Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

am avut si eu aceeasi problema si s-a dovedit a fi din cauza egr-ului. La mine s-a rezolvat prin curatarea acestuia dar din care am mai citit nu merge de fiecare data. incearca sa scoti mufa egr-ului si apoi sa pornesti motorul si vezi daca dispar fluctuatiile(asa a facut mecanicul meu cand am mers la el si-a relantiul s-a stabilizat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, si clapeta ai schimbat-o cu una noua sau cu un jeg vechi? zic asta pentru ca nu poti verifica clapeta si egr-ul luate sh niciodata si sunt toate sansele sa fie poate proaste. la fel ca si colegul dinainte eu totusi suspectez egr-ul. pentru asta poti sa faci si cum a zis el, sau daca vrei rezultatul direct...cu motorul pornit cand trepideaza relantiul scoate mufa egr, si vei vedea atunci, daca se opreste din trepidat, ala a fost vinovatul(ma rog este vinovatul)...aaa si sa ai grija daca faci asta cu AC-ul pornit sa nu iti prinzi degetele/mainile in electroventilator, nu vreau sa zici apoi pe forum ca nu mai poti arata cu degetul din cauza mea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a zis ca cel mai posibil e dus răcitorul de ulei, ca de aia nici nu se vede pe joja o scădere a uleiului,ca pe acolo scăpa f puțin, dar totuși face ce face la apa...

Modificat de softcristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As prefera un check list in care sa fie enumerate toate posibilitatile si cum se pot verifica daca sunt in parametrii normali sau nu.

 

Vezi în poză

post-40889-0-53356300-1409203453_thumb.j

 

Dacă variaţiile apar după ce se încălzeşte motorul prima dată aş verifica senzorii de temperatură, este cel mai simplu şi nu costă. Ai nevoie doar de un multimetru dacă nu ai vagcom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

midnightmihai

Salut, Paul! Clapeta e noua si e adaptata. EGR-ul l-am verificat cu tester-ul a pornit mecanicu ceva mod de teste si cu EGR-ul desfacut am curatat cu un spray de ala de frane pe valva aia pana ce a mers fin si pana ce s-a curatat acolo.

Si teava ce merge de la EGR pana la clapeta a fost curatata.

 

Dupa ce s-a montat din nou EGR-ul, a fost pus din nou testerul si am curatat de erori, am facut o rescanare si nici o eroare. 

 

Am mai vazut si ce zicea colegu in legatura cu senzorul de temperatura. E o diferenta intre temperatura ce o indica in bord si temperatura ce o vezi pe tester. Cel din bord e un pic mai inainte decat cel care merge la ECU deci nu cred ca e ala.

 

Apropo, si voua va consuma ulei? De cand am facut schimbu de ulei am facut 5000 de km si am mai bagat 1L de ulei. Sa fie si asta una dintre cauze, ceva supape sau segmenti?

 

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul a zis ca cel mai posibil e dus răcitorul de ulei, ca de aia nici nu se vede pe joja o scădere a uleiului,ca pe acolo scăpa f puțin, dar totuși face ce face la apa...

 

E posibil sa fie si racitorul. Clar tie iti intre ulei in apa.

Iti dai seama ca noi aici doar putem discuta generic, doar verificand tu masina vei gasi vinovatul.

Racitorul de ulei e chiar unde se prinde filtrul de ulei.

Se poate strica la montarea filtrului daca cine monteaza e taran si forteaza filtrul.

 

Oricum bafta in depistara vinovatului si dane si noua de stire dupa rem pbmei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

midnightmihai

Ms lupo_bv. O sa ma duc cu lista asta la un mecanic si stau cu el pana rezolvam.

Modificat de midnightmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Apropo, si voua va consuma ulei? De cand am facut schimbu de ulei am facut 5000 de km si am mai bagat 1L de ulei. Sa fie si asta una dintre cauze, ceva supape sau segmenti?

 

 

 

Eu pe al meu l-am luat in 168 si ceva de mii, am facut schimbul cu 5/40 si la 172 de mii am mai completat c-am 750ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin cu inca o problema. Am schimbat astazi termostatul si cand am pornit masina aceasta nu mai sta la relanti, moare motorul si am urmatoarele 2 erori  si se aprinde EPC(uneori si martorul de la motor):

2 Faults Found

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals
            P1553 - 35-00 - Implausible Correlation
17912 - Intake Air System
            P1504 - 35-10 - Leak Detected - Intermittent
 

Daca scot mufa de la EGR se tureaza singura intre 2000 si 2500 rpm.

Am adaptat clapeta si egr de mai multe ori cu vag-com.

A mai intalnit cineva combinatia asta de erori?

Dupa ce le sterg la urmatoarea repornire apare iar prima si in scurt timp a2a.

Modificat de bogdan_16v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soft cristi aceeasi problema am avut o si eu la masina am pus un antigel care nu trebuia de fapt am completat si sa format in vas acceasi mazga .Racitorul de ulei a fost piesa care a trebuit schimbata. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_16v

În afară de senzor defect, prima eroare poate fi din cauza celei de-a doua.

Verifică etanşeitatea elementelor din admisie,  EGR, canistra de vapori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. imi puteti spune va rog frumos cum obturez un egr la golf 4 1.6 16v? am inteles ca se pune o tabla dar pe care parte a egr-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Roby,

La EGR sunt 2 table pe post de garnituri, le schimbi pozitia intre ele si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat si problema din postul meu anterior cu erorile legate de admisie. Aveam un furtun rupt. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos ovidiubac


deci asa se obtureaza egr se schimba pozitia tablelor intre ele si mufa o las bagata la egr? si o sa mai apara eroarea in bord dupa ce o sterg?


ovidiubac?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tablele au gaura de trecere in pozitii diferite, una are gaura sus si una jos, daca le inversezi intre ele se obtureaza EGR-ul. Stergi eroarea si gata. Cu timpul o sa iti apara eroare de la EGR ca poate s-a infundat.

Lasi mufa bagata la EGR. In acest fel, orice eroare de la motor iti va aprinde Check-ul. Daca tu circuli cu mufa de la EGR scoasa, o sa ai Check-ul aprins continuu si nu o sa iti mai dai seama cand iti semnaleaza alta problema, tu crezand ca este de la EGR.

2 tubulare de 13 si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos ovidiubac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care sunt avantejele obturarii EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ovidiubac ca tablitele de la egr au gaurile diferite pt ca eu din ce imi aduc aminte au cate 2 gauri identice tablitele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Ma ajuta va rog cineva sa imi spuna cum obturez cu tabla un egr. Si pe care parte a egr-ului se pune tabla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Se poate verifica cu Vagcom care fir din prima sonda lambda este responsabil cu eroare? Sau trebuie un soft specializat? Am inteles ca daca e distrus firul de temperatura din sonda lambda, nu afecteaza consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Întâmpin a doua oară în aproximativ 20000 km parcurși o problemă care mă îngrijorează. Pentru o perioadă relativ scurtă de timp (circa 5 - 7 minute), atunci când las mașina în frână de motor se aude un zgomot deranjant (ca un huruit) care pare să vină de la evacuare, de undeva din partea față, sub mașină. Nu pot să localizez cu precizie proveniența sunetului. Singurul punct comun între cele două evenimente ar fi că la prima apariție a sunetului eram cu mașina prin zăpadă, iar a doua oară pe o ploaie torențială cu carosabilul inundat, zgomotul încetând de îndată ce am ajuns cu mașina pe asfalt uscat. Vă este cunoscută problemă? Am motive să investighez mai în amănunt? Mersi anticipat!

Si la mine se aude acest "huruit" dar doar cand pornesc motorul face mai accentuat. Eu banuiesc ca vine de la pompa de servodirectie motiv pt care am si comandat alta pompa acum si sper sa rezolv rapid problema astfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un coleg care se pricepe sa imi spuna daca aceasta sonda lambda NGK ( cea de dupa catalizator )  din link  http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-REAR-LAMBDA-SENSOR-VOLKSWAGEN-GOLF-BORA-0424-/170658682634?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27bc0cd70a  se potriveste la masina din semnatura mea.

Problema este ca deja am comandat-o si mi-a venit piesa prin posta, dar m-au sunat cei de la magazinul respectiv de pe ebay si mi-au spus k nu se potriveste la masina mea si sa o trimit inapoi sa mi-o schimbe cu una de la un alt brand.( ceea ce nu mi-a convenit sa fiu sincer ) Inainte sa o cumpar am verificat fireste dupa part number piesa pe site-ul NGK si ar fi buna piesa, dar intru in contradictie cu "ei". Multumesc frumos anticipat !!

Modificat de borabcb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!