Jump to content

Problema Pornire


silika
 Share

Postare recomandată

Fa o diagnoza cu un vcds sau odis, posteaza eroarea asa cum apare pe acesta.

Da, verificat cablaj pana in ECU.

 

Cu vcds in blocurile de masura, valoarea unghiului este de 0.0? Verificati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    25

  • sofo_bogdy

    13

  • yoloyo

    10

  • mariusmarusca95

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost la electrician,s a verificat cablajul și este bun.Concluzie:senzor defect

Am dat comanda de un nou senzor pe hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect. Hella sau oem....singurele de montat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut posesori de Fabia 3 

Detin si eu o Fabia 3 1.4 Tdi 90 cp si am o problema pe care nici un mecanic pana acu nu reuseste sa o rezolve :( masina cand are motorul rece porneste la sfert de cheie si daca nu o opresc merge perfect trage nu simpt nimic in neregula cu ea, dar din moment ce se incalzeste motorul si ajunge la 90C si o opresc nu mai porneste decat dupa ce se raceste motorul, mentionez ca pe diagnoza nu da nimic si au fost inlocuiti senzorul de temperatura motor si senzorul ax cu came si nici o imbunatatire . poate dintre voi a avut acceasi problema ca mine si ma poate ajuta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Adrian Marchidan

Buna seara.Am o pb cu un passat b6.Am venit cu el de Karlsruhe si pana la Laakirchen (700km) si totul a mers perfect.Am parcat masina si a doua zi cand sa o pornesc am constatat ca nu mai am baterie.Am dat bateria jos am reincarcat-o si  de atuci nu mai porneste.Motorul cand ii dau cheie sare parca ar fi un cal naravas.Tot odata la atatea incercari de a o porni am ramas si fara ulei in motor.

Modificat de Adrian Marchidan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mariusmarusca95

Salutare,

Intampin si eu o problema ca cele de mai sus pentru o Bora 2001, 1.9 tdi asz, si anume, pun contactul, spira de bujii nu se aprinde deloc, se sting toate becurile si se reaprinde asr-ul dupa care dau la automat oricat ca nu porneste. Ca detalii mentionez ca am schimbat toate filtrele acum o luna, am verificat toate sigurantele ( sunt ok ), am verificat releele 167 si 109 ( sunt ok, cupleaza) si cu toate astea nu primeste curent pompa de motorina. Pompa merge pt ca a fost testata pe direct.

Aveti alte idei de verificari pe care le mai pot face?

Multumesc anticipat.

Inca un detaliu pe care l-am uitat e ca diagnoza nu se poate conecta la masina, eroarea mai exacta a fost ca nu poate stabili legatura cu calculatorul masinii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mutat aici postarea ta pentru că unde ai postat tu era aria pentru Skoda.

Dacă nu se aprinde martorul de bujii şi nici nu se conectează diagnoza înseamnă că ECU nu se alimentează. Cauze posibile: releu, siguranţe, legătură la masă.

Ai un multimetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salut,

 

Multumesc pentru raspuns.

In momentul de fata masina e in curtea service-ului unde merg dar mecanicul meu nu e si electrician. Are multimetru si poate verifica lucruri de baza.

Cum putem depista de ce nu se alimenteaza ECU?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate verifica prin scoaterea mufei ECU şi verificarea tensiunilor de alimentare şi a maselor. 

Dar mai întâi, ca să nu munceşti degeaba verifică încă o dată următoarele siguranţe:

- în primul rând siguranţa 17 de 110A. Este o siguranţă lamelară care se găseşte în cutiuţa de pe baterie, vezi pdf-ul de mai jos. Verifici dacă lamela nu este întreruptă şi dacă nu are oxidate contactele prinse cu piuliţe şi papucul cablului care vine acolo.

- tot în pdf-ul de mai jos identifici şi verifici siguranţele: 29, 32, 37,43 şi releul J317 (ăla de poziţia 12)

- legatura la masă a ECU, vezi că este în compartimentul ECU, situat sub parbriz

Dacă toate astea sunt ok o să-ţi pun o schemă a mufei ECU şi ce trebuie verificat acolo.

 

ASZ sig si relee.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salut,

 

Multumesc frumos pentru sfaturi.

Verific toate cele mentionate si revin cu concluzia.

 

Seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salutare,

 

Revin cu update, au fost facute toate verificarile de catre un electrician si totul e in regula pe partea de sigurante si relee.

A desfacut si grila sa aibe acces la calculator si acolo spune ca arata "luna".

Ce am putea verifica referitor la alimentarea acestuia? (Spuneai de o schema a mufei ECU si ce trebuie verificat acolo)

 

Multumesc !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai spus nimic daca au fost verificate si firele si punctul de masă. Era foarte important.

La fel de important ar fi fost si daca, pe siguranta F32, cu contactul pus, ai sau nu ai +12V.

In functie de aceste rezultate ai fi cautat spre pinii 1 si 2 ai ECU, sau spre pinul 37.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salut,

 

Problema e ca eu nu am acces la masina, tin legatura cu un electrician care se ocupa de ea.

I-am transmis indicatiile primite si spune ca releele si sigurantele sunt ok,  ( la sigurante eram de fata cand a pus multimetrul pe fiecare in parte si functioneaza, inclusiv cele de pe baterie).

Nu stiam de siguranta 32 care trebuie sa aibe 12v cu contactul pus.

Spune-mi te rog unde sunt exact "firele si punctul de masa, sa il pot intreba concret de ele, eu l-am tot intrebat daca vine curent in mufele de la ECU.

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate colegul, dar asta urma să-ţi zic.

Numerotarea pinilor arată ca în poza de mai jos (este mufa dinspre fire). Ca să scoţi mufa tragi de chestiile alea aşa cum arată săgeţile, când pui mufa la loc, o potriveşti şi apeşi pe ele 

784993747_MufaASZ.thumb.jpg.8438e98f2c027445b75e06047caf0eb1.jpg

Cu contactul pus trebuie să ai tensiunea bateriei pe pinii 1, 2, 37 şi 88 (când acţionezi demarorul tensiunea de pe 88 dispare)

Indiferent că este contactul pus sau nu pe pinii 4 şi 5 trebuie să ai continuitate cu minusul bateriei.

Dacă una din astea lipseşte trebuie controlat cablajul pe firul respectiv conform schemei de mai jos

ASZ schema.pdfASZ schema.pdf

Şi o schema mai completa

ASZ schema completa.pdf

O indicaţie de citire a schemei

804802755_citireschema.thumb.jpg.441583c680dbe35123a83cbaf7967dfb.jpg

Dacă la mufa ECU ai tensiunile alea şi cele două fire au continuitate la minusul bateriei atunci eu cred că problema este în ECU

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salut,

 

Multumesc frumos pentru informatii si implicare. Transmit informatiile electricianului si eventual revin cu deznodamantul.

 

Cu stima

Marius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi insistat pe masurarea tensiunii pe F32, cu contactul pus.

Nu neaparat ca am eu o fixatie cu ea dar, "electricianul" pare a fi au atestare ANRE, ceea ce nu este neaparat ceva bun (pentru situatia aceasta) si daca masoara tensiunile in mufa ECU prin "infigerea" de agrafe si/sau alte sârme, s-ar putea sa faca mai mult rau decat bine.

Daca stia ce face (stia si unde sa caute documentatia, pentru ca exista pe toate gardurile), ar fi dat ECU jos si ar fi incercat sa comunice cu el pe birou/masa/banc. Situatia era elucidata in maxim 10 minute. 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Salutare,

 

I-am transmis toate informatiile de la voi si spune ca le verificase deja.

In momentul de fata au dat jos ECU si l-au trimis la cineva care se ocupa de reparatii sa-l verifice si sa-l repare daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un ECU de proba pentru același cod de motor, care știi că este bun poți încerca o înlocuire de probă. Trebuie sa se aprindă spira la punerea contactului, sa se poată conecta diagnoza, iar motorul să pornească și să se oprească după o secundă. Daca nu se întâmplă asta atunci nu este ECU de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mariusmarusca95

Salutare,

 

Am ramas dator cu un deznodamant dar abia ieri am recuperat masina din service.

Concluzia a fost ca s-a prajit ECU si a trebuit cumparat altul si clonat.

Multumesc inca odata colegilor pentru implicare si ajutor.

 

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna seara,ma auta si pe mine cineva care stie cu aceasta problemaIMG-20230409-WA0001.thumb.jpg.9a66626af93b20dec4da052ea02843a9.jpg

Distributie schimbata acum aprox 1000km cand se incalzeste nu vrea sa porneasca in scimb la rece fura cheia din mana...va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea aia mai jos ai cauzele posibile

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16725/P0341/000833

Deci nu eroarea în sine este cauza imposibilităţii pornirii. Îţi propun să faci un log, atunci când nu vrea să pornească, pe timpul pornirii pe grupurile 001-004-012. În felul ăsta o să vedem dacă ECU nu dă voie să pornească sau este o cauză mecanică. Procedezi aşa: pui contactul, conectezi vcds, selectezi grupurile, apeşi pe butonul Log, apeşi pe butonul Browse şi alegi locul unde să se salveze logul, apeşi pe Start, dai la automat câteva secunde (nu prea mult pentru că dacă scade tensiunea bateriei sub o anumită valoare se va întrerupe comunicarea cu vcds-ul şi trebuie să o iei de la început) apoi, fără să iei contactul salvezi logul (apeşi Done, close). Acum poţi să iei contactul, verifici dacă s-au salvat datele în log (va fi în format *.csv, se deschide cu Excel sau alt program similar) şi pui logul aici fără să modifici nimic la el.

 

 

 

PS Este suficientă postarea de aici, nu este permisă postarea aceleiaşi probleme pe mai multe topic-uri, nu ajută şi este neregulamentar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Indiferent de temperatura,am o pornire mai grea,in bord apa la 90 pe tester imi arata 74.Poate fi pornirea grea din cauza senzorului g62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu cred că este de la G62, in bord arata 90 grade pentru un interval mai mare de temperatură. Eventual compară cu temperatura de pe Instruments (G2) la cald și la rece (de obicei nu se strica/decalibreaza in același timp. Daca diferența este mare trebuie înlocuit senzorul. 

Ar fi bine sa faci logul descris de mine mai sus. Acolo se poate vedea cât de cât daca problema este de management sau de altă natură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai verificat si ajungea la 80,in schimb cel de combustibil g81 era la 29.7 iar cu motorul rece valorile la ambii senzori erau aprox egale comparand cu temperatura de afara.M am uitat la unghi torsiune ax came si e la -0.9kw,se poate de acolo sa fie sau sa ma duc sa schimb carbunii la electromotor? Am eroare si pe regulatorul de pe rampa dar pornirea o am grea dinainte de eroare.Alternatorul imi fluctueaza intre 13,8-14.06

Am facut si un log cum ai spus mai sus,am oprit logul imediat dupa ce a pornit masina sper ca am facut ok.

 

 

LOG-01-001-004-012.CSV

Modificat de yoloyo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!