Jump to content

Problema Imobilizator


steamroller
 Share

Postare recomandată

Salut , problema la un polo 9N...

Pe scurt... se opreste motorul cand decide el si apare o cheita in bord , nu mai porneste o vreme (adica porneste 2 sec. si se opreste iar aparand cheita) dupa care la a nu stiu cata incercare o ia dar nu poti stii pt cat timp... desi sunt zile in care merge perfect !

Atasez log-ul obtinut cu vag-com .

Problema , dupa simptome vine de la imobilizator sau cheie dar face la fel cu ambele chei originale. Practic imobilizatorul nu mai recunoaste cheia si opreste motorul.

A mai intalnit careva problema asta si poate sa imi spuna direct ce a facut ca sa o rezolve ? sau sunt primul care pateste asa la polo 9N si ma apuc sa desfac pe acolo sa vad cum sta cititorul de cheie si cablajul pana la circuitul imobilizator ?

sper sa gasesc o solutie ca sa economisesc timp... am cautat pe aici in aria POLO 9N dar nu am gasit aceasta problema la nimeni...

aaa sa nu uit cheile sunt simple si chip-ul se vede in lama cheii.

anul de fabricatie , etc se vad in log in VIN-ul masinii

Autoscan_polo_9n_WVWZZZ9NZ2Y100490_92800km_57663mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    17

  • steamroller

    13

  • gokey

    8

  • RaresNec

    8

cum adica , se opreste motorul? in timpul functionarii ?

sau nu porneste cand dai la cheie

cipul nu este in lamele cheii !!!! deci nu are ce sa se vada , el este in carcasa de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , multumesc pt. raspuns.

Da, se opreste in timpul functionarii dupa care dai la cheie de multe ori pana sa ramana pornit sau ai mai mult noroc cu cealalta cheie dar e aleator , cateodata nu porneste nici cu aia decat dupa 15 min.

Am scris ca e in lama cheii pt. ca e cheia in care se vede la baza lamei un plastic negru... stiu ca e in carcasa dar vroiam sa se inteleaga de ce tip de cheie vorbesc.

Modificat de steamroller
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca masina porneste si dupa o perioada de functionare se opreste atunci nu este problema din cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva zicea pe topicul asta : http://vwforum.ro/index.php?showto...2&hl=cheita sa sterg erorile cu vag-com ca isi va reveni si nu va mai face... e relevanta afirmatia ? Eu personal cred ca nu are nici o legatura dar o sa le sterg si cand va mai face o sa fac o scanare sa vad ce mai apare , eventual desfac acolo la contact sa vad daca sta bine cititorul acolo. Altceva ce as mai putea face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa reprogramez chip-urile adica sa se rescrie cheile sau sa le reprogramez in IMMO cu vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , se pot reprograma in immo cu vag com - ul

ai nevoie de codul pin din 4 cifre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) Pin-ul de unde il pot capata ? Vag-com din cate stiu eu nu il poate citi sau ocoli , am VAG-COM 7.04...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinul il poti afla doar hardware

dand jos cutia de immo si citind-ul de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc deocamdata , mai cercetez la fata locului , e bine totus ca e scris pin-ul pe immo , o sa vad cand desfac pe acolo si o sa scriu ce s-a mai intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinul nu este scris pe cutia de immo !!!!

din cutia de immo trebuie sa dezlipesti o memorie din care va trebui ( cu aparataura dedicata ) sa-l citesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa pai atunci nu e asa simplu , in acest caz o sa revin daca nu reusesc sa gasesc un defect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gokey are dreptate, o masina o data pornita nu se opreste din cauza la immo. La polo 9n, immo se afla in bord nu in modul separat de immobilizare ca la 6n. In momentul cand nu poti porni si apare semn de immo pe bord, ai incercat sa vezi daca comunica cu motor si bord? ce erori ai pe ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gokey a zis ca odata pornita nu se opreste din cauza la CHEIE , se vede clar ca se opreste din cauza la IMMO dupa erorile citite cu vag com !

este logul atasat la primul post !!!

din moment ce martorii sunt aprinsi in bord ma gandesc ca comunica cu ECU sau te referi daca comunica vag com cu modulele respective ?

te rog nu mai dansa si fi putin mai explicit...

sa nu te superi , da e tare haios avatarul tau ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Nu e nici o suparare. Deci:

1 Un motor o data pornit NU se opreste din cauza la immo, poti sa iei bord jos a vezi ca nu se opreste :ceuameni: . Faptul ca tie iti da "Engine Start Blocked by Immobilizer " se refera la faptul ca, atunci cand s-a pus contactu , bordul(sau modul de immo la alte modele) nu trimite semnal la ecu ca e autorizat sa porneasca(asta poate avea mai multe cauze bobina cititoare transponder, bord , fire, etc).

Dupa ce bordul(sau modulul de imobilizare extern) a citit cheia , trimite semnal la motor ca e ok, dar nu mai efectueaza o alta citire, doar prima data cand pui contact.

2. La tine ai avut ghinion sa prinzi bord TRW(unu dintre cele mai proaste care sunt pe vw....) , citeste login bordului, strangi firele la bobina cititoare si la mufa bordului, dupa care le readaptezi.

3 Problema ca se opreste in mers este din alta cauza.In momentul cand se opreste ce ramane pe bord ? (fara sa iei contact si s ail pui, atunci in momentul cand se opreste in mers).

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspuns ! Sunt putini cu care pot detalia aceasta problema !

Am inteles ce vrei sa spui... deci sa ne imaginam urmatoarea situatie :

Dimineata ma sui in polo , pun contactul , dau la automat , porneste normal , merg 3km , ma opresc la semafor si cand se face verde plec da in 5 m se opreste motorul si apare cheita in bord , iau contactul , il pun iar , dau la automat porneste si se opreste motorul , cheita aprinsa in bord , repet de N ori inclusiv cu cealalta cheie , nu vrea sa stea pornita... o trag deoparte si dupa ce termin de fluierat imnul VW pun contactul , dau la automat si porneste si ramane pornita. zilele urmatoare sau poate in aceeas zi se repeta fazele astea...

acum eu cred ce spui ca doar la punerea contactului immo citeste cheia si da ok la ecu (am avut o skoda si paraca asa facea cu alta cheie copiata pornea numa daca puneam si cheia originala in apropiere dupa care statea pornita) , bun dar de ce se opreste in mers si apare cheita? si dupa oprirea aia nu mai vrea sa stea pornita nici cum cu niciuna din chei.

LOGIN-ul bordului e practic pin-ul imobilizatorului ?

Am doar vag com 7.04 daca nu pot sa-i fac nimic doar cu el probabil va trebui sa o duc la service la vw sau sa-i dezactivez imobilizatorul. Stii cum as putea sa-i dezactivez imobilizatorul macar pana o duc la vw daca nu reusesc sa o fac sa mearga daca-i curat contactele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

immo off este destul de scump

ce an de fabricatie este polo ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Region: 1 W Europe

Country: 1-2 WV Germany

Manufacturer: 2-3 VW Volkswagen

Model Specific: 4-8 ZZZ9N Unknown

Check Digit: 9 Z Invalid

Year: 10 2 2002

Assembly Plant: 11 Y Y

Serial Number: 12-17 100490 100490

2002 se pare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2002, vad ca e.

Bun , daca ai vag-com incearca asa.

Porneste, dupa care scoate siguranta 20 din tablou(e siguranta de contact a bordului). Mergi asa si vezi daca se mai opreste. Daca trebuie sa opresti si sa pornesti din nou bagi siguranta la loc pana pornesti dupa care o scoti.

Daca nu se opreste, trebuie aflat pin(login) si sa incerci o readaptare. Pinul din pacate la asta nu se poate afla prin obd, trebuie desfacut bordul si citita o memorie.

Faptul ca se opreste in mers ar putea avea 2cauze, ramane fara tensiune( conexiune de masa intre baterie si sasiu, parte electrica de contact, etc) si sa ramana fara benzina(pompa ,releu). O data trebuie rezolvata problema cu immo, sa citeasac bordul cheia de fiecare data, apoi mai vedem.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

memoria aia e un simplu eeprom ca ala de la casetofon din care citesti codul ? sau ce piesa e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe modelele polo din 2002 sunt montate 2 tipuri de cipuri

ar trebui identificat tipul de cip din cheie

- daca este primul model atunci are immobox iar codul pin se poate citi doar din eeprom ul din box ( este un eeprom cu 8 pini , 24cxx )

- daca este al doilea model atunci se poate citi prin obd ( dar in cazul ca nu merge atunci trebuie demontat bordul si citit din eeprom)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai exact un eeprom i2C 24c08. Poate este vre-un coleg din zona ta si te poate ajuta.

gokey are dreptate , dar conform log atasat este model 2 cu immo in bord(celalat are modul separat in 25). Si mai nasol ca e TRW nu VDO, nu am auzit sa se poate citi trw pe obd, posibil sa fie intre timp ceva scula.

Address 17: Instruments Labels: None

Part No: 6Q0 920 800 P

Component: KOMBI+WEGFAHRSP TRW V01

Coding: 01131

Shop #: WSC 00788

WVWZZZ9NZ2Y100490 VWZAZ0B0930189

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc deocamdata , maine dimineata ma apuc de treaba si va spun dupa aia ce am facut , ma descurc singur cu eepromul (am terminat electronica aici in SB) da sper sa gasesc ceva contacte oxidate pe acolo sa nu trebuiasca sa ajung pana la eeprom...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus vag-com , am sters toate erorile , am miscat de mufe pe acolo (mufa de la cititorul de cheie si de la bord) si deocamdata nu a mai facut... si nu a mai aparut vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!