Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Fuzibilul care iese cand ai probleme cu sonda lambda ca cel din poza la nr 34.Eu aveam eroarea 1 Fault Found:

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1 
            P1196 - 35-00 - Electrical Malfunction
Din cauza ca nu puteam sa intru pe  Comfort System (#46)  si dupa ce m-au ajutat colegii de pe forum zicandu-mi sa scot fuzibili de la nr 6 si 14 iar eu am scos si celalalt am vazut ca a disparut de pe bord alarma cu sonda lambda.Maine voi scoate toti fuzibilii si-i voi curata cu spray de contacte pe picioruse pt ca sunt un pic oxidate,au o culoare ca si cand ar fi murdari.

Alarma care iese am vrut sa scriu iar semnul care iese este ca la nr 34 din poza.

post-130029-0-16908200-1413393483_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu un golf 4 2003 1.6 16V, cod BCB

se poate sa fie de la volant masina merge si consuma normal insa trage sacadat in turati mici...trebuie sa ii dai talpa k sa simti cei 105cp (nu foarte multi dar sunt)

iar la relantiu uneori smuceste alte ori nu 

astept si eu un raspuns daca se poate

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exclus volant.

incepe mai degraba cu revizia...in special bujii si o scanare e sfanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut....in masina s-a investit mult: revizie completa incepand de la bujii si filtre pana la distributie si articulatii, insa degeaba singurul lucru la care nu s-a umblat a fost sistemul de timonerie, ambreiajul si cutia. pe langa chestia cu smuciturile la relantiu care se simte si in schimbator mai este o problema la schimbator: se misca la trecerea peste diverse hopuri si la accelerari si decelerari. ( cand masina/ ,motorul este rece intra ff bn in oricare dintre trepte, insa cand se incalzeste agata in a 1-a si in a 2-a).....mentionez ca am schimbat si tamponul de la cutie, respectiv de balans 

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele de la tomonerie uzate, va trebui sa schimbi bratele timoneriei. Daca ai smuncituri, e posibil sa fie de la ambreiaj. volant la acest motor nu face pbme, fiind simpla masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cretzu_28, si mie mi se misca schimbatorul cand treceam peste denivelari. Am schimbat dogbone-ul si suportul de motor de pe partea soferului si tot se misca. Am zis sa schimb si celalalt suport chiar daca nu parea uzat (cand miscam motorul cu mana, era teapan pe partea aceea). Dupa schimbare s-a redus semnificativ miscarea schimbatorului la denivelari.

Bratele de la timonerie apucasem sa le schimb cu cateva luni inainte dar si dupa schimbare tot se misca schimbatorul ( http://vwforum.ro/topic/34806-cutia-de-viteze-probleme/page-74#entry2416473 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai uitati-va si sub masina mai exact sub maneta cu care se schimba vitezele unde este ca o cotie desfaceti si vedeti sa nu fie jocul de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate din cauza tamponului motor aflat in dreptul vasului de expamsiune sa se simta cand stai in masina....un trepidat/ gen smucituri?

Modificat de cretzu_28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: in bara din fata se afla un senzor pt masurarea temperaturii exterioare. Bun.

Eu pana ieri vreo jumatate de an am umblat cu el deculpat, insa temp in bord si pe climatronic era cea reala.

Ieri cum a plouat si am mers mai mult prin ploaie, a inceput soul, temperaturi de -40 grade, ba +8, ba 0, si tot asa.

Am avut masina in service pt o mica revizie si a trebuit sa dau si bara fata jos iar mecanicul sigur a uitat sa puna mufa.

Cum era plina de apa au inceput si erorile.

Dupa ce am uscat-o si am cuplat-o totul si-a revenit la normal.

 

Intrebarea mea e de unde isi lua climatronciul si cb-ul valorile temperaturii cat timp era deconectat senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu climatronicul are un senzor de temperatura exterioara propriu, asa ca temperatura lui era data de aceat senzor. Nu stiu cum aceasta valoare a ajuns si in bord...

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand se chimba temperatura pe display-ul cb-ului se schimba si pe climatronic. Din ce stiu eu, exista doar acest senzor G17 ce masoara temp expterioara si e localizat in bara. De alt senzor eu nu stiu.

Dar ce e ciudat e cum naiba fara el conectat eu aveam atat in bord cat si pe climatronic temp exterioara corecta?

Poate o mai fi vre-un senzor precum merisanu a spus specific instalatiei de climatronic? Daca da unde e acest senzor?

 

Oricum, e misto senzatia cand tu stii ca treb sa ai aer caldut si deodata te trezesti ca baga aer fierbinte. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut -40 in bord.

Dar precum am spus, odata uscata mufa si conectat senzorul totul si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la golf-ul meu, motor 1.6, AZD, in mers, in momentul cand calc usor acceleratia smuceste, calc acceleratia mai tare, la podea, dispar smuciturile. Relantiul e ok, nu are nici un fel de trepidatie, la viteza constanta totul e ok, doar cand calc pedala de acceleratie, in prima jumatate a cursei si se simte cel mai tare cand sunt in viteaza a 4-a si a 5-a. Cand schimb vitezele la turatie mare (3000) si calc acceleratia nu smuceste. In vitezele 1 si 2 nu smuceste, probabil turatia creste rapid la viteza mica. Nu am erori pe bord. Am vag-com-ul dar nu ma pricep sa fac scanari avansate, sa interpretez date, scanez doar motorul de erori cand e oprit si atat.

Am contactat telefonic mecanicul, peste o saptamana ar putea sa-si faca timp si pentru mine, mi-a spus ca e posibil sa fie ceva legat de aprindere.

As putea verifica si eu asta cu vag-com si cum?Multumesc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000 rpm nu e turatie mare...eu schimb la 3500-4000 si parca atunci se simte cel mai bine, parca e si mai silentios decat la 2000. Cand merge nevasta-mea cu masina la fel schimba undeva pe la 2000 si atunci apar si simptomele cu trepidatul la ralanti, eu cand merg cu ea (poate fi o coincidenta) dar nu imi apar problemele la ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi simptome sunt si la mine. La turatie mica cand accelerez smunceste. Daca am peste 3000 rpm cand accelerez este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Am un g4 1.6 16v si o baterie varta 45AH 420A . O data la cateva zile indiferent de anotimp (doar dimineata) cand dau la automat invarte vreo 3 secunde si apoi porneste. De la ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti se aprind si martorii ABS si BATERIA cand dai la automat?Daca da,e pe duca bateria.Si asa e de putere mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprinde nimic

Nu am nici o eroare cand scanez cu vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci trebuie cautata in alta parte problema.Bujiile sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daia le am schimbat credeam ca de la ele exista problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inceputul de sfirsit al pompei benzina.Problema se va agrava in timp.Vei ajunge sa dai la automat 2-3 chei sa porneasca.Dar,doar dimineata...deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa:(

Trec de iarna oare cu pompa asta?

Credeam ca de la ele face asa si am pus unele noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!