Jump to content

Distributie Golf IV benzina


nemet_tt
 Share

Postare recomandată

Multumesc pt raspuns , asa ma gandeam si eu , la praf si mizerie.....

Sper sa fie la fel de simplu de fixat precum mi-ai explicat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan Moraru

    19

  • Muraru Dan

    14

  • SergiuD

    10

  • nemet_tt

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Referitor la problema de mai sus ,din pacate nu s-a rezolvat !...

Intre timp m-am intors in service pt ca era de datoria lor sa remedieze ,iar mecanicul spune ca aparatoarea sta corect , exact la locul ei.A desfacut clemele de fata cu mine si imi arata ca nu poate sa vina mai aproape de cea de la motor .Nu este adevarat pt ca am poze cu motorul de cand am luat masina dar se vede ca ce-au facut nemtii, altii nu mai pot face ..

In concluzie , m-am resemnat pe moment dar as dori sa stiu daca a mai patit si altcineva ca mine..

sau daca are cineva o parere de ce ar putea sa fi aparut aceasta distantare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Oooff, nu am o poza sa iti pun acum sa vezi. Fa treaba asta cu mana ta. Desfa cele 2 cleme, ia capacul ala negru si uita-te atent la el. pe partea goala, care vine inspre motor, are un mic canal negru, cand pui capacul la loc, asigura-te ca acel capac vine dupa metal si nu pana in el. Incearca sa il pui pe pozitie, este tricky dar vei reusi. Atunci vei intelege cam care e treaba. Trebuie sa vina din SUS nu impins stanga inspre dreapta si apoi clipsat. De sus in jos, apropiat de motor si clipsat.

 

Give it a try.

LE: e o bucata de plastic, nu se intinde. Fa-i o poza si pune aici sa vedem. Iti spun daca e corect pus sau nu.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit !!!!..  :D.... Doamne , ce simplu era .....abia astazi mi-am suflecat manecile ,am facut cum mi-ai explicat ,de sus in jos si a venit perfect la locul lui..

N-am reusit din prima ,dar dupa ce am desfacut si capacul de plastic de pe motor , a fost floare la ureche...

Nu pot sa cred ca mecanicul nu stia asta... unde mai pui ca si el conduce un Golf , dar e 3 ...

N-am mai facut poze , nu are rost , e totul in regula....s-auzim de bine si multumesc inca o data pt sfaturi si rabdare ..!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Cu placere :) Told you ca nu e mare fass, doar ca nu se pune "romaneste" :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugen, sper ca a fost singura nepricepere a mecanicului.

Ma doare capul cand aud astfel de nepriceperi copilaresti din partea mecanicilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

ARE CINEVA SCHEMA DISTRIBUTIEI SHARAN 2.0 BENZINA MULTUMESC

Atentie la scrisul cu caps lock. Multumesc

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Ceva recomandari de service-uri bune, si ieftine :) , in Bucuresti si pe langa, pentru a face schimbul de distributie la un Golf 4 1,4 , AXP?

Mentionez ca am schimbat distributia in 2009, la 100k, si acum masina are aproape 160k , si de ceva timp au inceput sa se auda niste zgomote ciudate din zona aia.

 

Multumesc anticipat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. de la ce producator sunt pompele de apa din kitt distributie contitech?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Din ce stiu eu, kit-ul Contitech  nu vine si cu pompa de apa, ci doar cu cele 4 role si 2 curele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare ca rolele sunt Inna

 

eu mi-am luat pompa de apa separat - Graf (italiene)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curelele - Contitech

Rolele - INNA

Pompa de apa - Hepu

 

Asta e echiparea originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum o saptamana am schimbat distributia la masina, set Conti + pompa de apa Hepu. De asemenea, s-au schimbat toate filtrele, ulei motor LM 5W40, bujii noi NGK. Dar observ ca acum masina consuma mai mult, circa 3 litri in plus in oras, iar motorul mi se pare un pic mai galagios. Se poate ca distributia sa nu fie bine pusa corect la punct? Cum se poate verifica? Cu vag-com-ul se poate vedea ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se prea poate sa fie distributia vinovata, din pacate nu se poate verifica decat vizual acele repere, nu e greu la mine jos pe fulia de accesorii de pe arbore este o crestatura iar pe capacul de plastic de jos al distributiei are reperul aferent, axa sau axele se verifica cu niste cale de 8mm, eu am folosit burghiu (spiral) bagat cu partea ce intra in mandrina

 

stiu ca se recomanda pe forum pompele de apa hepu ca au elicea de metal, nu vreau sa fac anti-reclama dar se pare ca nu sunt perfecte nici cele de metal, problema cred ca provine de la greutatea elicei care va genera forte de inertie mai mari ajungandu-se ca in clipul video:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun totusi ca e pusa la punct distributia daca merge ok masina si nu am nicio eroare. Se pot face unele reglaje ca la diesel, care sa duca la influentarea consumului?

Modificat de best_x_treme
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzinare nu se face nici un reglaj, consumul e influentat si de egr sau sonda lambda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as dorii sa schimb si eu distributia la golf 4, este prima data si as dorii sa stiu care ar fi un pret corect si piese imi recomandati?

O alta intrbare ar fi, la ce numar de km sau de timp este indicat sa se schimbe distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce parere aveti despre rolele de la transmisie marca Polcar? Le-am gasit pe un site extrem de ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de norocul fiecaruia, ca regula rolele Inna sunt sfinte, avand o calitate f buna.

Parerea mea este ca la distrubutie chiar nu merita sa faci compromisuri, dar repet, tine si de noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

best_x_treme

La distributie nu trebuie facute compromisuri privind calitatea, cauta curea Conti si role INNA. Seturile Conti pot sa vina cu role NTN (Japan), de o calitate comparabila cu INNA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vorbeam despe transmisie, adica de cureaua de la alternator! in fine, am luat meyle(rola intinzator curea transmisie). o montez luni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Ii zice cureaua de accesorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare azi am fost sa schimb uleiul si am verificat si cureaua la distributie , baietii din service mi-au zis ca lor le e teama sa-si de-a cu parerea , de ce nu inteleg ca doar sunt mecanici , am cu actuala distributie 61.500 km , distributia am schimbat-o in decembrie 2011 , role Snr , curele Dayco ,pompa apa tot Dayco , cand am schimbat-o mi s-a zis ca urmatoarul schimb trebuie facut la 5 ani sau 80 k, atasez cateva poze si astept parerile voastre.

post-99184-0-91115000-1412423525_thumb.j

post-99184-0-59662900-1412423539_thumb.j

post-99184-0-94272800-1412423560_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niciun mencanic cu minim cateva clase si experienta nu iti va spune sa mai stai sau sa mai mergi cu ea ochiometric. Asadar e de asteptat ca niciun coleg de forum sa nu iti spuna mai stai sau mergi dar vei avea surprize.

 

Cureaua este uzata cand are firicele pe margini, dar daca nu are nu iti va garanta ca una dintre ansamble nu va ceda, role, pompa de apa sau cureaua in sine. La una dintre fostele mele masini cu motor asemanator la 90K cureaua era ca noua, dar pompa de apa urma sa cedeze, sa se gripeze si sa rupa cureaua.

 

Indicat este ca la maxim 80K sau 5Ani sa o schimbi. Punct

 

LE: Tu avand 16V ai 2 curele, una de axe si una de angrenaj.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!