Jump to content

Swich Pedala De Frana


morpheus2006
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Am si eu o problema cu swich-ul meu de frana - nu se mai aprind becurile de frana de nicio culoare asa ca m-am hotarat sa scot swich-ul de la pedala. Am constatat ca are un fel de butuc sau ceva in genul asta care se misca stanga-dreapta, pe doua pozitii. M-am jucat putin cu el si am zis sa il pun sa vad daca am avut succes si surpriza, se aprind stopurile. Acum intrebarea me este daca stie cineva daca acest swich are in el si electromagnet care declanseaza acel mic butuc care se roteste, adica ceva in genul sigurantzelor, sa detecteze o uzura si sa sara el automat? intreb si eu asta ca sa stiu daca ma duc sau nu sa imi cumpar un swich nou (are cineva idee cat e unu? :P ) si sa nu am probleme cu el.

Multumesc pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si eu swich`ul la pedala de frana, a costat 35 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e switch ca e inductiv si masoara si cat de tare apesi pedala. Am avut si eu probleme cu el, mi se aprindeau din cand in cand stopurile si ramaneau aprinse uneori.

Dupa asta, mi s-au aprins pe bord martorii de "Check engine" si "EPC" si dupa verificarea cu VAS, au gasit ca senzorul asta e de vina. El nu numai ca aprinde stopurile ci il foloseste si computerul masinii pentru reglarea parametrilor motorului.

Am dat 40 ron cu tot cu montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e posibil, dar e singura masina de pana acum, care atunci cand pun frana aud zgomotul facut de contactul releului sau intrerupatorului de pe pedala.

Parca daca nu ma insel nici la Dacia aia 1300 nu-l auzeam.!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am revenit cu rezolvarea problemei - made in Romania. Am mers acum o ora spre PBN si in drum am zis sa ma opresc sa vad daca au la PBV - la Seat - si stupoare costa 52 RON (am sunat la PBN si au zis 35) :lol: si asta am aflat dupa 10 minute in care "maestru" baga o factura ... in fine, mi-am reluat drumul spre PBN cu ganduri mari. Am ajus acolo, am luat switch-ul si cel de la piese imi spune "Sa stiti ca acesta trebuie montat ce un mecanic pt ca s-a schimbat putin produsul si este mai delicat"... urmand sfaturile "maestrului" am mers la service rapid si am stat 20 de minute sa vb cu un tip de acolo ca sa imi spuna ca se schimba tura pt el si ca nu poate sa ma ajute decat dupa 3:30 :rolleyes: . Am zis ca revin si am dat cu praf de mers .. pe drum ma si gandeam ce naiba face ala in plus fata de cel vechi nu stiu ... cand ma hotarasc sa trag pe dreapta si sa vad care e faza, adica totusi pana la 3:30 un om care nu are stopuri poate sa moara de n ori si stupoare dupa o mai atenta analiza l-am pus eu singurel :D si iata cum o treaba de 5 minute si un intrerupator de ..... iti poate face zile amare si mai ales sa cunosti oameni care sunt f ocupati ca sa iti intinda o mana de ajutor ...

Multa bafta si scuze daca am derivat putin de la topic, dar asa ceva e de ras si poate citeste aici cineva de la PBN si noi traim cu o speranta de mai bine ... :Driver:

Bafta

Modificat de morpheus2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Salutare,

Am si eu o problema cu swich-ul meu de frana - nu se mai aprind becurile de frana de nicio culoare asa ca m-am hotarat sa scot swich-ul de la pedala. Am constatat ca are un fel de butuc sau ceva in genul asta care se misca stanga-dreapta, pe doua pozitii. M-am jucat putin cu el si am zis sa il pun sa vad daca am avut succes si surpriza, se aprind stopurile. Acum intrebarea me este daca stie cineva daca acest swich are in el si electromagnet care declanseaza acel mic butuc care se roteste, adica ceva in genul sigurantzelor, sa detecteze o uzura si sa sara el automat? intreb si eu asta ca sa stiu daca ma duc sau nu sa imi cumpar un swich nou (are cineva idee cat e unu? :blah_: ) si sa nu am probleme cu el.

Multumesc pt raspunsuri

sal

se aprinde pe bord martor epc si se stinge cand vrea el ulterior la o zi-doua se aprinde din nou si poate persista si cateva zile.performantele motorului si parametri nu se schimba sisunt ok.please help ceva pareri-sfaturi.polo 1.2i 2002 47kw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

se aprinde pe bord martor epc si se stinge cand vrea el ulterior la o zi-doua se aprinde din nou si poate persista si cateva zile.performantele motorului si parametri nu se schimba sisunt ok.please help ceva pareri-sfaturi.polo 1.2i 2002 47kw.

Schimba swich-ul de la pedala de frana :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba swich-ul de la pedala de frana :)

multumesc un sfat f.bun ,am rezolvat problema,am schimbat swich-ul si deocamdata este ok

martor epc a disparut si am stop pe frana.merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

se schimba asa usor swich-ul asta? cine l-a schimbat imi poate spune cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se schimba asa usor swich-ul asta? cine l-a schimbat imi poate spune cum?

L-am schimbat si eu si am privit doar cum se face. Apesi usor in sus cu mana ca este bagat pe un fel de tija (suport de prindere). De bagat se baga invers. Nu necesita surubelnita sau alta scula.

Senzorul asta are 4 contacte (2 pe frana si 2 pentru computerul de bord). Cred ca atunci cand acest switch este stricat se aprinde EPC (din cauza ca masina crede ca este infranata).

Modificat de netsonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aprinde intermitent lampa aia cu simbolul de rezistenta,

probabil ca in functie de motorizare (eu am TDI) se manifesta altfel,

cert este ca nu am lumina pe stop frana de loc!

am incercat sa cumpar switch-ul dimineata intr-un magazin cu staif

si o domnisoara ma intreaba profesionist "electric sau mecanic?"

oricum nu avea de nici un fel :-(

poate fi altfel decat electric la masina din semnatura?

Modificat de geobad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa cumpar switch-ul dimineata intr-un magazin cu staif

si o domnisoara ma intreaba profesionist "electric sau mecanic?"

oricum nu avea de nici un fel :-(

poate fi altfel decat electric la masina din semnatura?

La mine este cu autoreglaj (fisa de conectare are 4 borne in linie). Asta inseamna ca tija care este in contact cu pedala de frina are lungime reglabila. montarea lui este destul de grea, si reglajul la fel de greu. Demontarea se face prin rotirea invers acelor de ceasornic si tragerea lui inspre interiorul masinii, iar montarea ar trebui sa se faca in ordine inversa (mie nu mi-a reusit si am rupt o bucatica din el). Trebuie reglat astfel incit atunci cind pedala este lasata sa fie deschis contactul electric pentru becuri frina si inchis cel pentru ESP. Cind se apasa pedala de frina trebuie sa se inchida contactul de la becuri frina destul de rapid (la inceputul cursei pedalei de frina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aprinde intermitent lampa aia cu simbolul de rezistenta,

probabil ca in functie de motorizare (eu am TDI) se manifesta altfel,

cert este ca nu am lumina pe stop frana de loc!

am incercat sa cumpar switch-ul dimineata intr-un magazin cu staif

si o domnisoara ma intreaba profesionist "electric sau mecanic?"

oricum nu avea de nici un fel :-(

poate fi altfel decat electric la masina din semnatura?

Salut! Vezi sa nu ai vreo bujie incadescenta arsa. Nu cred ca la diesel se aprinde becul in forma de rezistenta, cand e stricat senzorul de pedala de frana!! Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, se aprinde. Am schimbat la un Audi, motor diesel, acest intrerupator de la pedala de frana si apoi nu s-a mai aprins martorul in forma de arculet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine s-a rezolvat. asa ca o recapitulare pentru cine mai are aceeasi problema:

- manifestare: lampa cu semnul de rezistenta (eroare bujii incandescente sau comanda motorului diesel) lumineaza intermitent + lipsa lumina stopuri frana.

- concluzia VAG: contact lampi frana semnal intermitent sau lipsa

- remediere: s-a inlocuit switch-ul - procedura extrem de simpla, trebuie doar dat jos un capac de plastic care protejeaza (si blocheaza totodata) accesul la partea superioara a pedalelor, iar piesa efectiv se introduce axial si se fixeaza prin rasucire - gen cum se fixeaza soclurile becurilor in suportii lor din.. stopuri de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.....

Am schimbat swich-ul si tot nu merg stopurile pe spate, am un POLO 1.2 benzinar din 2003, poate imi da cineva vreo sugestie ca nu mai stiu ce sa-i fac...unde sa mai verific???????

Merci...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aveai eraore de swich saun l-ai scimbat ptr ca nu mergeau becurile? Poate nu a fost montat bine sau ai becurile arse. Da mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swich-ul vechi era prins taraneste cu poxipol, ca era rotund, nu patratos si era si rupt, am becurile de EPC si mai unul apris unul galben pe ceasul din dreapta. Am schimbat swich-ul si nimic tot asa...........pot fi toate becurile arse??????

ca doar sunt in 3 locuri !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar vag comul l-ai pus pe masina? O fi mufa murdara sau firul ce pleaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!!

An nou fericit 2010!!!

As avea nevoie si eu de o sugestie, ceva totusi in afara de a pune testerul pe masina.

Are cineva o schema electrica(de unde vin firele pana la stopuri) la POLO 1.2 2003, pentru ca si dupa schimbarea swich-lui de la pedala de frana tot nu merg stopurile.

Am verificat sigurantele si sunt bune.

Cred ca trebuie sa fie o problema de contact.

Merci de sugestii...............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am revenit cu o problema..................

Atasez poza cu switch-le, care dupa programul ETKA sunt mai multe......

Poate ma lumineaza si pe mine cineva cu un raspuns........tot pt stopurile de frana exista switch si la pedala de ambreiaj?

post-60613-1263071341_thumb.jpg

Oare daca cel de pe pedala de ambreiaj e stricat nu merg stopurile pe spate si daca cel de pe pedala de frana merge?????????

Merci

Modificat de Fekete Zoltan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montate pe masina exista un switch pentru ambreiaj si unul pentru frana. Din ce stiu eu switchul pentru ambreiaj nu are legatura cu frana, este folosit numai de ECU (transmite informatii la ECU referitoare la pozitia de apasat sau liber a pedalei de ambreiaj) :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!!!

Revin cu o solutie pentru repararea Switch-ului stricat de la pedala de frana POLO 1.2 47KW 2003.

Din cate am vazut este autoreglabil si ce se strica la el este filetul acela lateral din plastic, ceea ce se poate repara si nu va mai fi autoreglabil ci fix.

1. Se scoate switch-ul de pe suportul metalic de la pedata de frana invartind in sens invers acelor de ceasornic.

2. Se desface de la cele 4 urechiuse de pe lateral, avand grija sa nu sara partile aiurea pentru ca are un arc interior pe mijloc.

post-60613-1263709078_thumb.jpg

3. Se scoate miezul acela negru, pe urma observam ca mai are un plastic interior care se poate scoate de la cele doua urechi laterale si impins in jos prin orificiile existente pe carcasa neagra.

post-60613-1263709216_thumb.jpg

De pe acesta cu un cleste se taie din lungimea celor doi pini de plastic din partea superioara, acestia regleaza lungimea miezului interior(autoreglabil).

4. Miezul cel negru si lung se prinde de partea mobila de plastic(cu doua surubele de la jucariile chinezesti, sau....) unde avem doua contacte care fac ca stopurile din spate sa se aprinda la apasarea pedalei.

Iar acolo unde exista contact intre miezul negru si platicul alb mai intarim cu Picatura.

post-60613-1263709468_thumb.jpg

post-60613-1263709736_thumb.jpg

5. Remontam Switch-ul si operatiune incheiata, doar ca nu mai este autoreglabil sau sa nu fi fost deteriorat sub alta forma.

Si asa salvam 45 roni.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit dupa remontarea switch-lui la pedala de frana................functioneaza foarte bine dupa reparatie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am inlocuit si eu swich-ul la pedala de frana la un polo din 2004 1,4 tdi, avea aprins becul de la buji , si am verificat si nu mergeau becurile de la frana, apoi l-am inlocuit , si acum merg becurile la frana, dar nu se stinge becul de la buji din bord. Am pus si testerul si nu pot sterge eroarea cu swich-ul de la pedala de frana. Nu vrea sa se stearga.Am urmatoaele eroori:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

Prima am incercat sa o sterg si nu merge, si a doua nu stiu ce este.

post-48075-0-69927600-1299520871_thumb.j

Modificat de covesanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!