Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

On Saturday, July 02, 2016 at 13:06, Andrei-PcSW a scris:

Din cate am citit aici, nu stiu ce sa spun si imi voi cere scuze de la bun inceput daca nu postez unde trebuie si rog un moderator sa-l mute la locul sau in cazul in care gresesc, sunt nou aici si, se intampla ... bun, revenind ... si eu am AZD 1.6 16V din 2002 si un consum la relanti nu scot niciodata mai mic de 0.7 l/h, citit in calculatorul de bord, nu initeleg de ce ... plus ca mi se pare ciudat cum masina mea cateodata nu porneste ... ca si cum i s-ar taia alimentarea la combustibil, motorul invarte si nimic ... iar intr-un final porneste parca sugrumata, zbate undeva la 300-400 rpm si in scurt timp isi revine la 850-900 rpm normal ceva inexplicabil pt. mine intrucat niciun mecanic / service nu stie de ce, toate consumabilele schimbate, iar ECU nu inregistreaza nicio eroare ... ! vreo idee ?! multumesc, anticipat!

 

rog persoanele care considera ca am gresit cu aceasta postare, sau locul unde trebuia sa o scriu, rog inca odata sa nu critice si doar sa ma ajute cineva care a mai intampinat sau are vreo idee! multumesc inca odata!

Salut,aceiasi problema o am so eu cu EPC in bord aprins ,am schimbat clapeta de acceleratie dar tot ds aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Monday, October 03, 2016 at 10:44 PM, madi said:

Multumesc pentru raspuns , am verificat astazi sezorul de pe chiulasa si musteste de ulei. Anterior mi-a dat de doua ori lipsa presiune ulei in interval de 150 km fara zgomote dubioase . Este posibil sa am si sorb infundat, trebuie sa fac neaparat si o verificare a presiunii de ulei sa fiu impacat. Nenorocirea este ca in orasele astea mici nu prea gasesti serviceuri cu manometru. Am spalat mufa si sezorul cu spray de frane , sa vedem in cat timp se imbacseste iar sau daca mai apare acea semnalizare de presiune.

Am schimbat sonda acum vreo luna si de atunci a disparut si eroarea , era cat pe ce sa dau vina pe ulei desi era la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

richiteanuflorin12

Va rog puțin ajutor nu am căldură la relanti am schimbat 4 termostate si degeaba în sarcina baga dar după câțiva km începe și nu mai baga deloc,si nu îmi face presiune pe instalație si după 100 km mers încontinuu desfac busonu de la vas(cu motorul pornit)nu se ridică apa deloc în vas,am fost la niste prăpaditi de mecanci unu zicea pompa unu caloriferul până la urmă au ajuns la concluzia că e garnitura de chiulasa,daca era din ce am citit trb să bolborosească în vas să pierd antigel..vreo ideea??

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.11.2016 at 11:14 AM, sdR+ said:

Pe masina nu cred ca se poate face din moment ce este infundat(ori stricat si in acest caz il inlocuiesti...)se demonteaza destul de simplu...chiar acum cateva zile am facut operatiunea preventiv si pentru a schimba oringurile...rampa se tine in 2 torx de 27 apoi scoti turul si returul la conductele de benzina(au cleme exact ca la filtrul de benzina)ultimul lucru fiind furtunasul de la regulatorul de presiune(apoi tragi stanga dreapta incet ,  incet pana iese din galeria de admisie(nu uita de mufele injectoarelor...)sa te astepti sa opuna ceva rezistenta si aicia ma refer la oringurile injectoarelor care stau infipte in galeria de admisie...)poti si masura sa vezi daca ai tensiune pe firele ce duc la injectorul 3...sa fi atent cum manevrezi rampa ca o sa fie ceva benzina in ea.Acel suport de plastic care sta pe rampa are 2 bolturi mici(unul rotund iar altul dreptunghiular)le impingi inspre parbriz si ies afara(grija sa nu scape prin compartimentul motor...).de curatat poti folosi spray pentru carburatoare...eu am cautat o mufa in dezmembrari pe care o alimentam la baterie(cu injectorul conectat logic)...deci cu o seringa pe care o alimentam din spray(seringa find aceiasi cota pe oringul la injector sa nu prinda aer)atentie sa nu actionezi injectorul cand seringa este goala...daca nu functioneaza cand il conectezi la baterie sa l desfunzi clar este mort...inspiratie gasesti pe You Tube cu procedeul...

bdp9fs.jpg10o0klk.jpg  La exterior le am spalat atent in benzina...daca intampini probleme la demontare nu ezita sa intrebi...si la mine cateodata parca tragea in suturi cand acceleram(nu urca lin adica si parca se , simteau ceva hopuri...)acum pot zice ca motorul respira corect.

Azi am făcut o testare la injectoare.prima la rezistenta electrica a injectoarelor.toate au 13 ohmi.nu este o testare concludenta.apoi am făcut o testare rudimentara:testarea cu șurubelnița. Se pune o șurubelnițe, mai lunga ,cu vârful pe injector și se pune urechea la celălalt capăt și se aud funcționarea lui.La mine injectorul 3 nu se aude.ca și o confirmare a informației de pe tester.urmează demontarea..Și o sa fac update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentat 1.6 16v AZD - dupa 250 km facuti eu trebuia sa completez....Dar a ramas nivelul nemiscat pe joja. Sa speram ca am gasit solutia la consumul de ulei, Va urez succes tuturor in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, tttrix said:

Azi am făcut o testare la injectoare.prima la rezistenta electrica a injectoarelor.toate au 13 ohmi.nu este o testare concludenta.apoi am făcut o testare rudimentara:testarea cu șurubelnița. Se pune o șurubelnițe, mai lunga ,cu vârful pe injector și se pune urechea la celălalt capăt și se aud funcționarea lui.La mine injectorul 3 nu se aude.ca și o confirmare a informației de pe tester.urmează demontarea..Și o sa fac update.

Azi am dat jos rampa cu injectoare .si le-am probat cu 12 volti.toate functioneaza. si totusi inca nu am scapat de eroare..culmea ca la remontare la testul cu surubelnita se auzea.era mai bine sa schimb injectoare intre ele sa vad daca se muta eroarea.urmeaza maine sa fac.

eroarea care o am e    16687 Cilindru 3 misfire detected P0303-static- No indication on display 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il folosesc. Dupa segmentare am facut schimbul de ulei de 2 ori si am folosit 5W 40 Top Tec 4100. Eu sunt multumit de cum merge si cum se aude masina. Produsele Liqui Moly sunt fabricate doar in Germania si sunt de o calitate buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun,multumesc mult....o sa dau si io comanda la emag sa l iau...pana aku am folosit doar castrol 10w-40 dupa segmentare si imi clantanea tacheti de dim timp de 10 sec pana isi ia ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut azi schimbu de ulei mult asteptat...rezultatu foarte bun,mult mai silentios motoru,consumu a scazut cam cu o jumatate de litru...multumesc Radu Mircea pentru sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ti-a scazut consumul?

Ieri ai facut schimbul, cati km poti face intr-o zi de iti dai seama ca ti-a scazut comsumul?

Nici in omie de km n-ar fi trebuit sa-ti manance ulei , mai ales dupa segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io mam referit ca mia scazut consumu de benzina nu de ulei...uleiu vad ca este la nivel dupa 100 de km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, asta altă mâncare de pește :P

Băieți , a mai întâlnit cineva caz să nu-i intre filtrul de polen in locaşul lui? 

Cel vechi care urmează să fie schimbat e mann simplu, am luat mahle carbon activ şi nu vrea nici al dracului să intre... Dacă fortez un pic se deformează filtrul... Ce să fac? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca am luat un qwp asta vara si am patit aceiasi treaba...nu se potriveau cotele si nici ghidajele alea mici de pe laterale pana...am mai ajustat cu foarfeca pana l am aruncat de nervi pentru ca nu erau dimensiunile corecte.Mahle depaseste ca pret mann si ar trebui sa fie ok ca dimensiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce să zic de depășirea dr preţ , pentru că de unde al luat eu Mann era 70, şi Mahle am luat cu 50. Dar mai am o nelămurire în legătură cu marca asta Mahle

Made in Romania? Wtf? 

Am luat asta pentru că se spune că e german şi că e superior ca calitate.

IMAG0491.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fabrica in Romania undeva prin ardeal si e firma austriaca , nu germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai citit atent, Mann-ul era 70. Mahle am luat cu 50.

 

P.S. Atunci dacă e fabricat aici în românia oare are calitatea celui din austria? 

Adică respecta standardele? 

Modificat de tommy_dj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva pe aceste motoare uleiurile Ravenol?

Daca da care dintre ele pentru ca in ghid e recomandat 3 modele de 5w30.

Impresii , pareri , orice ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu acest motor, azi in timp ce mergea a inceput sa traga greu si sa nu se mai tureze, am oprit si am observat catalizatorul (daca acesta este sub galeria de evacuare) inrosit , mirosea a ars bine cum capota.. am stat aproximativ o ora pana sa racit bine de tineam mana pe el, apoi am incercat sa pornesc, a pornit normal dar la fel nu se tura mai deloc si sa oprit singura dupa alte cateva minute si cativa merti parcursi la relanti, am ajuns acasa remorcat.. 

A mai patit cineva asa ceva ?

Ce credeti ca ar putea fi de vina ? catalizator infundat sau toba infundata ? 

Modificat de Lucione_cip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era rosu...il golesti si cam asta este(sa nu uiti sa cumperi garnitura noua pentru remontare)...de toba infundata eu nu am prea auzit(sparta doar...).

Later Edit : Da sunt 2 catalizatoare.

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ție îți arde combustibil în toba.becul de check Engine nu era aprins,?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat mai bine acum, acasa, si defapt se inrosise galeria de evacuare, deci tot catalizatorul infundat at fi.... nu s-a aprins check-ul, am pus testerul acasa si nimic..

Maine o sa vad ce si cum, o sa incerc sa dau jos catalizatorul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul acesta are doua catalizatoare ? 036253052fx si 1j0253023x sau J0254400CX ? ori nu am inteles eu bine..

Modificat de Lucione_cip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica injectia sa nu ti dea debit prea mare de benzina

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!