Jump to content

Problema Imobilizator


steamroller
 Share

Postare recomandată

salut , am fost si mi-am montat o alarma cu pornire la distanta si electriceanul a scos cipul din cheie si l-a lipit langa contact, imi spuneti cum trebuia sa spocedeze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    18

  • steamroller

    13

  • gokey

    8

  • RaresNec

    8

Trebuia ca in jurul contactului sa puna acel inel, defapt o bobina, iar una din chei cu tot cu cip in cutiuta destinata acestui lucru, parte integranta a alarmei. Astfel cipul putea fi citit doar la comanda de activare data de telecomanda alarmei. asa, in cazul tau, masina poate fi pornita oricand cu o cheie fara cip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare,

Am si eu o problema, la care nu reusesc sa pun cap la cap informatiile ca sa o rezolv.

I-am cumparat prietenei mele un VW Polo din 2006 (9N3), care a fost recuperat de Porsche Leasing de la un client, doar cu o singura cheie. Am cumparat de pe forum, de la un coleg in Galati, o cheie originala briceag, care are acelasi cod de piesa ca si cheia pe care am primit-o cu masina. La un atelier din Brasov am facut o copie a lamelei cheii, si as vrea sa o fac functionala pe masina, ca si cheie de rezerva.

Partea de telecomanda din cheie am reusit sa o adaptez si functioneaza, insa partea de imo nu prea am reusit sa ma lamuresc cu ea, si in plus nu am nici un cod pin, sau alte coduri care se livreaza cu masina noua.

Inca nu am testat cheia, am interfata VAG (VCDS 10.6).

Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat, sau cu procedura de adaptare a imo pentru cheie i-as fi recunoscator.

Multumesc,

Adrian Crisan, Brasov

0724.200.410 - Y! mes - adicris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie un cip in cheie, si trebuie programat a.i. sa fie recunoscut de masina. Apeleaza la cineva care se ocupa cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am si eu urmatoarea problema: din cand in cand in momentul in care bag cheia in contact imi clipeste simbolul de la imobilizator si, bineinteles nu porneste. Cateodata face de trei patru ori si apoi merge fara probleme, uneori si pentru cateva zile, cateodata nu vrea sa citeasca cipul chiar si pentru cateva ore, dupa care merge fara nici o problema. Ieri am pus un tester pe ea si tipul mi-a zis ca ar fi din calculatorul imobilizatorului (eu nu am putut sta langa el si nu va pot da mai multe detalii). Din cate stiu eu masina nu are calculator ci doar un cip EEPROM care citeste cipul din cheie ( dacac gresesc va rog corectati-ma ). Intrebarea mea este : ce ar trebui sa fac sa rezolv problema, o schimbare de cip ( cel din cheie ) ar rezolva problema sau se poate sa fie ceva din bord, nu de alta dar nu vreau sa dau banii aiurea pe ceva care nu rezolva nimic. Masina este un polo din 2002 , cea din semnatura.

 

Multumesc anticipat

Modificat de 11GXD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

componentele imobilizatorului se afla in ECU, cluster si cheie.

 

deci, in primul rand trebuie facute cateva verificari, sa vezi de unde este.... cam greu asa, pe forum.

 

sa verifici intai lipiturile de pe placa clusterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pt a verifica lipiturile trebuie sa desfac ceasurile de tot ? Ca am inteles ca acolo s-ar afla placa clusterului, sper sa nu ma insel .

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - jos cu ele de pe masina si desfacute bucati. Refaci lipiturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns, o sa ma apuc in week-end ca seara nu am timp suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@11GXD: mai mult ca sigur este din cauza lipiturilor "reci" de pe placa electronica unde sunt ceasurile din bord.Aceeasi problema am avut-o si eu si dupa refacerea lipiturilor, s-a rezolvat. Din cate am inteles, problema asta cu lipiturile din bord este comuna la Polo 9N, primele generatii asa ca .....spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , am reusit in sfarsit sa desfac ceasurile dar nu am gasit nimic suspect si toate lipiturile erau in regula, am curatat bine toate mufele cu spray pt contacte electrice si momentan nu s-a mai manifestat. In caz ca incepe iar sa faca pe nebuna o sa vad ce  e de facut.

 

Va multumesc tuturor inca o data .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zfisurile sunt asa fine incat nu le vezi. Mai bine refaceai lipituriule, doar cele 2 care veneau de la bobina cititoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca te  referi la cele doua fire care pornesc de langa contact, dar la mine se duc catre ECU, nu catre ceasuri, poate nu am vazut eu bine dar chiar m-am uitat sa vad incotro se indreapta respectivele. Oricum am de gand ca in momentul in care am ceva timp liber sa incerc sa repet "operatiunea" poate o sa vad mai multe. Multumesc inca o data si o sa va tin la curent cu evolutia si eventual rezolvarea, poate se mai "loveste" cineva de problema. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@11GXD: crede-ma, lipiturile alea "reci" se vad doar cu o lupa si daca te uiti atent.Operatiunea asta de dat cu spray este cam "frectie la piciorul de lemn" pentru problema ta ....crede-ma ca si eu am inecat bordul cu spray de contacte electrice si degeaba, cand ti-e lumea mai draga, masina nu mai recunoaste cheia.

Daca tot mai dai bordul jos, refa lipiturile alea(ai grija ca iti trebuie o statie de lipit, cu varf subtire) si o sa stai mai linistit.Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu statie.... ii ajunge si un letcon cu varf subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

buna dimineata....de 5 zile incoace sunt posesorul unui vw polo 9n 1.4 benzina 16 v...insa din pacate am patit si eu acelasi lucru...uneori porneste ,alteori cand pun contactul apare cheita  de la imobilizator si palpaie...baiatul de la care am cumparat masina mi-a zis sa dau de 2 ori cu degetul peste ceasul de bord..culmea...uneori chiar functioneaza treaba asta.. nu stiu cu ce sa ma apuc de unde sa ma apuc ce sa desfac si cum sa desfac....saptamana asta trebuie sa ajung si cu masina la rar pentru identificare si itp si mi-e frica sa nu ma lase acolo balta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa ceasurile - pana la placa de baza si refa lipiturile  - la mufe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cate mufe are? 2 parca? sa le iau pe fiecare in parte si sa le relipesc?pot sa fac eu asta sau sa duc la un electrician?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai ceva notiuni despre electrica si sculele aferente, poti si tu.

 

refaci lipiturile la ambele mufe, intrucat si la cea neagra voi aveti probleme - in timp - si mai bine sa nu desfaci a doua oara. Imobilizatorul comunica in mufa cu 36 de pini.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebuii sa dau acele de la ceasuri jos?:-s  cat despre lipituri cred ca mai bine le duc la un electrician...cat ar putea sa-mi ceara pt atata? mi-e frica doar sa nu fie mai rau de atat..oricum florin iti multumesc mult pentru informatii..ma mai batea gandul la un immo off dar nu stiu cat mar costa si daca merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie desfacut de tot - jos ace, folii, cadrane de plastic - pana ramane placa goala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumos...am desfacut mai demult la un astra f ceasul si nu l-am mai putut calibra.. :| o sa ma apuc astazi de el si ramane sa va anunt ce am reusit... :D Multumesc mult inca odata pentru informatii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calibrarea acelor, se va face manual cu ajutorul VCDS-ului - pe Output test. Acum turometrului o sa vina la 3000rpm, vitezometru la 100km/h, apa si carburant la 1/2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu acest vcds sunt doar la inceput..ieri mi-a ajuns cablul..astazi ma apuc de ceasuri le duc la electrician...iar in scurt timp voi anunta daca e vreo schimbare..sper sa fie de la asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai mai atent posturile din acest topic, te-ai fi lamurit, dar.......revin:este musai sa demontezi ceasurile din bord, refaci lipiturile din mufa cu mai multi pini, la toti pinii(daca te uiti cu o lupa o sa vezi)si problema se rezolva si dureaza 1/2 ora dar sfatul meu este sa apelezi la un electronist,nu electrician, pentru ca mufa este sensibila, cu lipituri mici si pinii apropiati si daca nu ai o statie de lipit cu varf foarte subtire.....o sa topesti tot pe acolo si dai in altele.

P.S. La mine nu a fost nevoie sa recalibrez ceasurile, deci nu este musai...

Bafta

Modificat de FLO-RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!