Jump to content

Problema Pornire


silika
 Share

Postare recomandată

Masina a stat nepornita de ieri de la 11:00 pana astazi la 10:30,deci aproape 24 ore.A pornit la sfert.Banuiesc ca daca era problema de dezamorsare trebuia sa porneasca greu dupa 24 ore.Nu am niciun furtun transparent;toate furtunele de combustibil sunt din cauciuc negru.Problema pornirii a aparut dupa ce cu o zi inainte am avut-o la mecanic pentru inlocuirea kit-ului de ambreiaj si inlocuirea tuturor filtrelor si a uleiului de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    26

  • sofo_bogdy

    13

  • yoloyo

    10

  • mariusmarusca95

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, nu pare. Oricum o problemă de alimentare nu dă niciuna din erorile stocate. Despre coincidenţă...verifică să nu fie vreo mufă deranjată, vreo legătură la caroserie, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad cum se manifesta in perioada urmatoare si,sincer,sper sa nu mai revina problema.Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile masina nu a mai facut probleme.Nu stiu care este logica insa problema nu se mai manifesta.Ieri am inlocuit distributia,termostatul fiindca temperatura nu crestea mai mult de 70 gr. si am inlocuit si pedala de acceleratie.Momentan vad ca nu a mai aparut eroarea legata de pedala de acceleratie,de fapt pe motor nu mai am nicio eroare.Am atasat cateva poze la masuratori facute cu VCDS in grupurile de pe modulul Engine.M-ar interesa ce parere aveti de injectoare,functionarea pompei de injectie etc. Multumesc si Sarbatori Fericite tuturor!

poza 1.jpg

poza 3.jpg

poza 4.jpg

poza 5.jpg

poza 6.jpg

poza 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele par foarte ok. În schimb o problemă care ar putea avea legătură cu o pornire mai greoaie în anumite condiţii ar fi avansul pompei. Mi se pare cam mare diferenţa dintre prescris şi măsurat şi după cum arată şi Duty cycle, actuatorul de reglare a avansului funcţionează cam la limită. Intră în Basic Settings pe grupul 000 şi fă o poză să vedem cum stau în realitate lucrurile. Când avansul este dereglat (la schimbarea distribuţiei nu s-a făcut reglajul lui) se poate întâmpla ca atunci când este mai răcoare, dar nu suficient încât să intre bujiile (de exemplu între să zicem 10 grade şi 5 grade) maşina să pornească destul de greu, iar când se face frig (sau se scoate mufa de la G62) să pornească foarte bine.

Deci o poză cu Grupul 000 în Basic settings şi dacă ai face şi un log în Grupul 004 tot în Basic settings (îl laşi să facă vreo 4-5 cicluri de întârziat/avansat) ar fi perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In basic settings in grupul 004 fac filmare cu ceea ce afiseaza?

Modificat de sofo_bogdy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine este să faci log. Intri  în Basic settings, selectezi grupul 004, apeşi Go sau On, ce ai pe acolo, apeşi pe Log apoi pe Browse şi alegi locul unde să salveze logul, apeşi Start după ce face câteva cicluri apeşi pe Done/Close. Dacă nu îţi iese asta fă filmuleţ. Dar în primul rând grupul 000. Testul pe grupul 004 arată dacă funcţionează actuatorul de reglare a avansului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bvAm facut log-ul asa cum mi-ai spus pe grupul 004 si poza pe grupul 000 in Basic Settings.In grupul 000 in campul 2 valoarea variaza intre 057 si 061,restul am vazut ca raman neschimbate.Astept parerea ta.Multumesc!

group 000.jpg

timing.jpg

LOG-01-004-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici sunt clare lucrurile. Avansul este reglat corect, iar N108 funcţionează în parametri. Deci a fost alarmă falsă:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok!Multumesc frumos!Vad ca dupa inlocuirea pedalei de acceleratie nu a mai aparut nicio eroare,probabil cea veche era defecta.Mi se pare foarte ciudat ca si-a revenit dintr-o data dupa ce zile la rand a pornit foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut . Am si eu un BMN .. Am umblat la distributie . Am pus o cu cale iar acum nu mai porneste .. Cum pot rezolva?  Pe vcds nu am erori

Modificat de ionut_wlg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_wlg

Aici trebuia să postezi. Te rog să foloseşti funcţia Search înainte de a posta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, dragi colegi.  Se pare ca problemele se tin lant si la Sharanul meu. De 2 saptamani, masina se incapataneaza (de cele mai multe ori, nu totdeauna) sa porneasca doar dupa 30-40 secunde de actionare a demarorului. Eroarea gasita la scanarea cu VCDS este: P1654 - 35-00. Dupa ce sterg aceasta eroare, motorul porneste imediat. Dupa cateva porniri, problema reapare. Ce ma sfatuiti sa verific / inlocuiesc? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura lichid racire, este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In VCDS arata cum creste temperatura antigelului....creste de la 28-30 grade (in functie de cat de cald e afara)...asta e tot ce pot spune. La fel, am urmarit si senzorul de temperatura a motorinei..ideml, creste odata cu functionarea motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Pune o poză cu grupul 007, doar cu contactul pus, fără să porneşti motorul  şi pune-o aici

2. Fă un autoscan şi postează-l aici

3. Porneşte greu doar la prima pornire sau în orice condiţii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile la antigel, aer, combustibil sunt ok, deci nu cred să fie vreo problemă cu senzorii ăştia.

Nu-mi dau seama ce-i cu ăla de la Oil temperature. Ar trebui să fie în grade nu în procente. În primul rând verifică dacă ai senzorul ăsta pe maşină, este poziţionat pe fundul băii de ulei, dacă dai scutul jos o să vezi dacă ai sau nu. Dacă este prezent pe maşină atunci este o problemă cu el pentru că valoarea aia nu este OK, dacă nu este prezent pe maşină atunci este puţin ciudat pentru acea căsuţă ar trebui să fie goală fără nici o valoare în ea.

 

Mai ai o eroare pe CAN, vezi dacă se şterge.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01324

Asta nu pare să aibă legătură cu pornirea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupo, din nou, mii de mulțumiri! Cred, aproape sigur, că am acel senzor pe fundul băii de ulei, chiar mi-a atras atenția la schimbarea uleiului, că era prevazut cu un fel de radiator.... Culmea că indicatorul temperaturii uleiului din bord urca liniar odată cu creșterea temperaturii antigelului.

Să fie, totuși, el de vina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot să-mi dau seama, dar din ce scrie în link-ul de mai jos una din cauze este nivelul uleiului

https://www.engine-codes.com/p1654.html

Pe de altă parte denumirea senzorului la maşina ta este "Oil level and oil temperature gauge -G266-" , deci în afară de temperatură măsoară şi nivelul. Vezi dacă pe Instruments ai undeva un grup unde să spună şi nivelul uleiului. Faptul că pe Engine în grupul 007 arată 0% îmi cam dă de gândit. Nu ştiu dacă asta este, dar dacă ECU vede nivelul uleiului 0% ar fi normal să nu îţi dea voie să porneşti motorul. Dar repet nu sunt sigur că 0% ăla reprezintă nivelul uleiului într-un grup  unde sunt numai temperaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am intrat pe Instruments, nu mai retin exact, parca grupul 003, am gasit acolo Oil Level:OK. Masina a pornit usor zilele trecute. Ramane sa mai tin sub observatie acest aspect si, eventual, cand face iar figuri, sa mai pun testerul pe ea.

Intr-adevar, observatia ta referitoare la acel procent in grupul temperaturilor, mi se pare destul de logica...

Oricum, multumesc frumos pentru implicare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Bună seara! Am o problemă la Octavia 2 1.9 tdi bxe 2008 170k km. Începând de astăzi numai pornește chiar daca motorul este cald sau rece. Pornește și după nici o secundă moare instant. Merge pornită doar daca ii dau drumul la vale sau sa o ajut eu din pedala de accelerație, accelerando.

Sa fie vreun senzor ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o diagnoza,  sa vedem ce erori ai pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ce a dat la diagnoză. Sa fie sărită distribuția? 

IMG_20220205_085447.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Wiring from/to Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Camshaft Position Sensor (G40) faulty

Timing misaligned

Low level oil or low oil pressure

Possible Solutions

Check Wiring from/to Camshaft Position Sensor (G40)

Check Camshaft Position Sensor (G40)

Check Timing

Check Oil level and/or Oil pressure

 

 

Verifica pentru inceput cablaj / mufe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!