Jump to content

To The Point: Scirocco MKV


Nikola
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

N-am spus ca e acelasi motor... e o varianta imbunatatita a motorului vechi, eu vazand impreauna cu Fusco doar modificarile vizibile

Este o evolutie a acelui motor insa ValveLift-ul este valabil cred doar pentru motorul de 350Nm de pe A5, A4.... - de unde si diferentele de cuplu destul de mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 774
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • djatomic_ro

    93

  • robi_zet

    85

  • keystone

    68

  • cosmin86cos

    60

cam greu sa-ti faci o parere cu consumul acum cat este inca in rodaj (670km), masina mea ma refer dar cam astea sunt rezultatele obtinute de mine :

mers bucuresti - pitesti max 120km/h a 6 consum 7

noaptea in bucuresti 22-23 , schimbat la 2.300- 2.500 maxim 60kmh am scos 8.5-9.0

si da are sound pipe-ul ala si fasaitul de turbina ca sincer nu mi se pare necesar un blow-off valve , se aude foarte misto motorul

intrebari :

1.am observat ca exista optiunea in calculatorul de bord cu oglinzile sa se lase cand dai cu spatele dar nu se lasa ( de pe forum la audi am inteles ca fara scaun cu memorie a pozitiei nu o sa mearga ) , am pachetul oglinzi

2. pt cele cu xenon - sunt niste becuri tot timpul aprinse , lumini de drum am inteles, faza e ca nu inteleg daca deja sunt astea ce rost ar mai avea luminile de stationare ?

3. am impresia ca imi agata ceva la portbagaj cand deschid , sau poate trebuie sa tin eu apasat mai mult poate s-a mai lovit cineva de problema asta

4. se pare ca e bi-xenon adaptiv static - se aprind niste becuri la curbe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alex_buc

1. Ca sa functioneze trebue sa ai comutatorul oglizi pe pozitia reglaj dreapta. (duar aia din dreapta coboara)

PS

Pe scirocco oricum nu exista scaune cu memorie, duar cu reglaj electric.

Mai multe detalii aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...;hl=mirror+down

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

M-am decis si eu sa postez :cool: . Dati-mi voie sa ma prezint:

post-47851-1246398676_thumb.jpg

VW Scirocco 2.0 TSI Deep Black Perleffekt. Dotari optionale: "Climatronic", cotiera, pachet iarna, pachet sport, DCC, RCD 510 Dynaudio, volan multifunctional.

Momentam am 4000+ kilometrii si pot sa zic ca depaseste orice asteptari, de asta am vrut sa vad si parerile voastre (din cate am citit vad ca sunt tot pozitive).

Am vazut ca s-a vorbit de consum. Eu am reusit sa scot inafara intre 7,4 (Bucuresti-Iasi viteza medie 83km/h) si 9 (Bucuresti-Iasi viteza medie 105km/h). In general inafara sta pe la 8.4. In oras insa se inverte pe undeva intre 10 si 15 (a se tine cont ca Iasul e un rahat de oras dpv al strazilor).

Ca planuri de viitor http://www.mtm-online.de/en/index.php?nav=...um=msci200310fc (om vedea in 1-2 ani :) )

Pe final am si o intrebare... Am facut o mare greseala ca am pus in configuratie DCC si nu xenoane sau jante de 18?

Spor la condus

Modificat de _Tommy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu sa-ti faci o parere cu consumul acum cat este inca in rodaj (670km), masina mea ma refer dar cam astea sunt rezultatele obtinute de mine :

mers bucuresti - pitesti max 120km/h a 6 consum 7

noaptea in bucuresti 22-23 , schimbat la 2.300- 2.500 maxim 60kmh am scos 8.5-9.0

si da are sound pipe-ul ala si fasaitul de turbina ca sincer nu mi se pare necesar un blow-off valve , se aude foarte misto motorul

intrebari :

1.am observat ca exista optiunea in calculatorul de bord cu oglinzile sa se lase cand dai cu spatele dar nu se lasa ( de pe forum la audi am inteles ca fara scaun cu memorie a pozitiei nu o sa mearga ) , am pachetul oglinzi

2. pt cele cu xenon - sunt niste becuri tot timpul aprinse , lumini de drum am inteles, faza e ca nu inteleg daca deja sunt astea ce rost ar mai avea luminile de stationare ?

3. am impresia ca imi agata ceva la portbagaj cand deschid , sau poate trebuie sa tin eu apasat mai mult poate s-a mai lovit cineva de problema asta

4. se pare ca e bi-xenon adaptiv static - se aprind niste becuri la curbe

2. Luminile acelea sunt foarte bune deoarece nu trebuie sa obosesti xenonul degeaba de exemplu pe DN pe Centura, Ce sunt alea lumini de stationare?

4. Da e ai dreptate

@ tomy xenonul face toti banii despre jante acum eu zic ca depinde si de tine ce vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pacat ca nu ai pus Interlagosul mai ales ca ai DCC (parerea mea) . Mie imi pare rau ca nu am luato cu interlagos.

Eu cand am luato xenonul nu se putea comanda, dar nu e o problema in decembie apar farurile cu lupa de la hella si se poate face un upgrade (mai putin auto-leveling)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa masina ! Jantele sint Siena ? Sint cumva cromate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele sunt "Donington" de 17 cu anvelope 235/45. Nu sunt cromate ;)

Modificat de _Tommy_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus si eu poza cu masina mea , xenoanele sunt mai spre alb dar au o tenta albastra , din ce am inteles eu daca vreau sa fie mai albastre ar trebui sa bun becuri de 6500k , standard ar fi 4300k din ce am citit pe alte forumuri

post-35394-1247130291_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa le lasi asa cum a venit masina pentru ca nemti nu sunt prosti stiu ei de ce au pus de 4300, mai bine baga banii il alta parte :)

Te asteptam sa o prezinti la Masina mea. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum ca avem mai multi propietari de scirocco putem sa facem un topic despre probleme? La mine de exemplu am aparut "greierasii" cred ca era inevitabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda si la mine. eu am un sunet ca de "metal pe metal" care se aude de la evacuare cam intre 2000-3000 de ture, cand accelerez mai brusc...

am inteles ca problema asta a aparut la mai multe si k inca nu s-a gasit cauza( am citit pe sciroccoscentral.co.uk).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar in habitaclu nu a inceput inca nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu prea aud greierasii, merg cu muzica la maxim e prea tare Dynaudio se aude fenomenal , a meritat toti banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie daca aveti greieri in zona haionului verificati triunghiul reflectorizant.

Al meu facea o galagie infernala . Am rezolvat probema punand un burete de vase in carcasa de plastic.

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma uit maine sa vad daca la mine se misca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am primit o informatie care inca nu e sigura. Distributia la scirocco 2.0 TSI este pe lant? Doamne ce bine daca ar fi asa dar ma nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, sunt nou pe forumul VW si sper sa nu gresesc postand aici intrebarea mea (nu de alta dar nu am putut crea alt topic; rog moderatorii sa ma corecteze in caz de greseala).

Dilema mea este urmatoarea: ce sa aleg intre VW Scirocco diesel (fie 140cp, fie 170 cp) si Subaru Imprezza Boxer Diesel 2.0D Sport. Vreau sa mentionez de la inceput ca pretul pentru ambele masini este aproximativ egal (26 000 DDP - la subaru se pare ca exista si o reducere pana la 22.500 DDP) si nu ma atrage in nici un caz niciun motor pe benzina, deci nu are rost o discutie benzina vs motorina din niciun punct de vedere.

Ce comparatie am facut eu pana acum:

Subaru Impreza Boxer Diesel 2.0D 150 CP, M6, 1500 KG:

++AWD si LSD.

+motorul Boxer Diesel.

+exterior (are kitul de WRX).

+fiabilitate (ex. distributie lant).

+reduceri la revizii.

-masa cam mare (1500 KG cu 150 CP);

-scaunele prea imi plac (nu vb de tot interiorul care e mai spartanic asa, sa nu zic altfel; ma asteptam ca scaunele sport chiar sa fie sport)

-nu se poate tuna motorul asa de usor (150 CP sigur o sa mi se para putin).

VW Scirocco 2.0 TDI

+aspect (interior si exterior).

+motorul 2.0 TDI (mai ales cel de 170CP).

-e VW si tre sa dau de service-urile VW despre care am auzit destule.

-tractiune fata.

-nu prea ofera reduceri.

Eu am facut comparatia prin prisma a ceea ce mi-as dori (as prefera tractiune integrala oricand, cu toate ca nu o sa fie un lucru decisiv). Imi doresc ca pt. urmatoarea masina, chiar daca platesc mai mult la inceput la achizitie, vreau costuri de utilizare cat mai mici (costuri cu combustibilul, service-uri, revizii etc...).

Astept si de la voi pareri, mai ales minusurile pentru VW Scirocco, pt. ca plusuri se pot gasi destule :blah_:.

Multumesc frumos.

P.S.: Rog frumos moderatorii sa mute reply-ul intr-un topic separat daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca la scirocco ar trebui sa rupi macar 1000-1500 de euro + ceva accesorii si eventual prima revizie moca.

Eu cam atat am avut cam la aceasi valoare 26000 ddp si am masina de vrio 6 luni.

Reviziile la 2.0 te duc pe la vrio 600-650 de lei

Daca vrei economie clar mergi pe 140 cp cel de 170 e disel duar cu numele, consumul e intre 8 si 9, nu mai spun ca e superpretentios la motorina (parerea mea ca la valorile astea nu se mai justifica diferenta de bani intre tdi 170 si tsi 160 )

De impreza ce sa spun, nu e o masina urata dar eu nu asi da bani pe un subaru disel ,mai ales unul care incearca sa para ce nu este(imi da impresia de logan 1.4 cu spoilere joase, cel putin 2 eleroane si vro 3 beculete pe capota :) ) . Singurul subaru pe care asi da bani e WRX STI

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos de rapsuns; exact de genul asta de informatii aveam nevoie. Tu pt ce motorizare ai optat? Cum ti se pare masina ca stabilitate?

Din ce am mai auzit, motorul 1.4 are ceva "neajunsuri". Stiti cumva ce diferente sunt intre 2.0 tdi 140 si cel de 170? Este doar o diferenta de resoftare, sau exista si schimbari in ceea ce priveste constructia?

In ceea ce priveste Impreza Boxer Diesel, am facut un test drive pe DN1 si mi s-a parut super ok masina, cu exceptia faptului ca putea fi mai "sprintena" si servodirectia mai rigida la viteze ridicate. Maine am ocazia sa fac un drum de 250 Km cu un Boxer Diesel al unui prieten; o sa pot sa observ mai detaliat masina. Pentru Scirocco Diesel inca nu am gasit masina de TD.

Ma astept la cat mai multe versusuri impreza - scirocco. In ceea ce ma priveste, va castiga masina mai "stabila" si cu care va trebui sa stau cat mai putin in service.

Modificat de Deceneu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic upgrade

Footrest GTI (pedalele erau deja)

Se potriveste cel de la golf si costa cam 100 de lei

Tot setul(pedale + footrest) e undeva pe la 150 e

post-9395-1249312309_thumb.jpg

Modificat de cosmin86cos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit la 150 de euro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Stie cineva consumul la un Scirocco 2.0 TDi de 140 de cai? Tind sa fac alegerea asta fiindca imi place dieselul si am primit o oferta de la dealer la 23.210 euro(reducerea fiind de 1400 de euro) iar acum sunt curios cam cum se comporta. Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei diesel, mergi fara regrete pe varianta asta. Totusi, mai ales pentru un asemenea "coupe", ar fi mai interesant un motor pe benzina.

Modificat de dadu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai gasit la 150 de euro?

Gasesti pe e-bay DE, sau mai simplu gasesti pe forum , era cineva care vindea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!