Jump to content

Distributie Golf IV benzina


nemet_tt
 Share

Postare recomandată

Salutare a reusit cineva sa regleze avansul din calculator la un golf 4 motor 1.6 16 v 105 cai motor aus /azd?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bogdan Moraru

    19

  • Muraru Dan

    14

  • SergiuD

    10

  • nemet_tt

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poate cei care se ocupa cu chip-tuning si pot modifica hartile ECU.

De ce te-ar interesa acest lucru? Ce probleme ai?

LE: vad ca ai mai scris si in http://vwforum.vwfor...20#entry1533377 .

Ai facut o diagnoza? Esti sigur de faptul ca nu este vorba o functionare "in 3"?

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am si eu o problema in legatura cu capacul de la distributie de sus de la axa cu came este rupta o bucata din el in spate.Intrebarea mea este are vreo infuenta la curea si ce ofii pe acolo?Multumesc.

Modificat de florin79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cel mai rau caz intra praf...Daca ai scut sub masina....stai calm.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un golf IV 2003 1.8T AUQ 113.000 km cam cat mi-ati recomanda sa mai merg cu ea asa pana sa merg sa schimb distributia, stau ca pe ace la km astia sau pot sa merg linistit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridefree,

Bine ar fi s-o faci... ca sunt totusi opt ani. Multi o sa iti zica probabil ca mai poti merge asa si au dreptate insa nu se stie cat. De ce sa risti ? Cu 1050 de RON mergi la reprezentanta (e in oferta kitul de distributie + montaj) si ti-ai luat o grija de pe cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost si am verificat cureaua la un service prin palpare si mecanicul mia spus asa: nu garantez absolut nimica, pt ca la cum e asta care o am eu e ca si una noua... e ca si faza cu elsticul care cand sta in soare cand ai tras un pic de el pusca imediat. eu m-am gandit totusi sa mai stau pana la 120.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-a zis bine mecanicul, faza cu "inspectia" curelei e doar asa... o poveste, normal ca nu iti garanteaza nimeni nimic. Sfatul meu e s-o schimbi cand faci rost de bani, cu cat mai repede cu atat mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare de unde pot face si eu rost de o schema cu distributia golf4 1.4 benzina axp.....mi-a sarit de la punct din cauza curelei mici care a ramas fara cativa dinti desi am in jur de 35000km de cand am schimbat kitul....s-a oprit din mers era la relanti am bagat a intaia si sa oprit....acu sper sa nu fii patit nimic motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce marca era cureaua care s-a rupt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.6 cod Akl are cineva o schea, un link ceva de montare? E un motor complicat? Am dat un search dar nu gasit informatii. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Navigand observ ca un om spune ca i s-a rupt cureaua de la axa cu came de la evacuare, intreaba cum se pune la punct si spera sa fie ok, si alt coleg il intreaba ce marca e cureaua. :)

Acum serios vorbind, cand ai cat de cat o idee ca s-au indoit supape, trebuie rectificat etc etc etc, te duci, scoti cureaua rupta, cauti pe ea producatorul si il postezi aici ca acel personaj care a intrebat ce marca este sa stie sa NU cumpere acel brand. Nu ca ruperea ar avea vreo legatura cu faptul ca distributia nu a fost bine pusa la punct din start si asta a dus la ruperea curelei.

In acest sens, in cazul in care colegul de mai sus nu a apucat inca sa schimbe distributia ceea ce ma indoiesc, ii recomand sa o faca la un service autorizat sau macar la cineva care stie cum se pun cele 2 curele la motoarele cu 16 supape.

Numai Bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema la moartea curelelor e uleiul care la tatal meu curgea pe la semeringul de palier si ajungea si pe curea ceea ce a dus la slabirea ei, e drept deja cureaua avea varsta de schimb dar nu avea km, una peste alta produsele petroliere distrug cauciucul (inafara de cel destinate special - de ex. furtunele, semeringurile, garniturile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut! sunt in urma cu 3 ani,dar poate mai intri pe forum.. as vrea sa schimb si eu distributia singur si as fi foarte recunoscator daca m-ai putea ajuta. multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In urma discutiilor avute cu mecanicul, am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb distributia la masina din semnatura in viitorul apropiat ( 3-6 luni ) , as dori o recomandare pentru un kit distributie ( marca si pret daca este posibil ) , si un pret pentru manopera de la cei ce au facut operatiunea recent . Mentionez ca masina are aproximativ 138k , iar neamtu` zice ca ar fi schimbat-o pe la 100k , dar nu bag mana in foc, asa ca pentru linistea mea sufleteasca as dori sa o schimb ( am masina de 4 ani , aici ma gandesc si la imbatranirea curelelor , etc ). Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental la 560 lei este cea mai buna varianta.Vezi pompa de apa,daca nu a fost schimbata cu distributia veche..trebuia si ea schimbata.Manopera depinde se service 300-400 lei.Cu tot cu pompa de apa si alte acarete in jur de 1000 lei este pretul corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Conform sticker-ului distributia schimbata a fost tot continental, deci se pare ca asta este cea mai buna varianta, mi-au mai zis cativa prieteni, deci trebuie sa bag adanc mana in buzinar :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continental la 560 lei este cea mai buna varianta.Vezi pompa de apa,daca nu a fost schimbata cu distributia veche..trebuia si ea schimbata.Manopera depinde se service 300-400 lei.Cu tot cu pompa de apa si alte acarete in jur de 1000 lei este pretul corect.

Pe "testate" la Skoda la "mecanic". Curelele 100% ok dar am luat decizia de a schimba distributia la 90K si ca sa vezi, pompa de apa avea scurgeri pe la ax, incepuse sa functioneze in hopuri (am simtit invartind pompa cu mana) deci urma o surpriza in care postam in topicul "mi s-a rupt cureaua de distributie". A se nota diateza reflexiva

Curele Contitech(Continental)

Role Inna

Pompa Apa Hepu

Revizie completa Ulei Castrol, filtre MANN, burduf planetara/stanga/dreapta + manopera

1800 RON, cum revizia si manopera sunt vreo 600 spun ca e acceptabil. Nu e chiar asa un capat de tara.

Preturile mai sus mentionate sunt mult mai mici pe alti producatori.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Schimbat distributia la masina din semnatura,, desi nu implinise numarul de km necesari schimbului, am preferat sa o schimb avand in vedere timpul trecut de la ultima distributie ( 4 ani jumatate )

Curele Contitech

Role Inna

Pompa de apa Hepu

750 ron + manopera 300 ron .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIn si eu cu cateva intrebari:

- se poate regla avansul la 1.6 azd?

- se poate vedea pe tester daca e distributia pusa la punct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut

Sa va spun povestea mea cu distributia

A-m cumparat un golf 4 2003 1.6 16v BCB adus din afara acum citeva luni.

Bine inteles dupa cumparare am hotarit sa ii fac schimbul la toate piesele consumabile inclusiv distributia.

Dupa schimbarea filtrelor, bujiilor si a uleiului de catre mine a-m ajuns la montarea distributiei.

Dupa documentare si dupa ce am citit citeva forumuri am luat decizia sa las un mecanic care a mai facut asa ceva si stie ce face.

Toate bune si frumoase ma duc la recomandarea unui prieten intr-un servis de cartier la un mecanic.

Desface el tot ce se poate desface, schimba distributia, monteaza totul la loc, porneste motorul..... si surpriza motorul mergea ca dracu se auzea ca un dizal si se mai si intrerupea.

Sa uitat sa mirat si s-a apucat sa desfaca iar distributia, concluzia lui era sarita de la punct cu un dinte.

O pune pe punct, asa zice el, asa a zis si prima data cind l-am intrebat. Monteaza totul la loc, porneste motorul si ..... surpriza tot se mai aude un tacanit numai ca de data asta motorul functiona corect fara intreruperi.

Concluzia lui e un tachet asa ai venit cu ea.

Atunci am zis ca inebunesc dupa o cearta cu ei, si dupa ce le-am explicat eu ce se intimpla daca se monteaza gresit distributia si cum se monteaza.

Concluzia lui este:

- ca nu are nimic motorul daca se monteaza cu un dinte in fata sau in spate distributia

- ca desface el motorul si imi arata ca nu sa strimbat nici o supapa si nu are nimic

In fine pentru ca era simbata si se facuse tarziu si pentru ca oricum nu ajungeam la nici o intelegere am luat masina si am plecat.

 

Acuma intrebarea mea e cine a mai patit asa ceva:

1. si ce a facut pentru ca mie tot im bate ceva pe la motor

2. vreau un sfat o recomandare ceva de un mecanic bun care se pricepe la golf 4

3. ce e cu avansul..?? ce am citit pe aici pe forum a vazut ca muta lume discuta de reglarea avansului dupa montarea distributiei (e posibil sa bata tachetii din cauza asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buun, hai sa o luam pe rand.

 

1 la mana si cel mai important, du-te la un service de d-ajuta si vezi daca este pusa distributia la punct. Este "aproape" dupa cum vedem nu este chiar asa de imposibil sa gresesti punerea la punct a unui motor de 1.6 BCB sau oricare altul de generatia asta. 1 dinte in sus in jos nu iti face nimic, sa nu fie mai multi dar asta e alta poveste. Zgomotul de supapa, il auzi. Tachetii sunt hidraulici si se amorseaza automat, tachetii "tzacane" supapele si injectoarele "bat" sunt sunete diferite. Pusa aiurea la punct inseamna intreruperi, mers neregulat, consum mare, rateuri. 

 

Verificarea punerii la punct cel putin la axe  este destul de simplu de facut + ca trebuie sa iti ramana semnele date pentru punerea la punct. Rezumat, mergi la un mecanic sa iti verifice punerea la punct si vezi daca ai missfire, daca da, e clar.

 

Lasa avansul in pace.

 

Supape strambe le vezi cu o camera speciala de verificare prin orificiul bujiei.

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am fost la alt mecanic si mi-a confirmat ca e montata la punct

si tot aseara mi-a aparut o eroare "emission workshop"

si uite asa o masina buna adusa de afara se transforma intro rabla in tara noastra draga ROMANIA

o zi buna


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intradevar e pusa la punct, e posibil sa fie ceva de la aprindere.

Insa multi au intampinat aceste pbme a nepunerii la punct a distributiei si au intampinat simptomele descrise de tine.

 

Nu se initampla nimic daca doar un dinte a fost pus mai in fata sua in spate, insa supapele nu se mai inschid si deschid cum trebuie astfel incat motorul e normal sa nu functioneze perfect.

Daca gaze nearse iti scapa pe evacuare, ele sunt sesizate de sonda lambda 2 si de aici eroare de workshop.

Martorul in bord iti clipeste sau doar sta aprins, pt ca banuiesc ca ti-a aparut si iconita cu motorul in bod?

Clipeste de obicei cand se arde o bobina, practic cand pe evacuare iese mult combustibil nears.

 

Parerea mea e sa mergi la alt mecanic si sa fii 100% sigur ca distributie e pusa calumea la punct.

Si desigur, fa-i o scanare cu vagcomul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii despre distributie si problema mea

ieri am fost la un alt servis si mi-au confirmat ca este montata la punc 

problema cu eroarea aparuta "emission workshop" cica ar fi prima sonda lamnda cu toate ca mie nu mi sa parut sa se modifice cu ceva mersul motorului sau consumul

Martorul din bord sta aprin

Intrebarea mea ar fi cine a mai schimbat acceasta sonda lamnda ce producator a ales, cat costa, cati pini are sonda?

E posibil sa fie si de la alceva si sa influenteze sonda lamnda precizez ca nu am curatat EGR si galeria de evacuare? Daca pe VAG-com arata eroare de sonda lamnda e sigur sonda stricata sau sunt sanse sa o schimb si sa vad ca face la fel?


 

Multumesc,

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!