Jump to content

Skoda Fabia 2 Htp 70cp Probleme Pornire


Shining
 Share

Postare recomandată

O sa incerc eu si va spun. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Shining

    43

  • BLiTZ

    33

  • sb_30_rga

    17

  • claudia_a

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

asteptam cu nerabdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haide sa iti spun eu diferentele intre BME si BZG:

BME 1.2 12V: Sistem de injectie SIMOS 3PG, beneficiaza de sistem recirculare gaze arse, carburant 95 unleaded

BZG 1.2 12V: Sistem de injectie SIMOS 9.1, NU beneficiaza de sistem recirculare gaze arse, carburant 95 unleaded

Dupa cum vezi nici hardware-ul nu mai e chiar lafel, BZG nu are sistem EGR

Confirm si eu ca este SIMOS 9.1 la 1,2 HTP-BME

Este adevarat si testat de mine ca la CO 98 real merge la relanti OK dar amestecul in cilindru este tot sarac lucru care se simte la plecarea de pe loc imediata ( motorul nu trage ) iar rezolvarea este f simpla SE LIMITEAZA cantitatea de aer intrata din cartograma....

E asa de greu sa faca o modificare de cartograma soft-istii uzinei ?

Blitz: apropo daca tu spui ca ei nu lucreaza "for est" cu "merge si asa" ...corect, atunci de ce vind in est autoturisme ???

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca se cumpara! Si fabrica nu lucreaza for east, for west, lucreaza conform cu niste standarde care din pacate nu sunt luate in serios de catre romanasi.

Sigur nu-i bogat amestecul? cum ai tras concluzia ca e sarac amestecul? Deci asta ma deranjeaza cel mai tare, afirmatiile fara nici un temei. Arata-mi o valoare masurata de vreo sonda lambda, ceva, orice si te cred ca e sarac. Ai masina, ai vag-com poate, da-ne un bloc de valori masurate ceva ca sa te cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa justific binenteles cum am zis cu argumente.

1. In primul rind pun o poza scanata dupa specificatiile tehnice ale motorului pentru a se incheia "disputa" cu cifra octanica...

2. In al 2-lea rind am dat explicatiile pentru amestecul "sarac" in sectiunea F 1 aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=513783 si le-am discutat la vremea respectiva...ce drac e nevoie de teste cu VAG-ul ca sa determini de ce ai rateuri in admisie ?

3. Sa nu te superi dar tu in calitate de moderator acum, trebuie sa fii obiectiv si noi stim de ce tii cu "ursu" dar trebuie sa fii impartial...

4. Faptul ca se vind autoturismele ( s-au vindut pin la 1 iul cele noi dar acum s-a "taiat" ) nu e un motiv sa nu iti pese ca producator de clientii tai dupa ce le-ai vindut produsul...

A nu se intelege gresit--in general personal sunt multumit de autoturism dar lipsa de receptivitate a constructorului la o problema pe care nu o consider extrem de majora ( poate specifica RO ) pune o mare pata neagra asupra marcii.

Si acum fie vorba intre noi crezi ca e vorba de incopetenta in rezolvarea problemei sau de rea-vointa ?

post-14418-1218647027_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu o sa incerc din nou cu CO98... zilele astea a pornit acceptabil, temperatura dimineata a fost foarte buna (cald)!

V-am spus ca eu nu ma pricep la cifre, motoare... eu vreau ca masina mea sa mearga! Pe mine daca ma lasa in drum, eu nu stiu ce sa fac... voi poate mai ridicati de capota, mai "suflati" intr-un tub :Driver: ... insa eu, de asta am dat bani pe firma si marca sa merg fara grija si in siguranta! Asa cum am zis si la masina trecuta cand am luat-o noua: sa nu am batai de cap min. 5 ani si sa mearga impecabil... cu atat mai mult am zis la Skoda ca 5 ani sa nu am nici o grija... si cand colo eu dimineata ma trezesc ca masina se opreste, tremura si face galgaci... repet iar, la Solenza 3 ani (atat cat am avut-o) niciodata nu mi-a tremurat, nu s-a oprit motorul sau nu am avut o pana cu ea... impecabil (ca sa nu mai zis ca aia am vandut-o cu 3000 euro si asta m-a costat 11000 euro - in banii astia ma asteptam sa zboare :) )! Am devenit nostalgica pentru ca la nici doua luni am probleme cu asta!

Sincer BLITZ, daca si tu ai pati dimineata asa cu o masina noua cumparata de 2 luni sau chiar si de 2 ani, ce ai gandi???? De ce Doamne Iarta-ma mai imi iau masina noua, scumpa si de firma daca ma chinuie cand merg cu ea?! Eu in locul lor as trimite si in est niste reprezentanti (atata timp cat isi vand si aici produsele) si as vedea la fata locului problemele, as incerca sa le rezolv la conditiile pe care le avem noi aici... mi-as da mai mult interesul.,.. nu numai banii conteaza! e firma cu renume cu vechime pe piata si respectarea clientilor ar trebui sa fie primordiala! E clar ca problema e veche si nu e rezolvata! Poate nu ma pricep, insa eu nu inteleg (ma repet) cum poate fluctua atat de mult turatia in cateva secunde... am pornit cu ea la 1100 (s-a dovedit ca nu tine motorul acolo) trebuie schimbata la 1300 si sa stea acolo 30 secunde, apoi sa scada treptat... altfel se intampla ca in filmul de la un post anterior... si ca la mine dealtfel... e chiar asa greu ca atunci cand fac setarile sa le faca corect??? Si eu care sunt zero la capitolul motoare si mi-am dat seama ca nu e normal ca socul automat sa miste acul la turometru...parca e joaca sau bataie de joc... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

....

3. Sa nu te superi dar tu in calitate de moderator acum, trebuie sa fii obiectiv si noi stim de ce tii cu "ursu" dar trebuie sa fii impartial...

4. Faptul ca se vind autoturismele ( s-au vindut pin la 1 iul cele noi dar acum s-a "taiat" ) nu e un motiv sa nu iti pese ca producator de clientii tai dupa ce le-ai vindut produsul...

...

Eram sigur ca o sa te legi de moderatorie si de "urs".

Tocmai pentru ca stiu si reversul medaliei imi pot exprima o parere mult mai obiectiva, din pacate imi este foarte greu sa si fac demonstratii pentru ca ar insemna sa incalc niste norme etice, morale, spune-le cum vrei. Daca cineva intelege ca eu sunt Gicu contra se inseala.

Claudia, pentru problema de la fabia 1 au fost cehii in tara. Din ~10.000 de dealeri din reteaua lor, n-o sa iti vina sa crezi, suntem singura tara unde s-a manifestat problema de pornire dimineata (conform feedback-ului lor de la cei 10.000 dealeri). Ce concluzie sa tragem de-aici?

In fine, Claudia, eu zic sa nu iti mai faci probleme ca masina nu o sa te lase in drum, sau nu o sa te lase mai mult ca alte marci, poftim. Ce mi se pare foarte ciudat, si asta este unul dintre aspectele care a determinat concluzia carburantului necorespunzator, este faptul ca si noi in firma avem 4 fabii 2 cu motor BZG cu care merg colegii. CUm carburantul este decontat de firma nu s-au complicat sa bage decat din cel mai scump, de obicei OMV. In fiecare zi ii intreb daca au avut probleme cu pornirea, atat dimineata, cat si seara cand pleaca, le-am explicat exact ce sa urmareasca. Mi-au zis ca nu li s-a intamplat niciodata. Mai astept....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz: Tu chiar crezi ca noi cei care scriem aici suntem prosti ? sau avem chef sa ne pierdem vremea si banii umblind pe la service-uri ?

"Etica" eu zic ca inseamna sa fii obiectiv si sa recunosti daca 10 persoane zic despre ceva ca e negru, tu sa nu spui ca e alb...

Si apoi nu e o scuza faza cu 10k de dealeri...normal este cum gindim noi toti si cum a scris si Claudia ca daca vinzi aici si 5 masini pe an trebuie sa te preocupe multumirea clientului mai ales ca in cazul nostru e vorba de un "bug" prezent la serii intregi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci 120L daca mai continui asa o sa iti para rau. Uite cum stau lucrurile: eu ti-am spus foarte clar ca toate cazurile sunt numai la noi in tara si sunt sanse mari sa fie din cauza combustibilului necorespunzator, pentru ca fabrica pune acelasi soft si hard pe toate masinile. Ti-am dat informatia asta pe care nu trebuia sa ti-o dau si tu ai inteles din ea ca te cred eu pe tine prost. Mai bine stateam dracului in banca mea si imi vedeam de treaba.

Gata insa, cum am zis si mai sus, eu am terminat discutia asta ca vad ca cu tine nu-i nimeni de inteles si noi 2 am mai avut niste altercatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa mentinem linia topicului: Probleme pornire fabia 2 1,2 70CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am prezentat date si dovezi concrete si am discutat pe marginea unui subiect. Noi ca si clienti am cumparat masinile astea cu f mult efort si platim pe ele cit nu fac, de aceea trebuie sa functioneze bine aici in RO nu in alta parte.

Faptul ca noi clientii suntem cei afectati trebuie sa ii intereseze pe cei care raspund de clienti.

Totodata sunt indignat de anumite "interpretari" tendentioase asupra celor spuse de mine ; in consecinta voi renunta la a mai posta pe acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, si mie mi se pare ca tii cu ursul. Iar afirmatii de genul "din 10.000 dealeri doar in Romania au fost probleme" le consider exagerate (ca sa nu spun neadevarate). Inseamna ca din toata Europa doar in Romania benzina e proasta? Nu sunt in Bulgaria, sau Ucraina sau Turcia? Iar o afirmatie de genul "Deci 120L daca mai continui asa o sa iti para rau" suna a menintare si mi se par nedemna de un moderator care, nu-i asa, trebuie sa modereze, nu sa toarne paie pe foc.

Revenind la topic, problema se manifesta si la mine inca de la inceput (1000 km), in modalitatile cele mai urate cu putinta (trepidatii puternice, oprirea motorului), atat la 19-20 grade, cat si la peste 33 grade, dupa ce masina a stat in soare. Inflamarea discutiei pe acest topic m-a ambitionat si am am filmat intr-o dimineata cum face masina. Sper sa pot posta curand filmuletul. Daca tot se da vina in mod constant pe benzina, eu ma intreb daca aceeasi benzina e buna la 25 grade, dar nu mai e buna la 20 sau 35 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am venit pe forumul asta ca user si asa o sa ma consider in continuare. Nu am facut nimic pentru functia de moderator, am fost doar propus si am acceptat in limita timpului disponibil. Am venit aici sa ajut cum si pe cine pot, nu particip la discutii doar de dragul de a ma baga in seama. In plus nu m-am contrat cu nimeni doar ca sa "il ard" pe respectivul sau alte tampenii... nevermind. Deci va rog sa faceti abstractie de faptul ca am functie de moderator, da? Multumesc pentru intelegere.

Iar treaba cu amentintarea poate ca a fost o greseala: mi s-a parut putin seflemista (asa cum i s-a parut si lui ca va consider tampiti) replica cu "etica" iar 120 L stie de ce si a si inteles pana la urma ce am vreut sa zic. Stie si ce-i cu dealerii din Romania etc etc. Deci lasa problema asta intre noi 2.

Bun, haideti ca am deraiat rau si in plus am si eu o parte de vina. O sa mai las putin pe urma am sa sterg (si cu acordul vostru) ce-i in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, eu vreau sa te dezamagesc putin. Vara trecuta am fost in concediu, am facut 4500 de km cu benzina din Ungaria, Italia, Austria. Si masina s-a comportat la fel. De ce ? S-a afirmat aici ca e de vina benzina din Romania ! Ceilalti importa de la noi ? sau de ce s-a comportat masina la fel ? ha ?

sunt convins ca NU ESTE DE VINA BENZINA SI GATA! chiar daca nu-mi face mie probleme acum ca bag efix.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata masina mea a facut la fel... a fost o noapte foarte calda, deci chestia cu racoarea de dimineata cade.... are zile si zile... nu stiu pe ce criterii in unele e ok, in altele face foarte urat (desi acum am in rezervor acceasi benzina)! Pana nu am bagat piciorul in acceleratie nu a pornit, am tinut piciorul constant pe turatia 1500vreo 20 secunde dupa care am scazut treptat si a fost foarte bine...motorul revenise la lin! Eu raman la ideea mea ca socul automat e setat prost in soft...

BLITZ, stii cumva daca se poate modifica ceva in soft? si cum? nu vreau alt calculator... vreau doar ca la pornire sa-mi puna socul automat pe 1500 (de exemplu, chiar daca timp de cateva secunde imi consuma dublu), sa stea acolo 20 secunde dupa care sa scada constant si incet...nu brusc (cum face acum de la 1100->1500->900 - cresteri si scaderi bruste)! Si mai am o nelamurire: de ce numai dimineata patesc asa... intervalul de timp e cam acelasi (in care sta fara sa merg cu ea)... adica 8 ore la servici... si sa zicem ca ajung la 10 seara acasa ...deci cam tot 8 ore pana dimineata cand o pornesc... de aici si semnul meu de intrebare: de ce doar dimineata, in conditiile in care motorul sta oprit cam tot 8 ore indiferent ca e zi sau noapte???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudia, s-ar putea dar cu destul de multa documentare prealabila. O sa incerc sa caut dar nu prea stiu ce. Dar daca in incercarea cu benzina (apropos, BMA e vorba de fabia 2 aici, nu 1 cum ai tu si unde stiu si eu ca sunt probleme cu soft) e mai dificil sa ma ajuti, ajuta-ma altfel: imediat ce pornisti masina dimineata n-o lasa sa o ia in balarii turatia, da-i repede repede cateva acceleratii si pe urma las-o sa se linisteasca; observa daca mai fluctueaza turatia de ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudia, s-ar putea dar cu destul de multa documentare prealabila. O sa incerc sa caut dar nu prea stiu ce. Dar daca in incercarea cu benzina (apropos, BMA e vorba de fabia 2 aici, nu 1 cum ai tu si unde stiu si eu ca sunt probleme cu soft) e mai dificil sa ma ajuti, ajuta-ma altfel: imediat ce pornisti masina dimineata n-o lasa sa o ia in balarii turatia, da-i repede repede cateva acceleratii si pe urma las-o sa se linisteasca; observa daca mai fluctueaza turatia de ralanti.

Pai dimineata asa am facut... am pornit, s-a ridicat turatia la 1100 (ca de fiecare data) in max 3 secunde a inceput sa scada si implicit sa tremure a oprire... am apasat pe acceleratie scurt de 2 ori si i-am dat drumul... revenea undeva la 900 si tremura semn ca voia sa se opreasca... apoi am ambalat iar, dar am stat cu piciorul constant pe acceleratie la turatia de aprox. 1400 cam 15 secunde...si apoi am eliberat incet acceleratia si a revenit la normal... la 900 turtatii, motorul mergea lin... de asta tot insist pe o turatie constanta dimineata!

Plus ca ce mi se mai pare aiurea pentru mintea celui care a setat soft-ul... este aceasta "shocare" impulsiva...adica luam cazuil in care nu accelerez si o pornesc normal... se intampla asa: pornesc, se ridica acul la 1100 turatii... sta cam 6 secunde apoi urca deodata rapid la 1600 turatii sta cam 2-3 secunde si revine iar la 1100... motorul nici nu are timp sa "inghita" turatia de 1600 plus ca se ambaleaza aiurea...sta iar la 1100 cateva secunde, iar creste brusc la 1600 2-3 secunde si apoi scade la 900 ... si daca da Dumnezeu sa nu se opreasca, masina merge foarte ok... De fapt aceasta mica turatie la inceput 1100 si shocurile de la 1600 sunt total neavenite! Eu as fi bagat-o direct pe 1400 sa stea acolo constant cam 20 secunde si apoi sa scada lin la 900! E o logica in ce zic???? Repet nu ma pricep... insa constat!

Stii ce mi se pare aiurea... ca ei care testeaza zeci de mii de masini, nu au observat ca socurile alea de 1600 scurte omoara motorul, asa cum si la pornire turatia de 1100 este prea mica pentru a reusi sa tina masina dimineata la pornire!? Ufff... hai sa facem ceva... putem scrie cuiva direct la fabrica, reprezentanta pe Europa... nu se iau in calcul sesizarile...??? ai idee???

Si apropo, am sa schimb si benzina.. zilele astea fac plinul... m-am gandit sa pun o benzina de la OMV... e ok? nu mai vreau benzina romaneasca... stiti cumva ce benzinarii aduc benzina de afara? Lukoil parca de la rusi, OMV e firma austriaca, dar benzina e de la ei???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca OMV-ul isi aduce produsele premium din austria (personal sunt multumit chiar si de cele regular, folosesc Sprint Diesel si este ok). Mai multe nu stiu sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg tot pe OMV. Cand am avut diesel am fost foarte foarte multumit de combustibil.

Acum am zis ca raman fidel OMV si doar de la ei bag...insa am avut acealeasi probleme la pornire. Acum pot sa zic ca s-a linistit toata "agitatia asta la pornire"...nu stiu cum, dar chiar porneste bine si nu mai tremura + nu mai moare la rece, cald sau in orice alte conditii. Pur si simplu s-a rezolvat de la sine...desi nu am schimbat combustibilul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, si eu am avut aceasi problema la pornire cu Fabia 2 1.2 70CP se zguduia destul de nasol si se pare ca dupa ce am alimentat cu benzina de 100 de la OMW numai am nici un fel de probleme. Nici nu imi vine sa cred ca merge bine fara nici un fel de probleme am sa urmaresc in continuare ce se mai intampla si revin cu detalii. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu un pic topicul si imi pare rau ca aveti problemuta asta :) Foarte curios mi se pare faptul ca pe forumurile straine (in principal nemtesti, pe unde mai citesc si eu) userii nu se plang de acest fenomen. Am gasit doar 2 care reclama ca motorul 1.2 in 3 cilindri nu merge perfect rotund la relanti (mai simt suturi in fund pe scaun din cand in cand). Dar cam atat. Am cautat si la "cutia cu plangeri" de la Adac, singurele reclamatii la motor au fost bobine de inductie si 1 caz de probleme cu lantul din distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va dau o veste buna... duminica am mers cu rezervorul din dotare cu cativa litri de benzina 95 de Petrom (proasta benzina) si am turnat peste niste (plin) Carrera 100 de la OMV... nu am crezut vreodata ca masina poate merge "singura", fuge , nici nu apas bine pe pedala, motorul toarce fin, dimineata porneste la cheie (desi azi dimineata era destul de racoare afara)... ba chiar turatia a fost la 900 direct la pornire...nici urma de shoc sau alt zgomot sau trepidatie!!!!

BLITZ, sper sa fi avut dreptate si imi doresc sa nu mai scriu niciodata de probleme la pornire... bine ca ai avut rabdare si ai repetat mereu faza cu benzina!

E clar ca ne stricam masinile cu benzina romaneasca... chiar daca dau cu 8.000 lei mai mult pe litru...merita! Asta este, masina merge cu benzina scumpa si buna... conform pretului ei! Am vrut masina buna, trebuie sa ma conformez cerintei!

Sper sa fie totul ok si benzina sa fi fost singura problema... MUltumesc!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare FOARTE grav ca masina care cere benzina CO95 merge super DOAR cu CO100. Asta inseamna ca benzina CO95 e o minciuna si o facatura, o hotie pe fata.

Fosta mea Fabie cerea CO98 (accepta CO95 cu reducere de putere) insa in Germania am pus foarte des CO95 si a mers ok, putin mai gurmanda, insa fara becuri aprinse in bord sau alte efecte secundare. Am vandut masina in Romania si fata care a cumparat-o a alimentat o singura data cu CO95 si instantaneu i s-a aprins becul Check Engine. I-am spus sa alimenteze Co98/CO100 peste ea si a doua zi becul s-a stins si nu a mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca benzina CO95 de la noi este de fapt (la testari s-a dovedit) ca este de 90-92... si atunci evident ca masina nu merge cu ea!

Eu v-am prezentat faptele mele... nici eu nu sunt foarte incantata ca trebuie sa dau cu 8.000 lei mai mult pe litru... insa ce pot sa fac? Traim in Romania si marfa e sub orice critica din cauza furturilor... e tipic pentru noi! Cu siguranta daca imi luam iar Dacie nu aveam probleme cu benzina... la Solenza CO 95 era ca unsa...motorul imi mergea foarte foarte lin si silentios...asta este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce evident ca nu merge cu 95?

daca e declarata de 95 macar 91 are, si la skoda pe capac nu scrie ca merge cu min 91?!

la mine la seat cu acelasi motor asa scrie min91 co.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!