Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

sal . pune si tu cateva poze cu motorul si piesele pe care le schimbi ms

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa te duci cu mecanicu ca tre sa masoare cu comparatoru camasile si porma tre sa masoare si pistonanele ..sa nu te duci singur sa le ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi sa caut la dezmembrari si nu am gasit

 Am comandat noi pana la urma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un efort si pune 4 noi daca te-ai apucat sa-l faci.(parere personala).Spor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele astea au camasi sau pistoanele vin direct in bloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare recent am avut o problema cu indicarea temperaturei a apei in bord. Am schimbat termostatul, senzorul de la lichidul de racire si termocupla de la ventilatoare( deoarece nu mai porneau ventilatoarele) . Dupa toate astea cand o las la relanti se ridica apa la 90 grade destul de greu. Daca merg cu masina nu se ridica deloc tot pe 0 sta. Ce sa mai fac ?

 

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la relanti se ridica la 90° si cand mergi coboara atunci este termostatul chiar daca este nou poate fi defect.Pune mana pe furtumurile care duc la radiator si vezi daca sunt amandoua calde cand o lasi la relantiu dupa fa o tura si vezi daca sunt la fel.Ai termostatul blocat pe deschis cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca am schimbat 3 termostate fiecare de marca diferita. Caldura am in masina dupa 5 minute de la pornire... doar ca nu se ridica apa in bord asa ramane pe 0.

O sa o las la relanti sa se ridice apa , fac o tura si daca furtunele sunt reci ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Tu ai niste cleme neimportante rupte (care tineau termostatul in pozitie ca sa-l montezi mai usor) prin interiorul furtunelor, care au intrat trimise de pompa de apa, in termostatul nou si nu-i permite sa se mai inchida. Desfa-l, scoate resturile si pune-l la loc.  

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul se deschide dupa ceva timp cred ca dupa 40° sau mai mult.Cu motorul rece verifici de se deschide sau e blocat pe deschis.Pui mana pe tuburile(furtunurile) care duc la radiator.Legat de problema ca nu-ti afiseaza in bord pot fii firele de la senzor lichid racire cel din termocupla.Scoate mufa si vezi firele in ce stadiu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi nu am cum sa am cleme rupte am schimbat si antigelul si chiar era foarte curat nici un gaura unde intra termostatu nu era nimic am sters si am curatat tot.

Acum ploua la mine si daca se deschide termostatu .. posibil sa fie ceva din mufe

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohh multumesc mult. Cercetand motorul astazi am observat ca toate furtunele se incalzesc. Dar am o scurgere de antigel pe la locul unde se monteaza acesta. Practic filetele unde intra cele 2 suruburi sunt uzate se invart in gol suruburile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, sunt procesul de segmentare a AZD-ului meu si am gasit la chiulasa pe gaurile acelea prin care trece antigelulul ca sunt putin mancate (cred ca fostul proprietar  mers cu apa), mecanicul si cel care  reconditionat chiulasa a spus ca nu este nici o problema. Acum va intreb daca afecteaza la ceva in timp sau este totul ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca nu este nici o problema.

 

On 11.10.2016 at 10:51 AM, cata72cata said:

Termostatul se deschide dupa ceva timp cred ca dupa 40° sau mai mul.

Termostatul deschide la 87 de grade de regula. Mai sunt unele de 82 de grade sau mici variatiuni, dar in nici un caz 40.

Daca furtunele sunt calde de la inceput, este deschis termostatul=defect. Acum el trebuie sa schimbe si carcasa lui ca nu mai are filete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ar insemna carcasa lui ? Ma va costa mult operatiunea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o faci acasa singur te costa doar piesa...nu ai ce strica...golesti instalatia de la robinet ca nu are rost sa faci risipa daca abia l ai schimbat...http://www.autokarma.ro/termostat+lichid+racire/valeo/vw/golf-iv/1-6-16v/14590/10107/10194/21 ai si mai ieftine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man nu ai inteles problema ... Mie mi sa stricat carcasa unde vin surubuirle infiletate se invart in gol si pierd antigel ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzele mele nu am fost atent...in acest caz ai nevoie de flansa care sta pe blocul motor(practic in asta sunt filetele cu pricina) http://www.epiesa.ro/carcasa-termostat-vw-golf-iv-1j1-1-6-16v-topran-110352/14590/10195/piesa-3461291/ 

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahaa multumesc mult.. Cam cat mar costa operatiunea .. nu e asa simplu vad

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu am de unde sa stiu...te poti duce sa faci niste sondaje in mai multe service uri(il alegi pe cel mai bun calitate / pret...)daca te pricepi o poti face singur acasa...daca ai vazut multe conducte nu inseamna ca este si complicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!