Jump to content

Skoda Fabia 2 Htp 70cp Probleme Pornire


Shining
 Share

Postare recomandată

Revin cu ceva noutati dar fara nicio dovada filmata.Masina, asa cum v-am spus, nu a mai facut asa si am fost tare fericit...o perioada de mai mult de 1 saptamana pe o vreme afara cu temperaturi intre 24-30 grade si bineinteles nu a mai luat aparatul de filmat cu mine.Intr-o zi cand eram cu benzina pe rezerva a inceput sa se gatuie la pornire schimbandu-si iarasi modul de pornire adica incepea brusc la 900 rot/min dupa care ii cadea turatia brusc la 600 rot/min cu minunatele rateuri si vibratii dupa care isi revene si era OK.M-am enervat foarte tare ca nu am filmat faza si mi-am spus in gandul meu: "sunt pe rezerva, sunt mizerii ramase..etc", nu mai are sens sa umblu ca dementul cu aparatul de filmat la mine. A doua zi dimineata prima pornire OK, la plecare pornire proasta si atunci m-am oprit la o statie de benzina si am pus benzina cu cifra octanica 100 facand plinul. Din ziua aia si pana astazi merge excelent fara a mai face probleme la pornire iar practic temperaturile au fost aceleasi zilnic. Deci parerea mea este ca exista totusi o problema (banuiesc ca la soft), dar se manifesta cand benzina este de proasta calitate si caldura afara..Mi s-a explicat de un prieten ing. AR ca este vorba de o decompresie a clapetei atunci cand exista mizerie in benzina, pozitia acesteia fiind sub un unghi pe care soft-ul nu o recunoste. Personal, am renuntat sa-mi bat capul cu aceasta problema ca sa nu devin obsedat si o sa incerc de acum incolo sa pun numai benzina cu cifra octanica 89 sau 100 si gata..Daca intr-un viitor, problema se va acutiza atunci ma voi sesiza.

Blitz, am inteles foarte bine punctul tau de vedere cu service-ul, dar priveste si problema invers, adica din punct de vedere al clientului care are o problema in garantie si a dat mii de euro acestui dealer pentru o masina nou in garantie. Aceste mii de euro nu se fac chiar usor intr-un timp lung sau niciodata si este extrem de frustrant sa cumperi ceva nou, teoretic de calitate si marca, si ai deja probleme dupa 2000KM.De aceea am si renuntat, avand in vedere cele spuse de tine, asteptand poate o rechemare oficiala sau de ce nu, chiar o solutie clara venita direct de la dealer.Din 11 Aug o sa plec cu ea in concediu si o sa va spun dupa, daca am mai avut probleme. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Shining

    43

  • BLiTZ

    33

  • sb_30_rga

    17

  • claudia_a

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trimite-mi si mie te rog un PM cu seria de sasiu a masinii tale. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ce te-ar putea ajuta seria de identificare.Ca si la dealer mi-au cerut-o si mi-au spus ca nu face parte din actiunea de resoftare.

Modificat de Shining
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrurile stau cam asa:

- La orice model de autoturism exista bug-uri de fabricatie ( din toate timpurile exista asa ceva ) recunoscute mai mult sau mai putin

- Problema este acum de imagine a marcii caci solutia este "asteptata" de peste un AN...!!!

Adica pot sa spun acum BRAVO pentru cei de la Renault ( ma mir si eu ca ii laud ) pentru felul in care au solutionat o problema similara cu ceva timp in urma la daciile Logan !

Nu mai pun la socoteala faptul ca after-sales nu mai existi pentru "importator"...asta e jungla noastra din RO ( UE )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ufff... nu credeam ca avand o masina " de firma" voi ajunge la nici doua luni de cand am cumparat-o sa vorbesc sau sa scriu ca am probleme... :lol:

Din iunie sunt posesoarea unei Skoda Noua Fabia 1.2, 70 cp... de vreo 2 saptamani am probleme dimineata la pornire... idem ca in filmul inregistrat de un membru mai sus... pornesc masina, se tureaza pana la 1500 turatii, tine cam 5 secunde si scade imediat la 1100 turatii... sta vreo 10 secunde timp in care motorul se gatuie, da sa moara... se ambaleaza iar la 1500 pentru 2-3 secunde si apoi scade iar la 1100 si sta aici gatuindu-se pana ori se regleaza... ori moare si se opreste (cum a fost ieri dimineata cand temperatura de afara a fost mai scazuta)... deci cu cat e mai frig dimineata, cu atat mai mult se opreste sau sta gatuindu-se pana se regleaza... oricum ar fi situatia, nu e normal...

Pana acum 2 luni am avut Solenza.... NICIODATA nu mi s-a oprit motorul...nici dimineata, nici iarna la minus nu stiu cate grade, nici in trafic...NICIODATA... o sa spuneti ca nu merita nici pe departe comparatia, insa scuze, Solenza era mai silentioasa si la zgomotul motorului in mers, nu se auzea nimic, de multe ori deschideam geamul sa aud daca merge motorul :lol: ! Solenza dimineata pornea la cheie, se ambala singura, statea la turatie superioara cam 20 secunde (fara fluctuatii) si apoi scadea treptat pana revenea la normal si motorul era lin!

Deja este cel putin o saptamana de cand in fiecare dimineata Skoda mea de pe 10.000 euro se opreste ... ieri dimineata am pornit-o de 3 ori, abia cand am apasat tare pe acceleratie, am reusit sa o opresc de la "oprire"! Sunt tare dezamagita! Sunt trista si nu pot sa cred ca o astfel de marca, firma poate oferi asa produse!

Am sunat ieri la service... dupa zeci de intrebari (parca nu ar sti problemele): da cum? da cand? da cat? mi-au zis ca sunt foarte ocupati; banii mei nu mai conteaza... cand i-am dat acum doua luni nu stiau cum sa-i ia mai repede si acum sunt foarte ocupati... degeaba m-am ratzoit la ei... pana la urma le-am zis ca plec luni in concediu si vreau neaparat sa-mi vada masina... asa ca vineri merge la testari... prevad ca "totul va fi ok" si vor ridica din umeri! Ce ma sfatuiti sa fac? Nu vreau decat o masina care sa-mi porneasca la cheie dimineata si sa merga ... de asta am dat bani sa stau linistita cativa ani buni! :)

Modificat de claudia_a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

nasoale probleme... la ibiza am 50000km acelasi motor ca al vostru (70cp). Nu am schimbat nici macar bujiile la el. O singura data in 1,6 ani s-a oprit...dar era foarte frig afara. 70% din benzina a fost de la rompetrol si restul petrom...posibil sa fie de la benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acelasi motor ca tine,dar nu am avut nici o problema si am 10500 km.Eu alimentez de la Rompetrol (benzina 95).Am mai auzit si la alti ca se opreste si variaza mult turatia.Singura solutie este reprezentanta.Bafta! :icon_cool:

Modificat de repciuc_alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez de la Petrom cu benzina 95.... o intrebare am si eu: e chiar asa de greu de setat computerul de bord la o turatie constanta pentru 1 minut sa zicem ????? asta vreau sa zic la service... nu ma pricep, dar fac doar comparatie cu masina mea veche Solenza... turatia, socul automat statea constant sa zic 30 secunde dupa care scadea treptat pana la turatia normala a motorului...si astfel si iarna a fost foarte bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claudia, vrei sa ma ajuti sa facem un experiment pe masina ta? Daca vrei, atunci am sa te rog sa mergi cu benzina pe care o ai in rezervor pana se termina si pe urma te rog sa bagi o benzina buna, de exemplu un CO98 sau chiar un Carrera 100 de la OMV (ca daca zici ca bagi petrom banuiesc ca ai card de carburant si la Petrom gasesti si produsele OMV) , ~10-15litri (sau chiar plinul) si sa urmaresti comportamentul masinii dupa alimentare. Ideea este ca dupa alimentare sa faci si un drum cu regim de mers mai stabilizat (sa zicem un drum extraurban de 30-40km).

Fa te rog ce te-am rugat daca ai posibilitatea si da-mi si mie un feedback pentru ca am vaga impresie (nu am confirmarea inca, o sa vad in ce masura se poate masura la un laborator cifra octanica reala si am sa trimit probe de la diversi producatori) ca benzina de 95 ce o cumparam nu are tocmai CO95, ci este mai degraba aditivata excesiv.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acelasi motor ca tine,dar nu am avut nici o problema si am 10500 km.Eu alimentez de la Rompetrol (benzina 95).Am mai auzit si la alti ca se opreste si variaza mult turatia.Singura solutie este reprezentanta.Bafta! :)

Explica-mi te rog cum arata o pornire la tine! la cat se ridica turatia si daca ramane constanta pana se regleaza motorul... si cum scade? si cam ce consum ai acum ca medie la masina? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la prima pornire sta undeva la 1100-1200 dupa care la vreo 30-60 sec scade la 800-900 tor/min.O singura data am facut o chestie la care mi-a urcat aceleratia la 1500-1600,dar atunci am vazut ca sta in 1100-1200 si zicea cineva pe forum ca daca acelerezi in scade direct la 900 si din cauza asta mi-a facut asa.Legat de consum in afara de exemplu pe Sb-Vl am facut un consum de 5.1-5.2l/100km.Viteza a fost mers normal cu usoare depasiri de 120 in cazurile depasirilor.In oras am cam 6.5-7.7 depinde de trafic.Eu sunt multumit de consum,este k! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are acelasi motor dar pe ibiza.

porneste la rece si sta la 1100rpm, dupa 8-10 sec incepe sa se gatuie, merge parca infundat si se tureaza la 1400 2 sec dupa care scade la 6-700 si in 3 cazuri a murit de tot.

am sa pun si alta benzina mai scumpa sa vad cum face dar nu cred ca e de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este BZG!Care este diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok BLITZ, discutam aici ... primii 1500 km am folosit benzina Top Premium 99+ de la Petrom... nu am avut nici o problema... nu pot insa face vreo legatura intre cea de 95 si cea de 99, deoarece pe inca 1500 km (acum am 3100 km) am mers foarte bine cu 95! :))

Ar fi bine sa fie de la benzina... folosesc 99 si stiu ca este ok...dar asa sa fie... nu vreau sa se umble pe masina mea... insa nici asa nu pot merge!

Mereu am preferat Petrom-ul... stiti cumva daca in alta parte e benzina mai ok??? voi de unde alimentati? ce benzina e mai buna pentru Skoda?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anu' trecut am avut aceeasi problema. sunt inscris si eu cu problema, si chiar am pe masina montat un calculatgor temporar, sunt cobai.

din noiembrie anul trecut am trecut la benzina efix95 de la rompetrol. de atunci masina a mers perfect si n-a facut niciodata probleme la pornire, nici cu calculatorul original, nici cu asta temporar. pana in ziua de azi e totul perfect. singura problema este acum cu acest calculator temporar cand este activa clima. am descris problema aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=783834

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMA, am spus si dincolo, la Fabia1: acolo este se pare problema de soft; la noua generatie de 1,2 montate pe fabia2 se pare ca e problema de carburant. Deci haideti sa diferentiem; sa lasam aici utilizatorii de Fabia 2 sa dea un feedback.

Claudia, deocamdata nu are nimeni nici un motiv sa iti umble pe masina. Foloseste in continuare o benzina cu CO superioara si, in cazul in care circuli mult prin oras, nu ezita sa mai iesi din cand in cand in afara, sa faci un 30-40km in regim stabil de turatii. De asemenea nu ezita sa schimbi treptele la un 3000-35000rpm, in felul asta motorul se va comporta mult mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreba fata ce benzina folosim, si care e mai buna, si eu i-am spus ce parere am despre benzina care o folosesc eu. deci....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fim seriosi...stim cu toti ca ce se vinde la pompa cu titlu de premium CO 95 e de fapt Regular cu CO 90-92 dar cu combustibilii astia merg toate motoarele si merg bine...in plus tot cu combustibilii respectivi mergem si iarna cind motoarele noastre merg impecabil...nu ? Si motoarele noastre sunt facute pentru a functiona si cu Regular...cf uzinei...

Daca se citesc posturile din sectiunea F1 si in special asta: http://vwforum.ro/index.php?showto...st&p=514153

unde am explicat cauzele si efectele nu mai aveati nici un dubiu in privinta sursei defectiunii...

Si ca sa va dau un indiciu clar desfaceti capota si va uitati ( la F 2 nu se da filtrul de aer jos ca la F1 caci e plasat altfel ) la cele 3 injectoare si daca au o banda "rosie" pe ele va convingeti singuri ca e aceeasi "belea" mostenita de la F1.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviaza discutia. Concernul VW nu este obligata sa vada lucrurile romaneste... "lasa ca merge si cu co90-92" (aka tipicul romanesc "lasa ba ca merge-asa"). Sa stii ca am verificat injectoarele alea cu banda rosie si debiteaza cat zice documentatia, jeturile sunt conforme documentatiei etc. Deci daca clar producatorul zice CO95 iar la noi 95-ul n-are nici 90 atunci de ce dracu sa dam vina pe injectoare?? Ca mergea dacia dinainte cu apa-n benzina?

Atentie insa: nu tin partea nimanui in aceasta discutie, vreau sa pastrez o privire si o gandire cat se poate de obiectiva asupra lucrurilor. Afirmatia "cu CO90-92 merg toate motoarele" nu mi se pare obiectiva deloc. Uite ca astea nu merg decat cu minim CO95.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz nu e corect ce spui si vin cu argumente solide:

1. Motoarele noastre sunt facute pentru a functiona cu CO 91-95 conform uzinei ! Motorul meu nu e construit pentru a functiona cu CO 98-100...!!! Stii bine documentatia tehnica si tu.

2. "Deviatia" mi se pare a fi facuta catre o problema "externa" a producatorului si anume combustibilii de la adevarata "cauza" si anume AMESTEC SARAC LA PORNIRE cauzat de multi factori ( soft, pulverizare incorecta a combustibilului, evaporare defectuoasa a combustibilului ).

3. Trebuie spus ca daca se schimba una din cele 3 cauze se poate remedia "beleaua" --am testat pe auto personal cu aceasi benzina ( proasta cum e la noi..) si soft-ul original impreuna cu injectoarele de AZQ-BME "verzi" iar amestecul e normal de altfel si functionarea...!

4. Si varianta de soft facuta pt cobaii de noi este un esec ( a se vedea sectiunea F 1 ) si concluziile "cobailor"

Concluzie: Avem pretentia NORMALA ca producatorul sa remedieze URGENT ( asteptam de peste un AN ) problema astfel incit motoarele sa functioneze corect in conditiile specificate de uzina pentru ele ( Inclusiv calitatea benzinei de 91-95 )

P.S. Asa e cum zici intr-o privinta: motoarele de pe Dacii Logan merg impecabil cu benzina asta a noastra cu apa.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, scrie minim CO95. Ti-am explicat, la fabia 1 se poate sa fie problema de soft, la fabia 2 nu si cu asta inchei discutia aici si in orice alta parte despre functionarea motoarelor de 1.2. In mare parte am spus ce-am avut de spus. Ar mai fi si altele insa NU MAI VREAU, o sa raman pe margine doar ca sa moderez discutia.

Va rog sa ramaneti in limite normale ale discutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine scrie clar CO 91, CO 95.

Pt F2 au modificat e drept CO 95, CO 98 dar practic "hardware"-ul a ramas acelasi ca la F 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haide sa iti spun eu diferentele intre BME si BZG:

BME 1.2 12V: Sistem de injectie SIMOS 3PG, beneficiaza de sistem recirculare gaze arse, carburant 95 unleaded

BZG 1.2 12V: Sistem de injectie SIMOS 9.1, NU beneficiaza de sistem recirculare gaze arse, carburant 95 unleaded

Dupa cum vezi nici hardware-ul nu mai e chiar lafel, BZG nu are sistem EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu unde vad ce sistem de injectie este, dar eu am BME si pe calc scrie SIMOS 9.1, insa daca este asa cum spui tu BLiTz, si motoarele fac probleme de la benzina, atunci poate sa ne spuna cineva ca a testat si la F2 cu 95 face probleme si cu 98 merge impecabil ? tare as fi curios, ca eu anul trecut cand facea zilnic figura am incercat si 95 si 98 si nu am vazut diferenta intre ele. masina pornea la fel de prost !!!!!!

deci, e cineva la care masina face probleme la pornire cu benzina 95 si merge impecabil cu benzina 98 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!