balbaie, iar turatia ramane constant la 900 ture si nu scade din senin, eu zic ca merge foarte bine..Spre exemplu si la a mea, dimineata a urcat fix la 900 ture si acolo a ramas constant dar depinde de vremea de afara, mai rece sau mai cald..Dar acest lucru, tehnic vorbind, este perfect normal...Deci atata timp cat motorul merge rotund la turatie constanta, nu ai probleme.. Senzorii masinii, la pornire masoara mai multi parametrii, verifica circuitele si functie de acestia, soft-ul computer-ului decide cum sa faca pornirea corecta astfel incat masina sa functioneze optim..Multumesc

Modificat de Shining
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti baieti problema asta o am si eu si va spun ca nu e de la benzina. Am Fabia II 1.2 HTP si la fel imi face uneori la pornire, si ca o paranteza nu e vorba de caldura de la soare, mi sa intaplat fiind si frig afara, a fost o intaplare la voi cu caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!