Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Cum pot verifica injectia ? 

Sincer nu mai inteleg nimic, azi am incercat sa o pornesc , a pornit normal dar dupa cateva secunde a inceput sa tremure parca mergea in 2-3 si nu puteam sa o accelerez deloc abia am miscat-o dupa loc sa o pot urca pe rampa.. apoi am desfacut cele 4 suruburi dintre catalizator si galeria de evacuare , am pornito asa, si mergea normal, se accelera bine totul ok, doar ca facea zcomat ca naiba normal, am prins la loc suruburile si am desfacut din spatele catalizatorului,  (colierul dintre catalizator si tobe, iara am pornit masina, a scos ceva mizerie si abur si cateva picaturi de apa la turatii mari.. deci totul normal, m-am gandit ca sunt tobele infundate, am montat la loc si tobele strans toate suruburile, si surpriza, a functionat normal.. Am dat o tura de cativa km cu ia mai turata si nimic... totul normal.

Dupa cateva ore, avand ceva treaba intrun oras mai indepartat (la aproximativ 100 km) mi-am pus trusa in masina si am plecat la drum, tot drumul nu "a vazut" treapta a 5-A  de viteza, ce sa mai am mers numai de la 3500 RPM in sus vreo 15 minute incontiniu chiar numai in 5000 RPM, am circulat prin oras normal, bara la bara (cam subturat de data aceasta) am terminat treaba, am plecat si am ajuns acasa dupa 200km parcursi, totul normal, chiar nu mai inteleg , ce anume sa fi avut ? 

 

Modificat de Lucione_cip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere, mufa de la clapete de acceleratie nu a fost bagat bine . mai fa o verificare cu si fara ea sa-ti poti da seama. 

seara buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,in primavara am schimbat caseta de directie si pana sa vremea mai rece, toate bune dar acum daca pornesc motorul si dau sa plec directia merge greu si agata indiferent de directie,stanga sau dreapta.Uneori chiar se blocheaza dar daca o las pornita 5-10 minute dispare problema desi directia e mai greoaie ca in primavara asa ca intreband mecanicul acesta mi-a raspuns ca nu e una calitativa,caseta,desi am luat-o noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Cati tacheti si cultubutori are azd-ul?

Umeaza sa o ducla verificat pentru urmatoarele lucruri:tacheti,culbutori,sonde lambda,ac temperatura apa(imi sta intre 80 si 90 ,am schimbatete atat termostatul cat si senzorul de temperatura),tampoane motor,senzor de turatie(16705 - Engine Speed Sensor (G28)
            P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent),si uneori am un tiuit la blocul de lumini.

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 tacheti plus 16 culbutori(tren supape...)o sa te scarpini nitel in buzunare cu ''deranjarea'' distributiei(nu i bai daca este recent facuta)...nu mai zic de restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

senzorul deturatie este acelasi lucru cu senzorul de inpulsuri arbore cotit?

Macar ajutatima ca sa stiu cepiesa sa cumpar.

problema se manifesta cam asa:ieri la prima cheie nu a vrut sa-mi porneasca deloc,a pornit la adoua cheie,afara era 1 grad si mi sa aprins checkingul.

Azi de dimineata(erau -3 grade) la prima cheie nu mia pornit si nii nu mi sa aprins checkul.La adoua cheie a pornit desul d greu.In seara asta cand am plecat de la munca mia pornit foarte usor.In mers nu imi moare motorul deloc.

Bateria are 2 ani de cand a fost cumparata

Este posibil sa aibe legatura cu g62?

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu schimba nimic. Desigur ca senzor de turatie arbore cotit nu este totuna cu senzor turatie arbore cu came. (cranckshaft si camshaft). Te pui si schimbi piese doar daca la test ti-a dat erori pe una din piesele astea, si asta doar dupa ce verifici vizual tot traseul firelor pentru ca de cele mai multe ori sunt roase (firele) de tecile de plastic de protectie din cauza vibratiilor (mai ales langa mufe).

  Bateria se poate verifica sau incarc-o, sau imprumuta alta pentru o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, este posibil ca la eroarea  16555 P0171 fuel trim bank1 system too lean sa fie de vina EGR-ul? Pentru ca l-am scos din functiune, adica pur si simplu i-am deconectat mufa si nu s-a intamplat nimic, ba mai mult masina si-a revenit. Aveam urmatoarele simptome: pe benzina masina nu fluctua asa de rau la relantiu, in schimb pe GPL masina pur si simplu o lua razna. Aveam in grupul 001 campul 3 lambda controlul injectie +25%(cred ca era valoarea maima pe care o putea afisa). Dupa ce am deconectat EGR-ul lambda si-a revenit la +/- 2% . Solutia ar fi schimbarea EGR-ului, sau sa mai verific ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica etasietatea la instalația de gaz, .admisie aer....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce treaba are instalatia de gaz si admisia, pentru ca acum cum mufa scoasa de la egr merge foarte bine si pe gaz, fara fluctuatii, fara consum marit (cel putin in consumul afisat pe cp), fara lipsa de putere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut....am şi o problema cu fluctuaţiile la relanti....am curăţat erg,clapetă de aceleratie,sensoru map,şi tot aşa face,doar când se încălzeşte..am scos mufa de la clapetă de aceleratie,am pornit şi îmi stătea turata la 1200 de turti şi din când in când îmi întrerupeai..este normal sau motorasu pas cu pas o fi defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda am schimbat o aku un an,am luat o pe origine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
On 12/2/2016 at 10:31 AM, Ebi said:

   Nu schimba nimic. Desigur ca senzor de turatie arbore cotit nu este totuna cu senzor turatie arbore cu came. (cranckshaft si camshaft). Te pui si schimbi piese doar daca la test ti-a dat erori pe una din piesele astea, si asta doar dupa ce verifici vizual tot traseul firelor pentru ca de cele mai multe ori sunt roase (firele) de tecile de plastic de protectie din cauza vibratiilor (mai ales langa mufe).

  Bateria se poate verifica sau incarc-o, sau imprumuta alta pentru o perioada.

PE vag momentan nu mai da nici o eroare

Ai spus ca : ca senzor de turatie arbore cotit nu este totuna cu senzor turatie arbore cu came.eu am intrebat cu totul alceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de turatie = senzor impulsuri arbore cotit.

Ce erori au ramas de cand s-a aprins martorul motor? acolo e raspunsul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

S-a mai confruntat cineva cu eroarea aceasta?

17586 Linear O2 Sensor, Pump Current

P1178-35-10 Open circuit - intermitent

Eroarea apare rareori si martorul din bord se stinge dupa aprox. 30km ( fara sa il sterg cu vcds)

Poate fi de la vreun cablaj cu contact imperfect?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau sonda pe ducă.

Şi eu am avut aceasi eroare sâmbătă dupămasă , l-am șters, după care am verificat parametrii sondei cu vcds şi erau in limitele normale... :huh: who knows...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
On 12/6/2016 at 4:16 PM, andrei_221 said:

senzorul de turatie = senzor impulsuri arbore cotit.

Ce erori au ramas de cand s-a aprins martorul motor? acolo e raspunsul 

Dupa ce le-am sters nu a mai ramas niciuna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
On 11/29/2016 at 1:55 PM, dragomiricacristinel said:

Cati tacheti si cultubutori are azd-ul?

Umeaza sa o ducla verificat pentru urmatoarele lucruri:tacheti,culbutori,sonde lambda,ac temperatura apa(imi sta intre 80 si 90 ,am schimbatete atat termostatul cat si senzorul de temperatura),tampoane motor,senzor de turatie(16705 - Engine Speed Sensor (G28)
            P0321 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent),si uneori am un tiuit la blocul de lumini.

Azi am dus-o la verificat si senzorul de turatie nu are nimic,nici tachetii,nici culbutorii,nici sondele lambda.

Singurele probleme care le am sunt senzorul presiune ulei pe care l-am schimbat si tamponul de la cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

In seara asta surpriza nu mai porneste deloc,mi-a dat eroare iar pe g28,o data cu balbaitul motorul mi sa mai aprins si martorul de la ulei(doar ce i-am facut schimbul).

I-am dat de 3-4 ori la automat si am lasato si fara baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema la un golf 4 1.6 azd. Ieri toata ziua masina a mers bine, spre seara, am pornit masina, am stat vreo 5minute in masina sa se incalzeasca si deodata a inceput sa tremure toata si sa-mi palpaie martorul cu check engine. La primul test erori erau cilindrul 3 misfire si sonda lambda(de asta stiam, nu cred ca are legatura ca o aveam de dinainte), am sters erorile si am lasat masina in parcare peste noapte, dupa dimineata am pornit-o fara probleme, doar cu trepidatiile respective in habitaclu si cu martorul palpaind si cu o usoara intarziere in acceleratie, dar tragea okay masina. Am fost la un mecanic care e la inceput, mi-a facut si el testerul si ii dadea la fel, a scos toate bujiile, iar cea din cilindrul 3 era murdara de ulei. Dupa curatare am pornit iar masina, i-am facut test si la fel aparea aceeasi eroare. A schimbat bujiile intre ele, am pornit masina, am mers cu ea vreo 10 min si nu a mai aparut martorul, dar au persistat trepidatiile in habitaclu. El acum presupune ca toata treaba asta a fost din cauza tamponului, care se zgaltaia foarte tare, iar cand tii capacul motorului si tamponul trepidatiile nu se mai simt si eroarea ar fi provenit din cauza asta, cum bujia era uda cu ulei si concomitent cu trepidatiile de la tampon, s-a facut un contact prost si a aparut martorul. Acum nu stiu ce sa cred, daca chiar e tamponul, ce parere aveit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Catalin,

Inlocuieste bobina de inductie de pe cilindru 3.

Daca a dat missfire, benzina nu a ars si a evacuat-o direct, rezultat bujie umeda si sonda lambda care identifica benzina nearsa in esapament (mai mult decat permis pentru un motor rece) si taie din benzina la ceilalti cilindrii.

Eu ieri mi-am inlocuit bobina pe cilindru 2. Cand am scos-o, s-a dezmembrat in 2 bucati. Bobina Tesla - 97ron, manopera: 2 surubelnite si un patent in preajma.

Modificat de ovidiubac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt un misfire ai 3 componente.

1.combustibil neinjectat( gen injector blocat, necomandat...)

2.lipsa aprindere ( scanteie defecta,   comanda inexistenta...)

3.Defect mecanic (distributie dereglata,..lipsa compresie....)

Daca checkul palaia iti dadea o eroare de genul  catalizator defect...si masina arde combustilil in catalizator....Nu ar trebui sa mai umbli cu ea pana nu rezolvi problema.

Trebuie sa citesti si Fuel trim...sa vezi ce zice...dar o data ce sonda lambda e defecta(presupun)nu poti.

Checkul mai este aprins acum?

Pe sonda ce eroare da?

Modificat de tttrix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current  Asta e eroarea de pe sonda. O bujie intradevar era murdara cu ulei, adica era umeda. A inceput sa miroase si a benzina, inainte nu mirosea asa. Am mers putin aseara cu ea sa vad daca imi mai apare checkul, tot drumul pe care l-am facut nu mi-a aparut si mi-a aparut cand am ajuns in parcare doar checkul fara palpaiala, iar cand am bagat in marsarier a inceput sa palpaie si sa scoata fum alb. Azi o duc la alt mecanic, dar e o distanta de vreo 10km pana acolo, are ceva daca o deplasez pana acolo? Distributia a fost schimbata sambata.

Modificat de Catalin Tuiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel
On 12/15/2016 at 8:14 PM, dragomiricacristinel said:

In seara asta surpriza nu mai porneste deloc,mi-a dat eroare iar pe g28,o data cu balbaitul motorul mi sa mai aprins si martorul de la ulei(doar ce i-am facut schimbul).

I-am dat de 3-4 ori la automat si am lasato si fara baterie

Am adusmasina tracta pentru ca nu a vrut unde eram sa porneasca nici macar impinsa.Acasa i-am dat curent de la alta masina si a luato la sfert.A doua zi de dimineata abia a pornit iar balbait char daca cu o seara ianinte mersesem 100 de km cu ea.

I-am schimbat bateria trecand de la varta de 56 Ah(480 a) luata de 2 ani si putin la Macht 63 Ah(600 A) si porneste foarte bine dimineata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!