Jump to content

Problema Imobilizator


steamroller
 Share

Postare recomandată

Nu e nevoioe de dat folia si acele jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    18

  • steamroller

    13

  • gokey

    8

  • RaresNec

    8

posibil sa mearga la Polo si fara... eu le-am dat jos, ca sa am loc suficient, dupa am recalibrat acele.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

 

Am si eu un Polo 9N din 2002 si am avut si eu acceasi problema cu imobolizatorul, adica cateodata cand porneam masina imi aparea martorul de imobilizator in bord si murea motorul dupa 2 sec. Apoi daca vroiam sa repornesc nu mai pornea deloc. Abia dupa 10 - 15 min pornea daca aveam noroc. In fine, am crezut si eu k vina sta la chei dar de fapt statea la ECU. Am dat jos ceasurile din bord (care este ECU de imobilizator) si am curatat pinii de la mufa, de fapt problema statea intr-un contact imperfect la mufa de ECU. Dupa ce am pus inapoi ceasurile nu am mai avut deloc aceasta problema. Sper k e de folos.

 

Spor! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parte din imobilizare, este in ceasuri.

 

se refac lipiturile la mufa clusterului - caz in care se poate remedia problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cumpar ceasuri de bord vw polo 9n TRW 2002 ....stie cineva unde pot gasi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

cauta in aria dedicata vanzarilor - anunturi - avem colegi care dezmembreaza masini VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut. Vad ca sunt multe discutii in legatura cu ceasurile din bord. Am si eu o problema. Nu imi mai afiseaza nivelul de carburant, nici ceasul nu mai merge, nici becul de benzina. Am incercat prin tester sa actionez ceasul si becul de benzina si nu se intampla nimic. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare. Am un vw polo 9n din 2002.

Acum câteva zile am rămas fără curent,  am pornit cu cabluri. Ideea e ca a murit motorul. Am pus o baterie încărcată, dar acum nu îmi mai recunoaște nici o cheie. Am desfăcut bordul. Am refăcut lipitorile pe placa, și nimic. În VCDS îmi spune:

01177 - Engine Control Unit 

            65-10 - Unauthorized - Intermittent

Cu o rescriere a cheilor oare se rezolva problema? 

 

Pana acum mașina nu a mai făcut asa ceva. 

 

Va mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă lipitorile ? sunt ok, lasă contactul pus pt 30 minute... Oprește-l, pune-l iar și vezi dacă merge. După aia vedem de rescriere chei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou. 

Astazi am încercat sa fac immo Off. Ideea e ca băiatul nu a putut accesa ECU. Ceea ce ma face sa cred ca s-a prăjit. 

 

Este vreun coleg în Cluj care are un ecu de vânzare pt polo 9n 1.4 16v sau măcar unul pentru proba?

Mulțumesc mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau nu este alimentat.... Încearcă sa verifici întâi alimentarile, in mufa acestuia, etc. 

L-ai alimentat pe banc și nu trage deloc curent? 

Învârte și nu pornește deloc.... Sau pornește și se oprește într-o secunda? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pornește deloc, am verificat cablajele și sunt ok toate. Am găsit unul la 150 de lei exact cu aceleași coduri.. Maine îl comand. La banii ăștia nu e o asa mare investiție. Ideea e ca i-am dat 2 șocuri când am dat curent.  Colegu care ținea firele le-a luat înainte sa meargă puțin mașina cât sa ducă alternatoru tot curentu, și a făcut asta de 2 ori.. De aia tind sa cred ca e prăjit vreun integrat pe placa. L-am desfăcut (ECU) și nu se vede nimic ars pe circuit. Oricum mâine îl comand și o sa ajungă vineri. Dacă nici cu ala nu merge înseamnă că e ceva din cablaj și tre sa scot instalația afara sa o iau la puricat.. 

O întrebare am totuși, ECU fiind de pe același cod motor (1.4 16v BBY) cu aceleași coduri, respectiv 036 906 034 DD și 61600. 663. 02 dacă ii anulez din soft immoul ar trebui sa meargă sau mai trebuie făcut ceva? În ideea ca în ECU de pe mașină nu a putut întra cu tester ul. 

 

Mulțumesc mult! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaresNec Citez din regulamentul forumului:

Quote

Butonul Quote/Citat ajută în momentul în care se dorește citarea unui pasaj din alt post (propriu sau aparținând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar dacă acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sancționată.

Daca vrei sa te adresezi sau sa-i raspunzi cuiva anume poti face cum am facut si eu, scrii @ si continui cu numele respectivului user.

Te rog sa ai ceva mai multa grija pe viitor si sa citesti si regulamentul inainte de orice. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un ecu fabricat de MM. Nu ii poți face immo off. Deci, trebuie scos pin și adaptat sau citit eepromurile (fizic, desfăcut ecu, pus pe programator) și mutata informația legata de pornire, făcut backup, etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, F l o r i n said:

 

Este vorba de pin-ul noului ECU? Acesta nu ar putea fi aflat odată montat pe mașină cu Vag K? Și după aia "imperecheat" cu cluster ul și immo de pe mașină? 

Am mai citit pe un forum "de afara" despre problema unui băiat căruia i-a fost comandat un ECU nou(nescris) și cel vechi fusese aruncat înainte sa se citească de pe el ceva. În topicul respectiv se spunea ca se poate clona softul de pe un alt ECU de pe aceiași motorizare și imperecheat ulterior.

Ma gândesc ca fiind de pe același cod motor, are scrise în el toate informațiile legate de pornire, singurul impediment fiind acum imobilizier ul. 

În alta ordine de idei, ce informație îmi trebuie de pe vechiul ECU și în ce integrat se găsește informația? Sau pinul cluster ului se afla în vechiul ECU? 

 

Îmi cer scuze de amalgamul de întrebări și îmi cer scuze pentrunquote, dar când apăs replay îmi baga automat citatul și nu îl pot șterge. 

 

Cu stima! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întâi pune ecu cumpărat pe mașina, vezi dacă se poate interoga pe diagnoza și după aia continuam. 

Dar băiatul care zicea ca îți face immo off... Pe obd.. Nu știe ce are de făcut și cum? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El zice ca știe, dar eu sunt mai "norocos" din fire și sunt abonat la legile lui Murphy... 

De aia vreau sa vad toate posibilitățile și sa știu la ce sa ma aștept. Teoretic daca nu e problema de cablaje(ceea ce nu cred) diagnoza ar trebui sa citească noul ECU. Întrebarea mea este: cluster ul are propriul pin, și ECU de asemenea. Teoretic, prin citirea eeprom se pot afla ambele separat, după aceasta operațiune ar urma împerecherea acestor doua elemente. Greșesc? 

 

Mulțumesc mult pentru interesul și timpul acordat! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai complicat la MM. 

Pin ul tău îl scoți ușor din ceasuri. 

Daca nu e problema de cablaj, vezi ecu nou la diagnoza. 

Vezi, vb cu persoana respectiva.. Nu avem timp sa dezbatem toate ipotezele posibile, mai ales ca poate nu e cazul... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit. 

Se pare ca nici noul ECU nu poate fi accesat cu acest Vag +K. Defapt, prin VCDS se poate citi totuși ECU, și cel nou, și cel vechi. 

Se pare ca am cumpărat ECU degeaba. 

1.Totuși, azi am desfăcut mufele de la ecu și sunt toți pinii în regula, Lafel și cei din mufele ce întra în cluster. Lipiturile sunt ok pe cluster (le-am refăcut la ambele mufe din placa). Am măsurat mufa de alimentare pentru ECU și are tensiune. 

-Băiatul cu diagnoza a spus ca nu poate citi memoria cluster ului cu diagnoza sa. 

2.Se poate ca vechiul ecu sa fi pierdut din memorie cumva cheile sau legătură cu immoul din cluster? 

3.Am scos siguranță 20, și când am pus contactul becul de la immo se aprinde câteva secunde și apoi se stinge și rămâne asa(Lafel cum face în condiții normale, dar bineînțeles nu porneste). Asta înseamnă că IC-ul recunoaște cheile și problema ar fi din partea de immo din ECU? 

4.Cum as putea afla cu certitudine dacă ECU este problema? Oare gasesc vreun coleg prin Cluj cu un banc de probe pentru asa ceva care m-ar putea lamuri? 

 

Am cautat pe net diagrame cu instalația electrica dar sunt cam vagi și incomplete. Ce ma sfătuiți sa verific în continuare? 

 

Va mulțumesc încă odată! 

Modificat de RaresNec
Dezambiguizare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am zis ca nu-l poți citii pe obd... Și ca e posibil sa îl cumperi degeaba

Las-o cu contactul pus mai bine de 30 minute, oprește și pune iar.... Vezi dacă isi revine.

Tot asa, dacă nu se citesc ceasurile pe obd, trebuie desfăcute și citit eeprom desfăcut,pe programator. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am încercat sa las contactul pus, chiar și o ora. Tot Lafel face. 

 

Pe VCDS nu îmi apar erori pe ecu, doar pe instrumente:

 

01177 - Engine Control Unit: Unauthorized

 

Pe ross-tech spune:

Possible Symptoms:

Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Engine Start not permitted

 

Possible Causes:

Immobilizer not adapted

Engine Control Module (ECM) modified

Immobilizer removed

 

Possible Solutions:

Check/Adapt Immobilizer

 

 

Se poate ca de la socul de curent, sa se fi pierdut cheile din memoria immo-ului? 

 

Oare prin rescrierea cheilor se poate rezolva? 

 

Mulțumesc mult! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

După două luni, am rezolvat problema. Am rescris ecu și am anulat immo. Prețul  pentru operațiune a fost de 250 de lei în Cluj. În urma întâmplării am rămas cu un ECU 036906034DD, dacă are cineva nevoie pm me?.  Mulțumesc pentru implicare! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare, am si eu o problema la polo 9n 1.4 2004, a ramas fara baterie, i-am dat curent dupa aceea s-a aprins imobilizatorul care nu mai dispare, am incercat sa citesc SKC ca sa resetez cheile dar nu am reusit cu un HEX-V2 Dual-K & CAN - USB. Oare ce as putea face? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai încercat sa ii lași cheia în contact 30 min, contactul sa fie pus ? Dacă nu, incearca. Dacă tot nu-si revine, atunci trebuie sa vedem ce erori ai și cum le putem remedia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!