Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

Este de la canistra de carbuni adica vaporii de la rezervorul de benzina ii baga la ardere.O sa ai miros de benzina in masina.Baga-l inapoi pune atac sau ceva ce lipeste plasticul si izoleza cu banda de izolat de plastic este bun si scoci dar nu stiu de rezista la vaporii de benzina.Nu umbla cu flacara in zona respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

luni am sa opresc la primul magazin de piese care il vad in drum si cumpar furtunasul ala mic, am sa l prind cu o brida pana atunci. Sper sa reziste improvizaţia.

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu a fost rupt. L-am taiat cat a tinut crapatura aceea l-am largit umpic cu o surubelnita pe urma l-am indesat la loc si am pus un colier. :) Nu am mai avut probleme de atunci, asta s-a intamplat anul trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat tija de la pompa de ulei si a iesit curata.Am curatat-o cu apa in care am pus 2 linguri de soda caustrica.

post-130029-0-73750100-1406381879_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

 

Am o noua problema cu golfuletul.Nu mai pot regla temperatura din interior. A ramas blocata pe cald. Cald afara, cald inauntru....e jale. Nici cu AC-ul pornit nu reusesc sa racoresc masina. Am doar AC . Am dat search pe forum dar nu am gasit rezolvarea. Ma ajuta cineva cu problema asta ? Daca era iarna nu ma deranja.Multumesc.

Modificat de Nadiel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbv88@yahoo.com

Salut. 

 

Am rezolvat problema cu papatul de ulei....cam costisitor, dar merita... 1000 km, niciun gram de ulei mancat, consum 5.2 l/100 km ( Brasov-Oradea si retur).

Alta probema..la o denivelare la un pod sa auzit o pocnitura in spate....opresc... si cand ma uit sub masina, amortizorul stanga spate este plin cu ulei, picura si pe jos, si acum face urat rau de tot. trosneste foarte tare, cred ca s-a rupt...

Are cineva prin Brasov un amortizor spate de golf 4 variant?

Se potrivesc amortizoarele de la golf 4 scurt la variant?

 

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.La deschiderea motorului nu se mai aude ca un tractor asa ca daca dimineata se aude ca un tractor va sfatuiesc sa curatati mai intai baia de ulei si sorbul sau tija care ia uleiul si il duce la pompa de ulei.Un manual care sa vedeti cum se desface dar si altele se cheama "VW Golf4 Bora Jetta 1997-2005 Мир автокниг.pdf ".Este in rusa dar are fotografii foarte explicite.


Pentru descarcat http://dfiles.eu/files/t2gszfrqf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat a fost garnitura de la baie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are garnitura se pune silicon care rezista la temperaturi mari.Eu am folosit 103P asa scrie pe tub.De descarci manualul vei vedea si cum se pune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles:) Multumesc, mi-ai dat o idee de lucru. momentan am schimbat uleiul de 2 saptamani, dar deja am facut 2000 km, deci in curand o voi face din nou, si atunci voi curata si baia de ulei, ca am ramas ,,ingrozit" de ce am vazut in pozele tale. As incerca si o solutie de tipul engine flush...dar sunt cam nesigur in ceea ce le proveste intrucat nu le poti scoate total din circuit, si iti distruge aia si uleiul proaspat care il bagi apoi in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inainte de a curata am incercat un produs care se pune in ulei inainte de a-l schimba se lasa 15 min si dupa se schimba cu ulei nou dar dupa cum s-a vazut nu curata.Prin toamna o sa desfac motorul si o sa-l curat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gaura in radiator. Nou sau merge si second? Si daca e sa gasesc second, trebuie sa fie neaparat de pe un AZD, cu care se mai potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să pui nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa spun vreo prostie, dar cred ca AZD este compatibil cu ATN, AUS si BCB sigur, posibil si alte benzinare. 

ETKA spune ca radiatorul de AZD este compatibil si cu AUS, ATN, APF si AVU, codul fiind 1J0121253N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care benzina este mai buna sau de la ce pompe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a tot scris pe forum si multa lume recomanda ca pentru motoarele 16v sa se puna benzina de 98, 99 sau 100, depinde de producator, iar ca firme am vazut scris ca e buna cea de la MOL, eu folosesc OMV, dar si Petrom e cam tot pe acolo. Sper ca raspunsul meu sa iti ofere informatia de care aveai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu tot marketingul si reclama de care as putea fi acuzat, pot spune ca de 8 ani de cand am inceput sa ,,irosesc" banii pe benzina, am ajuns la concluzia ca omv carerra 100 nu costa atat degeaba, cu acea benzina am obtinut cele mai mari autonomii, si in special la motociclete si scutere, am observat si o oarecare crestere a performantelor. E drept totusi ca pretul este drastic mai mare(comparat cu euroluk de 95) iar cand tragi linie cu toata autonomia mai mare cu omv, ieseam mai scump, asa ca tot la luk ajungeam....Intre timp masina am trecut-o pe GPL si cel mai bun gaz a fost intotdeauna cel de la OMV, dar la GPL OMV-ul este chiar mai ieftin decat Luk-ul...cel putin cel pe care il frecventez eu. Personal nu am observat pe nici unul din mijloacele de transport pe care le-am folosit nici o diferenta intre Luk si rompetrol sau mol, in afara de pretul mai mare la ultimele 2 asa ca foarte rar am alimentat din respectivele lanturi. Petromul....cel de 95 il consider la fel cu euroluk-ul de 95...de cele mai multe ori au si acelasi pret...iar 99+ e in aceeasi oala cu omv 100...probabil e chiar aceeasi benzina avand acelasi pret la mine in oras...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat pt ca nu-mi aduceam aminte.Cand am fost in tara am pus cea de 100 si eram surprins ca este de o 100 pt ca unde sunt eu nu este.Am facut Iasi -Oradea cu mai puntin de un plin si nici motorul nu se auzea.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa-mi schimb senzorul ABS de pe spate (ABS speed senzor G46). Ce producator imi recomandati, care sa aiba si un pret acceptabil?

De exemplu, am vazut pe unele site-uri Hella la aproape 100 de euro. Ma gandeam la ceva in jur de 100 de lei. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sti ca nu doar hella a echipat OEM masinile. Am vazut masini care veneau de la nemti cu senzor Bosch, sau Siemens montati in reprezentanta. Astia ii gasesti la 100-140 ron, la fel si TRW sau ATE...si te asigur ca isi fac treaba cu totii:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbv88@yahoo.com

smok3r, vb foarte serios. 

Imi pare rau ca nu am filmat la momentul respectiv.

Acum am mai facut ceva km prin oras, dar o sa ma uit cand ajung acasa sa vad cat este si o pun si un filmulet.

 

Drumuri Bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucuresti -busteni ,4 persoane +bagaj ,si am mers la dus si cu 160 ,6,7%...la intors am mers mai usor si nu asa sportiv si la 90 km pe ora si am mers asa o bucata buna de drum 4,1 % ,de nu imi venea sa cred :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! de cateva zile mi-a revenit problema oscilatiilor datorate EGR-ului. Zic asta intrucat dupa ce am scos mufa acestuia, au disparut aproape complet. Singurele oscilatii pe care le mai am sunt atunci cand pornesc motorul, la rece, in aproximativ primul minut, nu mai mult indiferent ca o las sa se incalzeasca, sau ca plec de pe loc. Oscilatiile acestea sunt destul de bruste ca si turatie, intre 600 si 1000 rpm, iar uneori moare motorul. Dupa aceasta perioada...critica de un minut, masina merge ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, fara probleme de genul nici la relanti, nici in sarcina. Daca pornesc motorul cand deja este putin caldut, la fel nu este nici o problema. Este cumva un efect secundar al scoaterii mufei EGR? Clapeta este curata si adaptata, am facut si output test pe ea, functioneaza lin, fara semne ca ar bloca-o ceva. Am avut la un moment dat o eroare data de MAP, dar care a disparut dupa ce am curatat senzorul, care era plin de mizerie/ ulei de la gazele carter.

 

Si mai am o intrebare, cei care ati pus tablita la EGR, l-ati lasat cu mufa bagata ca sa nu mai apara eroarea pe bord sau in timp apare oricum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!