Jump to content
Sign in to follow this  
cwr

probleme la display

Recommended Posts

cwr

am probleme la display-ul central(navi mica).cateva din liniile care formeaza lcd -lipsesc,iar dupa mers indelungat,toate datele de pe display dispar cu desavarsire.s-a mai initmplat la cineva?stiti pe cineva care poate saa remedieze aceasta problema?asta este unda din cele doua mari probleme ale masinii mele pe care o iubesc enorm(e grava rau).a doua problema este motorasul de stergator de pe spate(masina este avant) care nu mai funcitoneaza(am incercat sa il repar eu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
09UIY

daca ti-ai remediat problema te rog sa-mi spui si mie care a fost cauza pentru ca si eu am aceleasi simptome, imi dispar linii de pe display-ul din bord.

Edited by 09UIY

Share this post


Link to post
Share on other sites
PGV

Ca sa nu mai creez alt topic vreau sa spun ca si eu am aceeiasi problema, adica LCD-ul dintre kilometraj si turometru merge cand vrea el, parca ar fi un televizor stricat , merge cand mai trag o palma in lateral. Am observat ca mai des merge cand e racoare afara, in rest ba se vad dungi, ba alb, ba nimic...totul este de la un contact imperfect, cel putin asa gandesc eu. Acum problema este unde gasesc un electronist bun ca nu vreau sa dau 600 euro pe el, cat au cerut la MEteor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

Am vesti foarte proaste pentru toti cei cu probleme la LCD-ul central.

Nu se poate repara, LCD-ul are un cablu panglica autoadeziv care s-a dezlipit. Adezivul nu poate fi refolosit iar contactele evolueaza in timp cu temperatura si socurile.

Numai un nou instrument cluster rezolva problema

Aceasta belea este comuna tutturor masinilor VAGi MY 2000-2001si in special Audi (mult mai mare numarul masinilor cu dotmatrix)

Share this post


Link to post
Share on other sites
PGV

NUUUUUUUUUUUUUU !

E 600 euro (si mi se apre ca fara TVA) tot bordul, cine are idee de pe unde il cumpar si eu la un pret decent ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Problemele apar mai ales cand se umbla la kilometraj sau la bord.Am aflat asta de la un "samsar" de masini.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ender

Nu este adevarat. Este o problema de conceptie, inlaturata la modelele mai noi.

In Germania au fost ceva articole pe tema asta. Din pacate nu am referintele :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites
vioelectric

telezinex cluj au baietii un spray (solutie ) pe baza de cupru cu ala se poate relipi folia nu am incercat personal dar sunt sigur ca merge si cu acea solutie se pot reface liniile pe parbriz spate inclusiv lipite urechile de contact(la dacia se rup intro veselie :) ) si eu sustin ce sa zis mai sus ca nu din cauza umblatului la KM" se duc alea :) . nu ar fi rau sa intrebati un electronist care se ocupa cu tel mobile (la mine a pus un ecran pe siemens m55 cu folie de aia :) )

Edited by vioelectric

Share this post


Link to post
Share on other sites
PGV

Si asta inseamna ca trebuie sa bat un drum pe la cluj ?

P.S. : cam asta scrie la mine cand dau reply : You are currently receiving email notification of replies , dar nu se inampla asa , mailul este pgv_xxx@yahoo.com. Rog un admin sa remedieze problema daca este posibil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wts

multi spun pe aici cum ca daca dai bordul jos ca sa ajungi la display-ul ala ti se deregleaza soft-ul de la airbag-uri si tot felu..nu este deloc asa, si daca nu va pricepeti nu are rost sa da-ti cu presupusu. am luat legatura cu acela care a zis ca a reparat display-ul in cluj, dar se pare ca nu prea mai tine bine minte...un display nou de la reprezentanta in jur de 600 de euro este da. si eu am probleme cu el, imi dispar cateva linii. daca stiti un "mecanic" bun de telefoane mobile, el va poate ajuta si cu display-ul de la bord. partea mai grea este aceia cu datul bordului jos...dar zic ca pt aia se poate merge la rezprezentanta:) :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
crash

daca banda de la lcd e problema se poate repara cu ceva chin dar se poate,cred ca trebuie demontat si uitat la el cu lupa

Edited by crash

Share this post


Link to post
Share on other sites
wts

da, banda aceea e problema, si am inteles ca, chiar exista un spray care repara :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites
CypN

Hai ca incerc sa reinviu topicul asta, evident, cauza fiind pixelii morti din display. A rezolvat cumva cineva problema asta fara schimbatul de IC?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kostas

salut... am si eu aceeasi problema la passatul meu. imi dispar unele linii din displayul dintre turometru si vitezometru in bord. ce se poate face? cine ma poate ajuta ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dorobantun

eu de 6 luni caut unul "nou" la dezmembrari si nimic :) cei de la audi ar fi trebuit sa le schimbe gratis! in afara de display la mine fac figuri si ceasurile(turometru si vitezometrul -cad si isi revin ambele in acelasi timp-- f stresant :) ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kostas

la mine doar displayul ala rosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lucian.f

Bordul (ceasurile) se pot da jos in 3 minute.In spatele volanului este un plastic in forma de u. Se trage afara si o sa vedeti doua suruburi cu cap stea.Se desurubeaza si se mai scot si cele 2 mufe din spatele ceasurilor, dar atentie ca au o siguranta ce trebuie ridicata cu grija.Apoi se scot ceasurile si mai departe e simplu de demontat.Eu am niste pixeli luminosi in dispaly si un amic care se pricepe imi zicea ca sunt bacterii care traiesc acolo.Prima data am ras dar dupa asta am vazut ca se misca in fiecare zi.Posibil........... :vaidecapulmeu:Bordul (ceasurile) se pot da jos in 3 minute.In spatele volanului este un plastic in forma de u. Se trage afara si o sa vedeti doua suruburi cu cap stea.Se desurubeaza si se mai scot si cele 2 mufe din spatele ceasurilor, dar atentie ca au o siguranta ce trebuie ridicata cu grija.Apoi se scot ceasurile si mai departe e simplu de demontat.Eu am niste pixeli luminosi in dispaly si un amic care se pricepe imi zicea ca sunt bacterii care traiesc acolo.Prima data am ras dar dupa asta am vazut ca se misca in fiecare zi.Posibil........... :vaidecapulmeu:Bordul (ceasurile) se pot da jos in 3 minute.In spatele volanului este un plastic in forma de u. Se trage afara si o sa vedeti doua suruburi cu cap stea.Se desurubeaza si se mai scot si cele 2 mufe din spatele ceasurilor, dar atentie ca au o siguranta ce trebuie ridicata cu grija.Apoi se scot ceasurile si mai departe e simplu de demontat.Eu am niste pixeli luminosi in dispaly si un amic care se pricepe imi zicea ca sunt bacterii care traiesc acolo.Prima data am ras dar dupa asta am vazut ca se misca in fiecare zi.Posibil........... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
zak2005

bine bine sunt bacterii dar unde sunt ? inauntru in display ? si daca ar fi cum le distrugrm ?

Eu nu prea cred faza cu bacteriile...

Share this post


Link to post
Share on other sites
l.u.v

Bacterii?

:frigbaitata:

Luati legatura cu diagnozaauto de aici de pe forum si va lamureste el..

Luigi Vicol

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebastian23

e adevarat pot fi bacterii sau praf se pot arde si niste lini ale display ului .Contactul poate fi ori prin banda flexibila putin mai groasa fata de cea de la telefoane sau prin niste bare de cauciuc cu firicele in ele cum e la ceas dar asta se folosea mai demult la unele aparate.Puteti demonta bordul cum a fost descris mai sus si se poate misca cu atentie folia daca vrei sa stiti daca de acolo e problema.PS la audi prin 2000 la mai multe si la vw nu se pot da km prin obd inapoi daca cine ia dat a bruscat folia ea a devenit mai sensibila si de la socuri si caldura se dezlipeste.Daca e ars IC trebuie schimbat de preferat tot.Sunt pareri personale.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zak2005

Se pare ca problema cu display-ul are o rezolvare

http://www.tachopix.de/pixelerror/nav.395/...av/colnav.8944/

Am trimis un email si pt o suma care o consider rezonabila comparativ cu cat e de enervant display-ul cu pixeli morti se poate rezolva problema .Iata ce au raspuns :

Hello Mr. Mircea!

Thank you very much for your request!

Yes, we can sell you the FIS display. However, we cannot give you any guarantee for this part, because you will install it yourself and we can only give you guarantee for the FIS if the work is done by our technicians. The price is 150 Euro including VAT plus shipping cost. If you transfer the money in advance we can send the spare part to you in a registered letter. This is the cheapest way to send it: 15,- Euro. The shipping time is about 1 week.

We can also send it via UPS, however the shipping time will be shorter, but the price is much higher. If you want to be informed about the shipping price with UPS, please send us your address.

We have the parts on stock, so that you can order it anytime. If you would like to order the part, please send us your address and we will send you the invoice via email so that you can transfer the money in advance.

If we repair your instrument cluster (you send us your instrument), the repair will cost 175,- Euro including VAT. We will exchange your DIS and will give you 2 years guarantee for the DIS. We would repair your instrument the same day when we receive your parcel and will send it back to you the same day.

If you have any questions, contact us anytime!

Best regards,

Kamila Pilarski

Digital Tuning Service GmbH

Nordring 9, 30163 Hannover

Tel.: +49 (0)511 3631507

Fax: +49 (0)511 3631506

info@tachopix.de

www.tachopix.de

Gesch

Share this post


Link to post
Share on other sites
zak2005

Revin cu detalii :

Am vorbit cu un prieten ce avea drum in germania si mi-a adus un display de la firma de mai sus. M-a costat 150 euro + 15 euro taxe de transport in Germania. L-am schimbat si merge super poate chiar un pic mai stralucitor decat era inainte. De schimbat se poate apela la un service de telefoane mobile. In atasament sunt poze inainte si dupa.

post-8147-1211442458_thumb.jpg

post-8147-1211442501_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
l.u.v

super veste ne-ai dat..

acum il comand si eu.

luigi vicol

Edited by l.u.v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Symphony4

L-am comandat si eu.

:D zak2005 , pe IC-ul nou ai temperatura la ulei la 70 grade si la apa la 90 grade. Asa diferenta aveai si inainte, sau e ceva cu cel nou. Vreau sa spun ca la mine, ambele indicatoare arata aceleasi temperaturi si cred ca asa e normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CypN

:)

ambele indicatoare arata aceleasi temperaturi si cred ca asa e normal.

Uleiul se incalzeste/raceste mai greu decat apa. Dupa ceva mai mult de mers ajung temp sa fie aprox egale.

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri