Jump to content

Trapa Golf3/Vento


UPO
 Share

Postare recomandată

gata am vazut..nush cum de am sarit peste cele 10 pagini in care se dicuta despre pretul si codul piesei :blah: cred ca am citit postul in format vechi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut forumisti golfisti. Eu am un Polo si are o trapa de panza lunga de la parbriz pana la hayon. Nu am gasit pe aria Polo probleme de-astea in schimb am vazut ca aici v-ati 'aerisit' in draci cu trapa.

Pun o poza ,poate cineva se pricepe sa imi spuna si mie unde se afla motorul de actionare, ca e electrica, n-ar mai fi fost ! Ca comoditatea asta a cererii de butoane duce mereu de fapt la o problema in plus, ce bine era daca era manual. :sly:

In sfarsit, daca se accepta postul meu, iata imagini exterioare.

post-2778-1265731773_thumb.jpg

post-2778-1265732077_thumb.jpg

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tre sa fie la indemana...nu????ia-le la rand toate butoanele..

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiti ontopic!!

Pana la urma din postul lui Stealth nici eu nu am inteles foarte bine ce a vrut sa spuna.

Motorasul de regula este in fata.Nu ai cheie pentru modul manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are manivela pentru manual. E electrica ,butonul e pe consola centrala langa comenzile de aer-caldura. Sigurante arse nu am,nu stiu daca are releu,nu am schema electrica a masinii si nici alte manuale.

In threadul asta am vazut imagini si pas-cu-pas la reparat trapa 'scurta' eu caut un tutorial de reparat pentru trapa mea, asta e totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .... am si eu un VW Vento ... am stricat trapa acum cateva zile de tot ... si vreau sa iau una noua si as vrea sa stiu si cat costa ... ms daca ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste topicul si sigur o sa afli pretul uneia 'noi' ,adica sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si nu gasesc ... ma intereseaza sa achizitionez una si nu stiu de unde ... nu neaparat noua din magazin numa sa mearga vreau ... ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la trapa, nu mi se deschide. De cand am cumparat masina aceasta nu a fost functionala. Sa fie siguranta arsa sau altceva !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit mult si bine in legatura cu trapa, si pe langa kitul de reparare care e aprox 400 ron si atata manopera de demontat si montat la loc, mi-a venit o alta idee.

Demontez geamul si incerc acolo sa pun niste Adeziv Epoxylic sa incerc sa lipesc acea piesa fara sa demontez tot plafonul. Teoretic acest adeziv se face tare ca piatra si duce si pana la 200 kg/cm2 asta cred k e pe deasupra fortelor care actioneaza acea trapa. Acum trebuie sa se mai incalzeasca afara ca adezivul nu lipeste decat la o temperatura mai mare de +5 grade.

Ce ziceti am vreo sansa sa o repar in modul asta? A mai incercat cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu tine nici o lipitura si nici nu se poate suda ( e din antimoniu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAL MA PTETI AJUTA CAREVA CU O POZA DESPRE CUM TREBUIE SA VINA PARTILE ACELEA DIN PLASTIC CARE DAU CONTACT LA MEC TRAPEI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar daca este din antimoniu se poate suda,un sudor bun cu procedeul vig sau tig,folosind antimoniu ca material de adaos si treaba-i rezolvata,antimoniu se poate suda ca orice material :icon_thumright:

Modificat de geanipetre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge sudat antimoniul!

am cautat cativa ani sudura antimoniu ( nu numai pt. piesa de trapa dar si pt. piese la motocicleta care sunt mult mai scumpe si mai greu de gasit ca piesele de masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va amintiti ,pe undeva prin topic, am descris solutia gasita de mine ca sa am trapa functionala, era vorba de o punte din aluminiu intre cele 2 bucati rupte. Acum aluminiul este ca aluminiul, si pana la urma a cedat la unul din capete ! :ceuameni:

Pentru ca nu vreau sa dau nici 4 milioane pe un chit de reparatie si nici 3 milioane pe o trapa second, m-am gandit sa pun in locul acelei bucati de aluminiu o za de lant (evident o parte din za-nu stiu cum se numeste) gandindu-ma ca este un material tare si ca nu va ceda la gaurile de prindere fiind si calit.

Aveti alte idei ? A mai experimentat cineva ceva?

P.S. De sudat nici vorba, am la serviciu un mosneag de vreo 60 de ani, sudor cu ani de experienta in spate si a exclus posibilitatea sa ma ajute in vreun fel cu lipirea acelei tije, asa ca raman experientele "home-made"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da greu gaura in piesa din antimoniu? Cred ca solutia ta e cea mai buna de pana acum. Nici eu nu as da 100euro pe kitul de reparatie, si deja asta la care mi s-a rupt acum una din piese e o trapa sh luata acum 3 ani.

Eu am reusit sa imi fac cele 2 piese la un frezor din DurAl. Nu au iesit identice dar o sa vad cand se face mai cald si ma apuc sa dezmembrez trapa daca vor merge.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sa stii ca gaura am dat-o usor (burghiu de 2 mm). Si eu m-am gandit sa dau jos trapa si sa merg la un strungar (desi mai frezez si eu dar la serviciu e mai greu ca e cam depasita freza) sau la o firma ceva si sa imi faca acele chestii din ceva otel. Sa vad ,ca daca nu tine faza cu puntea nu imi ramane decat solutia din urma. Tot nu inteleg de ce nemtii nu au pus otel la trape - mi se pare cea mai mare lacuna in ceea ce priveste alegerea materialelor ptr golf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat piesele la cineva la hangarele de la Baneasa unde se repara avioane si nu stiu exact cum le-a facut (stiu doar ca e frezor).

Probabil nemtii au facut-o din antimoniu ca sa-si vanda apoi kitul de reparatie care nu se gaseste decat original. Poate ar trebui sa se apuce turcii sa-l fac din altceva (otel, si fier chior cred ca tine mai bine) sa stiu ca atunci cand il schimb fac o treaba.

Ce ma deranjeaza este ca se rup din senin piesele astea. La mine nu au fost fortate deloc, trapa a fost unsa, reglata...si nu s-au rupt iarna sa zic ca era gheata sau mai stiu eu ce altceva.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ai cumva si piesa originala dupa care ai facut copia? As vrea sa vad cum arata piesa in sine, cum se prinde pe sinele trapei poate reusesc sa improvizez altceva.Saptamana viitoare da caldura si ma apuc de ea, sper sa-i dau de cap., revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele originale, ca ambele mi s-au rupt, le am pe undeva dar la mine in boxa e un haos de nedescris si nici nu imi trece prin cap pe unde or fi. Le-am gasit in schimb pe cele facute din dural. O sa le fac niste poze. Mai am in schimb si prima trapa fara cele 2 piese. O sa o scot si o sa ma uit sa vad ce improvizatii se pot face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are manivela pentru manual. E electrica ,butonul e pe consola centrala langa comenzile de aer-caldura. Sigurante arse nu am,nu stiu daca are releu,nu am schema electrica a masinii si nici alte manuale.

In threadul asta am vazut imagini si pas-cu-pas la reparat trapa 'scurta' eu caut un tutorial de reparat pentru trapa mea, asta e totul.

De obicei motoarele de trapa sun prevazute si cu posibilitatea actionarii manuale, de obicei un imbus, dar numai in caz de urgenta.

M-am gandit mult si bine in legatura cu trapa, si pe langa kitul de reparare care e aprox 400 ron si atata manopera de demontat si montat la loc, mi-a venit o alta idee.

Demontez geamul si incerc acolo sa pun niste Adeziv Epoxylic sa incerc sa lipesc acea piesa fara sa demontez tot plafonul. Teoretic acest adeziv se face tare ca piatra si duce si pana la 200 kg/cm2 asta cred k e pe deasupra fortelor care actioneaza acea trapa. Acum trebuie sa se mai incalzeasca afara ca adezivul nu lipeste decat la o temperatura mai mare de +5 grade.

Ce ziceti am vreo sansa sa o repar in modul asta? A mai incercat cineva ?

Nu tine. Mai bine trapa sh.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am rez cu glisatul trapei era de la comutatorul care actioneaza trapa am incercat alt comutator si merge :salut: Acum e alta problema cand ii dau sa gliseze se aude la inceput un trosnit din partea stg ca si cum ar agata si dupa aia merge brici .In schimb daca glisez pana la capat se blocheaza :blah_: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija cu trosnitul ca asta poate fi inceputul; se poate rupe una dintre piesele care culiseaza pe sina.

Dupa ce ramane blocata cum o inchizi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!